Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2016 12:24 - Дейвид Бауи, рок звезда, е починал на 69
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дейвид Бауи, рок звезда, е починал на 69

http://www.zahariada.com/
  1. image

image   Доклади Tribune телениСвържи се с Репортер  

Дейвид Бауи, иновативната и емблематичния певец, чието знаменита кариера продължило пет десетилетия с хитове като "Fame", "" Heroes "и" Нека танц ", почина неделя след битка с рака. Той е бил 69.

Представител Steve Martin заяви в понеделник, че е починал Bowie "мирно" и е бил заобиколен от семейството си. Той бе пребори рака в продължение на 18 месеца.

"Въпреки че много от вас ще споделя в тази загуба, Ви молим да зачита неприкосновеността на личния живот на семейството по време на престоя им на скръбта", се казва в изявлението. Не бяха предоставени повече подробности.

Bowie обърна 69 в петък, в същия ден той пусна нов албум, наречен "Blackstar."

  image Знаменитости реагират на смъртта на Дейвид Бауи

Певецът, който е роден David Jones, навърши пълнолетие в глем рок ерата на началото на 1970. Той имаше поразително двуполов поглед в ранните си дни и е бил известен за промяна външния му вид и звуци. Заекването рок звука на "промени" The даде път на дискотека душата на "Младите американци", в съавторство с Джон Ленън, с монотонен сътрудничество с Brian Eno в Берлин, която произвежда "Heroes".

Той имаше някои от най-големите си успехи в началото на 1980 г. с стилиста "LET"S DANCE" и масивна американско турне.

"Цялата ми кариера, аз съм само наистина работи със същия предмет," Бауи пред АП в интервю за 2002. "Панталоните могат да се променят, но действителните думи и теми, винаги съм избрали да пишат с неща за вършене с изолация, изоставяне, страх и тревога. - Всички от високите точки на живота"

На концерт за спасителни работници след Световния търговски център атентатите от 2001 г., изпълнението си на "Heroes" е връхната точка.

image

Гледайте клипа за на Дейвид Бауи "Лазар", от новия си албум "Blackstar."

"Това, което аз съм най-горд е, че не мога да помогна, но забелязвам, че съм засегната речника на поп музиката. За мен, честно казано, като художник, това е най-важното за задоволяване на егото."

Bowie държат в сянка през последните години, след като според съобщенията страда от сърдечен удар през 2000 г.. Той направи мрачна албум преди три години, наречен "The Next Day" - първият му запис от десетилетие насам, което е направено в тайна в New York City. "Blackstar", спечелил положителни отзиви от критиците, представена още една стилистична промяна, тъй като той събра джаз играчи да се присъединят към него.

Той почувства неловко за някои от най-голямото му материал, след качването на "най-големите хитове" турне заявявайки, че това ще е последният път, извършване на голяма част от стария си материал. По-късно той се разкая, обаче.

image  

"Аз не съм естествен изпълнител", каза той в интервю от 2002 г.. "Аз не се насладите на извършване ужасно много. Никога не трябва. Не мога да го направя, и ако съзнанието ми е от ситуацията, да го направи доста добре. Но пет или шест представления в, Умирам да получите от пътя и се върна в студиото. "

Британският премиер Дейвид Камерън написа, че смъртта на Бауи е "огромна загуба." Той пише, че е израснал слушане и гледане на Bowie и призова певицата на "майстор на преоткриване" и поп гений, който държи на него все полето.

Kanye West каза в Twitter, че Bowie "е един от най-важните ми вдъхновения, толкова безстрашен, толкова креативни, той ни даде магия за цял живот."

Бауи е бил женен за международно супермодел Иман от 1992 г. насам.

Associated Press




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40020589
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930