Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2021 08:48 - Ваксиниран масажист Covid Spreader
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.06.2021 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Ваксиниран масажист Covid Spreader

27 май 2021 г.


image

"Моят опит е, че хората, които получават инжекции с Covid, стават вектори на заразяване на неинжектираните."

Разделянето на неваксинираните може да бъде прикрита благословия.
От Гордън Елис във Facebook:   На 73 години съм, донякъде пъргав и енергичен. Завинаги ще упражня правото си да избягвам експериментални инжекции. 
Преди няколко месеца направих първия си 90-минутен тайландски масаж със спокоен и фокусиран терапевт. Това е невероятна форма на работа на тялото, която включва задържане в различни продължителни пози на разтягане. 
Моят терапевт беше маскиран и аз също. Беше приключила инжекциите си с Moderna месеци по-рано. Към края на сесията станах смъркаща. Смъркалките продължиха да киснат кърпи в продължение на 4 или 5 седмици.
 Изведнъж осъзнах, че гърдите и белите ми дробове са стегнати и капацитетът намален. Това беше първият ми тест за ивермектин срещу подобен на ковид здравен проблем. В рамките на 3 часа от дозирането на 8 унции топла вода, много тежки храчки лесно се изкашляха и изведнъж имаше голямо разширяване на лекотата на дишане. 
Продължих в продължение на седмици лесно да докарам тежка лепкава жълта слуз. На 73 години и само толкова мъдър, миналата събота имах втора среща с този премерен и уважаван терапевт. Реших да дишам пълноценно през 90-минутната сесия и да опитам да усетя енергийните меридиани, които се работят.
 И двамата бяхме с маски. Без подушвания. Излязох през вратата й малко несигурно. Топла жега се издигаше по врата ми и създаваше неприятно налягане в черепа. Енергията ми абсолютно се изчерпваше. 
Необходимо беше изключително внимание и здрав парапет, за да стигнете до нивото на улицата. Никога досега не съм се чувствал толкова мигновено и глобално зле. Главоболието ме побива и треска ме тревожи в онзи слънчев пладне, опитвайки се да се върна в колата ми. 
Включих климатика и заспах за един час в колата. Какво шофиране до дома, най-много 45 мили в час и съзнавайки, че не бях в състояние да карам. 
Неделя, понеделник и вторник, нокаутиран съм. Моята изправена енергия продължава 20 минути, след което се връщам в леглото. 
Моят опит е, че хората, които получават инжекции с Covid, стават вектори на заразяване на неинжектираните.

Благодаря Катрин! ---- Makow - Ивермектин може да се приема само по лекарско предписание. Опитвали ли сте да си вземете такъв? Изпаднали сме в затруднено положение, в което медицинската професия потиска евтините лекове срещу грип, като същевременно налага смъртоносни алтернативи на ваксината. В сатанинска диспенсация „не вреди“ е обърната на главата си. 
W - "Ивермектин се предлага в Канада без рецепта в магазините за храна за животни и за консумативи като средство за лечение на паразитни инфекции.
Той се продава като животинска перорална паста за коне за $ 20 и всяка спринцовка съдържа 120 mg ивермектин. теглото на човека. "   https://www.drugs.com/vet/ panomec-oral-paste-for-коне- can.html   Проверете Suramin като лечение, открито в масло от борови иглички от нашите приятели от State of the Nation
http://stateofthenation.co/?p= 64167 # още-64167   Първи коментар от DP-
Току-що излязох от телефона тук с Томас Д. Томас също е електроник. . Томас изгради цифров процесор за сигнали, който той нарича технология за юфка. Докато ваксинираха мъже и жени тук в Онтарио на местната арена, Томас стоеше отвън и правеше инфрачервени показания на тези мъже и жени преди и след тяхната ваксинация. Той каза, че преди ваксинацията не е взел абсолютно никакво четиво от тях. Той ме информира, че когато тези мъже и жени излязат, те имат блясък. Той ме информира, че всяко сияние има малко по-различен цвят, което според него се дължи на различните дадени ваксинации [производители]. Той можеше да прочете всичко това.  

Даян-
Сигурен съм, че този писател се занимава с нещо! Няколко дни след като тя направи първия си восък, съседката ми ме извика да вечерям в дома й.
Прекарах доста време там и гледах част от филм, седнал до нея. На следващия ден се събудих с покрити крака в синини! Изобщо не се нараних и макар да се натъртвах лесно, не можех да направя нищо, за да причиня това. Чел съм и други истории за жени, които получават тези натъртвания на краката около наскоро ваксинирания.
Седмица по-късно тя ми се обади в агония. Тя имаше ужасен период и отдели лигавицата на матката. Да, тя продължи да приема втората доза. Тогава тя взе 16-годишния си син, за да го вземе. Не разбирам хората. Радвам се да видя връзките, които читателите ви предоставиха за помощ. 
 



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40026237
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930