Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2020 20:45 - ПАНДЕМИЯТА COVID-19 УНИЩОЖАВА ПСИХИЧНОТО ЗДРАВЕ
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.09.2020 20:47


  ПАНДЕМИЯТА COVID-19 УНИЩОЖАВА ПСИХИЧНОТО ЗДРАВЕ

10 септември 2020 г.

image

https://www.youtube.com/watch?v=H9H7XEQ-WN0&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=Bbb-rIYZTe0&feature=emb_logo

https://www.wakingtimes.com/2020/09/10/the-covid-19-pandemic-has-decimated-mental-health/?fbclid=IwAR1Zflc7DdlhPCAuW5kRDeG9bn2fdDwVeNH1wOZOzXijcMyTJCs7Q3p8rD8

Д-р Меркола ,  Гости за

събуждане

Америка е имала епидемия от лошо здраве много преди SARS-CoV-2 да се появи по-рано тази година. Това до голяма степен е резултат от индустриалната пропаганда, която оказва влияние върху избора им на големи количества преработени храни, богати на въглехидрати и промишлено преработени растителни масла.

През последните няколко месеца обаче няколко анкети разкриха повече за въздействието на пандемичния отговор на COVID-19 върху психичното здраве и това не е добро. В представеното видео Глен Гринуолд, водещ на System Update, обсъжда „разпадането на американската социална тъкан“ и изследва нарастването на „смъртни случаи на отчаяние“ от наркотици и самоубийства, предизвикани от пандемията.

  • Тревожността, депресията и самоубийството са на върха на всички времена

В действителност статистиката показва, че нивата на депресия, безпокойство и самоубийство в момента са най-високи. 1 , 2 Фондация Kaiser Family провежда анкети на редовни интервали от началото на пандемията. Ето кратко обобщение на констатациите във времето:

 В анкетата в началото на април 3 45% от анкетираните заявиха, че пандемията е нарушила живота им „много“, като жените (49%) са по-непропорционално засегнати от мъжете (40%). По това време 52% се притесняват, че ще загубят работата си, а 85% се притесняват, че местният бизнес ще трябва постоянно да затвори поради загуба на приходи.

 Проучването в края на юли 4 установи, че 60% от възрастните американци все още смятат, че най-лошите последици от пандемията тепърва предстоят (спад от 74% в началото на 5 април ), а 53% сега казват, че „тревогата и стресът, свързани с коронавирусът е оказал отрицателно въздействие върху психичното им здраве. " От респондентите 4 от 10 съобщават, че имат проблеми с осигуряването на стоки от първа необходимост или изостават по сметките.

 Резултати от анкети 6, публикувани в края на август, разкриха, че икономическите затруднения са повлияли отрицателно на психичното здраве на много хора „и са създали нови бариери за хората, които вече страдат от психични заболявания и нарушения на употребата на вещества“.

Както и през предходния месец, 53% от възрастните американци заявиха, че психичното им здраве е „засегнато негативно поради притеснение и стрес заради коронавируса;“ 36% съобщават, че имат проблеми със съня, 32% имат проблеми с храненето, 12% съобщават за повишена консумация на алкохол и / или употреба на вещества и 12% съобщават за влошаване на хронични здравословни състояния поради притеснение и стрес.

Най-зле се справят хората, които се приютяват на място, 47% от които отчитат отрицателни последици за здравето, в сравнение с 37% от тези, които не приютяват на място. Жените с деца под 18-годишна възраст също съобщават за по-високи нива на психични проблеми в сравнение с мъжете. Фондация Kaiser Family отчита:

„Повече от 1 на 3 възрастни в САЩ съобщават за симптоми на тревожност или депресивно разстройство по време на пандемията (средно седмично за май: 34,5%; средно за седмица за юни: 36,5%; средно за седмица за юли: 40,1%).“За сравнение, от януари до юни 2019 г. степента на тревожност или депресивно разстройство е била 11%.

Стресът се отразява, CDC констатира

По същия начин, проучване 7 на Американските центрове за контрол и превенция на заболяванията, публикувано на 14 август 2020 г., установи, че 40,9% от 5412 респонденти съобщават, че се борят с тревожност, депресия или симптоми на свързано с травмата и стресово разстройство (TSRD), свързано с пандемията ; 13,3% от възрастните американци съобщават за нова или увеличена употреба на вещества като начин за справяне със стреса, а 10,7% от възрастните казват, че са мислили сериозно за самоубийство през последните 30 дни.

Неплатените болногледачи за възрастни имат най-висок процент на суицидни идеи - 30,7%, следвани от млади хора на възраст от 18 до 24 години (25,5%) и основни работници (21,7%). Симптомите на разстройство, свързано с травма и стрес, причинено от пандемията, повишена употреба на вещества и суицидни мисли също са по-разпространени сред заетите, отколкото безработните респонденти.

Както отбелязва Гринуолд във видеото по-горе, нивата на депресия и самоубийства отбелязват значително увеличение дори преди пандемията, особено сред по-младите хора. Това, въпреки експлозията на социалните медии, където можете да поддържате връзка с хора на огромни разстояния 24/7.

Този парадоксален резултат е взет като доказателство, че социалните медии просто не могат да заменят действителните взаимодействия лице в лице. Нуждаем се от физически контакт. Трябва да можем да си взаимодействаме лице в лице.

Между заключванията и задължителните поръчки за маски не само физическият контакт е угасен, но и не можем да видим израженията на лицето си, когато носим маски. И двете допринасят значително за усещането за отчуждение и самота.

Употребата на антидепресанти скочи рязко

Според доклад на 8 , 9 , 10 от 16 април 2020 г. на Express Scripts, базирано на работодател компания за управление на обезщетения за аптеки, предписанията за антидепресанти също са скочили рязко, нараствайки с 34,1% между средата на февруари и средата на март, до което остава времето у дома бяха издадени заповеди за много части на САЩ

Комбинираните лекарства за тревожност, депресия и безсъние са нараснали с 21%. Отразявайки резултатите от социологическите проучвания, много повече жени са се обърнали към антидепресантите, отколкото мъжете, като жените са увеличили употребата си с 40% в сравнение с мъжете, които са имали 22,7% ръст в рецептите. 11.

На 3 юни 2020 г. Администрацията по храните и лекарствата съобщи 12 , че антидепресантът Золофт е добавен към списъка на FDA за лекарства, изпитващи недостиг поради повишено търсене. Повишена употреба на антидепресанти се съобщава и в Куинсланд, Австралия. 13

Всичко това е за съжаление, като се има предвид, че проучвания 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 многократно показват, че антидепресантите действат не по-добре от плацебо при лека до умерена депресия и идват с дълъг списък от неблагоприятни ефекти върху здравето.

Според систематичен преглед от 2017 г. 20, който включва мета-анализ и последователен анализ на 131 плацебо-контролирани проучвания, всички проучвания са изложени на висок риск от пристрастия, което прави клиничното им значение „съмнително“. Нито едно от изпитванията, дори когато се съобщава положителен резултат, не отговаря на прага за клинична значимост от три точки по депресивния резултат.

Авторите също така посочиха, че „SSRI значително увеличават риска както от сериозни, така и от несериозни нежелани събития“, както и че „потенциалните малки полезни ефекти изглежда са по-големи от вредните ефекти“.

Честотата на самоубийствата е остър

Както може да се очаква, наблюдаваме и нарастване на самоубийствата. В уебинар от института Бък през юли 2020 г., докладван от Townhall, 21 директор на CDC Робърт Редфийлд заяви, че блокировките и липсата на посещаемост на училище са имали непропорционално отрицателно въздействие върху психичното здраве на децата и тийнейджърите. Сред учениците в гимназията - които са изложени на много нисък риск от смърт от COVID-19 - самоубийствата и свръхдозите са надминали смъртността от COVID-19.

„Ето защо продължавам да се връщам за цялостното социално същество на хората“, каза Редфийлд . „Нека всички да работим заедно и да разберем как можем да намерим общ език, за да отворим тези училища по начин, по който хората да се чувстват комфортно и да са в безопасност.“

Кметството посочи, че не е ясно къде Редфийлд имам си данни, 22 , но посочи, 21 май, 2020 г., доклад 23 от ABC7 News, в който д-р Майк deBoisblanc, Джон Muir Medical Center в Уолнът Крийк, щата Калифорния, заяви в болницата имаше " видял едногодишни опити за самоубийство “само за четири седмици.

Беше цитирана и травматичната медицинска сестра Кейси Хансен, която каза: „Това, което видях наскоро, никога не съм виждал. Никога не съм виждал толкова умишлено нараняване. " През март FirstLink, компания, която отговаря на 211 линии за помощ и Националната линия за предотвратяване на самоубийствата за Северна Дакота и части от Минесота, отчете увеличение на обема на разговорите с 300%. 24 текстови разговори с националната криза Текст Ред също са били двойно тази на нормалния обем по време на седмица на март 15. 25

Изолацията и самотата са вредни за нашето здраве - както физическо, така и психическо ... Липсата на социална връзка увеличава рисковете за здравето, колкото пушенето на три четвърти кутия цигари на ден, всеки ден. ~ Psycom

Седмицата от 20 април, която, поглеждайки назад, съвпадна с пика на смъртните случаи от COVID-19 в САЩ, самоубийствата надвишиха смъртността на COVID-19 в Тенеси, 26 , 27 и в окръг Нокс (една от малкото области в Тенеси, където несъществени предприятията бяха наредени да затворят), осем самоубийства са извършени в рамките на само 48 часа през третата седмица на март. 28

Междувременно само шестима пациенти са починали от COVID-19 в целия щат през тази седмица. В изявление, Ноксвил, Тенеси, кметът Глен Джейкъбс каза: 29

„Тази цифра е напълно шокираща и ме кара да се чудя дали това, което правим сега, е наистина най-добрият подход. Трябва да определим как можем да реагираме на COVID-19 по начин, който поддържа икономиката ни непокътната, задържа хората и ги укрепва с чувство на надежда и оптимизъм, а не отчаяние и отчаяние. "

  Изолацията влошава вече съществуващите проблеми с психичното здраве

Доклад, публикуван през април от The Well being Trust, прогнозира 30 „смъртни случая на отчаяние“ поради пандемията на COVID-19 може да достигне до 75 000. Psycom, който докладва резултатите, отбелязва: 31

„ Изследването е ясно по отношение на това от години: изолацията и самотата са вредни за нашето здраве - както физическо, така и психическо. Според метаанализ, съавтор на д-р Джулиан Холт-Лунстад, професор по психология и неврология в университета Бригъм Йънг, липсата на социална връзка повишава здравните рискове, колкото пушенето на три четвърти кутия цигари на ден, всеки ден.

„Съществуват солидни доказателства, че социалната изолация и самотата значително увеличават риска от преждевременна смъртност и мащабът на риска надвишава този на много водещи здравни показатели“, казва Холт Лунстад. Очевидно коронавирусът изостри проблема. “

В свързана статия Psycom отбелязва, че: 32

„Ефектите от тази криза са по-мащабни от засиленото безпокойство, което почти всички изпитват. Налице са и просмукващи ефекти при тези с пристрастяване и поведенчески разстройства като OCD, ADHD и злоупотреба с вещества.

Заедно с доброто, което социалното дистанциране може да направи за нашето собствено здраве и общество като цяло, то също така увеличава чувството на изолация, самота, стрес и страх - всичко това може да бъде причина, която влошава много психични заболявания безкрайно. “

Статията продължава да разглежда какво могат да направят хората, които се борят с девет от най-често срещаните проблеми с психичното здраве, за да се справят по-добре. Това включва тези с тревожност, депресия, обсесивно-компулсивно разстройство, злоупотреба с вещества и хранителни разстройства, ADHD, биполярно разстройство, шизофрения и посттравматично стресово разстройство. За повече подробности за всеки от тях, моля, вижте оригиналната статия на Psycom. 33

Умишлени и неволни смъртни случаи, докладвани от CDC

Според данни 34, публикувани от CDC на 26 август 2020 г., само 6% от общия брой на смъртните случаи, свързани с COVID-19, са посочили COVID-19 като единствената причина за смъртта в смъртния акт. Шест процента от 161 392 са 9 683. „За смъртни случаи с условия или причини в допълнение към COVID-19 средно имаше 2,6 допълнителни условия или причини за смърт“, посочва CDC.

Сега чухме съобщения за жертви на катастрофи, които са изброени като смъртни случаи от COVID-19, а Таблица 3 в този доклад от 26 август е достатъчно подробна, за да можем да видим, че общо 5133 „смъртни случаи, свързани с COVID-19“ също са имали „умишлено или неволно нараняване, отравяне или други нежелани събития “, изброени в свидетелството за смърт.

Този брой вероятно съдържа и самоубийства, при които за индивида е установено, че има положителен тест за SARS-CoV-2 или е заподозрян, че е положителен. (Моля, обърнете внимание, че тези данни са точни към момента на писане, както е показано на частичните скрийншотове по-долу. CDC не отбелязва, когато данните се променят с влизането на нови свидетелства за смърт, така че номерата могат да се различават от това, което се отчита тук, в зависимост от това кога го гледате. За най-актуалните данни вижте уебсайта на CDC. 35 )

image

Разликата между това да се страхуваш и да се страхуваш

Страхът е основната емоция, която технократите използват, за да манипулират и принуждават своя тираничен контрол. Това е най-мощният инструмент на тяхно разположение и високо ефективен, поради което се използва.

Както е обяснено в „ Можете да контролирате страха “, има разлика между това да се страхуваш и да се страхуваш. В момента целият свят затаи пословичния си дъх в очакване какво може да последва. Лесно е да се почувствате уплашени, като се има предвид ежедневния порой от лоши новини.

Разбирането на разликата между това да се страхуваш и да живееш в страх може да бъде много полезно, тъй като страхът има парализиращ ефект, докато страхът преди всичко повишава бдителността. Новите заплахи повишават нивото на безпокойство на човек в по-голяма степен от познатите заплахи, дори когато имат същите или подобни последици. Смята се, че това е свързано с активността във вашата амигдала, която обработва емоциите. 36

Райън Холидей, медиен стратег и автор на 10 книги, включително „Ежедневният стоик“ и „Препятствието е пътят“, пише: 37

„Да се ​​страхуваш? Това не е битка или бягство. Това е парализа. Това само влошава нещата. Особено в момента. Особено в свят, който изисква решения на многото проблеми, с които се сблъскваме. Със сигурност няма да се решат. А бездействието (или грешното действие) може да ги влоши, може да ви изложи още по-голяма опасност. Неспособността да се научиш, да се адаптираш, да възприемеш промяната също. “

Докато се очакват мимолетни чувства на загриженост, когато са изправени пред нови преживявания, когато такива чувства непрекъснато доминират, може да настъпи парализа. За да процъфтяват във времена на голяма несигурност и страх, Холидей подчертава значението на обучението, образованието и подготовката, които са основите на смелостта. 38

Разликата между това да се страхуваш и да се страхуваш е, че страхът парализира способността ти да оценяваш случващото се и да вземаш решения. Но подготовката и информацията ви помагат да вземате решения и да действате, дори когато се страхувате. Това е определението за смелост - предприемане на действия, въпреки че се страхувате.

Как да намалим страха и да намерим смелост  

Има няколко стратегии, които можете да използвате, за да намалите страха и да намерите смелост. Важно е да започнете с разбирането, че мислите ви пораждат чувства. Емоциите ви нямат собствен живот, а по-скоро зависят от вашето мислене.

И така, една от стратегиите, които можете да използвате за намаляване на страха, е да промените начина, по който мислите за нещата. Да, в момента имаме работа с много неизвестни, но съсредоточаването върху планирането и подготовката, вместо да се заключвате в режим на паника, може да допринесе много за опазване на вашето психично здраве. Вземете предпазните мерки, които можете да предприемете, и ограничете излагането си на новините.

Psychology Today 39 препоръчва да се намали тревожността чрез консумиране на положителни новинарски истории, като същевременно се следи какво става в света. Постарайте се също така да приложите критично мислене, когато четете новините.

Важно е да обърнете внимателно внимание на „неясни или заредени термини, цитирана статистика и нетонизирани предположения“. С други думи, не приемайте номинално това, което е в новините, а по-скоро обмислете информацията и задавайте въпроси за това, което ви казват. Други техники за намаляване на стреса и депресията включват: 40

  • Получаване на достатъчно упражнения
  • Яденето на пълноценни храни
  • Ограничаване на захарта
  • Получаване на качествен сън
  • Практикуване на медитация и обучение за внимание

Когато сте уморени и тялото ви няма достатъчно хранене, за да функционира, вие сте по-склонни да попаднете в капана на мисленето, основано на страха. Допълнителни стратегии за лечение на депресия без лекарство могат да бъдат намерени в „ Какво казват най-добрите доказателства за антидепресантите? ”

Техниките за емоционална свобода

 

 

Стратегия, която може да осигури по-непосредствени резултати, е използването на техники за емоционална свобода или EFT. Във видеоклипа по-горе Джули Шифман демонстрира стратегия за подслушване за облекчаване на безпокойството и други предизвикателни емоции, породени от новини и несигурност относно тази пандемия и / или самокарантин. Ако не сте запознати с EFT, ще намерите библиотека с демонстрации в „ Основни стъпки към вашата емоционална свобода “.

Техниката NET FAST

 

 

Друга алтернатива е инструментът за стрес за първа помощ на Neuro-Emotional Technique или NET FAST, демонстриран във видеото по-горе. Firstaidstresstool.com предлага и отлично резюме с визуализации на техниката, 41 което дори малко дете може да направи. Ето резюме на БЪРЗАТА процедура:

  1. Докато мислите за проблем, който ви притеснява, поставете дясната китка, дланта нагоре, в лявата ръка. Поставете три пръста на лявата си ръка върху областта на дясната китка, където можете да усетите пулса си
  2. Поставете отворената дясна ръка на челото си. Вдишайте и издишайте внимателно няколко пъти, докато се концентрирате върху усещането на проблема, който ви притеснява
  3. Сменете ръцете и повторете стъпки 1 и 2
Ресурси за предотвратяване на самоубийства

Ако се чувствате депресирани, тревожни или пълзящо отчаяние, моля, не се колебайте да се обърнете към семейството, приятелите или някоя от наличните услуги за превенция на самоубийството:

  • Националната линия за предотвратяване на самоубийствата (САЩ) - Обадете се на 1-800-273-TALK (8255)
  • Кризисен текстов ред - изпратете SMS на HOME на 741741, за да се свържете с кризисен съветник
  • Lifeline Crisis Chat - Чат онлайн със специалист, който може да осигури емоционална подкрепа, кризисна намеса и услуги за предотвратяване на самоубийства на suicidepreventionlifeline.org
  • Друга възможност е да се обадите на 911 или просто да отидете до най-близкото спешно отделение на болницата







Гласувай:
1
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 29404292
Постинги: 17155
Коментари: 19900
Гласове: 26584
Архив
Календар
«  Януари, 2021  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031