02.11.2016 20:04 - Учените казват, Melanesians Кери ДНК от неизвестен вид
Автор: zahariada Категория: Хоби

Учените казват, Melanesians Кери ДНК от неизвестен вид

Публикувано на 29 октомври 2016 от
Шон Адл-Табатабай в Sci / Environment

Хора от Меланезия съдържат следи от ДНК, принадлежащи на неизвестно видове, според вълнуващ нов компютърен анализ на.

Учените казват, че Melanesians, хора от една област в южната част на Тихия, съдържат ДНК на неизвестен човешки вид в техния генетичен грим.

Райън Bohlender каза на годишната среща наАмериканското дружество по човешка генетика , че ДНК е много малко вероятно да бъде неандерталец или Денисов Човек - но е вероятно една трета, неизвестен "човешки" относителна.

Sciencealert.com доклади:

Ние сме липсва население, или не разбираме нещо за отношенията ," Райън Bohlender, статистическа генетик от университета в Тексас, каза Тина Hesman Saey в Science News .

Alien ДНК? Хора от тихоокеанските острови носят ДНК от трета, неизвестен "човешки" роднина

Bohlender и неговият екип са били разследване процентите на extincthominid ДНК, че съвременните хора все още носят днес, и казват, че са намерили несъответствия в предишни анализи, които показват нашия смесването с неандерталците и Денисов Човек не е цялата история.

Смята се, че преди между 100 000 и 60000 години, нашите ранни предци са мигрирали от Африка, и за пръв път направи контакт с други хоминиди видове, живеещи на Евразия.

Този контакт е оставил отпечатък върху нашите видове, които все още могат да бъдат намерени днес, с европейци и азиатци, носещи различни генетични варианти на неандерталец ДНК в собствените си геноми.

И това не е всичко, което сте ни дали.

По-рано тази година, изследователите проучват определени генетични варианти , че хора от европейски произход, наследени от неандерталците, и е установено, че те са свързани с няколко здравословни проблеми, включително с леко повишен риск от депресия, инфаркт, както и редица кожни заболявания.

И отделно изследване, публикувано по-рано този месец открили доказателства , че съвременните генитални брадавици - иначе известни като човешки папиломавирус (HPV) - бяха предавани по полов път, за да Хомо сапиенс след нашите предци спал с неандерталците и Денисов Човек, след като те напуснали Африка.

Докато отношенията ни с неандерталците е широко изследван, как ние взаимодействали с Денисов Човек - на далечни братовчеди на неандерталците - не е толкова ясна.

Проблемът е, че неандерталците са добре представени в данните от вкаменелости, с много останки са били разкрити в цяла Европа и Азия, но всички ние имаме на Денисов Човек е самотен пръст кост и няколко зъби, които са били открити в пещера в Сибир през 2008 г. ,

Използвайки нов компютърен модел, за да разбера размера на неандерталеца и Денисов Човек ДНК извършва от съвременните хора, Bohlender и колегата му открили, че европейците и китайци носят подобна сума на неандерталец ДНК: около 2,8%.

Този резултат е доста сходна с предишни проучвания са изчислили, че европейците и азиатците носят средно между 1,5 и 4 на сто неандерталец ДНК.

Но когато стигнаха до Денисов Човек ДНК, нещата са малко по-сложни, особено когато става дума за съвременни популации, живеещи в Меланезия - район на Тихия океан, който включва Вануату, Соломоновите острови, Фиджи, Папуа Нова Гвинея, Нова Каледония, West Папуа и Молукски острови.

Както Hesman Saey обяснява за Science News :

"Европейците имат никакъв намек на Денисов Човек потекло, и хора в Китай са с малка сума - 0,1%, според изчисленията на Bohlender му. Но 2,74 процента от ДНК при хората в Папуа Нова Гвинея идва от неандерталците.

И Bohlender изчислява размера на Денисов Човек ДНК в Melanesians е около 1.11%, а не на 3 до 6 процента оценява от други изследователи.

Докато разследва Денисов Човек несъответствието, Bohlender и колеги са стигнали до извода, че една трета група от хоминиди може да са отгледани с предците на Melanesians. "

"Човешката история е много по-сложна, отколкото си мислехме, че е," каза той .