Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2010 19:35 - Жестока анти-цигарена реклама ще довърши непушачите.
Автор: zahariada Категория: Забавление   
Прочетен: 2042 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жестока антицигарена реклама Всяка антицигарена реклама, която се бори с тютюнопушенето е призвана да замисли пушачите, да не погубват себе си и близките си, затова тя е много  жестока за да покаже на хората мащаба на трагедията. Приказки за малоумници. Както се казва, дрън, дрън. Аз съм пушяч. Имам близки и приятели, както пушачи, така и непушачи. Уважавам непушачите и се съобразявам с тях. Там, където не трябва да пуша, не го правя. Още когато излязоха цигарените кутии с смразяващите надписи, а в други държави и с картинки на ужасите, въобще не оказаха никакво влияние, както при мен, така и на всички пушачи, които познавам и се виждам. Обратно, ужасените бяха непушачите. Психологическото въздействие върху тях беше изключително силно. Което означава, че тези кампании, не са нищо друго, освен бизнес и тормоз за тези, които не пушат. Аз ги приемам с насмешка и се забавлявам.

Пушенето е (без да коментираме..."защо ги произвеждат?...) e личен избор, както е, кога да закусваш, да се разхождаш, да правиш секс и т.н., без да пречиш на непушачите, само когато си в тяхното лично, неприкосновено пространство.
Другото е демагогия и бизнес.
Моля, пушачите, които ще погледнат постинга, нека кажат как им е подействал.
Благодаря!


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. thrasher - Ам аз съм го казвал много пъти. От ...
01.06.2010 19:44
Ам аз съм го казвал много пъти. От Пушене се умира защото във фабричните тютюни е пълно с химия. Дядо ми като е пушил тютюн от полето сигурно умря на 60 от рак на белия дроб. Хахаха. Всичко е мръсна пропаганда. Забранения плод е най-сладък. Аз тая година си сях тютюн и смятам него да си пуша. Хем пари за цигари няма да давам, хем ще знам с какво е обработван.
цитирай
2. anian - Ами
01.06.2010 19:59
"Моля, пушачите, които ще погледнат постинга, нека кажат как им е подействал.
Благодаря!"
е...вече не се числя към пушачите, защото преди година ги отказах...може би го направих, защото преди това бях говорила с приятел, който без да ме кара ме подтикна да го направя-отказах ги:)))...Та, как ми подейства ...ами, като да гледам дебелак пред пълна чиния с храна...като дете с близалка или с чипс...като готвач режещ кух домат...като момиче с червило и силиконови устни...нещо такова...А иначе, че цигарите са отрова, която си купуваме и сервираме сами е факт...че са пари на вятъра също....факт е, че не може да искаш от детето ти да не пуши, когато ти го правиш...така, че ...най-важен е живият пример на всеки от нас....
цитирай
3. анонимен - Никак
02.06.2010 07:51
... не ми действат. :Р Войнстващите непушачи да се разкарат!

frog
цитирай
4. анонимен - Жалко
02.06.2010 13:20
Жалко е само за неродените и за тези бебета, които ще се родят с увреждания от тези малки пушачки от женски пол, които не мислят за бъдещото си "майчинство"!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39912468
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930