Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
30.06.2010 19:41 -
За последен път (4-ти) публикувам този текст. Истината потъна!
2.02 18:02 - Любимото ми дело е отново на първа страница, но защо ли?
Автор: zahariada Категория: Политика
Прочетен: 86 Коментари: 2 Гласове: 0
Последна промяна: 22.02 18:15
Това е любимото ми дело, защото до сега никой не поиска да отговори на един въпрос, който го има по-долу в публикацията.
Всяко събитие, случка, инцидент, прецедент и др. в обществено-политическия живот, поради самото си случване, оставя фактологически следи. В някои случай те избледняват, забравят се и изчезват. В други, ако събитието е подготвено за постигане на определена цел, то тези следи не изчезват във времето, а остават да тлеят. Те са в латентен вид и във всеки необходим и удобен момент могат да бъдат използвани..Това е смисълът /един от многото/ на такъв вид манипулации. Да бъдат използвани като мотиви и доводи за постигане на определени политически и икономически цели и за в бъдеще. Това е смисълът събитието да се случи, без значение какъв ще е изходът от него. То остава, то е факт и в това е неговата сила. Че се е случило!
Затова е много важна реакцията на държавата в лицето на нейните институции и начина по който ще решат проблема.
Без съмнение медиите много активно "помогнаха" този проблем да стане по-значим, отколкото е. Кой им дава, или им е дал това право,те да определят кое е обществено-значимо и кое-не? Кой пита хората, кое за тях е важно и кое не? И по какви критерии? Докога някой ще решава вместо нас, кое е добро и кое лошо? В случая медиите активно и безразсъдно участваха в увеличаването на ефекта от манипулацията. Това предполагам не е изненада за никой. Този картел, наречен медии, редовно се явява като съучастник и помагач, а не медиатор, каквато е тяхната обществена функция, при такива събития.
Пропагандирането и широкото разгласяване на факти и събития, застрашаващи националната сигурност е състав от НК. Медиите правят точно това. На кого му пука!
Сега за делото Л.Стойков-М.Николов. При него институциите /прокуратура, съд/ по същия начин реагираха неадекватно и противоречиво. Омотаха се волно или не в юридически казуси, дори стигнаха до ЕС за консултации и тълкувания. Защото, май искаха да седят на два стола едновременно. Знае се,че така се пада. Искаха едновременно да има видно, фасадно правосъдие и символично или никакво наказание за виновните. Само за сравнение-в Германия този казус вече е приключил отдавна.
Ще припомня един фрагмент от тази сага, защото може би никога няма да свърши. Като "Дързост и "срамота". На това му се вика неизбежност!
Миналата година, когато ОЛАФ разкри групата Стойков-Николов, нямаше как, образува се предварително производствои после дело. Злоупотребата беше за 9 млн. евро. Месец, или малко повече след това Л.Стойков внесе или възстанови около 3млн.лв.-не се разбра къде и защо.
Малко по-късно неговото дело беше отделено и преобразувано в състав "пране на пари". В Б-ия няма завършили с присъда такива дела. Това за сведение. Ясна е целта на това преобразуване. Делото да бъде шиканирано и да чака давност. Това е между другото.
Делото продължи, като навсякъде в медиите /пак те/ се говореше вече за злоупотреба с евросредства в размер на 7,5 млн. евро.
Ако приемем, че Л.Стойков е погасил или възстановил в хода на разследването своята част от злоупотребата, каквото действие е допустимо от нашето законодателство, то, пак според него, той трябваше да получи по ниска присъда, но присъда. Такава няма! И сигурно няма да има!
Аз, като гражданин имам правото да питам и да получа отговор на въпросите:
1. Къде върна или възстанови Л.Стойков тези 3 млн.лв.?
2. Ако е погасил неговата част от откраднатото, защо не получи присъда, макар и по-лека?
3. Ако това са факти /а те са / защото бяха огласени от медиите, то защо същите тези медии, както и институциите мълчат?
4. Това възстановяване на злоупотребената сума ли е, или е откуп. Кой взе откупа?
5. Не прилича ли това на схемата за отвличанията?
Прокуратурата повдига обвинение за извършено или не престъпление / това решава съдът/ и,ако вие решите да се откупите си плащате и обвинението пада или се преобразува. При отвличанията е същото. Плащаш и се спасяваш!
Когато в една държава институциите не работят или работят избирателно, каквото и да се случи, от какъвто и характер да са събитията, те си приличат по едно. Решават се по един и същ начин - неадекватно и не в полза на обществото!!!
Постингът е без редакция.
Прочетен: 86 Коментари: 2 Гласове: 0
Последна промяна: 22.02 18:15
Това е любимото ми дело, защото до сега никой не поиска да отговори на един въпрос, който го има по-долу в публикацията.
Всяко събитие, случка, инцидент, прецедент и др. в обществено-политическия живот, поради самото си случване, оставя фактологически следи. В някои случай те избледняват, забравят се и изчезват. В други, ако събитието е подготвено за постигане на определена цел, то тези следи не изчезват във времето, а остават да тлеят. Те са в латентен вид и във всеки необходим и удобен момент могат да бъдат използвани..Това е смисълът /един от многото/ на такъв вид манипулации. Да бъдат използвани като мотиви и доводи за постигане на определени политически и икономически цели и за в бъдеще. Това е смисълът събитието да се случи, без значение какъв ще е изходът от него. То остава, то е факт и в това е неговата сила. Че се е случило!
Затова е много важна реакцията на държавата в лицето на нейните институции и начина по който ще решат проблема.
Без съмнение медиите много активно "помогнаха" този проблем да стане по-значим, отколкото е. Кой им дава, или им е дал това право,те да определят кое е обществено-значимо и кое-не? Кой пита хората, кое за тях е важно и кое не? И по какви критерии? Докога някой ще решава вместо нас, кое е добро и кое лошо? В случая медиите активно и безразсъдно участваха в увеличаването на ефекта от манипулацията. Това предполагам не е изненада за никой. Този картел, наречен медии, редовно се явява като съучастник и помагач, а не медиатор, каквато е тяхната обществена функция, при такива събития.
Пропагандирането и широкото разгласяване на факти и събития, застрашаващи националната сигурност е състав от НК. Медиите правят точно това. На кого му пука!
Сега за делото Л.Стойков-М.Николов. При него институциите /прокуратура, съд/ по същия начин реагираха неадекватно и противоречиво. Омотаха се волно или не в юридически казуси, дори стигнаха до ЕС за консултации и тълкувания. Защото, май искаха да седят на два стола едновременно. Знае се,че така се пада. Искаха едновременно да има видно, фасадно правосъдие и символично или никакво наказание за виновните. Само за сравнение-в Германия този казус вече е приключил отдавна.
Ще припомня един фрагмент от тази сага, защото може би никога няма да свърши. Като "Дързост и "срамота". На това му се вика неизбежност!
Миналата година, когато ОЛАФ разкри групата Стойков-Николов, нямаше как, образува се предварително производствои после дело. Злоупотребата беше за 9 млн. евро. Месец, или малко повече след това Л.Стойков внесе или възстанови около 3млн.лв.-не се разбра къде и защо.
Малко по-късно неговото дело беше отделено и преобразувано в състав "пране на пари". В Б-ия няма завършили с присъда такива дела. Това за сведение. Ясна е целта на това преобразуване. Делото да бъде шиканирано и да чака давност. Това е между другото.
Делото продължи, като навсякъде в медиите /пак те/ се говореше вече за злоупотреба с евросредства в размер на 7,5 млн. евро.
Ако приемем, че Л.Стойков е погасил или възстановил в хода на разследването своята част от злоупотребата, каквото действие е допустимо от нашето законодателство, то, пак според него, той трябваше да получи по ниска присъда, но присъда. Такава няма! И сигурно няма да има!
Аз, като гражданин имам правото да питам и да получа отговор на въпросите:
1. Къде върна или възстанови Л.Стойков тези 3 млн.лв.?
2. Ако е погасил неговата част от откраднатото, защо не получи присъда, макар и по-лека?
3. Ако това са факти /а те са / защото бяха огласени от медиите, то защо същите тези медии, както и институциите мълчат?
4. Това възстановяване на злоупотребената сума ли е, или е откуп. Кой взе откупа?
5. Не прилича ли това на схемата за отвличанията?
Прокуратурата повдига обвинение за извършено или не престъпление / това решава съдът/ и,ако вие решите да се откупите си плащате и обвинението пада или се преобразува. При отвличанията е същото. Плащаш и се спасяваш!
Когато в една държава институциите не работят или работят избирателно, каквото и да се случи, от какъвто и характер да са събитията, те си приличат по едно. Решават се по един и същ начин - неадекватно и не в полза на обществото!!!
Постингът е без редакция.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
лутащ се с чалга на уста
30.06.2010 20:29
30.06.2010 20:29
В страната на ,,Чалгата'' няма нищо което да е нормално.
цитирай
2.
анонимен -
АААА
30.06.2010 23:37
30.06.2010 23:37
тОЯ НЕ Е ЗАКУСВАЛ "гОРКИЯ" ЗА ДА ГИ ДАДЕ /върне/...ААААМ...... Благодаря Ви за гласността, Вие все пак правите нещо !
цитирай
3.
анонимен -
От Живко
01.07.2010 03:40
01.07.2010 03:40
Блогът е място за информация останала зад вратата. Но ако искате да знаете повече по въпроса, Вие направете проучването и го напишете. Ние ще го прочетем. Обещаваме. Медиите са вид бизнес и предлагат само това което се продава в достатъчно голям тираж, за да покрие поне разходите им. От друга страна думите: справедливост, честност, грижа за всеки гражданин и т.н. не са в речника на политиците. Предварително се извинявам за следващите думи, ама: КОЙ СИ ТИ БЕ, ТА ИСКАШ ВСИЧКИ ДА ТИ РАПОРТУВАТ
цитирай
4.
анонимен -
Живко е прав. Празните приказки ...
01.07.2010 08:41
01.07.2010 08:41
Живко е прав. Празните приказки превръщат блоговете в мръкални.
цитирай
5.
анонимен -
Истината потъна-коментар
01.07.2010 09:11
01.07.2010 09:11
Страхотна статия, поздравления за автора.Подкрепям и изцяло се съгласявам с по-горе написаното.
Пожелавам на всички успех и да отстояват собственото си мнение.
цитирайПожелавам на всички успех и да отстояват собственото си мнение.
6.
анонимен -
Поздравления и от мен!
01.07.2010 09:17
01.07.2010 09:17
анонимен написа:
Живко е прав. Празните приказки превръщат блоговете в мръкални.
Абсолютно съгласен. Ние, по-възрастните знаем похватите на т.н. "социалистически реализъм". Показване на изгодната и частична истина. Характерно за всички прояви на масовата култура. Всъщност, задавате ли си въпроса, защо журналистите са сред най-високоплатените СЛУЖЕЩИ? Въпреки очевидния недоимък на ерудиция, знания и култура? Не е ли очевидно? Зощо свестни журналисти пишат тук, а не в медиите? Истината е повече от очевадна.
7.
анонимен -
Марков Лил Фр
01.07.2010 09:20
01.07.2010 09:20
Този свят си отива драги ми <смехурко>.Прочетете за симптомите на свьршека
и ще осьзнаете действията ,кармата.Баща ми казваше<В този свят Парата е.е
фукарата>
цитирайи ще осьзнаете действията ,кармата.Баща ми казваше<В този свят Парата е.е
фукарата>
8.
анонимен -
Някой не си е учил уроците в първи клас !!!
01.07.2010 09:31
01.07.2010 09:31
Държавата винаги е била средство за налагане интересите на една част от обществото на друга част от същото това общество.
А че нашата държава в момента налага (служи на) чужди (външни) интереси и интересите на 1-2 на сто от нейните граждани, това вече е наш проблем.
АКО НИ ХАРЕСВА - ТЪРПИМ И БЪРШЕМ С РЪКАВ УСТАТА.
АКО НЕ НИ ХАРЕСВА - ХВАЩАМЕ СЕ ЗА ДЪРВЕТАТА И КАМЪНИТЕ (МОЖЕ И ЗА НЕЩО ДРУГО) И ОПРАВЯМЕ НЕЩАТА.
КОЙТО ИСКА МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ И ЗА КОПРИВАТА.
:) :) :)
цитирайА че нашата държава в момента налага (служи на) чужди (външни) интереси и интересите на 1-2 на сто от нейните граждани, това вече е наш проблем.
АКО НИ ХАРЕСВА - ТЪРПИМ И БЪРШЕМ С РЪКАВ УСТАТА.
АКО НЕ НИ ХАРЕСВА - ХВАЩАМЕ СЕ ЗА ДЪРВЕТАТА И КАМЪНИТЕ (МОЖЕ И ЗА НЕЩО ДРУГО) И ОПРАВЯМЕ НЕЩАТА.
КОЙТО ИСКА МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ И ЗА КОПРИВАТА.
:) :) :)
...на БНТ,БТВ,НТВ,БНР. Ако не ви интересува истината, не четете. В първата публикация преди година и половина бях пуснал линкове към новинарските емисии, но после някой ги деактивира. Прав е 7-Марков, ако така я караме си отиваме.
цитирай
10.
анонимен -
истината
01.07.2010 09:49
01.07.2010 09:49
Провокира ме с това "за последен път публикувам..."
Това дело е изцяло манипулирано в услуга на политиката. Олаф няма заслуга - сигналът е постъпил първо в бълг.прокуратура. Когато стигат до чуждите съучастници, правят запитване и тогава се включва Олаф. За сравнение - вижте присъдите на чуждестранните съучастници - глоба, условна присъда и 3 м.затвор.
Няма никакъв смисъл да правите изводи от написаното в медиите. Те са част от манипулацията, независимо по какви причини. Ако имахме истински медии, поне един журналист щеше с цената на всичко да направи собствено журналистическо разследване, да се консултира с юристи, да вникне в делото и да предложи на читателите различни гледни точки. Но това в България от години е невъзможно. Иначе чупят крака, взривяват апартаменти и пр. Защо някой да говори, като може да си осребрява мълчанието.
цитирайТова дело е изцяло манипулирано в услуга на политиката. Олаф няма заслуга - сигналът е постъпил първо в бълг.прокуратура. Когато стигат до чуждите съучастници, правят запитване и тогава се включва Олаф. За сравнение - вижте присъдите на чуждестранните съучастници - глоба, условна присъда и 3 м.затвор.
Няма никакъв смисъл да правите изводи от написаното в медиите. Те са част от манипулацията, независимо по какви причини. Ако имахме истински медии, поне един журналист щеше с цената на всичко да направи собствено журналистическо разследване, да се консултира с юристи, да вникне в делото и да предложи на читателите различни гледни точки. Но това в България от години е невъзможно. Иначе чупят крака, взривяват апартаменти и пр. Защо някой да говори, като може да си осребрява мълчанието.
11.
анонимен -
zzd
01.07.2010 10:36
01.07.2010 10:36
otvovorite 4esto se sadarjat v vaprosite.znaeme koi e stoikov i kak toi e spomsoriral prezidenta i kampaniata na bsp.t.e. na tozi partien drugar mu e bilo vazlojeno da zabar6e saotvetnite milioni za da gi dade na kogoto trjbva.tai kato i goce i psevdokomunistite imat vatre6nopartiina disciplina,toi e izpalnil zada4ata,no de fakto e nevinen.sa6toto vaji i za mario nikolov koito oba4e e otklonil ot tezi sredstva za sebe si.zatova partiata mila,kojto se e oblajila o vaprosnite milioni ne razprostira 4adur nad nego ,a go ostavi na milost bojia i bg pravosadie.taka izglejdat ne6tata spored men.i kato govorim za mafia,neka vi kaja 4e mfia zna4i-moeto semeistvo.tova vsa6tnost e bsp/bkp+dps/ma familia=mafia.te 6te si podavat topkata ottuk do kraj na sveta.milionite se prevartat pod blagovidni predlozi i iz4ezvat v djoba na komunisti4eskia internacional,celokupno ili individualno i 4ervenite baroni sa heppy go lucky,a kapitalisti4eskoto 4udovi6te v liceto na es pak duha taratora.se la vi.
цитирайТова означава ли, че не трябва да се пише? Дупките в обвиненията са факт. Дори и обвинението за пране на пари в размер на 14млн. лв. не3 се връзва с 7,5 млн. евро. Защо да мълчим? Защото е неизбежно? Тя и смъртта е неизбежна. Животът също. Така ли да го живеем, като си обясняваме всичко с това, че не можем да го променим? Да, тогава отиваме към детерминизация на живота си и потъваме в обясненията на манипулаторите.
цитирай България - страна ,свободна от ГМО,ГПУ,СПИН,СПАМ,ДЗС,ДДС,КДС,КГБ,.............
цитирай
14.
анонимен -
ami te germancite otdavna si izl...
01.07.2010 11:10
01.07.2010 11:10
ami te germancite otdavna si izlezeha prisadite
цитирайИстината е в всички нас. Време е за самоосъзнаване и пресяване на грандиозната манипулация в която живеем.
цитирай
16.
анонимен -
да се пише ли?
01.07.2010 11:32
01.07.2010 11:32
Разбира се, че трябва да се пише. Но сервилната медийна машина потушава гласа на истината. Начините са много - първо, внушава се на читателите, че щом е публикувано в набеден за жълт вестник, значи е просто клюка за тираж и пари. Второ, всички медии като картел /къде е КЗК/ повтарят едно и също, прието от тях твъърдение и не дават място за нищо друго, докато всички ние, като зомбита, не го възприемем и пресъздаваме като свое убеждение. Трето, писането в блоговете е само отдушник като ямата, в която овчарчето извикало "Цар Мидас има магарешки уши", но последици няма и не може да има, освен ако блогърът е публична личност. Но и в тези случаи веднага се намират услужливци, които да изровят нещо от биографията на блогъра и да го злепоставят пред обществото и така да генерират съмнение в написаното от него. Има и още много други начини истината да бъде обладана и манипулирана. Харесвам борбеността, но винаги съм си мислил, че с напредването на цивилизацията, научно-техническия прогрес, социалните науки, обществените отношения, с други думи с напредването и усъвършенстването на демокрацията, все по-малко и по-рядко ще се налага да се борим за нещо, да жертваме съществена част от себе си, от семействата си, защото се предполага, че обществата в цялото им многообразие все повече ще спазват правилата, все повече ще залагат на консенсуса и солидарността. А всъщност е точно обратното - светът все повече заприличва на джунгла без правила, в която хищниците и престъпниците са свободни да правят каквото искат, а жертвите им са длъжни да се пазят и да си отварят очите на четири. Цари разпад на държавността, разпад на обеществения договор. При този кратък живот, който ни е даден, да го прекараш в обречени битки с енергоснабдяване, с ВиК, с Топлофикация, с фирми-измамници, да късаш нервите си, да плащаш съдебни такси за дела, точещи се с години - неприемливо е. Тогава махваш с ръка, теглиш една на всички и ставаш завършен егоист.
цитирайНяма ли да се изморим накрая, само от констатации? Надали е най-кмфортно да изживееш живота си с усещане за предопределеност. Благодаря за коментара!
цитирай
18.
анонимен -
Ами май осъдиха семейството, което ...
01.07.2010 12:46
01.07.2010 12:46
Ами май осъдиха семейството,което се решило да складира пратката-складажиите.Едно време складажиите,закупчиците бяха един отдел и когато вписваха,исписваха го вършеха както им определят гл.счетоводители и изп.директори.Игрите бяха там.Машините били стари,ами те сигурно стари и са изнесени и след това внесени и някъде по пътя станали нови.Или,ако са нови като производство,а остарели като приложение,през границите не им обръщат внимание,ами старички като изпълнение,гледат ги с удивление,но като пристигнат при нас стават последно поколение и съответни цени за изпълнение.И заради такава операция всеки трябва да получи,това е работа по време на служба,колко ли служители не са ползвали времето за кафето и обеда.И работата е усърдна,няма време за отпуски,излезе ли се в отпуск губят се позиции.И сега тия машинки пак ли ще пътуват в странство защото са непроизводителни,според повелите на партията.Абе какво става изгониха народа в странство,сега сигурно и машините.Това нов вид лумпенизиране ли е.Хората ги произвели,администраторите ги чупят,не жалко им е по-добре да ги завъртят.
цитирай
19.
анонимен -
че медиите са съучастници
01.07.2010 12:47
01.07.2010 12:47
това сега ли го разбрахте?Не само-те са престъпни,платени дезинформатори!Това е причината никой вече да не им вярва.Погледнете какво става с казуса "Лечков"!Някой да се е сетил да разрови нещата?Минава в графата "Шоу".Става думи за чудовищни неща.Става дума буквално за феодализирането,за открадването на цял един град.Нещата са зададени от високо място.От най-високото.България-няма такава държава!
цитирайанонимен написа:
Блогът е място за информация останала зад вратата. Но ако искате да знаете повече по въпроса, Вие направете проучването и го напишете. Ние ще го прочетем. Обещаваме. Медиите са вид бизнес и предлагат само това което се продава в достатъчно голям тираж, за да покрие поне разходите им. От друга страна думите: справедливост, честност, грижа за всеки гражданин и т.н. не са в речника на политиците. Предварително се извинявам за следващите думи, ама: КОЙ СИ ТИ БЕ, ТА ИСКАШ ВСИЧКИ ДА ТИ РАПОРТУВАТ
Гражданин, който има право да получи интересуващата го информация, стига да не е класифицирана. Има закон за информацията.-
Този, който не желае да бъде информиран, и не го изисква, просто си е брънка във веригата, която тежи на врата на народа ни ...
Как предлагаш един блогър, който работи не като журналист или частен дететктив , да извърши разследване - нито връзки има , нито финанси, нито свободно време. Но посредством дедуктивно мислене ,съчетано с интелигентност, и малкото информация, която се прокрадва в медиите ,стига за правилни изводи.
Оттам следват въпросите, на които няма да му отговорят, но поне са зададени - а ако бяхме и нормална страна, щеше да има санкции за отказ на информация...
Съгласен съм с теб и ти благодаря! Поздрав!
цитирайокръжен съдия..масон...Много лично...И как мога да го докажа..и на кого?
И кой ще се заинтересува...???
този народ докато не се вдигне...така ще си изчезне..гледайки към месията...
А месията,ако дойде..пак ще ни помете...
Ясна и предопределена съдба...
цитирайИ кой ще се заинтересува...???
този народ докато не се вдигне...така ще си изчезне..гледайки към месията...
А месията,ако дойде..пак ще ни помете...
Ясна и предопределена съдба...
Списъкът на масоните в България отдавна е известен и публикуван. Промяната няма да дойде с песимизъм. Няма нещо, което да не може да се промени. Само силата на духа е неподвластна. Поздрави!
цитирайНо да усещаш отнякъде..раздвижване на духовете...изключвам -мрънкането и обвиненията ,колко е крив някой,дето е изял баницата,която сами сме му подарили...???
цитирай
25.
анонимен -
От Живко до 20.
01.07.2010 15:53
01.07.2010 15:53
Чиста проба шизофрения. Гражданин не значи нищо. Гражданинът няма право да пита. Гражданинът има само едно право - да гласува.. Гражданинът е една кръгла нула. Имам няколко въпроса за да се опитам да те приземя. 1. Назови една нормална страна, където има санкции за отказана информация, където някой е санкциониран. 2. Назови един гражданин на планетата Земя, който е искал и е получил инфармация. Съжалявам но се налага да повторя този въпрос : КОЙ СИ ТИ БЕ ? Отговор: Като българин ти си една десет милионна част от нулата.
цитирай
26.
анонимен -
до 26
01.07.2010 16:19
01.07.2010 16:19
По-добре да е нула, отколкото нещо ...такова никакво като теб. Даже, като ти преценям багажа, очаквах въпросът ти да е: "къф си ти е, немаш никви комплекси.." т.е. на типичното българско мекотело. Всички граждани на планетата земя ли познаваш, че да ти назовават? Освен в твоето гето, съществува и друг свят и други ценности, заради които авторът на блога напомня за нещо ОЧЕВАДНО (за тези, които имат очи, ти спокойно можеш да пропускаш).
цитирайЗа сведение в България вече има няколко спечелени дела за отказ от предоставяне на информация от държавни институции. Просто, трябва да се информиране. С нихилизъм нищо няма да стане. Поздрав на анонимен-27.
цитирай
28.
анонимен -
От Живко до 20.
02.07.2010 00:49
02.07.2010 00:49
До 27 - Аз просто исках име на нормална държава и име на човек...
До автора - аз нямам блог, ти имаш. Ти се информирай преди да пишеш. Аз не съм психиатър. Аз искам факти.
цитирайДо автора - аз нямам блог, ти имаш. Ти се информирай преди да пишеш. Аз не съм психиатър. Аз искам факти.
Велчев нарече действията на съда "брилянтни"Николов е осъден на 12 години.Стойков -не! Платил си е откупа! Интересно ми е като осъдят държавата в Страсбург дали съдиите взели решения под натиск ще плащат? А, медиите отразяват това, което им подадат - който от тях не слуша....Цветанов го чака в кауша...
цитирай