04.11.2013 17:09 - Хората са създадени от чужденци
Автор: zahariada Категория: Технологии

Хората са създадени от чужденци

Публикувано 28 окт. 2013
Не се притеснявайте , но в генетичния си код на ДНК присъства чужденци. Така казва науката . Така, че е тревожно ... " Инженер" може да бъде нашия Създател. Още по- тревожен е фактът, че научно-фантастичния филм " Прометей " може да бъде точна.

Учени от Казахстан вярват ( Автори - Владимир I. shCherbak на Ал- Farabi казахски Националния университет на Казахстан , и Maxim A. Makukov на Astrophysical Institute Fesenkov , проучване е публикувано на английски тук ) , че човешката ДНК е кодирана сигнал на древен извънземен чужденец цивилизация , пише news.discovery.com .

Наричат ​​го " биологичен SETI ", и учените твърдят, че математически код в човешката ДНК не може да се обясни с еволюцията.

С две думи , ние сме живи, дишащи " кораби " с вид на чужденец съобщение , което е по-лесно да се използва за откриване на извънземен живот , отколкото радио .

" След като е била определена , кодът може да остане непроменен за дълъг период от време периоди , в действителност, това е най- здрава конструкция известни до сега " - пишат учените в сп. Icarus .

" Поради това ДНК е изключително безопасно съхранение за интелигентни съобщения " .

" След като съответната генна презаписани с нов ключ код , ще бъдат замразени в клетката и неговото потомство, и могат да бъдат доставени през пространството и времето. "

Учените казват, че човешката ДНК е организирана така , че точно тя разкрива " на ансамбъл аритметика и идеограмен форми на символичен език . "

Изследването е довело учените до заключението, че ние сме били измислени " извън нашата слънчева система , след няколко милиарда години. "

Тезата, подкрепя хипотезата , че Земята е резултат от междузвездни форми на живот , разпределени от метеори и комети .

Така че, ако ние просто " съдове" за комуникационни чужденци , каква тайна послание, което носи в ДНК-то ни ?

И ако сме били създадени от извънземни , които са ги създали ?
Източник на информация Newscom.md