Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2021 18:16 - Политологът Фочи се търкаля по пътя
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 357 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2021 18:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Политологът Фочи се търкаля по пътя  

Август13от Джон Рапопорт

image

от Джон Рапопорт

13 август 2021 г.

(За да се присъедините към нашия имейл списък, щракнете тук .)

През последната година документирах серийните лъжи и противоречията на Фочи. Беренето на череши също е едно от уменията му.

На 8/8 той се появи в Meet the Press със забележително глупавия Чък Тод. Фочи предупреди за събитие със свръхразпространение на COVID: ежегодното рали Sturgis, Южна Дакота, състезание за колоездачи.

Фочи: „Много съм загрижен, че ще видим нов скок на [COVID], свързан с това рали."

„За мен е разбираемо, че хората искат да правят нещата, които искат да правят. Те искат свободата им да правят това, но идва момент, в който се справяте с кризата в общественото здраве, която може да замеси вас, вашето семейство и всички останали ... ”

Така че нека да следваме логиката на д-р Смърт и да споменем други събития със свръхразпространение, които той пропусна да подчертае, защото той е политолог (който изобщо не е учен) и винаги си спомня кои са неговите господари.

ЕДНО: Имиграционната криза на южната граница. Огромен брой непроверени и неваксинирани имигранти пристигат в САЩ от цял ​​свят и след това се транспортират до много различни места в страната. Перфектен за предаване на вирус.

ДВА: Протестите и бунтовете на Джордж Флойд в повече от сто американски града. Без маски, без дистанциране. Сензационни супер-разпространители.

ТРИ: Градове -убежища, които опаковат и защитават непроверени, неваксинирани, немаскирани имигранти. Страхотни места за вируса и неговото разпространение.

ЧЕТИРИ: Неотдавнашният рожден ден на Обама, събрал няколкостотин немаскирани и неотдалечени знаменитости.

ПЕТ: Концертът на Lollapalooza, проведен в Грант Парк в Чикаго.

Попита ли Чъки Тод за тези ситуации? Не. Фоки спомена ли ги? Не. Това да се направи би нарушило правилата на политическите науки. И правила за расата.

Когато Фочи настоява да следва науката, той има предвид политология. Ако сте взели курс по политехника в колеж, знаете, че няма нищо научно в това.

Разбира се, цялата пандемия е измислица, като се започне с несъществуващия вирус-както доказвах през последната година в над 300 статии. Но също така се впускам в лудия свят, където хората са напълно сигурни, че пандемията е истинска, за да посоча колко пристрастни и ирационални са те в собствените си фантазии.

Фочи пише и говори фантастика всеки ден. Той пропълзя и отслабна по бюрократичната стълба на американското заведение за обществено здраве и сега заема поста централен федерален глас.

След като погрешно приемете, че има вирус, и погрешно приемете, че „той“ се разпространява бързо и се прицелите в „безотговорни нарушители“, трябва да сте обвинител с равни възможности. Но това ви поставя в неудобно ПОЛИТИЧНО положение.

„Кого да обвиня? Кого да игнорирам? На какви интервюта трябва да се съглася и кои да избягвам? Кои предпочитани групи „които разпространяват вируса“ трябва да се преструвам, че забравям? Как мога да защитя политическия си статус? Кой мога да изкупя козата? Как да продължа да блестя обувките на Бил Гейтс? Ако кажа една лъжа в понеделник и противореча на тази лъжа с друга лъжа във вторник, как мога да изглежда, че ще поддържам историята си ясна? Какво да направя, ако кажа една лъжа, докато CDC казва противоположна лъжа? Да предположим, че целият политически фантастичен балон на COVID, в който оперирам, започва да се руши около мен? Какво да правя? Да предположим, че толкова много хора се отдръпват от ваксината, която популяризирам, че обществеността става наясно, че се боря за унищожаването на човешкия живот?

Фочи работи върху своя повествователен сценарий всеки ден. Той прави промени. Той казва нови лъжи. Той танцува около противоречия. Той продължава да лъска имиджа си на Учения.

Което води до: FAUCI, РАЗГОВОР В АДА-

Антъни Фочи слиза от малка лодка, плаваща в река в дъното на голяма пещера.

Лампа се врязва в тъмнината и осветява малка маса и два стола. Фочи отива до масата и сяда.

Към него се присъединява старият му наставник, чието име е неизвестно.

Мина много време, Антъни. Помни ме?

Разбира се. Но защо съм тук?

Имаш нужда от освежаване, Антъни. Лошо си се клатушкал. Явно си забравил първия ни урок.

Тогава бях в медицинско училище.

Точно тогава ви обещахме значителни награди, ако се представите добре за нас. Този ден ви казах: трябва да лъжете с ПОСТОЯННОСТ.

Да сър. И аз изпълних вашата заповед.

Не, не сте. Готвили сте гъска и торта в един и същи тиган. Каза, че валеше, а не валеше. Носете само каишка и разпръсквате слънцезащитни продукти върху тялото си в Арктика и сте се събрали в екватора. Ти си бъркотия.

Нямах намерение да бъркам.

Не се интересувам от оправдания. Ще те изправя. Искам да обърнете голямо внимание. В противен случай влизате в Огненото езеро.

МНОГО съжалявам, сър…

Каза, че маските са безполезни. По -късно казахте, че хората трябва да носят две. Признахте, че ваксината е експериментална, което означава, че хората са морски свинчета. Тогава казахте, че ваксината е абсолютно безопасна и ефективна. Казахте, че безсимптомните хора никога не предизвикват епидемия чрез предаване на вирус. Тогава казахте, че милиони асимптоматични хора, които са само положителни, са основен източник на предаване. Казахте, че провеждането на PCR при 35 цикъла или по -високи даде безсмислени резултати. Но лабораториите по целия свят провеждат теста на 40 цикъла. Превърнахте се в глупак. Клоун.

Направих няколко грешки. Ще ги поправя.

Твърде късно е. Котката е излязла от торбата.

Тогава какво мога да направя?

Игнорирайте миналите си противоречия. Сякаш никога не са се случвали. Ти си идол на мати за милиони футболни майки. Това са балонни мозъци. Те не могат да измислят пътя си от мокра хартиена торба. Изкачете се назад по прав и тесен. Твърдете, че тестът е много точен, броят на случаите и смъртта е тревожен, ще са необходими повече блокировки, нови мутации на вируса са тук и хората трябва да вземат ваксината. И това е всичко. Не се опитвайте да обяснявате нещата. Това е, когато прецаквате каша. Ти не си медицински гений, Антъни. Ти си наш агент. Просто си вършете работата.

Но обичам да обяснявам нещата.

И това е твоят недостатък. Иска ми се да сме го забелязали по -рано. Щяхме да използваме някой друг. Редфийлд или дори Биркс.

Редфийлд? Този двубит-

Но двустранното е добро в тази ситуация, Антъни. Двуразрядни произведения.

Имам театрални качества.

Да. За нискобюджетни холивудски филми. Кари Грант не си.

Но Бил ми каза -

Забравете за Бил Гейтс. Скоро ще говоря с него. Той смята, че трябва да хвърли пари на всеки влиятелен човек в света. Его -то му е извън контрол. Той е гаден малък отровен сладкиш. Антъни, изслушай ме. Не правите Наследяване на вятъра или Хамлет.

Добре, добре. Но съм разочарован.

Сега нека ви напомня за истината, за да можете да направите ясно разграничение между нея и това, което правите. Може би това ще ви даде така необходимата яснота. Вирусите са основно измислици. Никой не ги изолира. Когато техниците извършват генетично секвениране, те сглобяват ивици DATA и използват компютърни програми, за да изгладят бръчките и празнините. Приказки. Няма пандемия. Хората, които умират, умират от традиционни белодробни инфекции и замърсяване и кампании за токсични ваксини, пестициди и медицински лекарства, и всичко това е означено с COVID. Вирусолозите в техните лаборатории нямат представа. Те са истински вярващи. Малки егота депозират заплати и публикуват документи и ловят риба за промоции. РАЗБИРАШ?

Да. Но слушай, един мой приятел разработва екранна пиеса за живота на Алберт Швейцер. Неговата клиника в Африка. Спасяване на животи. Голям хуманитар. Ние със студиото на Дисни разговаряхме. Не мислиш ли, че мога да играя Швейцер?

Антъни-ти си малък таймер в полицейски предавания. Управлявате защитна ракета, принуждавайки собствениците на магазини да предлагат пари всяка седмица или иначе. Това е твоето ниво, Антъни.

Чувствам се депресиран. Ще се придържам към скрипта на COVID. Но поне бих искал да спечеля Нобелова награда за медицина.

Наградите се основават на представянето.

- Ти дяволът ли си?

Не ме разсмивайте. Аз съм бюрократ във веригата на командване. Имате нулев шанс да говорите с Дявола. Той дава заповеди на хората, които дават заповеди на хората, които дават заповеди на хората, които дават заповеди на хората, които дават заповеди на хората, които управляват Twitter и Facebook.

Дяволът гледа ли ме как работя?

Не бъди глупав.

С уважение, сър - чувствам се като жертва на изнудване.

Опитайте се да си представите колко малко ме притесняват чувствата ви. И изнудването се случва, когато участникът няма желание. Записахте се за тази работа. Ти беше нетърпелив.

ВАЖНА съм.

И ето го. Суета. От всички грехове той има най -много заплитания. Човек се опитва да избяга от неговите последици, като твърди по -голяма суета.

Не разбирам.

Не, не бихте. Но освен ако по някакъв начин не дойдете на ум и скоро ще платите цената.

Аз възразявам срещу целия този разговор.

Малко човече, нямаш право да възразяваш в нашия съд. Както е конфигурирано понастоящем, вие сте актив, имот за еднократна употреба.

Не знаех, че участвам в съдебно производство.

В тази област ВСИЧКО е съдебно производство. Затова го наричат ​​Ад.

Аз съм АНТОНИ ФАВИ.

Усещате ли топлината? Приближавате се до Горящото езеро.
Върнете се към живота си. Имате още един шанс. И ако някога се появиш отново на бейзболен мач без маска, ще те ударим.

Какво??

Джо Байдън имаше две мозъчни аневризми през 1988 г. Виждате ли как се оказа. Искаш ли да бъдеш Байдън?

Не, Господине. Абсолютно не. Съжалявам.

Тогава оправяй пътищата си, Антъни.

Мисля, че трябва да посетя психиатър.

Моят секретар ще се свърже. Имаме списък със солидни професионалисти.

Отивам нагоре и надолу. Може би съм биполярен.

Антъни, наведете се по -близо. Няма дефиниращи лабораторни тестове за всяко така наречено психично разстройство. Ти си просто морален страхливец. Защо мислиш, че те избрахме?

Защото съм фотогеничен? Хилари Клинтън ми каза, че съм красив.

Разгледали ли сте внимателно екземпляра, за който е омъжена?

Защо съм толкова голям изстрел в живота си и такова разочарование за вас тук? Не съм свикнал да се отнасям по този начин. Аз съм ръководител на Националния институт по алергии и инфекциозни болести и главен медицински съветник на президента. Съветвах всеки президент след Роналд Рейгън. „Ню Йоркър“ и „Ню Йорк Таймс“ ме описаха като една от най -доверените медицински фигури в Съединените щати. Разработил съм терапии за полиартериит нодоза, грануломатоза с полиангиит и лимфоматоидна грануломатоза.

Цитирате страницата си в Уикипедия.

Запомних го.

Антъни, хората гледат на надутата ти репутация. Гледам те.

Не е честно.

Наистина ли? С това ли отиваш? Справедливо? Мислете за нас като за студио за производство, Антъни. Приехме ви. Разбира се, ние ви дадохме значителна роля. Но когато един актьор не може да поддържа правилните си линии, когато се отклонява от сценария, когато застрашава целия проект, ние налагаме строги наказания.

С уважение, сър, искате ме в моята роля. Имаш нужда от мен в моята роля. Това е истината. Не можеш да се справиш с истината. Аз съм по -голям от теб.

Това интервю приключи, Антъни. Ще напиша доклада си и ще го препратя на своя ръководител. Един съвет: когато спите през нощта, уверете се, че носите пижама от азбест.

Честно казано, скъпа, не ми пука. Хайде, направете ми деня.

- Изведнъж Фочи се озовава в полицейско управление. Мрачно ченге се надвисва над него.

- Добре, Фочи, твоята история се проверява. Бяхте извън града в деня на убийството. Можете да отидете. Махай се по дяволите оттук. Между другото - един от онези малки магазини, от които момчетата ви събират пари за защита? Собственикът не може да плати. Току -що се самоуби. Остави жена си без съпруг и децата си без баща. Прокуратурата проучва случая. "

Зашеметен Фочи се препъва към изхода и отваря вратата. Навън вали. Той гледа надолу. На път е да стъпи в локва. Той го проверява за признаци на огън ...

Той чува вой. Звучи като самотно животно, заливащо се в гората.

Воят идва от собствената му уста.

Хората на улицата го гледат.

„Не се притеснявай“, казва той бързо. „Аз съм ДОКТОР ФАВИ. Тествайте се. Вземете ваксината. Напълно безопасно е. Носете две маски. "




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40129483
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930