Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2021 09:58 - COVID: Пациент Грил Доктор; Извън записа
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 313 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.02.2021 09:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    COVID: Пациент Грил Доктор; Извън записа

 
Февр12от Джон Рапопорт

image

  от Джон Рапопорт

12 февруари 2021 г.

(За да се присъедините към нашия имейл списък, кликнете тук .)

Радвам се да те видя отново. От доста време. Вие сте тук, защото работодателят ви иска да се тествате?

Точно така, докторе. Това е горе-долу поръчка. Ако не се съобразя, не мога да работя за компанията. Губя работата си.

И не искате да се тествате?

Имам проблеми с теста.

Какви проблеми?

Броят на циклите.

Извинете ме?

Докторе, наясно ли сте, че провеждат PCR теста на цикли?

Съжалявам, никога не съм чувал за това. За какво говориш?

Е, вземат ми проба от тампон. След това многократно усилват една малка, малка част от пробата. Това прави тестът. Всеки скок в усилването се нарича цикъл.

Очарователно.

Броят на циклите определя резултата. Ако тестват теста на 36 цикъла или повече, резултатът е безсмислен. Но на тези високи нива има много, много фалшиви положителни резултати. Така че лесно бих могъл да се регистрирам като „заразен от вируса“, ​​ако лабораторията използва твърде много цикли.

Откъде черпите цялата тази информация?

От редица източници.

Назовете едно.

Антъни Фаучи.

Наистина ли?

Да, докторе. Нека ви прочета изявление, което той направи. 16 юли 2020 г. “... Ако получите [извършете теста при] праг на цикъла от 35 или повече ... шансовете той да е компетентен за репликация [известен още като точен] са минимални ... почти никога не можете да култивирате вируса [да откриете истински положителен резултат] от 37 прагов цикъл ... дори 36 ... "

Хм. И колко от тези цикли използват лабораториите, когато изпълняват теста?

FDA и CDC препоръчват до 40 цикъла, за да се търсят доказателства за вируса.

Сигурни ли сте, че не прекалявате с всичко това?

Не, докторе, не съм. Това е много лесно.

Причината, поради която питам - ако това, което казвате, е вярно, тогава милиони хора са били неправилно диагностицирани с COVID-19. Осъзнавате ли това?

Правя го. Но в момента се притеснявам какво ще ми се случи, ако взема теста.

Не съм сигурен какво искате да направя.

Е, надявах се да получа бележка от вас, че не трябва да се явявам на теста. Че има голям шанс за фалшиво положителен резултат.

Не можех да направя това.

Защо не?

Защото бих направил общо изявление срещу теста, по подразбиране.

И тогава?

Държавният лекарски съвет може да изтръгне лиценза ми за практикуване на медицина.

Истината има ли значение? Фактите имат ли значение?

Нека бъда откровен. Мисля, че тълкувате погрешно това, което сте чели.

Защо казваш това?

Защото, ако сте прави, всички медицински експерти биха сгрешили. И не мисля, че са. Тестът е валиден.

Откъде знаеш?

Защото не биха допуснали такава гигантска грешка.

Хората правят грешки. Дори експерти. Искате ли да видите моята документация?

Това не е необходимо. Може да бъдете заловени от медицинска дезинформация. В наши дни е широко разпространено. Трябва да следвате указанията. Давай, вземи теста. Това би била моята препоръка.

Ако резултатът е фалшиво положителен, ще трябва да се самоизолирам за седмица или две. Други хора ще трябва да се изнесат от дома ми. Те също ще трябва да се тестват. И ако падна с кашлица или студени тръпки и треска, ще има голям натиск върху мен да се лекувам. Знаете ли, с токсични лекарства, като ремдезивир. Когато всъщност всичко, което имам, е обикновена настинка.

Прескачате с всякакви заключения. Мисля, че трябва да говорите със съветник на COVID. И може би кратък курс на терапия също би помогнал.

Имате предвид психологическа терапия?

Бих могъл да ви насоча към добър човек.

Мислиш, че съм малко луд?

Просто извън килър. Случва се. Хората с неинформирани мнения могат да бъдат убедителни. Може би сте „под тяхно влияние“.

Или може би сте, докторе. Много т. Нар. Експерти не са информирани.

Възмущавам се от това. Прекарвам всеки ден, помагайки на хората по силите си. В наши дни не е лесно, повярвайте ми. Използвам всяка част от знанията и опита си, за да направя разлика.

Е, тогава знаете как се чувствам, когато предполагате, че съм станал психически неуравновесен.

Има разлика. Предлагам професионално мнение. В тази област не сте професионалист.

Предлагам да ви покажа доказателства, документи. Не искате да ги гледате. Те може да разстроят количката ви с ябълки.

Те няма да го направят.

Откъде знаеш?

Защото следвам най-висшите авторитети. FDA, CDC, Световната здравна организация. Аз съм на много солидна научна и правна основа.

Правно основание? Предлагаш ли да те съдя? Бъдете сигурни, никога не бих загубил времето и енергията си. Ти си златен. Вие сте защитени. Но това не означава, че имате вашите факти правилно.

Знаете ли, жена ви и сестра ви се обадиха в офиса. Казаха, че искат да ви изгоня от вашите погрешни мнения. Те се притесняват за теб.

Ето още нещо, което можете да добавите към купчината ми идеи. Лабораториите за тестване никога не казват на пациента или лекаря колко цикъла използват в PCR теста. Можете да се консултирате с вашия персонал. Няма да намерите този номер в нито един от лабораторните отчети.

Използваме отлична лаборатория. Не се съмнявам в работата им.

Така че вие ​​сте закопчали нещата. Ти си перфектен.

Тъжно ми е да кажа, че това е последната ни среща. Повече няма да те виждам като пациент. Когато намерите нов лекар, уведомете нашия офис и ние ще му изпратим вашите медицински досиета.

Много добре, докторе. Ти минаваш.

Какво…? За какво говориш?

Сега работя като контакт за проследяване. Бях помолен да вляза и да ви задам няколко въпроса и да ви почувствам по въпроса за тестването. Държавният медицински съвет получи жалба от един от вашите пациенти, Джон Джоунс.

БЯХ ИЗЧИСТЕН ОТ БОРДА ОЩЕ ВАЖНИ МЕСЕЦИ. Господин Джоунс дойде в къщата ми в 4 часа сутринта в неделя сутринта. Той беше в истерия. Беше чувал, че докато беше седнал в чакалнята ми един следобед, там имаше друг пациент, който впоследствие беше с положителен тест за вируса. Господин Джоунс се страхуваше, че може да е хванал COVID от този пациент. Но виждате ли, този друг пациент никога не е бил с положителен тест. Всичко беше слух. И аз и жена ми бяхме извън града през уикенда, когато господин Джоунс дойде в къщата ми. Бяхме извън обсега на мобилен телефон. Службата ми трябваше да приеме обаждането му, но по някаква причина не го направиха.

Да, докторе, знаем всичко това. Въпреки това искахме да те проверим. Само за да се уверя.

Не оценявам това. Ние не живеем в полицейска държава.

Всъщност в някои отношения сме. Необходимо е.

Цялата тази информация, която току-що ме хранехте за теста, циклите, Fauci, лабораториите и т.н.

Всичко е вярно. Но трябва да го игнорираме.

КАКВО?

Това е извънредно положение. И в тази ситуация трябва да следваме заповедите. Ако не го направим, цялата система се разпада и ще плуваме в хаос.

Какво??

Не се притеснявайте, докторе. Както казах, ти си златен. Вие сте защитени. Освен ако не сте разстроени от това, което току-що ви доверих.

Не ... не ... добре съм. Бях шокиран да разбера, че оперирате под прикритие, така да се каже. Тъй като си мой пациент.

Разбирам. Всичко, което трябва да направите, е да останете на права и тясна. Вие ни подкрепяте, ние ви подкрепяме.

Разбира се ... благодаря.

Няма проблем. Ще отида сега. Всички сме в новото нормално в наши дни. Никога не знаете кой ще влезе във вашата врата. Ако някога почувствате, че изпитвате начални симптоми на параноя, предлагам ви да посетите психиатър. Бих могъл да препоръчам много добър човек ...

Джон Рапопорт

Автор на три експлозивни колекции, РАЗКРИТАТА МАТРИЦА , ИЗХОД ОТ МАТРИЦАТА и МОЩНОСТ ИЗВЪН МАТРИЦАТА , Джон беше кандидат за място в Конгреса на САЩ в 29  район на Калифорния. Той поддържа консултантска практика за частни клиенти, чиято цел е разширяване на личната творческа сила. Номиниран за награда Пулицър, той работи като разследващ репортер в продължение на 30 години, като пише статии за политика, медицина и здравеопазване за CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern и други вестници и списания в САЩ и Европа. Джон изнесе лекции и семинари по глобална политика, здраве, логика и творческа сила пред публиката по целия свят.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40024468
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930