06.03.2013 16:36 - Открита тайната на динозавритерит
Автор: zahariada Категория: История

Открита тайната на динозаврите by hitri image

Фото: geekosystem.com

Учените са открили тайната на динозавите

Палеонтолозите според службата му, се опитва да реши много загадки, и един от тях - когато динозаврите идват от такива дълги шии. Учените отдавна озадачен над появата на Брахиозавър, диплодок и най-високата праисторически гущер zavroposeydona, чиято височина е 18 метра.

Изследователите има нова теория, която трябва да обясни на гигантски динозаври размер. Следва да се отбележи, че има много версии за това, как може да се случи. Някои академични лидери, наречена причина за рязко покачване на ръста на динозаври фактори на околната среда, като например високи нива на кислород в атмосферата или прекалено големи количества храна.

Но писател и учен Брайън Svitek представи нова теория, на базата на проучвания на завропод експерт Майкъл Тейлър и Мат Ведел. "Ролята на факторите на околната среда, въпреки че звучи правдоподобно - е малко вероятно," - казва Svitek. Той предположи, че гигантски същества вероятно са имали в дихателната система мрежа от въздушни възглавници, които ги правят леки кости, като птици, пише FederralPost.

По този начин, шията може да расте, в някои случаи, сравнявайки дължината на багажника, както и животните по-лесно да ги задържа във въздуха. Ръководителите на динозаврите са малки по размер, както и за хранене на листата от дърветата не се нуждаят от силни мускули и челюстта. Тази функция завроподи приличат на нормални жирафи.

Неоспорим факт е, че завроподи са влечуги. Като дете, според учените, те са очарователни трохите, които бродели праисторическия свят в големи количества. За разлика от женските бозайници, майка завроподи не прекарват много време и енергия за кърмените бебета, посвещава повече време мрачна.

"Скоростта на раждането и развитието на тялото, завроподи и други динозаври са по-добри бозайници поради малките си размери са по-загрижени за оцеляването. И за да стане повече от огромно влечуго, вероятно е предотвратила по-механични или биологични фактори. Например, колко време ще отнеме да са се развили огромен мозък гущер "- Отразява учен.

Дори взети заедно, тези фактори не може точно да се отговори на въпроса - защо динозаврите са толкова големи. Голяма част все още остава загадка. Експедиция от учени, отиде до Skull Island, за да преследва палеонтологични изследвания и хвърли светлина върху една от най-големите мистерии на праисторическо минало на планетата.