Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2019 10:11 - Херо Мустафа пред Сената в САЩ: В България ще работи срещу корупцията, за върховенство на закона и свобода на медиите (ВИДЕО)
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 304 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.08.2019 10:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Херо Мустафа пред Сената в САЩ: В България ще работи срещу корупцията, за върховенство на закона и свобода на медиите (ВИДЕО)

Публикувано на 01.08.2019  в България  

https://bultimes.com/%d1%85%d0%b5%d1%80%d0%be-%d0%bc%d1%83%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%84%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b4-%d1%81%d0%b5%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d0%b0%d1%89-%d0%b2-%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b3%d0%b0/?fbclid=IwAR1oIGBpxyahK87SdHH1OntXOlaNHCv2zqFvcKWnPl7THAlj7fbova8CA7s

Номинация за изпращане на САЩ в България Херо Мюстафа говори пред американския сенат на 30 юли 2019 г. По време на изслушване на нейната номинация тя каза: „Ще се фокусираме върху работата на Посолството, като следваме приоритетите, които бяха категоризирани като„ Т “- надеждност, работа и срещу корупция“

Вчера в Сената в САЩ бяха излъчени новиизбрани посланици в САЩ в Латвия, Вануату, Сърбия и България, като председател е  сенатор Джонсън .

Мисис Херо Мустафа приветства съществуването и сенаторът Джонсън, благодаря на президента  Доналд Тръмп  за номинация, за да остане секретар в САЩ  Майк Помпео , който е и членовете на Сената за одобрение на кандидатурата й. 
Представител на гражданите в САЩ е фамилия и семейство, което е в залата. Съпругът се гледа и слуша изслушването й от Индия на лайфстрийм.

Н.Пр. Херо Мустафа  очевиден приоритет, който трябва да работи в България за осигуряване на сигурността на американските граждани - върховенство на закона, борба с корупция, енергийна независимост и защита на бизнеса, като например, че ще работи в тесното, за което има нужда. европейски колеги, така и с това от всеки свят.

„Ще се фокусираме върху работата на социалните партньори, като тези категории категоризираха като„ С “: свързаност, сътрудничество, корупция.“

Трябва да се насочите към нейните приоритети и ще бъдете насочени в три направления:

1. Свързаност 
2. Сътрудничество 
3. Борба с корупция

Вижте повече във видеото от  ТУК  (Излъчване на съобщение за САЩ в България започва в  минута 33:21 от записа )

Въпросът е свързан с приоритет, който да бъде изпратен на България в САЩ:

 „Ако бъдете представени, ще работите с България за борба с корупцията и за напредналите върху върховенството на законодателството, което е ключово за непрекъснато растение на другите. Реформация на върховенството на законодателството е най-голямото, многостранен и предложен процес. България демонстрира към реформиране и предприемане на някои стъпки за изграждане на по-отворено, приобщаващо и проспериращо общество. Трябва да направите повече! 
Ако е представено, аз ще трябва да работя в тясно работа на България, за да открием начини за насърчаване на гражданското общество, свободата на медиите, независимата съдебна система и върховенството на закона. “

Председателят Джонсън, член на класацията Шахин и отлични членове на комисията, имам честта и смирението да се явя пред вас като номиниран за президент, който да бъде посланик в Република България. Благодарен съм на президента Тръмп и секретаря Помпео за доверието, което ми оказаха, за да изпълня тази роля. Ако бъде потвърдено, обещавам да работя в тясно сътрудничество с Конгреса, за да развием интересите на нашата страна в България. Семейството е изключително важно за мен и съм благословен да имам любовта и подкрепата на толкова много членове на моето семейство, някои с мен днес тук, а други, които гледат през живо в различни части на света. Горд съм, че съм първият американец от кюрдски произход, номиниран за посланик. В публиката е баща ми, който е невероятен човек, който даде толкова много от живота си, за да можем да живеем на свобода и да имаме достъп до възможности. Моята силна, смела майка, която е основата на нашето семейство, също е тук днес. Едното искане на моите родители от мен и моите братя и сестри, докато израснахме в Минот, Северна Дакота, винаги трябваше да правим добро. Те ни научиха да си поставяме целите високо, ввсеки аспект от живота, независимо дали е кариерен или личен, за постигането на тези цели и след това се цели още по-високо. Този подход и оптимизмът са това, което ме е превърнало в човека, който съм днес и ако бъде потвърдено, ще ръководи моята визия за постигане на успех за Америка в България. Също така сред публиката са невероятно трудолюбивият ми брат Хело и снаха ми Уилоу заедно с племенницата ми Зара и почти двугодишната ми дъщеря Ашна. Другите ми двама братя, Хауро и Барзан, гледат от Калифорния и Вирджиния. Любимият ми съпруг Равнееш Гарг е с почти четиригодишната ни дъщеря Ариана, която наблюдава с моите закони и разширеното семейство в Индия. Семействата на чуждестранните служители жертват много, а раздялата понякога е следствие от нашата услуга. Благодаря на цялото ми семейство за любовта и подкрепата и
мъдрост, която те показват всеки ден. Повече от две десетилетия посветих на служенето в Съединените щати в Държавния департамент. През това време голяма част от работата ми насърчава върховенството на закона, демократизацията, енергийната сигурност и антикорупционните усилия. Преди да се присъединя към чуждестранната служба, работих като надзорен орган по изборите в Босна и първото ми задание за външна служба беше в Атина, Гърция. Опитът ми с Европа продължава през цялата ми кариера, тъй като съм работил с европейските си колеги по въпроси от взаимен интерес, като Ирак, Афганистан и Иран. Последното ми назначение беше в Западна Европа, в Лисабон, Португалия, където бях заместник-началник на мисията и продължих да работя за дълъг период от време. За мен е чест сега да имам възможността, ако бъде потвърдено, да служа в България, страна, известна с невероятно красивите си планини, гостоприемни хора и богато културно наследство в стратегическа част на света. Ако бъде потвърдено, моят основен приоритет ще бъде сигурността и сигурността на американските граждани, включително пътуващите и жителите в България, и на моя екип на посолството. В допълнение, ще насоча работата на посолството върху следните приоритети, които обичам да категоризирам като Свързване, Сътрудничество и Корупция, (трите Cs): Първо върху свързаността: Ако бъде потвърдено, ще работя за укрепване и задълбочаване на връзките между България и Западът, особено Съединените щати, по всички фронтове да включват икономически, военни, търговски, културни и връзки между хората. Тази свързаност трябва да се разшири и върху гражданското общество, включително жените и младежите. България е силен съюзник в НАТО. Преди петнадесет години тази година България се присъедини към Алианса, запечатва своите защитни облигации със Запада и потвърждава своя ангажимент към силна и свободна Европа. България придружава Съединените щати в операции - и взе жертви - както в Ирак, така и в Афганистан. България също участва в коалиционни операции в Либия, Косово и Босна. България активно предприема стъпки за увеличаване на разходите за отбрана и модернизиране на своите военни, за да направи България още по-силен и по-способен съюзник в НАТО. Ако бъде потвърдено, аз ще работя за поддържане и разширяване на отношенията ни по сигурността и ще насърча България да играе по-голяма роля, особено в преходното присъствие за напред на югоизточния фланг на НАТО. Аз също съм ангажиран да разширим нашите икономически отношения. Общата двустранна търговия между България и САЩ скочи от 963 милиона долара през 2014 г. на 1,36 милиарда долара през 2018 г. Повишена прозрачност, предвидимост и стабилност в инвестиционния климат са от ключово значение за засилените икономически връзки. Един от начините, по които България може да засили привлекателността си към американския бизнес, е чрез повишаване на прозрачността и осигуряване на добро корпоративно управление. По-голямата прозрачност би била от полза не само за американските фирми, но и за България като цяло. Искам да видя, че американският бизнес процъфтява и ако бъде потвърдено, ще работя за осигуряване на равнопоставени условия за американския бизнес в България. Второ за сътрудничество: Ако бъде потвърдено, бих искал да работя с колегите си в региона за насърчаване на регионалното сътрудничество. България е позитивен участник в региона и лидер в развитието на Западната Балканска интеграция. Те също така подкрепят неотдавнашното Преспанско споразумение между Република Гърция и Република Северна Македония. Именно този тип визия и сътрудничество са необходими за укрепване на суверенитета на всяка от тези нации и за постигане на мир и стабилност в региона. Енергийната сигурност също е критична част от националната сигурност. България внася по-голямата част от енергията си от Русия, включително почти цялото си ядрено гориво и природен газ, което повишава редица икономически, енергийни сигурности и загриженост за НАТО. Ако бъде потвърдено, ще подкрепя усилията на България да диверсифицира енергийните си доставки и да насърчи засиленото енергийно сътрудничество в целия регион, по-специално междусистемната връзка Гърция и България. Трето по въпросите на корупцията: Ако бъде потвърдено, ще работя и с България за борба с корупцията и за напредване на върховенството на закона, което е ключово за продължаващия растеж на България. Реформата на върховенството на закона е дългосрочен, многостранен и предизвикателен процес. България демонстрира ангажимент за реформи и предприе някои стъпки за изграждане на по-отворено, приобщаващо и проспериращо общество. Все пак трябва да се направи повече. Ако бъде потвърдено, аз съм ангажиран да работя в тясно сътрудничество с България, за да намеря начини за насърчаване на гражданското общество, свободата на медиите, независимата съдебна система и върховенството на закона. Ако бъде потвърдено, аз ще взема сериозно ролята си на ръководител на мисията за управление и опазване на ценните ни ресурси - нашите хора, включително местния персонал, които са важна част за изпълнение на нашата мисия, посолството ни и силната репутация на САЩ в чужбина , Ако бъде потвърдено, с нетърпение очаквам да изградя отношенията между нашите две нации и да защитавам и насърчавам интересите на Съединените щати в Република България. приобщаващо и проспериращо общество. Все пак трябва да се направи повече. Ако бъде потвърдено, аз съм ангажиран да работя в тясно сътрудничество с България, за да намеря начини за насърчаване на гражданското общество, свободата на медиите, независимата съдебна система и върховенството на закона. Ако бъде потвърдено, аз ще взема сериозно ролята си на ръководител на мисията за управление и опазване на ценните ни ресурси - нашите хора, включително местния персонал, които са важна част за изпълнение на нашата мисия, посолството ни и силната репутация на САЩ в чужбина , Ако бъде потвърдено, с нетърпение очаквам да изградя отношенията между нашите две нации и да защитавам и насърчавам интересите на Съединените щати в Република България. приобщаващо и проспериращо общество. Все пак трябва да се направи повече. Ако бъде потвърдено, аз съм ангажиран да работя в тясно сътрудничество с България, за да намеря начини за насърчаване на гражданското общество, свободата на медиите, независимата съдебна система и върховенството на закона. Ако бъде потвърдено, аз ще взема сериозно ролята си на ръководител на мисията за управление и опазване на ценните ни ресурси - нашите хора, включително местния персонал, които са важна част за изпълнение на нашата мисия, посолството ни и силната репутация на САЩ в чужбина , Ако бъде потвърдено, с нетърпение очаквам да изградя отношенията между нашите две нации и да защитавам и насърчавам интересите на Съединените щати в Република България. свободата на медиите, независимата съдебна система и върховенството на закона. Ако бъде потвърдено, аз ще взема сериозно ролята си на ръководител на мисията за управление и опазване на ценните ни ресурси - нашите хора, включително местния персонал, които са важна част за изпълнение на нашата мисия, посолството ни и силната репутация на САЩ в чужбина , Ако бъде потвърдено, с нетърпение очаквам да изградя отношенията между нашите две нации и да защитавам и насърчавам интересите на Съединените щати в Република България. свободата на медиите, независимата съдебна система и върховенството на закона. Ако бъде потвърдено, аз ще взема сериозно ролята си на ръководител на мисията за управление и опазване на ценните ни ресурси - нашите хора, включително местния персонал, които са важна част за изпълнение на нашата мисия, посолството ни и силната репутация на САЩ в чужбина , Ако бъде потвърдено, с нетърпение очаквам да изградя отношенията между нашите две нации и да защитавам и насърчавам интересите на Съединените щати в Република България.

Изявление на Херро Мустафа - 
посланик-номиниран в 
Сената на Комисията по външни отношения

Вторник, 30 юли 2019 г.

Либерта. БГ

ПО ТЕМАТА

 

 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40165638
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930