Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2020 21:20 - Шедьоври на пуезията блогува лирична !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 2827 Коментари: 19 Гласове:
9

Последна промяна: 23.10.2020 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

“Пуетката у мен набира сили

Ношта да величаи и въспей.

А ти са пуразбързай, 

Мили,

Са дувличи сига

 и

Ш тъ угрей !!!”

           image

Творческото вдъхновение ме подкара и не мога да не поздравя некои от пуитесите за предстоящия  уикенд с пожелание за нови фундаментални произведения

        image

                       с "ноторната", "релевантна" култова песен :








Тагове:   забавление,


Гласувай:
11



1. kvg55 - born,
23.10.2020 22:09
Радвам се и те поздравявам за връщането ти към пуезията, където си имал и ще имаш велики постижения.
В блога пуезията е широко застъпена във всичките й форми, но твоето място никой не може да заеме. Още повече, че пуетите са по-малко от пуетесите, макар сепарирането на пуети и пуетеси да е политически и сексуално некоректно.
Ти твори пуезия, аз ще я чета, и двамата ще бъдем удовлетворени на инат на посредствените злобари.
В блога няма композитори, иначе стиховете ти веднага щяха да станат хитове.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравейте!
23.10.2020 22:31
Аз не се занимавам, практически,с такива изтънчени изкуства- поезия, музика!
Е, мога да оценя ,според мен, хубавото
Но ме изненадва ,че в блога нямало композитори? Някой каза ,че Пустол бил композитор? Даже , има слух, че Джон Ленън и Пол Маккарти са пели негова песен?И продали стотици милиони плочи от нея!
Продали, продали, но на Пустол нищо не далиОт туй става май хубава народна песен!?!
Така ,че Пустол веднага ще ти направи песни, приятелю Стефан! А свири на китара, като всички големи изпълнители/ само Гого е по- добър от него и го ненавижда за това само-отново/ И няма никакъв абсолютен- не спирт , а никакъв проблем, да ги изпълни качествено! И с живот-също!

Той владее и духови инструменти- дървени! Така ,че може да направи каскада в изпълнението -дървен инструмент, после китара, после отново дървен.....
Не ,той е наясно, да не продължавам ,че може да сбъркам!
Така ,че и композиторът е под ръка и няма никакви трудни проблеми за решаване
Безкрайни песни и веселие до зори! На квадратен метър по половин човек На декар - 500, на квадратен километър- само 500 хиляди!
И никаккви оставки, само спявки!

Хубава вечер, Стефане!
цитирай
3. planinitenabulgaria - Недохаресвам постинга Ви...
24.10.2020 09:26
Трябваше да популяризирате най-пролетарския поет в блога, ОК3223. Защо не поместихте нещо от него, а сте поместил друго, което не прави смисъл! Това е причината Другарят говедароВ да хареса постинга Ви, но пък аз го нехаресвам. Не сте включил и най-последователния химнословник на Слави Трифонов, подметвача Чернопръцко. Вероятно ще се появят стихове и на Венци и Радостина, между които има вътрешна спойка благодарение на общата им любов към хиперракетите на Путин. Ракетчик и ракетчичка, ето повод за вдъхновение, за стихо.
Като по-зрял в живота от Вас винаги се опитвам да поучвам по-младите от мен, но Вие специално не прихващате. Как да Ви предложа за центрпова награда.
И последна забележка.
Вие се отнасяте стизходително към песента на Азис, макар там да танцума плеймейтката Гюза. Тя има така издадени напред устни, че свирва клиента си от половин метър, като тенденцията е да увеличи още дистанцията. Никоя друга го неумее...
Мутри вън, долу Гешев, искам машинно гласуване и нова Конституция, която да остави за пезидент Радев до 2036 година!
цитирай
4. nedovolen - С удоволствие прочетох текста, с ...
24.10.2020 10:13
С удоволствие прочетох текста, с още по-голямо подминах Азиса.
:)))
цитирай
5. catforlife - Според мен с дамата от първата сн...
24.10.2020 21:45
Според мен с дамата от първата снимка ще стане, като във вица:
-Скъпиии ще ме накажеш ли тази нощ?
-Спи, спи... за нищо не си виновна...
Поздрави!
цитирай
6. born - Радвам се и те поздравявам за връ...
25.10.2020 22:03
kvg55 написа:
Радвам се и те поздравявам за връщането ти към пуезията, където си имал и ще имаш велики постижения.
В блога пуезията е широко застъпена във всичките й форми, но твоето място никой не може да заеме. Още повече, че пуетите са по-малко от пуетесите, макар сепарирането на пуети и пуетеси да е политически и сексуално некоректно.
Ти твори пуезия, аз ще я чета, и двамата ще бъдем удовлетворени на инат на посредствените злобари.
В блога няма композитори, иначе стиховете ти веднага щяха да станат хитове.

Аз , разбира се, съм в състояние да оценя своето знаково пуетично творчество като твърде стойностно и изключително. Виждам, че и ти също възприемаш моето такова като съвършено. Да публикувам своите шедьоври често, означава да обезсърча напъващите се "творци" и да ги откажа от завинаги от "творческите" им напъни. А това не е релевантна постъпка на един истинен пуетичен гигант.
цитирай
7. born - Аз не се занимавам, практически, с ...
25.10.2020 22:15
leonleonovpom2 написа:
Аз не се занимавам, практически,с такива изтънчени изкуства- поезия, музика! Е, мога да оценя ,според мен, хубавото.Но ме изненадва ,че в блога нямало композитори? Някой каза ,че Пустол бил композитор? Даже , има слух, че Джон Ленън и Пол Маккарти са пели негова песен?И продали стотици милиони плочи от нея!
Продали, продали, но на Пустол нищо не далиОт туй става май хубава народна песен!?!
Така ,че Пустол веднага ще ти направи песни, приятелю Стефан! А свири на китара, като всички големи изпълнители/ само Гого е по- добър от него и го ненавижда за това само-отново/ И няма никакъв абсолютен- не спирт , а никакъв проблем, да ги изпълни качествено! И с живот-също!
Той владее и духови инструменти- дървени! Така ,че може да направи каскада в изпълнението -дървен инструмент, после китара, после отново дървен.....
Не ,той е наясно, да не продължавам ,че може да сбъркам!
Така ,че и композиторът е под ръка и няма никакви трудни проблеми за решаване
Безкрайни песни и веселие до зори! На квадратен метър по половин човек На декар - 500, на квадратен километър- само 500 хиляди!
И никаккви оставки, само спявки!
Хубава вечер, Стефане!

Доколкото разбирам , някакъв си Пустол имал някакви претенции ?
Мога да добавя само, че нищите духом /и косом/ и да имат претенции, нямат ЕнтелектОалните възможности да се равняват с гигантите на пуетичната талантска общност, а биха могли само да ни носят куфарите- както Пустол през 70- те години е мъкнел куфарите на ЛЖ, .
Хубави вечери и на теб, Приятелю !
цитирай
8. born - Уважаеми бае Костя,
25.10.2020 22:31
Дългогодишните Ви упорити опити да ме вкарате в браздите на Вашето орно опитно поле са безнадеждни поради Вашия ненадежден и погрешен подход към талантливите творци /като мен/. Ако наистина притежавахте поне елементарен АНАЛлитичен поглед върху творчеството ми, досега щяхте да напишете поне десетина студиа върху тематичните ми източници и реалиите около тях. Но това е разбираемо, тъй като не сте се запознали с поне минимална част от брилянтните ми сентенции и мисли. Отдавам този Ви съществен пропуск на времето , загубено във възрастовите Ви туристически разходки по кърища и баири. Обърнете повече внимание и отделете повече време на истинските творчески феномени в платформата . Като мен ...
цитирай
9. born - С удоволствие прочетох текста, с ...
25.10.2020 22:34
nedovolen написа:
С удоволствие прочетох текста, с още по-голямо подминах Азиса.
:)))

Благодаря, Уважаеми Николай за високата оценка ...
цитирай
10. born - Според мен с дамата от първата сн...
25.10.2020 22:36
catforlife написа:
Според мен с дамата от първата снимка ще стане, като във вица:
-Скъпиии ще ме накажеш ли тази нощ?
-Спи, спи... за нищо не си виновна...
Поздрави!

Дамата е изключително привлекателна /като всички пуетеси/, а ти - изключително проницателна...
Поздрави безкрай ! [/quote]
цитирай
11. born - В коментарната част имаше отново тъп еднообразен комент от Тулупка1
25.10.2020 23:12
който бе изтрит безжалостно поради несъмнената му елементарност и безсмисленост. Но тази тъпа женска проявява характерна упоритост в домогванията си, която съм принуден да илюстрирам:
Последни 20 регистрирани посетителя
22:27 - ...
20:18 - ...
19:26 - loop1
18:08 - loop1
18:06 - ...
17:11 - ...
14:04 - ...
14:00 - loop1
13:14 - loop1
13:03 - ...
11:41 - loop1
09:47 - ...
09:40 - ...
09:33 - loop1
07:45 - loop1
цитирай
12. nedovolen - Вече имам колекционирани 11бр с...
26.10.2020 14:19
Вече имам колекционирани 11бр съобщения на лични от тулупката 1. Омръзна ми да ги трия. Току виж един ден ми притрябвали за обвинител 1.
:)))
цитирай
13. born - Вече имам колекционирани 11бр с...
26.10.2020 19:56
nedovolen написа:
Вече имам колекционирани 11бр съобщения на лични от тулупката 1. Омръзна ми да ги трия. Току виж един ден ми притрябвали за обвинител 1.
:)))

Препоръчвам ти да не се впрягаш от всеки срещнат Бунак или Миндил. Пий си антиковидния препарат- двойно преварен и бъди рахат.
ПП. Обвинител 1 не е съвсем сигурна дестинация на недоволството ти. Всекидневно му искат оставката /стотина айлякчии/...
цитирай
14. born - ПП.
26.10.2020 19:59
nedovolen написа:
Вече имам колекционирани 11бр съобщения на лични от тулупката 1. Омръзна ми да ги трия. Току виж един ден ми притрябвали за обвинител 1.
:)))

Най добре и атрактивно ще бъде да изтипосаш визираните съобщения под формата на постинг, за да се позабавляваме и ние.
ПП. Ако те домързи- прати ми ги, а аз от своя страна ще ги подготвя за нестандартно изтипосване с аналитични извадки и пояснения...
цитирай
15. nedovolen - БЛАГОДАРЯ за идеята. Тъй като съм ...
27.10.2020 06:55
БЛАГОДАРЯ за идеята. Тъй като съм възприел тезата да не постингирам, с удоволствие ще ти ги препратя за целта.
Пък аз ще почерпя, там ми е силата.
:)))
цитирай
16. born - Неустоимо е изкушението, че ще п...
27.10.2020 19:51
Неустоимо е изкушението, че ще почерпиш /обаче от поне миналогодишната антикоронна ваксина/ поради което оставам в трепетно очакване...:)))
цитирай
17. nedovolen - Лупчо, тотално си ме объркал с Нео ...
28.10.2020 10:15
Лупчо, тотално си ме объркал с Нео 00.
Ти нищо не си и оправил, но то е друга тема.
И не е етично да се разправяш в чужди блогове.
:)))
цитирай
18. born - Нов тъп еднообразен комент от Тулупка1,
29.10.2020 20:44
изтрит безжалостно поради несъмнената му елементарност и безсмисленост. Но тази тъпа женска проявява характерна упоритост в домогванията си . Амин !
цитирай
19. rosiela - Дядо Бо,
14.11.2020 21:47
пропуснал си да поздравиш и някои брадясали въшливи путети с дебели дупета, предпочитащи 7- ма пейка във Варна. Немой така!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601296
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031