27.12.2017 10:20 - Открихте своя Божествен Аз? 31 март 2015
Автор: zahariada Категория: Хоби

ОООООткрихте своя Божествен Аз?31 март 2015 Открихте своя Божествен Аз

Както винаги, моите статии са просто моята гледна точка, която предлагам в духа на откриването и овластяването - да взема онова, което резонира и да остави останалите.

Разбрали ли сте кой и какво сте наистина? Независимо дали го познавате или не, вашето съзнание е нишка на Универсалното съзнание и вашето тяло е временно средство за преживяване в тази физическа реалност. В крайна сметка себе си е просто чисто съзнание и няма никаква форма. Нива на самоуправление

Самото, което сте създали тук в нашата земна реалност, в никакъв случай не е всички вас. Твоята истинска аз не се ограничава само до егоистичното Аз, което се идентифицира единствено с физическото си тяло и с неговите световни постижения и си представя, че това е всичко, което е. Вие сте едно многослойно съставено същество, което съществува на много нефизични нива наведнъж. Има няколко нива на себе си и в крайна сметка най-висшето ви Аз е Изворното Съзнание! За да бъде лесно, нека да поговорим за трите най-важни нива; (1) ВЪЗДУШНОТО (или егоистичното), (2) СУХАТА, (3) ВАШИЯТ ВЪЗРАСТ (вашата душа и извън нея).

Аз и природата на Вселената

Преди да се гмурнем по-дълбоко в природата на себе си, ще трябва да предприемем едно странично пътуване, за да изследваме фундаменталната природа на Вселената. Човек не може да разбере природата на СИЕ, без да разбере връзката си с природата на Вселената. Нека да направим вихрушка обиколка.

Вселената е поле на енергия. И всичко, което виждате и невидимо, са просто модели на енергия - материя, електромагнитно излъчване и т.н. И ето кикърът, това енергийно поле е СЪЗДАВАНЕ! По някакъв начин, все още не напълно разбран, съзнанието е вградено в тъканта на Вселената! И всичко е до известна степен осъзнато; атом, скала, клетка, растение, животно, човек.

Разбира се, текущата основна наука не е наясно с това, но хей, има много неща, които все още не са разбрали. Те са пренебрегвали или подигравали работата на малка група от свободни мислещи учени, по целия свят, които копаят по-дълбоко в това за последните двадесет години. Ако сте скептично настроени към това и искате да прочетете подробно какво е наука от водещата наука за енергийното поле и съзнанието, проверете книгата The Field: The Quest за тайните сили на Вселената .

Вселената е интелигентна и съзнателна. Това е по същество ум, същество - едно същество. За това едно същество са използвани много термини; Бог, върховно същество, източно съзнание и т.н. Терминът, който предпочитам да използвам е "Вселена" с капитал У. Отсега нататък това е терминът, който ще използвам, когато се позовавам на едно универсално същество. И ето, че духът на ума, всичко е проява на мислите на това едно същество. Има два начина да помислите за това; (1) Всичко е сътворено от мислите му или (2) Всичко е в неговите мисли. Разликата е фина точка, която вероятно не е важна за тази дискусия. За да бъда ясен, с "всичко" имам предвид всичко, което е; енергия, материя, звезди, планети и т.н. И познайте какво? Това включва и САЩ!

Това ни връща към идеята за SELFHOOD. В известен смисъл Вселената е ЕДИНСТВЕН. Но оттук започва да става много интересна, очевидно тя реши, че иска да преживее "много", вместо "единство". Защо искаше това трудно да се каже, може би беше самотно, кой знае. Така тя създаде ДРУГИ себе си. И понеже всичко е там, единственият начин, по който може да се постигне това, е да се създадат SUB-SELVES. Тя не можеше да създаде други себе си извън себе си, защото е ВСИЧКО ТОВА Е, следователно те трябва да са В себе си.

Когато създаваше всяко подсъзнание, то го направи с малко по-различна комбинация от собствените си качества. По този начин те ще бъдат различни и уникални. Предполага се, че е направил това, защото е по-интересно, отколкото да направи куп точни копия от себе си. Множество клони от себе си може би са доста скучни или може би дори досадни. В допълнение, всеки подсуман има своя собствена точка на осъзнаване и локална памет. Всъщност всеки подсуман е напълно индивидуализиран. Друг начин да се мисли за това е като нишки на съзнанието - той създава много теми от своето съзнание, всеки със своя собствена точка на осъзнаване и памет. И познай какво? Това е мястото, където вие и аз влизаме - ние сме тези нишки; ние сме тези подсъзнателни.

И всички тези точки на съзнание, които са САЩ, всъщност са неговите точки на осъзнаване! Да, съзнанието може да направи това. Тя може да има няколко точки на осъзнаване. Вселената преживява чрез нас! Това е целият смисъл. Вселената не иска да се надява "много", иска директно да преживява "много". Вселената има масивно паралелно изживяване чрез нас! Всъщност, Вселената се самоосъществява чрез нас!

Нека да прегледаме ...

• Вселената е енергийно поле и това поле е съзнателно.
  • Вселената е един ум, едно същество.
  • Всички сме подсъзнателни същества на това едно същество.
  • О, между другото, доколкото можем да кажем, вселената е безкрайна и вечна.

Така че, ако вселената е енергия, която ТОВА ни прави енергийни същества! А ако вселената е вечна, то и това ни прави вечни!

ВЕЧЕТЕ ВЕЧНА ЕНЕРГИЯ ... знаехте ли това? Защо тогава имаме физически тела и ДИЕ, може да поискате? Добър въпрос и благодаря ви, че питате, защото това стига до сърцевината на въпроса по отношение на САМО и НИВА НА САМО.

Твоето истинско Аз, Твоето Висше Аз и Твоята Душа

Твоето СЛУЧАЙНО САМО е това вечно нефизическо същество, за което говорихме. Ще наречем това ВАШЕТО ВЪЗМОЖНОСТ, а това е нишка от съзнание на източника. От гледна точка на Източниците си висшето Аз е едно от многото му подсъзнателни. И познайте какво решихте да вършите от вашето висше Аз? Тя реши да създаде свое собствено подсъзнание, от което наричате душата си.

Душата ви е нишка на съзнанието на вашето висше Аз. По-високото ви Аз създаде куп души (включително вашите), всяка от които с уникална комбинация от черти. И всяка от тези души е свързана с физическо тяло и има физически живот. Вашето по-висше Аз прави това, за да може да изживее много сценарии и да научи и да расте духовно. Тялото ви е средство за вашата душа, а душата ви е средство за преживяване за вашето висше Аз. Вашето висше аз изпитва всичко, което изпитвате, и всичко, което изпитват всяка от другите му души (и техните тела). Вашето по-висше аз е сумата от всичките му подсъзнателни преживявания. Това му позволява да се развива духовно по-бързо.

Вселената (и нас) решихме, че би било интересно и формиращо да създаваме физически светове и физически тела и да играем вътре. Един от тези физически светове е ЗЕМЯТА. Нашето висше Аз създава нашата душа и вашата душа се свързва с физическо тяло (въплъщава), защото осигурява вкусно преживяване и огромна възможност за учене / растеж. Целият смисъл на тази "игра на живота" е растежът и самоусъхването. Следователно, понякога се нарича "училище на живота".

Вие (душата си) ИЗБЕРЕТЕ да се въплътите и да участвате в земната игра, като добре познавате предизвикателствата и наградите. За да изследвате по-дълбоко защо душата ви избра да участва в земния опит, проверете какъв е точката на живот? Защо сме тук?  Земната игра е изключително привлекателно, взискателно и потапящо. Част от забавлението на играта е, че се губиш в него. Забравяш кой си наистина и защо си тук. Но в крайна сметка се "събуждате", че наистина сте в "игра" и тази реализация наистина е наистина вълнуваща. След това започвате да играете играта "съзнателно" - знаете, че сте в игра и започвате да разберете кои са правилата (правилата за създаване). Това ви позволява да започнете да играете на съвсем ново ниво. И вие започвате да осъзнавате, че имате много повече контрол над вашите преживявания и резултати, отколкото сте си представяли. За повече информация как работи играта на живота и как да станете майстор играч, разгледайте книгата " Животът на закона на един: изборът" .

ВАС, който тук е на земята, е многоизмерно същество. Душата ви е аспект на висшето Аз, който съществува в някакъв друг енергичен план на реалността и е свързан енергично с вашия физически ум / тяло. Чрез тази връзка душата ви и висшето Аз, които я създадоха, преживяват всичко, което преживявате. Често се казва, че ние сме 3 части същества; ум / тяло / дух - но духовната част от вас всъщност е и три части; душа / по-самостоятелно / източник.

От гледна точка на вашата душа, вашият физически ум / тяло е вашият ЛИЗИНГ-САМО. От гледна точка на вашия физически ум / тяло трите нива на своето вечно нефизическо съзнание и същество са неговият ВИСОКЪТ.

Моделът на три нива, който представих тук, всъщност е опростяване, има много повече нива на себе си от това. За по-задълбочено проучване на тази проверка на моята статия Multidimensional Self .

Нека да прегледаме ...

• Вие сте вечно нефизическо същество, което има физически опит!
  • Душата ви е аспект на по-високо ниво на съзнание, което е аспект на източника на съзнанието.
  • Душата ви е свързана енергично с вашия физически ум / тяло
  • Вашият по-висш автор и източник изпитват всичко, което изпитвате физически.
Вашият по-малък Аз

Много хора само познават себе си като идентифициране с тялото, пола си, работата, собствеността си и мислите и емоциите, които се разпадат в егоистичния си ум. Това е вашият LESSER-SELF. Това себе си живее в страх да не бъде по-малко от другите и да има по-малко от други. Това води до конкуренция, конфликт, алчност и егоизъм. Светът е пълен с хора, които познават само себе си и са от много дълго време. Можете да видите този свят, който създава това - да живеете в него. Той създава свят, характеризиран от конкуренция и конфликт. Това се отразява в цялата ни история.

Това е неизбежно, защото светът, който създаваме, е отражение на нашата вътрешна себе си - нашето състояние на съзнание. За да променим света към по-добро, първо трябва да променим себе си. Трайната промяна в света е невъзможна иначе.

Обикновено вашето висше Аз ще има някакво влияние върху вашите мисли и поведение, но земното преживяване е толкова интензивно и дълбоко потапящо, че се изгубваме в него. Нашите егоистични умове са толкова привързани към реалността на играта и нашите мисли се разпалват толкова яростно, че не можем да чуем нашето висше Аз. Ние не осъзнаваме, че сме избрали да бъдем в тази игра, че това наистина е игра - ние сме напълно изгубени в играта и напълно увити в драмата. Повечето от нас няма да се събудят в нашата истинска същност в този кръг от играта (този живот), а когато умрем и отново станем истинските ни емоции, може да сме доста изненадани и ужасени от нашето изпълнение.

Вашето най-висше Аз, Твоят Бог-Аз

Както беше обсъдено по-рано, в нашата вихрушка обиколка на вселената, най-висшата си същност е универсален съзнание / източник, Бог, ако това е терминът, който предпочитате - Съществото, което е всичко, което е и, че всички ние сме част от. Същността, която преживява през всички нас. Битието, което ни създаде и даде свободна воля и творческа сила върху нас. Не защото искаше да ни направи услуга или нещо такова, а защото ИТ е САЩ и САЩ е ИТ. Тя е безплатна и творческа, така и ние, защото сме ние. Ти си Бог, превъзмогвай го!

Това води до много интересна тема. Факт, че вашето висше Аз е много наясно, но по-малката ви аз вероятно не е виждала. Вие командвате същата творческа сила като Вселената! ДА НАИСТИНА! Защо питаш? Тъй като вашето най-висше Аз е Вселената ding-dong! Имате цялата власт и потенциал на Вселената (Бог) на ваше разположение, но просто не го осъзнавате. Разгледайте Откритото творчество? Проявявайте 101да се потопите по-дълбоко в тази тема.

ЗАБЕЛЕЖКА: Тази статия е една от първите ми и представя опростена представа за многостепенната структура на Аз. Разгледайте по-късната ми статия "Многоизмерният Аз", която представя много по-сложен и зрял модел на многопластовата и масивно паралелна структура на нашето съзнание и Аз.

Наслади се,