17.02.2013 13:12 - Учени откриха спонтанен зараждане на живота
Автор: zahariada Категория: История
Прочетен: 1976 Коментари: 1 Гласове:

Последна промяна: 17.02.2013 13:15

Учените са открили начин на спонтанното зараждане

.

Група химици от САЩ и Испания направи сензационен доклад, който може да промени начина, по който учените за произхода на жизнените процеси на Земята. Ново проучване показва, че няколко РНК-молекули могат спонтанно да се съберат в дълги геномна верига.

Учените отдавна подозират, че това е РНК молекули са играли важна роля в произхода на живота. Може би поради нея от първичния бульон от органични съединения са първите живи клетки. РНК има по-проста структура от "братовчед" на ДНК и е най-добрият катализатор.

Изглежда, че произхода на живота въз основа на него изглежда по-вероятно. И все пак, такава теория е много слаб момент. Факта, че четирите основни нуклеотиди, които формират генетичната верига, не са в състояние да се развива в сложни структури във водата.

В днешното представяне молекула РНК изглежда толкова съвършена, че учените не се съмняват в еволюционния произход на някои от първична форма. На свой ред, направи редица предположения за това как тази молекула може да таят предшественик, но всички те имат слабости.

Една от най-разпространената версия е появата на спонтанна protoRNK на две химически съединения: цианурова киселина (CA) и triaminopirimidina (TAP). Предишни изследвания са показали, че в органичен разтворител набор от три Калифорния и три TAP независимо развива в пръстен структури, наречени розетки, които, от своя страна, могат да образуват дълги вериги. Но, за съжаление, във водата, а не на точни молекулярни структури на влакна се обединяват в широки панделки и бързо се утаява. Като такива, те не се вместват да бъде от ключово значение за появата на живота.

Никола Худ (Никълъс HUD) Технологичния институт на Джорджия и колегите му са намерили решение на това предизвикателство. Учените добави молекула triaminopirimidina къса опашка и създават нов вид, наречен TAPAS. Както се съобщава в статия, публикувана в изданието на вестника на Американското общество на химиците, една от промените са достатъчно, за да молекули с около контакта, учредени в обикновена вода. Освен това, самите тези структури, подредени в дълги нишки 18 000 единици.

Като "Новини", следващата стъпка изследователите възнамеряват да проверят дали можете да използвате тези два компонента събрание за прости кодиране.

Авторите на изследването казват, че дори ако експериментът ще завърши добре, това няма да е окончателното решение на спора за възможността за спонтанното зараждане на живот. Но във всеки случай, учените ще разполагат с убедителна един път на Предтеча РНК, което вероятно довело до еволюцията.

Индивидуални TAPAS молекули и CA (вляво), докато във водата пъти в цикличен контакт (в средата), които на свой ред образуват дълги вериги (вдясно) (Снимка Cafferty и др. / JACS).

1. raders - ))) Така е - всичко е химия.
19.02.2013 18:05
))) Така е - всичко е химия.

Постинги: 21690