Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
19.07.2011 20:18 -
Либия. И друга гледна точка, която медиите ни спестяват (фоторепортаж)
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 13423 Коментари: 37 Гласове:
Последна промяна: 20.07.2011 20:12
Прочетен: 13423 Коментари: 37 Гласове:
22
Последна промяна: 20.07.2011 20:12
Либия във фотографии: това за което основните медии не искат да говорят
Източник
Libya in Pictures: What the Mainstream Media Does Not Tell You
Истребители"Мираж", F-16 Стелт, бомбардировачи B-2, 15 000 излитания на НАТО. Бомбардировки на хиляди цивилни цели. Те казват (медиите), че НАТО е отишъл да спасява либийския народ. Това е, което казват.
Западните журналисти съзнателно укриват това, което се случва в Либия. Те представят НАТО като инструмент на мира и демократизацията. Те оправдават незаконната и престъпна война. Те са инструмент на пропагандата на САЩ и НАТО.
Репортажите на Махди Дариус Таземроя опровергават споразумението на медиите, които подкрепят хуманитарния мандат на НАТО. Той предоставя записи на масовите демонстрации срещу НАТО, както и много снимки.
Триполи. В петък, 1 юли, както и в много други петъци, в зеления квадрат в Триполи се провеждат огромни демонстрации.
Много трудно е точно да се преброят хората, които взеха участие в демонстрациите. Оценките на масовите демонстрации, от 1 юли, варират около 1 милион. (Китай съобщава за 1,7 милиона)
Демонстрациите в Триполи и други либийски градове са почти всяка седмица. Митингите са израз на протест на либийския народ срещу "хуманитарната" намеса на НАТО "за и от името на" либийския народ.
Западното обществено мнение е дезинформирано. Хората в Европа и Северна Америка, дори не знаят, че тези демонстрации се провеждат.
По-голямата част от населението се противопоставя на Бенгазииския временен съвет. Демонстрациите също показват значителна обществената подкрепа за полковник Кадафи, което противоречи на стереотипните гледни точки на западните медии.
Големите медии или дискредитират тези демонстрация срещу намесата на НАТО като незначителни, или просто не ги показват и не съобщават за тях
Показани са снимки на либийците, които бяха дошли на 1 юли на зеления площад. Тези снимки показват също, че западните медии присъстват на тези демонстрации, и са добре запознати с тях. И така, какво им пречи да правят честно отразяване? Защо някои от тези журналисти пишат, че на демонстрациите са били само няколко хиляди души?
Важно е да се отбележи, че тези снимки са направени в началото на демонстрацията.
Либийците по цял ден и нощ стоят на зеления площад. Всички пътища, водещи към района са претъпкани с хора.
Още по темата:
http://zahariada.blog.bg/politika/2011/04/26/dinastiiata-rotshild-inscenirat-revoliuciite-v-sev-afrika-ch.736080
http://zahariada.blog.bg/novini/2011/05/01/libiia-finansoviiat-grabej-na-veka.739387
Коментар от мен: Противник съм на страни с диктаторски режими и въобще против диктаторите. Когато в една страна има проблеми, пораждащи конфликти (в случая внесени и провокирани отвън) винаги има най-малко две страни: противници и подкрепящи. Ролята на медиите е да отразява и двете страни. Обратното е долна поръчкова и платена манипулация. С лека ръка се зачертават милиони, които са на друго мнение. Без значение къде се случва. Тука акцентът е върху медиите. Тези, които искат да разберат истината, ще намерят начин. Но са много повече, тези, които консумират тяхната "истина" от телевизора, радиото или вестника, за съжаление.
Libya in Pictures: What the Mainstream Media Does Not Tell You
Истребители"Мираж", F-16 Стелт, бомбардировачи B-2, 15 000 излитания на НАТО. Бомбардировки на хиляди цивилни цели. Те казват (медиите), че НАТО е отишъл да спасява либийския народ. Това е, което казват.
Западните журналисти съзнателно укриват това, което се случва в Либия. Те представят НАТО като инструмент на мира и демократизацията. Те оправдават незаконната и престъпна война. Те са инструмент на пропагандата на САЩ и НАТО.
Репортажите на Махди Дариус Таземроя опровергават споразумението на медиите, които подкрепят хуманитарния мандат на НАТО. Той предоставя записи на масовите демонстрации срещу НАТО, както и много снимки.
Триполи. В петък, 1 юли, както и в много други петъци, в зеления квадрат в Триполи се провеждат огромни демонстрации.
Много трудно е точно да се преброят хората, които взеха участие в демонстрациите. Оценките на масовите демонстрации, от 1 юли, варират около 1 милион. (Китай съобщава за 1,7 милиона)
Демонстрациите в Триполи и други либийски градове са почти всяка седмица. Митингите са израз на протест на либийския народ срещу "хуманитарната" намеса на НАТО "за и от името на" либийския народ.
Западното обществено мнение е дезинформирано. Хората в Европа и Северна Америка, дори не знаят, че тези демонстрации се провеждат.
По-голямата част от населението се противопоставя на Бенгазииския временен съвет. Демонстрациите също показват значителна обществената подкрепа за полковник Кадафи, което противоречи на стереотипните гледни точки на западните медии.
Големите медии или дискредитират тези демонстрация срещу намесата на НАТО като незначителни, или просто не ги показват и не съобщават за тях
Показани са снимки на либийците, които бяха дошли на 1 юли на зеления площад. Тези снимки показват също, че западните медии присъстват на тези демонстрации, и са добре запознати с тях. И така, какво им пречи да правят честно отразяване? Защо някои от тези журналисти пишат, че на демонстрациите са били само няколко хиляди души?
Важно е да се отбележи, че тези снимки са направени в началото на демонстрацията.
Либийците по цял ден и нощ стоят на зеления площад. Всички пътища, водещи към района са претъпкани с хора.
Още по темата:
http://zahariada.blog.bg/politika/2011/04/26/dinastiiata-rotshild-inscenirat-revoliuciite-v-sev-afrika-ch.736080
http://zahariada.blog.bg/novini/2011/05/01/libiia-finansoviiat-grabej-na-veka.739387
Коментар от мен: Противник съм на страни с диктаторски режими и въобще против диктаторите. Когато в една страна има проблеми, пораждащи конфликти (в случая внесени и провокирани отвън) винаги има най-малко две страни: противници и подкрепящи. Ролята на медиите е да отразява и двете страни. Обратното е долна поръчкова и платена манипулация. С лека ръка се зачертават милиони, които са на друго мнение. Без значение къде се случва. Тука акцентът е върху медиите. Тези, които искат да разберат истината, ще намерят начин. Но са много повече, тези, които консумират тяхната "истина" от телевизора, радиото или вестника, за съжаление.
1. Западни журналисти разположили се на покривите на сградите
(Обърнете внимание на руския флаг) Това е знак за достоверност.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
У нас няма медии. Има гнусен амер...
19.07.2011 20:27
19.07.2011 20:27
У нас няма медии. Има гнусен американски слугинаж, много по-гаден от преди.
цитирайголяма подкрепа за предното мнение
цитирайОсвен американците с промитите си мозъци.
цитирайИ на най-големият ми враг не мога да му пожелая да го 'демократизира' нато,всъщност мога ,ама само ако ме ядоса много!Господ да е с либийския народ,дано нема наземна операция !
цитирайда ги освободят(да заграбят) от единственото, което техният Аллах им е дал, за да преживеят някак си в тези пустинни пясъци-ПЕТРОЛА.
ПОВТАРЯ СЕ ВАРИАНТА ИРАК ВЪВ ФРЕНСКО-НАТОВСКО ИЗПЪЛНЕНИЕ.
фРЕНСКОТО ПРЕЗИДЕНТЧЕ еврейчето Саркози, което се омаза и е нежелано за втори мандат от французите измисли тази войничка, за да си умие очите и награби мандата.
По всичко личи, че номеро няма да мине.
Обективните медии са мит. А пък тези лекета там са уникални и специално подбрани.
А И ДА ПОИСКА НЯКОЙ ДА НАПИШЕ И ПОКАЖЕ ИСТИНАТА, НИКОЙ НЯМА ДА МУ Я ПУБЛИКУВА. Най-доброто, което може да му се случи е да остане без работа.ТОЧКА
цитирайПОВТАРЯ СЕ ВАРИАНТА ИРАК ВЪВ ФРЕНСКО-НАТОВСКО ИЗПЪЛНЕНИЕ.
фРЕНСКОТО ПРЕЗИДЕНТЧЕ еврейчето Саркози, което се омаза и е нежелано за втори мандат от французите измисли тази войничка, за да си умие очите и награби мандата.
По всичко личи, че номеро няма да мине.
Обективните медии са мит. А пък тези лекета там са уникални и специално подбрани.
А И ДА ПОИСКА НЯКОЙ ДА НАПИШЕ И ПОКАЖЕ ИСТИНАТА, НИКОЙ НЯМА ДА МУ Я ПУБЛИКУВА. Най-доброто, което може да му се случи е да остане без работа.ТОЧКА
Бил съм в Либия няколко години на работа.Престъпленията на Кадафи са неизброими.Екзекуциите на младежи на по 17г,които се извършваха публично на стадиона в Триполи и включваха рязане на ръце,крака,дране на живо и обезглавяване.И то за това,че са писали по стените "Долу Кадафи"Това как ти се вижда?Екзекуциите се обявяваха с плакати из целия град,на които бе изобразяван палач с брадва в ръце.Ако някой либиец бе обвинен,като враг на Кадафи-биваха избивнани хората от цялата фамилия,включително и пеленачетата!Забранено бе да се събират по улиците и площадите повече от три лица!Инструкторите и крепителите на режима са от съветските специални служби,които обучаваха полицията и армията,как да сплашват,изтезават и държат в подчинение народа на Либия.На сметката на Кадафи са стотиците хиляди избити и изтезавани либийци,при неговото властване.Сега ми показваш площада изпълнен с хиляди либийци,които са изкарвани насила да стоят там,за да си защити живота Кадафи зад жив щит от хора.Не ти се харесва намесата на НАТО в подкрепа на опозицията,но ти харесва руското присъствие на специалните служби и руските подводници в пристанището на Триполи,които съм виждал с очите си.Хората в Либия желаят свобода и справедливост и скоро ще си я извоюват сами.Поста ти е грозна манипулация,за която само ти имаш своето обяснение.На твое място не бих се гордял със защитата на психопата Кадафи и неговият режим.
цитирай
7.
анонимен -
Лъжеш като "демократ". ...
20.07.2011 07:35
20.07.2011 07:35
Лъжеш като "демократ". Не само ти си "бил" в Либия. Такива наказания се прилагат в някои арабски страни, където шериата е основен закон, но не и в Либия. Американските гъзолизци са добре инструктирани, какво да говорят.
цитирай
8.
анонимен -
Типично руска сводка :)))
20.07.2011 10:55
20.07.2011 10:55
Защо ли се досетих за автобусите с протестиращи червени пенсионери, а също така и многото комуноидни елементи, които нямат желание да промунят статуквото, защото са си живуркали добре??? Досещате ли се за активните борци и разните ми там партизани? Естествено е Кадаифа да има подкрепа на доста овце - нали им даде хляб и облаги.
Важното е, че младежта иска промяна. Искат работа, а не само три клана да се облажват от природните богатства.
цитирайВажното е, че младежта иска промяна. Искат работа, а не само три клана да се облажват от природните богатства.
Кратко. Първо, сводката не е руска. От снимките личи, че това не са стари червени либийски бабички. Кой ги изкарва на улицата, Кадафи? Никой не може да изкара толкова хора, ако не го искат. Те явно са против инвазията на Нато и САЩ. Ако те искат промяна и не харесват Кадафи, още повече не искат някой от вън да влиза и да ги засипва с бомби. Това го можем само ние. (Уорлик не е бил само в обществена баня в България). Черно-белите хора в България стават все повече. Хора За и Против, хора Фили и Фоби. Животът и света са по-шарени. Кои са повече в Либия? За Нато или против? Дори и малцинството не може да бъде неглижирано заради позицията си. Това е дискриминация на мисленето, на свободно изразяване на мнение и позиция. Това не е пропаганда. Просто и друга гледна точка. В коментара си в поста го пиша. Но черно-бялото в обществото ни е толкова силно, че не забелязваме нюансите. Ако Кадафи беше марионетка като Мубарак и Бен Али досега да сме забравили какво се е случвало. И дойде ли демокрация в Египет, Тунис или Йемен? Дойде ЦРУ, Сорос, Ротшилд и другите.
цитирай
10.
анонимен -
съм за гъмза-
20.07.2011 12:08
20.07.2011 12:08
Ей,вмирисана подлого,недей да лъжеш хората!Тези,дето Кадафи ги трепе,са ислямисти,подкокоросани от ходжите!Защо не го казваш?Той открито заяви,че в Либия няма място за фундаментализъм и проповядването му се счита за тежко държавно престъпление!Защо спестяваш и това?Мога да пиша още много,5 год. съм бил там,за разлика от теб,гъзомийник еврейски,ама си имам работа,чутуро атлантическа,и трябва да я върша!!Аман от толерасти,интеграсти и всякакви демокрасти!
цитирай
11.
mileidi46 -
http://www.ilsecoloxix.it/p/mondo/2011/07/20/AOvkVmm-hacker_arresti_dell.shtml
20.07.2011 12:13
20.07.2011 12:13
Днес в Америка са арестувани 21 ХАКЕРА-проникнали и разпространили ,,секретни" данни на ФБИ и на други,,важни" за живота ни организации"?!?.Как мислят тези господа тук дето си чешат това онова пред компа..дали ФБи ще ги черпят с кафе..или ще изчезнат безследно тези младежи...??Не обичам Кадафи..но ме дразни ,когато някои ми набутва в мозъка американската демокрация...,,символ на човешките права"...Кадафи бил диктатор??Добре!! Защо не се опитате да мислите малко,преди да се изявявате като големи политически анализатори..Ако Кадафи не струва,то народа реши дали да го убият или не..Защо американците ще се месят във вътрешната политика на всяка държава! Кои са те???Защо започнаха ,,скрита война" срещу Пакистан??И убиват с безпилотни самолети ежедневно невинни хора..и то от май месец насам!!??Това по-малко ли е зловещо.от това,което е правил Кадафи? И те му целуваха ръцете до вчера?? И някъде да го пише това в нашите медии??какво сте се юрнали да съдите Кадафи?? Вижте си нашите мафиоти,дето ни убиват ежедневно от мизерия и глад!!Ега ти ..смешни сте.. Абе,хора..нормални ли сте..??
И друго..когато някъде поместят снимки на един милион ,,български юнаци" излезнали за един час поне пред народното събрание да изявят някаква позиция ..да надигне глас ..може и да си позволи да критикува и анализира..ама казах -навън пред парламента,а не тук пред компа,чешейки си топките..анализатори!!
цитирайИ друго..когато някъде поместят снимки на един милион ,,български юнаци" излезнали за един час поне пред народното събрание да изявят някаква позиция ..да надигне глас ..може и да си позволи да критикува и анализира..ама казах -навън пред парламента,а не тук пред компа,чешейки си топките..анализатори!!
но ще спомена само,че на този стадион в Триполи, никой гостуващ спортен отбор не желае да стъпи.Свободно изразяване на мнение в Либия не съществува!!!Хайде тогава дешифрирай фотосите,как така тези хора са излезли спонтанно в подкрепа на Кадафи,с километри дълги зелени знамена и стандартни портрети за възхвала на сатрапа?Не оспорвам всеки човек да упражнява правото си на свободно изразяване,но внушението което правиш е съвсем друго нещо.Добре е да направиш сравнение, и между спонтанните протести в Сирия и "спонтанната"подкрепа за Кадафи в Либия.Не ти ли прави впечатление,че на тази "спонтанна"подкрепа не се забелязва нито един полицай или военен.Къде мислиш се намират в този момент?Ще ти кажа.В страничните улички,прикрити по покривите и друга част облечени в цивилни дрехи,смесени в тълпата!Ако имаше бомбардировки срещу мирни граждани от силите на НАТО,западния печат щеше да е пълен с фотоси по тази тема.На края ще кажа,че там където е стъпил руски крак,не след дълго всичко се залива с кръв,точно на невинни невъоръжени хора.Това се случва в Либия,това се случва и в Сирия.Почеркът е един и същ.На руснаците най-им допадат диктаторските режими и сатрапи,понеже са най-близо до тяхното мислене и практика.Много е жалко,след 20г демократичен преход в България,някой да хвали и подкрепя диктаторски режими и сатрапи...
цитирайКадафи не е светец ,но в сравнение с натовските терористи убийци и изнасилвач на деца определено е за предпочитане!Нека не забравяме че в основата на бунтовете стоят американските служби и създадената и спонсорирана от тях алкайда!А и кой мразен диктатор ще въоръжи населението с 1милион калашника американската пропаганда май се оплете пак в собствените си лъжи!
цитирай'Ако имаше бомбардировки срещу мирни граждани от силите на НАТО,западния печат щеше да е пълен с фотоси по тази тема'
хехе това беше добро ,въпреки че темата е сериозна и подобни вицове са леко неуместни!А що се отнася до подкрепата на диктаторски режими и проливането на невинна кръв американците са безпорни шампиони!
цитирайхехе това беше добро ,въпреки че темата е сериозна и подобни вицове са леко неуместни!А що се отнася до подкрепата на диктаторски режими и проливането на невинна кръв американците са безпорни шампиони!
Чудно ми е дали е просто слугинаж от страна на медиите или и те са част от цялото това безумие?! как нито една медия не направи интервю с главнокомандващия на НАТО и не го попита по силата на какво са те там. не е на ООН и не е заради зоната забранена за полети. те са там за да водят поредната необявена война срещу световния мир и демокрация, да "демократизират" поредната свободна страна. и нашите сервилни управляващи марионетки побързаха да се подадат за подковаване, за нашето подковаване.
същото е в судан, тунис, мароко, египет ...
докога?! или 12 000 слуги значат повече от 100 милиона граждани?!
цитирайсъщото е в судан, тунис, мароко, египет ...
докога?! или 12 000 слуги значат повече от 100 милиона граждани?!
и какво преживяха в много хуманните затвори на Кадафи...Надали ще посещавам този блог за напред.Съжалявам Захари,но се чувствам омърсен от тези комунистически брътвежи.
цитирайСъжалявам, но така никога няма да стигнем до някаква истина. за медицинските сестри мога да говоря много, но не мога, както и самите те. Надали си спомняш, ако не, примомням: Следазавръщането си те подписаха едни декларации за "мълчание" (под зоркия поглед на Гоце и други...), но не знаеш за какъв срок. Малко по-голям от този в ЦРУ и КГБ. И още нещо, кой продаде нашата концесия за добив на петрол и газ през 2002 год.? И на кого? Тогава на власт беше НДСВ. Знаеш ли кой я купи и срещу какво? За сестрите не ме пипай, защото имам първоизточник, свидетел, който ако си отвори устата, много хора трябва да си отидат от този свят. Пиша всичко това заради теб, не за себе си. Израснах в комунистически репресии, лично към мен, не съм бил никога член на партия, но знам много. Близостта с истината е опасно занимание, но не и за мен. Това ,което е минало през главата ми, ме научи да уважавам хората, ХОРАТА! Не идеи и манипулации!
цитирайzahariada написа:
Съжалявам, но така никога няма да стигнем до някаква истина. за медицинските сестри мога да говоря много, но не мога, както и самите те. Надали си спомняш, ако не, примомням: Следазавръщането си те подписаха едни декларации за "мълчание" (под зоркия поглед на Гоце и други...), но не знаеш за какъв срок. Малко по-голям от този в ЦРУ и КГБ. И още нещо, кой продаде нашата концесия за добив на петрол и газ през 2002 год.? И на кого? Тогава на власт беше НДСВ. Знаеш ли кой я купи и срещу какво? За сестрите не ме пипай, защото имам първоизточник, свидетел, който ако си отвори устата, много хора трябва да си отидат от този свят. Пиша всичко това заради теб, не за себе си. Израснах в комунистически репресии, лично към мен, не съм бил никога член на партия, но знам много. Близостта с истината е опасно занимание, но не и за мен. Това ,което е минало през главата ми, ме научи да уважавам хората, ХОРАТА! Не идеи и манипулации!
обобщението не е ли според тебе до тука: добре са си свършили работата у нас досега-добре са промили мозъците на и без това немислещи хора?!?!
Благодаря! За съжаление, така е. Те винаги са две крачки преди нас.
цитирай
20.
анонимен -
Лично аз ти препоръчвам да прочетеш "Архивът на Митрохин"
20.07.2011 16:46
20.07.2011 16:46
От нея ще разбереш що е " Ягент за влияние, както и операции на КГБ, за обработка на общественото мнение. Ще прочетеш за арестувани и осъдени такива агенти по света. Лично аз дори и не четох всички коментари. Общо взето знам, кои са и какво биха писали. :-))))))))))))) За жалост, Андрей е прав.
цитирайОсвен руското видях и френското знаме.
Сигурно има и други знамена, ама кво от това?
Вероятно трябваше този дебил да бъде оставен за избие поне милион свои противници за да разберат и нашенските антиамериканци,
че този луд човек трябва да се отстрани.
Нищо не са разбрали, ама нейсе...
Чудя се що не плакахте преди седмица, когато българското правителството официално призна бунтовниците за легитимна власт в Либия!
Язък толкоз псувни можеше да отнесе американският посланник!
цитирайСигурно има и други знамена, ама кво от това?
Вероятно трябваше този дебил да бъде оставен за избие поне милион свои противници за да разберат и нашенските антиамериканци,
че този луд човек трябва да се отстрани.
Нищо не са разбрали, ама нейсе...
Чудя се що не плакахте преди седмица, когато българското правителството официално призна бунтовниците за легитимна власт в Либия!
Язък толкоз псувни можеше да отнесе американският посланник!
kushel написа:
У нас няма медии. Има гнусен американски слугинаж, много по-гаден от преди.
Всички медии са собственост на ония безродници от комунистическата ДС. Като започнеш от "Земя", чийто списвател е Димитър Иванов, шефа на 6-ти отдел на ДС, минеш през "Телеграф", чийто собственик освен Доган е Ирена Кръстева, щерка на поковник от ДС и свършиш с телевизия БТВ, собственост на Красимир Гергов, получил етящ старт от бившия си тъст, генерал от ДС. Защо ли всичко се върти около тези безродници от ДС, дето опоскаха държавата?
Въпреки, че за мен Кадафи е убиец на деца, крадец и пълен боклук, той беше толериран години наред от САЩ и ЕВРОПА като ценен партньор, независимо от тоталитарния му режим и начин на управление. Въпросът е как един диктатор вечерта си ляга като удобен на Запада "демократ", а на другия ден се събужда като най-голямия тиранин? Къде спаха американците, французите, британците, германците през годините му на управление? Или си демократ, или си измекяр - запада показа, че е второто.
цитирайанонимен написа:
Ей,вмирисана подлого,недей да лъжеш хората!Тези,дето Кадафи ги трепе,са ислямисти,подкокоросани от ходжите!Защо не го казваш?Той открито заяви,че в Либия няма място за фундаментализъм и проповядването му се счита за тежко държавно престъпление!Защо спестяваш и това?Мога да пиша още много,5 год. съм бил там,за разлика от теб,гъзомийник еврейски,ама си имам работа,чутуро атлантическа,и трябва да я върша!!Аман от толерасти,интеграсти и всякакви демокрасти!
Като си бил там, не си ли чул твоя любимец колонел Кадафи какви ги свърши с нашите сестри. А мършо червена!? Оди му цуни потурите на тоя тъпанар, дето бомбардира собствения си народ.
25.
silencemurmur -
за коментар 18.
20.07.2011 18:36
20.07.2011 18:36
Захари пишеш: Израснах в комунистически репресии, лично към мен, не съм бил никога член на партия, но знам много. Близостта с истината е опасно занимание, но не и за мен. Това ,което е минало през главата ми, ме научи да уважавам хората, ХОРАТА! Не идеи и манипулации!
Сподели какво е било за тебе миналото време. То различава ли се от сегашното ни време? Защо близостта с истината не е опасно занимание за тебе? Разкажи.
Може пък да научим нещо (лично) от тебе.
поздрав и за този ти постинг
цитирайСподели какво е било за тебе миналото време. То различава ли се от сегашното ни време? Защо близостта с истината не е опасно занимание за тебе? Разкажи.
Може пък да научим нещо (лично) от тебе.
поздрав и за този ти постинг
Благодаря ти! Може би някой път. Не обичам да се обръщам назад. Оказва се, че в тази страна проглеждането е труден и дълъг процес. На някои цял живот не им стига и си отиват непрогледнали. Може и да са по-щастливи, кой знае!
цитирайАтаката тръшу Кадафи беше реакция на финансовият интернационал, заради така наречената "Революция срещу Неолибералните" - икономики на арабският свят. Та... Така.. Сега наблюдаваме в Либия как Луканов и ДСе се бият срещу Тодор Живков. Дори да победят Кадафи, след това ще наблюдаваме убийства на милиони невинни, и борби между мафиите. Нищо ново под Слънцето. Капитализма е измислен от мафията. винни, и борби между мафиите. Нищо ново под Слънцето. Капитализма е измислен от мафията.
цитирайПогледни двата линка по същата тема по-горе и ще видиш, че нещата са още по-сложни.
цитирайНикой не може да си позволи 40 годишен мандат. Никой! Дори да е самият Аллах... А този Кадафи е просто едно лудо мекере. Аз също съм против чужда намеса /от където и да било/, но светът върви към глобализация /това е непредотвратимо/ и всички диктатори трябва да бъдат изчистени. /Но в Либия става въпрос по-скоро за междуплеменни вражди/. Единствената грешка е, че не ги оставиха да се избиват помежду си; тази паплач ще залее Европа.
цитирайНие не търпяхме ли Тато, горе долу толкова? Тук акцента не е Кадафи. кой обича диктатори! Но всеки си го пречупва през неговата призма. Чукни на линковете по-горе и ще ти станат ясни много неща.
цитирай
31.
анонимен -
Глупости, аз живея в Германия и се ...
20.07.2011 22:49
20.07.2011 22:49
Глупости,аз живея в Германия и се съобщава за събитията и в двата враждуващи лагера - ЗА и ПРОТИВ Кадафи.Само си ги смучите от пръстите и баламосвате българите в България.
цитирай
32.
анонимен -
Не в Европа, а в България пресата е ...
20.07.2011 23:15
20.07.2011 23:15
Не в Европа ,а в България пресата е много манипулирана.Никой не пусна новината,когато Кадафи избиваше жестоко либийци ,наел чужди/нелибийски наемници.Никой не пусна новината,когато либийци,пращаха тайно видеота до Света и Европа,с надеждата да ги чуят и им помогнат срещу терора на Кадафи и много други.ЗАЩО ЛИ?За да не се накърнят руско-китайските интереси,за да си запазят нашите "бизнесмени "натрупаните капитали в Либия и Африка.Русия и парите са им по-скъпи от убийствата и терора на невинни хора.
Като искате да знаете истината,разпитайте избягалите либийци,по какви причини са напуснали страната.
Нашата преса е една от най-манипулативните,никога не ѝ вярвайте на 100%.
цитирайКато искате да знаете истината,разпитайте избягалите либийци,по какви причини са напуснали страната.
Нашата преса е една от най-манипулативните,никога не ѝ вярвайте на 100%.
33.
анонимен -
За нафтата го бият кадафито
21.07.2011 12:07
21.07.2011 12:07
И аз работих в Либия! В Тобрук!?! Имаше изпълнения на стадиона. Да там има диктатура! Да но тази диктатура управлява една маса от бедуинстващи племена! В края на 80-те при бунтовете в Лос Анжелис Буш старши вкара националната гвардия. Изтрепаха над 2000 души в името на демокрацията. Там може и е демократично а когато в Либия Кадафито си отстоява властта това не е демократично и дай да го трепем. Що не скочи " демократичната общност" на Китай за оняденшната екзекуция на кметове.
Диктатура-друг начин за управление и налагане на светска държава не знам-справка Турция.
Бият го Кадафито заради нафтата! Така трепаха и Саддама! Има криза световна на нафтата и кой нее съгласен с многонационалния петролен дракон го трепят!
А и ще иска да си управлява сам парите а!? Няма такова нещо казват децата на Ротшилд и Соросчетата.
цитирайДиктатура-друг начин за управление и налагане на светска държава не знам-справка Турция.
Бият го Кадафито заради нафтата! Така трепаха и Саддама! Има криза световна на нафтата и кой нее съгласен с многонационалния петролен дракон го трепят!
А и ще иска да си управлява сам парите а!? Няма такова нещо казват децата на Ротшилд и Соросчетата.
Ако днес в Либия се проведат честни избори с международни наблюдатели Кадафи ще ги спечели с голямо мнозинство. Войната ще се води дълги години, докъто се внесе читава опозиция отвън. Това е и целта на всяка миротворческа мисия на НАТО и САЩ- Сърбия, Ирак... ,защото после тези страни плащат до последния цент калкулираните разходи !? Либия и Ирак има с какво да плащат.
цитирай
35.
анонимен -
В Либия се извършва гигантско световно престъпление... от Нато
22.07.2011 13:24
22.07.2011 13:24
"Никой не пусна новината,когато Кадафи избиваше жестоко либийци ,наел чужди/нелибийски наемници.Никой не пусна новината,когато либийци,пращаха тайно видеота до Света и Европа,с надеждата да ги чуят и им помогнат срещу терора на Кадафи и много други"
Напротив. В пълна грешка си. Още в първите часове на протеста се вдигна шум по абсолютно всички медии, само че удобно и селективно се пропускаха някои важни "подробности" или се добавяха чисти лъжи. Веднага започна да се говори, че Каддафи започнал кървава саморазправа с протестиращите, но сега 5 месеца след началото съвсем други факти започнаха да излизат на повърхността и да обръщат коренно противоположно историята. Оказва се, че "протестиращите" още първия ден са били въоръжени до зъби с натовско оръжие, нападнали са първо затвора в Бенгази, после поделение с войници на Кадафи, което са избили до крак. Как става това от "мирно протестиращи"? Няма нито един клип в нета, който ясно да показва как силите на реда стрелят по мирно протестиращи и може спокойно да се счита, че тази "революция" е била планирана и подготвена предварително. Фактите говорят, че този метеж е режисиран от външни сили и то най-вероятно от Франция и Англия, съответно послушните западни СМИ в хор започнаха да плюят Кадафи и да дезинформират обществеността. В медийното пространство бяха изсипани купища недоказани и непроверими новини, като това, че правителствените сили били от наемници (що за глупост!), че танкове и самолети били използвани против мирни жители (как пък няма едно видео), че се раздавало виагра на редовната армия да изнасилва (уникална дивотия) и все в този род. Видно е, че сценария с Ирак се повтаря почти едно към едно, когато ни проглушиха ушите, че Саддам разработвал оръжия за масово поразяване, което и бе причината за американската агресия там, а всъщност такива не бяха открити. Грандиозна лъжа! Така че фактите повече говорят, че Либия ще си го отнесе по отработения иракски сценарии - лъжи, лъжи и бомби....
цитирайНапротив. В пълна грешка си. Още в първите часове на протеста се вдигна шум по абсолютно всички медии, само че удобно и селективно се пропускаха някои важни "подробности" или се добавяха чисти лъжи. Веднага започна да се говори, че Каддафи започнал кървава саморазправа с протестиращите, но сега 5 месеца след началото съвсем други факти започнаха да излизат на повърхността и да обръщат коренно противоположно историята. Оказва се, че "протестиращите" още първия ден са били въоръжени до зъби с натовско оръжие, нападнали са първо затвора в Бенгази, после поделение с войници на Кадафи, което са избили до крак. Как става това от "мирно протестиращи"? Няма нито един клип в нета, който ясно да показва как силите на реда стрелят по мирно протестиращи и може спокойно да се счита, че тази "революция" е била планирана и подготвена предварително. Фактите говорят, че този метеж е режисиран от външни сили и то най-вероятно от Франция и Англия, съответно послушните западни СМИ в хор започнаха да плюят Кадафи и да дезинформират обществеността. В медийното пространство бяха изсипани купища недоказани и непроверими новини, като това, че правителствените сили били от наемници (що за глупост!), че танкове и самолети били използвани против мирни жители (как пък няма едно видео), че се раздавало виагра на редовната армия да изнасилва (уникална дивотия) и все в този род. Видно е, че сценария с Ирак се повтаря почти едно към едно, когато ни проглушиха ушите, че Саддам разработвал оръжия за масово поразяване, което и бе причината за американската агресия там, а всъщност такива не бяха открити. Грандиозна лъжа! Така че фактите повече говорят, че Либия ще си го отнесе по отработения иракски сценарии - лъжи, лъжи и бомби....
е по-страшно оръжие, даже и спрямо парите им
Веднъж една важна служителка в чифутската БТВ, открито каза :
" Това което го има в живота, но не се показва по медиите, все едно че го няма,
и обратно ...
това което го няма в живота, но се показва по медиите, все едно че го има"
Не ви ли напомня това една известна мисъл на един дребен чифут, с крив нос, нацистки министър на пропагандата ?
цитирайВеднъж една важна служителка в чифутската БТВ, открито каза :
" Това което го има в живота, но не се показва по медиите, все едно че го няма,
и обратно ...
това което го няма в живота, но се показва по медиите, все едно че го има"
Не ви ли напомня това една известна мисъл на един дребен чифут, с крив нос, нацистки министър на пропагандата ?
Точно така. В дъното на всичко, което се случва е тази династия.
цитирайТърсене