Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2017 19:58 - ЖЕНА ГУБИ ГАДЖЕТО, НЕРОДЕНОТО БЕБЕ, LEG СЛЕД ХИТ И ИЗБЯГАЛА CRASH С ПИЯН НЕЛЕГАЛНИ ИМИГРАНТИ
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 689 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЖЕНА ГУБИ ГАДЖЕТО, НЕРОДЕНОТО БЕБЕ, LEG СЛЕД ХИТ И ИЗБЯГАЛА CRASH С ПИЯН НЕЛЕГАЛНИ ИМИГРАНТИ Man първоначално избягал сцена на престъпление
Adan Салазар | Infowars.com - 17 ЮЛИ, 2017 




image

 
Тексаският жена все още се опитва да се справи с множество загуби след мотоциклет сблъсък с пиян нелегалните имигранти завинаги променя живота й.

Остин жител Естефания Soto и нейния приятел Раул Диас били на разходка с мотоциклет през миналия месец, когато приближаващ автомобил неочаквано изпаднал в своята лента.

"Щяхме по-бавно, колкото можеше, защото аз му казах, че е нервен и той ми каза, че никога не би направил нищо, което да ме нарани или да ни и знаех, че няма да го", каза Сото KXAN през уикенда.

"Бях изхвърлен от мотоциклета, и всичко, което си спомням, е, аз бях крещи името му, като бях толкова притеснен за това как той правеше, не можех да чувствам никаква болка или нещо подобно, аз бях просто мога да се побере на тревата ", каза Сото.

Сото бе подпомогнат от добрите самаряни и откаран в болницата, където дъщеря й е било доставено преждевременно чрез секцио, но бебето по-късно починал.

От инцидента Сото е имал 15 операции и претърпява ампутация на крак.

Шофьорът на камиона, 38-годишният Сезар Corona-Quiterio, избягали от местопрестъплението, но по-късно е арестуван по обвинение за непредумишлено убийство и интоксикация интоксикация нападение.

Той в момента се провежда в затвора на Травис Каунти връзка $ 2 милиона, а ICE имиграция detainer един.

image

Сото, казва тя все още е разкъсван от загубите си, но се опитва да бъде смел, за 5-годишния си син Мейсън.

"Да загубиш всичко толкова бързо, че е трудно, аз го загубих и аз загубих бебето си, а понякога и аз се чувствам като че никога няма да бъде същата и аз никога няма да го преживея това. Но трябва да бъде силна, за сина ми ", каза тя.

Травис Каунти е в центъра на полемика по-рано тази година в продължение на правилата, зададени на място от Шериф Сали Ернандес , който й позволи отдел да откаже да се съобрази с исканията на федералните имиграция detainer.

Сото стартира GoFundMe  молба за дарения, тъй като тя е в момента не може да работи или да предоставят за сина си.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40016897
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930