14.03.2022 20:58 - Теорията 3 6 9 На Никола Тесла Се Нарича Ключът Към Вселената
Автор: zahariada Категория: История

Последна промяна: 14.03.2022 21:00

Теорията 3 6 9 На Никола Тесла Се Нарича Ключът Към Вселената

HAF
11 Март 2022 Г

Ако познавахте великолепието на 3 6 и 9, щяхте да имате ключ към Вселената.

Витрувианският човек на Да Винчи

Никола Тесла, най-великият ум на всички времена, беше не просто изобретател или, както твърдят мнозина, истинският баща на електрическата ера, но и човек с тайни и мистерии, които никога не можехме да си представим.

Въпреки факта, че той беше известен, но не толкова, колкото трябваше да бъде, тъй като повечето патенти бяха регистрирани от Едисън или Уестингхаус, самият Тесла беше алтруист и когато научи, че други използват неговите идеи, той вероятно им пожела успех .

Той не беше финансово мотивиран отвъд оцеляването и се стремеше да сподели идеите си с целия свят, било от него, или от други. Една от най-разпространените му теории е теорията на числата на Тесла 3 6 9.

Мистериозни Неща, Които Тесла Правеше

Тесла направи безброй мистериозни експерименти, но сам той беше съвсем друга мистерия. Както гласи една известна поговорка „Най-великите умове винаги са любопитни“, върви добре на Никола Тесла.

• Обиколете блок 3 пъти, преди да влезете в сграда
  • Изберете само тези стаи на хотела, чиито номер на стаята се дели на 3
  • Щеше да мие чиниите си само с 18 салфетки

Някои казаха, че има ОКР, а други вярваха, че е суеверен, но Тесла каза:

„Ако познавахте великолепието на 3 6 и 9, щяхте да имате ключ към Вселената.

Може да сме попаднали на този цитат, за който се твърди, че е казано от Тесла в целия интернет, но никъде не се споменава, че наистина е казано от него. Въпреки че няма доказателства, но фактите и нещата, които Тесла е правил, правят по-правдоподобно, че е бил обсебен от тези числа и може да се заключи, че цитатът е истински.

Освен това значението на номер три просто не е известно от Тесла, но много други хора от тази епоха са свързани с числото три. Би могло да има повече смисъл да се вземат примери от реалния живот, от атом, състоящ се от три субатомни частици (протон, неутрон и електрон), до Светата Троица (Бог, Исус и Светия Дух) от Светата Библия. Египетската митология също включва три богове, които представляват небето, земята и бездната.

Освен това еволюцията на нашите идеи е от миналото, нашият опит винаги е настоящето, а всичките ни въображения и стремежи са за бъдещето, което прави трите Каал (санскрит за време).

Теорията На Никола Тесла 3 6 9 Или Ключът Към Вселената

Никола Тесла беше обсебен от числата, но особено от 3, 6 и 9. Той искаше светът да разбере значението на числото 3 6 9, твърдеше, че това са изключително важни числа, но въпросът е защо?
Какво беше това, което Никола Тесла искаше да разбере светът? Как се превръща в теория на Никола Тесла 3 6 9?

За да разберем това, първо трябва да знаем за математиката. Защо е толкова различно, но същото навсякъде във Вселената. Математиката беше и е била най-ценният предмет на всички времена, а също и най-мощният. Две плюс две винаги ще бъдат четири навсякъде във Вселената. Вероятно Никола Тесла е знаел силата на числата 3 6 9.

Златното сечение в математиката е специално число, намерено чрез разделяне на линия на две части, така че по-дългата част, разделена на по-малката част, също е равна на цялата дължина, разделена на по-дългата част. Често се символизира с помощта на фи, след 21-вата буква от гръцката азбука. Под формата на уравнение изглежда така:

a/b = (a+b)/a = 1,6180339887498948420 …

Златното съотношение е използвано за постигане на баланс и красота в много ренесансови картини и скулптури. Самият Да Винчи използва златното съотношение, за да определи всички пропорции в своята Тайна вечеря, включително размерите на масата и пропорциите на стените и фона. Златното сечение се появява и във Витрувианския човек на да Винчи и Мона Лиза.

Има закономерности, които се срещат естествено във Вселената, модели, които сме открили в живота, галактиките, звездните формации, еволюцията и почти всички природни системи, и Златното сечение е един от тях.

Като се има предвид това, математиката беше и все още е един от най-мощните и важни езици, използван от векове от велики умове. Математиката или числата е люлката на всички творения. Без това светът не може да помръдне дори и сантиметър. Всяко човешко същество, всеки, се нуждае от математика в ежедневния си живот.

Дори животните, растенията и насекомите имат златното съотношение, геометричния модел, те използват математиката в ежедневието си за съществуване. Сигурно е имало поне някаква причина Тесла да е обсебен от уравнения и числа.

Във Vortex Math (наука за анатомията на тора). ако следвате определен модел, както е на изображението по-долу, ще имате нещо подобно:

ТЕЗИ ШАБЛОНИ ВРЪЩАТ САМО 1, 2, 4, 5, 7, 8. 3, 6 И 9 ВИНАГИ ЛИПСВАТ

Както можете да видите, започвайки с 1 и удвоявайки го (1+1), получаваме 2, отново, удвоявайки 2 (2+2), получаваме 4. При по-нататъшно удвояване 32 (32+32) получаваме 64 и сумираме 6+ 4 ни даде 10, което отново сумирането на двете цифри ни даде 1. Ако продължите да следвате този модел, той винаги ще ни дава цифрите 1, 2, 4, 5, 7, 8. Дори сумирането на 7+7 дава 14, което допълнително дава 5 (1+4).

Забележете как 3, 6 и 9 не са в този модел. Ученият Марко Родин (откривател на вихровата математика) вярва, че тези числа представляват вектор от третото до четвъртото измерение, което той нарича „поле на потока“. Предполага се, че това поле е енергия с по-високи измерения, която влияе върху енергийната верига на другите шест точки (1, 2, 4, 5, 7, 8).

Нещата започват да стават странни от тук... Ако вземете тези 3 числа (3, 6 и 9), като започнете с 3 и го удвоите (3 + 3 = 6; 6 + 6 = 12; 1 + 2 = 3), ще откриете че няма и помен от 9 !

Гиза – Корелационна Теория На Орион

Откриваме много доказателства, че природата използва тройна и шесткратна симетрия, включително шестоъгълната форма на плочките на обикновената пчелна пита. Интересното е, че не само в природата, но и в древните заведения има тази симетрия. Една от най-великите от всички тях е корелационната теория Гиза – Орион.

Според което има корелация между разположението на трите най-големи пирамиди в Гиза и Пояса на Орион от съзвездието Орион и че тази връзка е замислена като такава от първоначалните строители на пирамидния комплекс в Гиза.

Звездите на Орион са свързвани с Озирис, богът на прераждането и отвъдния живот от древните египтяни. В зависимост от версията на теорията могат да бъдат включени допълнителни пирамиди, за да се завърши картината на съзвездието Орион, а река Нил може да бъде включена, за да съответства на галактиката Млечния път.

Виждаме също така група от три по-малки пирамиди непосредствено далеч от трите по-големи пирамиди , което прави общият брой на пирамидите 6. Три пирамиди корелират със съзвездието Орион. Съвпадение ли е, или има значение на 3 и 6?

Известните пирамиди в Гиза, Египет

Никола Тесла цитира:

„Ако искате да откриете тайните на Вселената, мислете по отношение на енергията, честотата и вибрациите.

Възможно ли е да има нещо специално в тези мистериозни числа 3, 6 и 9, тесла 3 6 9? 3 6 9 беше кодът на Тесла? Възможно ли е Тесла да е разкрил тази дълбока тайна и да използва това знание, за да прокара границите на науката и технологиите?

Не знаем, но определено намираме за удивително как тези числа са свързани с Вселената по някакъв начин.

След като прочетохте за Tesla 3 6 9 и как тези числа са ключове към вселената, какво мислите за теорията на числата на Tesla 3 6 9?

Справка: BuggedSpace.com

1. bojinkata - И омегите са 3,6, и 9! Нали!
14.03.2022 21:10
И омегите са 3,6, и 9! Нали!
2. zahariada - Да