Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2021 12:09 - Две чудесни изпълнения
Автор: mt46 Категория: Видео   
Прочетен: 1126 Коментари: 4 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
Уникален е Борис Машалов! С широк гласов диапазон и специфичен тембър...






Гласувай:
16



1. kvg55 - mt46,
03.05.2021 13:19
Невероятна песен!
Спускаме се от Рила и пеем "Провикнал се е Никола, провиквал се е Николчо ...", а насреща по пътеката друга група туристи. Един от тях се отдели от групата и се затича към нас с викове "Спрете, бе! Спрете да пеете!". Ние учудено попитахме защо. А оня ни отговаря : "Абе има шап по говедата, не знаете ли?".
цитирай
2. donchevav - Христос воскресе! Здраве и бл...
03.05.2021 22:51
Христос воскресе!
Здраве и благополучие!

Много специфичен глас - бархетно мек и топъл, и сладък, красиво оцветен и богат - уникален!
Борис Машалов е мой съгражданин. Израснала съм със "Заблеяло ми агънце", с нея след години приспивах и аз моя син. "Изкарвай, Гано, говеда" пък беше любима песен на майка ми - все казваше, че песента била за нея. И тя беше Гана, и тя като младо момиче пасла бащините си говеда и така се запознала с баща ми, който също бил пастир на фамилната чарда :)))
Благодаря ти, Марине, за това припомняне!
Хареса ми и гласът на Сунай Чалъков. Прочетох, че е носител на много награди от наши и международни конкурси, сред тях и от едно от последните издания на "Златният Орфей".
Много подходяща илюстрация към атмосферата на отшумяващия празник!

Поздрави, Марине!
цитирай
3. mt46 - Ах, този шап!...
04.05.2021 11:47
kvg55 написа:
Невероятна песен!
Спускаме се от Рила и пеем "Провикнал се е Никола, провиквал се е Николчо ...", а насреща по пътеката друга група туристи. Един от тях се отдели от групата и се затича към нас с викове "Спрете, бе! Спрете да пеете!". Ние учудено попитахме защо. А оня ни отговаря : "Абе има шап по говедата, не знаете ли?".

цитирай
4. mt46 - Здравей, Вени!
04.05.2021 11:51
donchevav написа:
Христос воскресе!
Здраве и благополучие!

Много специфичен глас - бархетно мек и топъл, и сладък, красиво оцветен и богат - уникален!
Борис Машалов е мой съгражданин. Израснала съм със "Заблеяло ми агънце", с нея след години приспивах и аз моя син. "Изкарвай, Гано, говеда" пък беше любима песен на майка ми - все казваше, че песента била за нея. И тя беше Гана, и тя като младо момиче пасла бащините си говеда и така се запознала с баща ми, който също бил пастир на фамилната чарда :)))

Благодаря ти, Марине, за това припомняне!
Хареса ми и гласът на Сунай Чалъков. Прочетох, че е носител на много награди от наши и международни конкурси, сред тях и от едно от последните издания на "Златният Орфей".
Много подходяща илюстрация към атмосферата на отшумяващия празник!

Поздрави, Марине!


Интересно! Както винаги, ти си сладкодумна... И аз от ранни години съм обикнал хубавата българска народна, а и естрадна, музика...
Благоприятни делници и празници!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19155784
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148912
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031