Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2012 13:56 - Бързото ходен намалява риска от инсулт, инфаркт и удължава живота
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1229 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бързото ходене намалява риска от инсулт, инфаркт и удължават живота

Източник

image

Когато ходите, приятна разходка или енергично темпо, тъй като, ако някъде в бързаме? Изследователите са открили, че скоростта на ходене може да играе роля в превенцията на инсулт и сърдечно-съдови заболявания, препоръчват хората да ходят всеки ден и с бързи темпове.

Учените подкрепени от British Heart Foundation (британска благотворителна организация Heart Foundation, прибл. Mixednews.ru) установи, че хората, които се движат бързо ходене или джогинг, още по-малко изложени на риск от развитие на сърдечно-съдови заболявания, включително инсулт. Свикнали да ходят бързо, в сравнение с предимно ходене или обикновени хора.

Това не е изненада - толкова по-силно работещите мускули, толкова по силни стават.

По-добре е да се повиши гири, отколкото кламери, сърцето също се нуждае от натоварвания, да бъдат здрави и силни. Бързо ходене или джогинг предизвикват сърцето да работи по-трудно и по-често се свежда до богата на кислород кръв циркулира през тялото. Това е много добро за здравето.

Вървя бавно, твърде, трябва, когато трябва да се отпуснете и да се успокои и да не мислят за товарите. Въпреки това, тъй като ежедневно упражнение е от съществено значение, дневната бързи темпове разходка след вечеря, например, може да се извърви дълъг път, за укрепване на сърцето и превенция на болестите.

В друго проучване, подобни разкрития бяха направени по отношение на скоростта на ходене и дълголетие. Публикувано в списанието на Американската медицинска асоциация, проучването показва, че скоростта на движение е пряко свързана с продължителността на живота. Тези, които са свикнали да ходят по-бързо, като повечето от тях живеят по-дълго. То се съобщава, че редовното бягане удължи живота в продължение на шест или повече години. В сравнение с предпочитат да не пускат, процентът на смъртност сред бегачите е учудващо нисък.

В непосредствена все още има много плюсове: издигане на настроението, увеличена продължителност на живота, контрол на телесното тегло, и дори стрес облекчение. Като всеки добър навик, ходене изисква редовността. Но ако може в продължение на три седмици всеки ден, за да се включат в ходене, а след това да положат основите за здрави и постоянни полезни навици. Донеси още повече разходки природна стойност, например в гората.

Разбира се, не получи нищо за ядене, пие като кон и все още се утешават с мисълта, че ходенето решаване на всичките си здравословни проблеми. Точно обратното - разходка, това е само един аспект на здравословен дълголетие. За да се постигнат най-добри резултати, да се хранят добре и да водят активен живот, всеки ден.





Гласувай:
6
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 23009244
Постинги: 12607
Коментари: 17628
Гласове: 23589
Архив
Календар
«  Декември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31