Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2021 08:56 - Читателят мисли, че е получила потвърждение от теста
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1176 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.02.2021 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Читателят мисли, че е получила потвърждение от теста

28 януари 2021 г.


image

"Около седмица след теста ми за COVID, симптомите ми се влошиха драстично и загубих обонянието си, а синусите ми се възпаляват и просто няма да заздравеят."

„Мисля, че получих някакъв вид токсично COVID биооръжие от COVID теста.“


От Дженифър (henrymakow.com)   От месеци работя извънредно - изчерпано, винаги бях на ръба да се разболея от някакъв грип - така че бих удвоил  витамините и просто накуцвах - предотвратявайки пълен грип
Реших да направя някои общи кръвни изследвания през декември 2020 г. - само за да проверя.
Кръвните ми тестове се върнаха добре, с изключение на това, че щитовидната жлеза и надбъбречните жлези бяха малко изключени. Имам класическо прегаряне.    Тогава в началото на януари 2021 г. близък приятел се разболя много и му беше поставена диагноза COVID и моят лекар-натуралист наистина настоя да взема и теста COVID.
Сега бях чувал, че тестът COVID не е надежден и че тестът COVID може да бъде замърсен 
Но моят доктор също е анти-ваксер и тя ме увери, че нейните тестове за COVID са безопасни и че мога сам да си мажа носа и че не трябва да го напъхам чак до задната част на мозъка си.
Под изключителен натиск и моят лекар ми каза, че ако не си направя теста, тя няма да ме види отново, нито мога да се върна в нейната клиника - аз отстъпих и взех теста COVID. Натрих леко ноздрите на около инч.
Около седмица след теста ми за COVID. Симптомите ми се влошиха драстично и загубих обонянието си, а синусите ми се възпаляват и просто няма да заздравеят   
Погледнато отзад, това, което открих за странно, е, че тестът COVID Test Q-Tip беше във флакон във влажен разтвор. Не си сложих сух Q-Tip в носа, имаше влажен разтвор.
Какво беше в решението? 
Мисля, че имам някакъв вид токсично COVID биооръжие от теста COVID.  Въпреки че моят лекар смята, че е безопасно COVID тест. Откъде наистина би знаела - не знае. Моят лекар не прави комплекти за тест COVID. Тя, както и всички останали, разчита просто на някой друг, на когото смятат, че могат да се доверят. Това е лудост.
Веднага след като направих теста за COVID, помолих за избърсване с алкохол - и избърсах и двете ноздри - но каквото и да беше, то се попи в тялото ми.
Това COVID нещо, което имам, не е като обикновен грип, при който носът ви е запушен, след това имате температура и след това си издухвате носа - извадете всичко, след което излекувайте.
Носът ми е просто подут и възпален, но няма какво да издуха. Температурата ми се покачва и понижава - започнете да се чувствате по-добре, отколкото да се чувствате като глупости 
Моят приятел също все още е болен. Той се срещна с хора в специална клиника за лечение на COVID, които са болни от 2 месеца БЕЗ подобрение 

image

Чухте ли видеоклипа от изложителя на COVID за биооръжие Celeste Solum ? Тя каза - веднъж маркирана от теста COVID или ваксината, това оръжие COVID Bio бавно унищожава хората и те не се оправят. Солум каза, че вероятно не всички тестове за COVID са замърсени - само някои.
Толкова съм ядосана на себе си, че съм подмамена да взема този тест за COVID - и трябваше да знам по-добре - но това, което ме отблъсна, е фактът, че моят лекар е анти-ваксер - Сега мисля, че "Те" са със сигурност ще знае, че - тя вероятно е насочена - тя отива на протести с Робърт Кенеди-младши, големият анти-VAXXER. Така че "Те" вероятно са я насочили - Ug: (((( -------- Първи коментар от Брус-
Подобно на Дженифър си позволих да ме накарат да взема теста. Така и направих. И тампонът, който забиха в задната част на носа ми, също дойде във флакон.
Задната част на носа ме боли изключително много поне два дни. И това бих казал около месец след като получих инфекция на синусите. Отидох на лекари за схема на антибиотици.
След това се разви втора инфекция на синусите и отново нов кръг от лекарства. Синусите ми непрекъснато изпитват болка, като винаги вземат лекарства за болка за тях. Съвсем наскоро се чувствам наистина мръсен: просто уморен, потиснат, загуба на психически фокус. Дори споделих това с моя лекар и той просто го е пул.
Между другото, тестът COVID се върна отрицателен; няма изненада там. Моят съвет за някой от вашите читатели: НЕ ВЗЕМЕТЕ ТЕСТА, И НАЙ-ВЪВ ВСЕ, НЕ ВЗЕМЕТЕ ВАКСИНАТА. И като Дженифър приемам ежедневно режим на витамини.  



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40028039
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930