Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2013 10:04 - Byron Wein на Blackstone Vice: «Аз съм загрижен за втората половина на 2013th"
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 720 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Byron Wein на Blackstone Vice: «Аз съм загрижен за втората половина на 2013"

Източник

image

 

Byron VeynNazvanie последния месечен коментар на инвестиции Blackstone заместник заместник-председател Byron Wein казва, че "нарушава втората половина."

Общият консенсус на Wall Street е, че икономиката на САЩ, които след 2008 рецесия показа слаб растеж, в крайна сметка да получат сила да излети през втората половина на годината, давайки тласък на акциите да възобнови растежа.

Уейн не е толкова сигурен. Ветеранът стратегически инвестиции пише, че по негово мнение, маржовете на печалбата достигна своя връх:

Въпреки че има осезаема степен на оптимизъм за корпоративна дейност през втората половина на тази година, по мое мнение, това едва ли е оправдано. Фирми са склонни да, тази година досега блокирани на очакванията на анализаторите, но мисля, че това е главно поради факта, че ръководството е насочена надолу прогнозите, така че резултатите на фона на намалелите очаквания изглежда по-впечатляващо.

Аз продължавам да вярвам, че икономиката тази година ще нарасне с 2%, но страхът е, че окончателните продажби няма да е достатъчно за покриване на известно влошаване на рентабилността. В резултат на това, страхувам се, че приходите ще бъде под очакванията. Бях притеснен за икономическия растеж и доходите през цялата година, а Standard & Poors 500 продължава да се изкачи по-високо и по-високи. Отговорен за това е ликвидността, предоставяна от Фед. Прогнозите са все още разумни и ако политиката на евтини пари, за да продължи, аз ще призная, че акциите от текущите нива може да се увеличи допълнително.

Въпреки рекордните върхове могат да бъдат тепърва предстои, в някакъв момент на Фед ще се забави отслабването, а след това инвеститорите са наясно с последиците от бавен икономически растеж и много скромни подобрения в рентабилността. Ето защо считам, че един здравословен степен на внимание е необходимо ", заключава Wayne.



Тагове:   аз,   2013,   половина,   Втората,   загрижен,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40031580
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930