Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2021 10:27 - Ще може ли да имаме някога по-прост и нагъл премиер? Излезе книга с бисерите на Бойко Борисов: Държавата е бедна заради пенсионерите (Вижте още мисли)
Автор: zahariada Категория: Забавление   
Прочетен: 1709 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Ще може ли да имаме някога по-прост и нагъл премиер? Излезе книга с бисерите на Бойко Борисов: Държавата е бедна заради пенсионерите (Вижте още мисли)

„Аз дойдох от бизнеса. По принцип всичко читаво в България работи за частния сектор, в държавния са само кратуни.”  Това е един от бисерите, които могат да се прочетат във втория том на книгата „БОЙКО В ПЪРВО ЛИЦЕ“ /Още два мандата по- късно/ на издателство „Лудите“. Дано да не се наложи да се издава и трети…

Книгата е напълно документална, базира се единствено върху публични източници – съобщения на правителствената пресслужба, стенограмата на Министерския съвет, както и публичният профил на Борисов, в който са публикувани негови изказвания и са излъчвани видео репортажи с негово участие. Цитатите са поставени в контекст, за да бъде разбран смисълът им. Пунктуацията от източниците е запазена.

Ето една малка част от „бисерите“ на Бойко:

„Моите кучета са страхотни, ама са точно като българите – здраво трябва да се държат.“

„Аз съм набожен човек, да пукна ето тука, ако една стотинка, едно евро, един долар съм взел така незаконно…“

image
image

„Мога да те возя и на джипката, чакай, да не избегаш, ей!“

„Идва ми да взема един чук и където има незаконни тераси, покриви да ги счупя и да приключваме!“

„Аз като приключа с политиката, ще си направя сайт и ще кажа, че съм разследващ журналист и никой няма да има право да ме пипа.“

„Просто Цвета Караянчева да каже: „Аз съм проста кърджалийска пу…и не мога да правя разлика между „масово изтребление“ и „геноцид“…Съобразете се с мойта простотия. И така. Просто казвате, че е проста жената и си карате… Когат си прост е лесно…“

„Казвам, че всички „парле ву франсе“ / думи към президента Макрон/

„Нямам личен живот, ям само вечер и така пестя.“

image

„Качествата на хората често зависят от тяхното минало. Президентът Първанов е израснал като мене – на улицата.“

image
image
Бойко Борисов - един от най-младите комунисти в България (член на БКП още на 18-годишна възраст), комсомолски секретар и член на БКП, майор от УБО, израснал в семейство на комунисти, отгледан от полковник от МВР, напуснал системата на МВР в зората на 90-те години, за да остане комунист

„Дайте предложенията, г-н Доган може да ги прокара навсякъде.“

„Няма проблем. Всеки може да ме пипне по мускула.” 

image

„По- добре да го вдигаш, отколкото да ти пада.“

„Пак дойде селянчето от Банкя да изтегли каруцата.“

„Ако бъда избран за кмет, само за две години нашата София ще заприлича на Мюнхен и Виена!“

„Аз, понеже имам големи гърди, само за кърменето в мола не ме е обвинил някой!“

image

„Лили, обличай лилавото якенце и надолу по Тракия! Данче – на Искъра! Горанов – ти да смяташ!“

„Така ми се иска да изглежда България – слънчогледи, жита, по средата магистрала.“

„Във всяко сако имам лентички. Като фокусник съм!“

image

„В момента ние сме най-добре в ЕС.“

„Идвам, виждам и давам още пари.“

„Българските пенсионери са най- облаготелствани с този бюджет.“

„За да ме подберат и Тодор Живков и Царят, да ми се доверят, сигтурно някакви качества имам“.

image

Тодор Живков - син, а не брат на Борис ІІІ? Тодор Живков бил голям любовчия (имал безброй любовници) – Затова ли толкова много управляващи приличат на него? Вдъхновяващи слова от Тодор Живков, баща на съвременната българска демокрация и голяма част от политическия елит :)  

„Да мачкаш Цветанов, все едно е с голо дупе таралеж да натискаш“

„Аз съм достъпен – дали е чистачка или съдийка, все тая.“

„Аз съм скъп трансфер, не може да си го позволите още.“ „Само в България – това ми е най-големият грех, научих ги да се кара без пари. За съжаление, навсякъде другаде е платено.“

„Щом махат всички, а не ни псуват, социологията е добра. Хората, като видят багерите, и се успокояват.“

„Пирогов“ лекува по 1000 души на ден и ги праща в производството…“

„Този, който пие ракия, пуши цигара, яде сланина и не желае да има хранителни навици, няма други да му плащат лечението.“

„Цяло лято влачим танкове по магистралите, но най-важното е, че не допуснахме учения в Черно море, тъй като то щеше да „заври“, ако в него бяха вкарани бойни кораби. (…) Помолих Путин да върне руските туристи. Условието му е да се грижим за сигурността им.“

„Аз с Путин винаги съм бил в много добри отношения лични, дори когато сме се карали.“

„Думите отлитат, построеното остава”.

 „Цял ден ядоха кюфтета, пиха кафета, кикотиха се по коридорите. Когато аз говорих имаше двама-трима души в залата. Отишъл съм аз, четем, стои цялото правителство, чакаме въпроси, дебат, а тях ги няма – ядат кюфтаци”.

image

„Не задължаваме никого да ходи на ресторант!“

„Аз съм прост и вие сте прости, значи, ще се разбереме!“

 „Станишев говори нагло, безпардонно, разчитайки на моята интелигентност, доброта, възпитание и честност.“

„Фискалният резерв на държавата го изяде не ГЕРБ, а пенсионерите!“

image
image

+++

„Qualis vir, talis et oratio.“ – „Какъвто човекът, такава и речта му.“ е казал великият римски философ Сенека. Това са само  цитати на Бойко Борисов от последните му два мандата като министър-председател на България (2015 – 2020). Да се пие от извора е най-добрият начин да се вникне в историята. Както гласи древната сентенция: Всичко е казано, няма какво да се добави

Умен и достоен премиер имахме. Цели три мандата! За да опостуши напълно България.  Да ни се наначудиш на ума. Защото се оказахме по- глупави и от него!

Подготви за печат: Огнян Стамболиев, ПЕН- Бг

image

Източник/ци: Никога не сме имали по-прост премиер! Излезе книга с бисерите на Бойко Борисов: Държавата е бедна заради пенсионерите (Вижте още мисли) - Narod.bg




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39900016
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930