25.03.2022 13:50 - Украинският грип: мъртви милиони американци, 20 до 1 неваксиран идиот от януари
Автор: zahariada Категория: Новини

Последна промяна: 25.03.2022 13:51

Украинският грип: мъртви милиони американци, 20 до 1 неваксиран идиот от януари

от  VT редактори - 24 март 2022 г

Дял                 image

Благодаря ти, Киев, благодаря ти, Зеленски, благодаря на нашите биологични „изследователи“, които накараха толкова голяма част от света да умре.

И благодаря на тези, които изядоха черната им пропаганда за ваксините... сега ви се смеят. За тези от вас, които пропуснаха да забележат, че пропагандата за ваксини идва от чисто ционистки източници, свързани с израелското лоби... не много VT може да ви помогне.

Шибани идиоти и сега напомняне на кого да благодаря...

САЩ признават за финансиране на биологични лаборатории в Украйна, с Диляна Гайтанджиева

Служителят на Държавния департамент Виктория Нуланд призна, че правителството на САЩ финансира биологични лаборатории в Украйна, потвърждавайки това, което Вашингтон отдавна отхвърля като „руска пропаганда“. Кореспондентът Дан Коен интервюира журналистката Диляна Гайтанджиева, която е разследвала тези съоръжения в Източна Европа.

от  Дан Коен

На 8 март заместник държавният секретар по политическите въпроси Виктория Нуланд коментира неотдавнашното съобщение на руското министерство на отбраната  ,  че е получило документи, доказващи съществуването на програми за биологични оръжия в лаборатории, финансирани от Съединените щати в Украйна.

Сенатор Марко Рубио:  Има ли Украйна химически или биологични оръжия?

Виктория Нуланд:  Украйна има съоръжения за биологични изследвания, които всъщност сега сме доста загрижени за руските войски, руските сили може да се стремят да получат контрол, така че работим с украинците как можем да предотвратим някой от тези изследователски материали от попадат в ръцете на руските сили, ако те се приближат.

Сенатор Марко Рубио:  Сигурен съм, че сте наясно, че руските пропагандни групи вече пускат там всякакъв вид информация за това как са разкрили заговор на украинците за пускане на биологично оръжие в страната и с координацията на НАТО. Ако има инцидент или атака с биологично или химическо оръжие в Украйна, имате ли съмнение в съзнанието ви, че 100% ще стоят руснаците зад него?

Виктория Нуланд:  Нямам съмнение, сенаторе. И всъщност това е класическа руска техника да обвинявате другия човек за това, което планират да направят сами.

Дотогава американското правителство и медии отхвърляха доказателствата за лаборатории за биологични изследвания като  руска дезинформация  и  теория на конспирацията QAnon .

Въпреки потвърждението на Нуланд, служителите на администрацията на Байдън продължават да настояват, че твърденията са неверни.

Говорителят на Белия дом публикува дълга тема в Twitter, наричайки твърденията „нелепи“ и „дезинформация“, но отказа да отговори на коментарите, направени от Нуланд.

Журналистката Диляна Гайтанджиева е прекарала години в разследване на финансирани от САЩ биологични лаборатории в Източна Европа.

Тя говори с Дан Коен от MintPress News за нейните разследвания в подобни лаборатории, финансирани от Пентагона.

Докладите на Гайтанджиева   доказаха, че финансирани от Пентагона лаборатории са провели потенциално смъртоносни експерименти върху хиляди войници в Украйна и Грузия.

„Ако това не предизвиква загриженост, ако това са просто обикновени вируси и патогени, защо служителите на САЩ са толкова притеснени“, чуди се тя.

Гайтанджиева  съобщи  през 2018 г., че американското посолство в Тбилиси, Грузия, е съучастник в секретни военни програми и че учени от Пентагона са транспортирали „замразена човешка кръв и патогени като дипломатически товар за тайна военна програма на САЩ“.

Тези учени получиха „дипломатически имунитет за изследване на смъртоносни болести и ухапващи насекоми в центъра Лугар – биолабораторията на Пентагона в столицата на Грузия Тбилиси“, пише тя.

Коен и Гайтанджиева обсъдиха и политиките на цензурата, прилагани в Европейския съюз, и скорошното обещание на коментара на българския премиер Кирил Петков, че Русия „прилича на бензиностанция с ракети“.

Въпреки забележките на Петков, той  поиска  Европейският съюз да освободи България от санкции за закупуване на руски газ и петрол, на които страната му изцяло разчита.

Петков предложи и да изпрати българска военна техника в Украйна.

„След влизането на България в НАТО ни казаха да унищожим всичко, за да разчитаме изцяло на НАТО“, обясни Гайтанджиева.

Представена снимка: заместник-секретарят на Държавния департамент по политическите въпроси Виктория Дж. Нуланд говори по време на брифинг в Държавния департамент във Вашингтон, 27 януари 2022 г. (AP Photo/Susan Walsh, Pool)