12.08.2021 18:18 - CDC/FDA признават: те не са имали вирус, когато са измислили теста за вируса
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 12.08.2021 18:19

CDC/FDA признават: те не са имали вирус, когато са измислили теста за вируса

Юли29от Джон Рапопорт

от Джон Рапопорт

29 юли 2021 г.

(За да се присъедините към нашия имейл списък, щракнете тук .)

CDC издаде документ, който изпъква с интересни и опустошителни признания.

Изданието е озаглавено „21.07.2021: Лабораторен сигнал: Промени в CDC RT-PCR за тестване на SARS-CoV-2“. [1] Започва експлозивно:

„След 31 декември 2021 г. CDC ще оттегли искането до Американската администрация по храните и лекарствата (FDA) за разрешение за спешна употреба (EUA) на CDC 2019-Новия коронавирус (2019-nCoV) в реално време RT-PCR диагностичен панел, анализът, въведен за първи път през февруари 2020 г., само за откриване на SARS-CoV-2. CDC предоставя това предварително уведомление на клиничните лаборатории, за да имат достатъчно време, за да изберат и внедрят една от многото разрешени от FDA алтернативи.

Много хора вярват, че това означава, че CDC се отказва от PCR теста като средство за „откриване на вируса“. Не мисля, че CDC изобщо казва това.

Казват, че PCR технологията ще продължи да се използва, но заменят това, което търси тестът с по -добра „референтна проба“. По -добър маркер. По -добра цел. По-добро парче РНК, което се предполага, че е получено от SARS-CoV-2.

CDC/FDA признават, че е имало ПРОБЛЕМ с PCR теста, който е бил използван за откриване на вируса, започвайки от февруари 2020 г. - чак до тази минута.

С други думи, всички милиони и милиони „случаи на COVID“ въз основа на използвания PCR тест са подозрителни.

За да потвърди това, документът на CDC се свързва с издание на FDA, озаглавено „Сравнителни данни за референтния панел SARS-CoV-2“. [2] [2a] Ето един убийствен цитат:

„През първите месеци на пандемията на Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) клиничните проби [на вируса] не бяха лесно достъпни за разработчиците на IVD [in vitro диагностика] за откриване на SARS-CoV-2. Следователно, FDA разреши IVD въз основа на наличните данни от измислени проби, генерирани от редица източници на SARS-CoV-2 (например, генно специфична РНК, синтетична РНК или вирусна РНК от целия геном) за аналитична и клинична оценка на ефективността. Докато валидирането с помощта на тези измислени проби осигурява мярка за доверие в резултатите от тестовете в началото на пандемията, не е възможно точно да се сравнят резултатите от различни тестове, които използват измислени проби, тъй като всеки тест потвърждава ефективността, използвайки проби, получени от различни гени, синтетични или геномни източници на нуклеинова киселина. "

Превод: Ние, в CDC, не разполагахме с образец на вируса SARS-CoV-2, когато направихме PCR тест за SARS-CoV-2. Да, това е невероятно, нали? И това е тестът, който използвахме през цялото време. Така че ние ПРИЕМАМЕ проби от вируса. Измислихме. Излъгахме. Съставихме [изобретени] синтетични генни последователности и казахме, че тези последователности ТРЯБВА ДА БЪДАТ близо до последователността на SARS-CoV-2, без да имаме най-малката представа какво правим, защото отново нямахме действителна образец на вируса. Нямахме доказателство, че има нещо, наречено SARS-CoV-2.

Този невероятен документ на FDA казва, че Агенцията е издала спешно одобрение на 59 различни PCR теста от началото на (фалшивата) пандемия. 59. И „... не е възможно точно да се сравни ефективността на различни тестове, при които се използват измислени проби, тъй като всеки тест потвърждава ефективността, използвайки проби, получени от различни генно специфични, синтетични или геномни нуклеинови източници.“

Превод: Всеки от 59-те различни PCR теста за SARS-CoV-2 казва различни лъжи и измисля различни измислици за генетичния състав на вируса-вируса, който нямахме. Очевидно тогава тези тестове биха дали ненадеждни резултати.

НО, не се притеснявайте, бъдете щастливи, защото СЕГА, CDC и FDA казват, че наистина имат действителни проби от вируси на SARS-CoV-2 от пациенти; те имат по -добри цели за PCR теста и лабораториите трябва да започнат да се подготвят за новите и подобрени тестове.

С други думи, лъжеха ТОГАВА, но не лъжат СЕГА. Те бяха „измислени“, но сега казват истината.

Ако вярвате, че имам за продажба вода от Фонтана на младостта, извлечена от замърсената с олово система във Флинт, Мичиган.

Тук отново докладвам вирусологичната версия на „ние изолирахме вируса“: [[3] чрез [3i]]

Те правят супа, която правят в лабораториите си.

Тази супа съдържа човешки и маймунски клетки, токсични химикали и лекарства и всякакви други случайни генетични материали. Тъй като клетките започват да умират, изследователите приемат малко слуз от пациент, който са пуснали в супата, убиват, а ВИРУСЪТ трябва да е убиецът в слузта.

Това предположение е напълно неоснователно. Наркотиците и химикалите може да убиват клетките, а изследователите също гладуват клетките на жизненоважни хранителни вещества.

Няма доказателства, че SARS-CoV-2 е в супата, или че убива клетките, или че съществува.

И все пак изследователите наричат ​​клетъчната смърт „изолация на вируса“.

Да се ​​каже, че това не е последователност е огромно подценяване. В тяхната вселена „Вирусът е погребан в супа в чиния в лабораторията“ е равен на „Ние отделихме вируса от целия заобикалящ го материал“.

Вирусологията е равна на „как да разпространяваш глупости за препитание и да плашиш света“. Освен това, той е перфектен.

ИЗТОЧНИЦИ:

[1] https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html

[2] https://www.fda.gov/medical-devices/coronavirus-covid-19-and-medical-devices/sars-cov-2-reference-panel-comparative-data

[2a] https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2020/fda_updates_the_sars-cov-2_reference_panel_comparative_data.html