Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2022 21:11 - („Жените командват, казва той, това е тяхна игра. Аз съм просто един скромен шофьор.")
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 657 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  2 ч / Край...
 благодаря ви, че бяхте, тук..намиг (*)

Точно така ни наричаше дон Хуан Матус: смахнати маймуни. Не бях се явявал сред „обществото" от тридесет години. Не ходя при хората да им говоря. За момента съм тук. За месец, може би два... после ще изчезна. Ние не сме се изолирали на някой остров, особено сега. Не можем да си го позволим. Ние имаме да плащаме един дълг към тези, които си даваха труда да ни покажат някои неща. Ние наследихме това знание; дон Хуан ни казваше да не се оправдаваме и обясняваме. Искаме да видите, че съществуват невъобразими, но прагматични възможности, които не са извън досега ни. На мен самия ми доставяше екзотично удоволствие да наблюдавам такъв полет - чиста езотерика.
И това не беше само за моите очи. Аз не съм нуждаещ се, аз нямам нужда от нищо.
Вие сте ми нужни колкото дупка в главата. Обаче аз съм пътешественик, изследовател.
Аз плавам - там вън.
Иска ми се и други да имат тази възможност.

 Пътят навън

 „Навигаторът" говори пред групи в Сан Франциско и Лос Анджелес и неговата група - Флоринда Донър-Грау, Тайша Абелар и Карол Тигс - изнася лекции („Толтекското сънуване - наследството на дон Хуан") в Аризона, Мауи и Есълън. През последните две години на пазара излязоха книги на Флоринда Донър-Грау и Тайша Абелар (в които те обсъждат Кастанеда и своето ученичество при дон Хуан Матус): „Живот в сънуването" и „Магическият преход", съответно. Постиженията на тези две жени са феноменологическа находка, „златна жила", чиста проба хроники на тяхното въвеждане в учението и подготовката им. Те са също и огромен, неочакван късмет за читателите на Кастанеда, защото никога досега те не са намирали такава пряка и просветляваща подкрепа на неговия опит. („Жените командват, казва той, това е тяхна игра.
Аз съм просто един скромен шофьор.")

Донър-Грау описва колективния консенсус на тези книги като „интерсубективност между магьосници"; всяка от тях е като силно индивидуализирана пътна карта на един и същ град. Те са „енергийни" изкушения, перцептуален призив към свобода, с корен в едно-единствено, стъписващо предварително условие: ние трябва да поемем отговорност за абсолютно неоспоримия факт, че сме същества, които ще умрат. Човек е смаян колко убедителна е тяхната история и с основание. „Играчите", всички с докторат от антропологическия фактултет на Калифорнийския университет в Лос Анджелес, са удивителни методолози, чиито академични дисциплини всъщност по странен начин подхождат за описване на магическия свят, който те представят - енергийна конфигурация, която те наричат „второто внимание".
А това съвсем не е място за един плах нюейджър /  аз :))))

със съкр,  

http://www.my-spirala.net/index.php/intervyu-rechi/1234-kastaneda-2pati



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - ...що, мълчиш..)) с мене, лягаш, с мене, ставаш...самоделке @
12.08.2022 09:00


Последни 20 регистрирани посетителя
08:54 - cell
11.08 23:13 - tae
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1348684
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1301
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031