Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2021 16:07 - Проф. Слатински: Само „партийната” ваксина остана – сега я пробутват на всички (ПОМНЕТЕ: „Астра Зенека” се внася от ГЕРБ)
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 435 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 21.02.2021 16:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

ДНЕСМНЕНИЯ Проф. Слатински: Само „партийната” ваксина остана – сега я пробутват на всички (ПОМНЕТЕ: „Астра Зенека” се внася от ГЕРБ)

imageОт Admin на 19.02.2021

Проф. Николай Слатински каза дълго премълчаваната истина – Бойко Борисов и сие ни пробутват само „партийната” ваксина на „Астра Зенека”, която неслучайно се внася от майката на евродепутата от ГЕРБ Ева Мейдел срещу колосална печалба… Всичко в името на парите, нашето здраве е наша грижа.

Ето какво пише експертът по национална сигурност:

Оплака ми се позната от квартала (ние по инерция ѝ викаме лельо, а тя да е 5-6 години по-възрастна от мен), че е видяла лудницата в Пирогов и се е отказала – ами те само Астра-Зенека предлагат.

СУПЕР СКАНДАЛ? Гербаджийска майка внася куците ваксини на „АстраЗенека” (Ева Майдел прави милиони в ЕП, родителката й – у нас)

Какво да ѝ кажа – закупиха и със съмнителни мотиви огромни количества от „партийната“ (както я нарича колега) ваксина, а сега гледат да я пробутат и наместят.

Да поясня – пределно наясно съм, че и трите ваксини, с които се имунизираме в България ще показват известна неполнъценност спрямо сегашни и бъдещи мутации на вируса (моя добра позната ми казва – ваксините ще са като грипа – сезонни), така че няма засега универсална ваксина-панацея.

Но от самия старт на процеса и преди мутациите, АЗ е вече с рязко понижени, в сравнение с другите ефективност и полезност.  И ако към новите щамове всяка от трите ваксини се окаже, да речем, с 15% понижена полезност, то АЗ наистина, по думите на уважавнана ФБ-приятелка, лекар, ще доближи границите на плацебото.

Но аз съм само един юноша бледен по отношение на ваксините. Затова за мен разумното бе да има избор. Да се създават три сектора за имунизация и всеки да си избере ваксината. Може пък мнозина да изберат АЗ-Майдел.

Но това е в сферата на мечтите. У нас принципът е – защо да стане както трябва, като може да се получи както винаги?

Засега имаме доста основания да предлоложим, че масовата имунизация ще се случи като масовата приватизация – голям шум, малък или почти никакъв ефект.

Скараха ми се и уважавани приятели за сравнението между близо 1 милион имунизирани в Сърбия и малко над 90 000 в България. Но оставих статуса, въпреки приведените обяснения защо е така и че не е точно така.

Когато бях наистина в юношеската възраст, мен ме учеха, че който може да прави нещата, търси решения, а който не може да ги прави, дири оправдания…


ОПИТИ НА ТЪМНО: „Астра Зенека” си тества ваксината върху деца (още милиони за майката на Ева Мейдел от ГЕРБ)

image

Изследователи от Оксфордсия университет започват нови изпитания „на тъмно”, за да установят дали разработената от тях съвместно с компанията „Астра Зенека“ ваксина срещу коронавирус е ефикасна върху деца и подрастващи, предаде ДПА. Като начало препаратът ще бъде тестван върху 300 доброволци на възраст между 6 и 17 години. Андрю Полард, ръководител на изпитанията с оксфордската … Продължете с четенето наОПИТИ НА ТЪМНО: „Астра Зенека” си тества ваксината върху деца (още милиони за майката на Ева Мейдел от ГЕРБ)

imageNarod.bg



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. tikoev - ЕВРОЕврейството правят от всичко ...
21.02.2021 17:03
ЕВРОЕврейството правят от всичко пари. И еврейската ГЕРБ също.
цитирай
2. zahariada - Да
21.02.2021 17:29
Правилно. Евреите са навсякъле.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40021514
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930