Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2022 22:15 - аз , пиша, за ПУБЛИКАТА...
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1755 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 10.08.2022 13:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   поздрав за  набор, 1945 - 46...

   Лепа  Брена...с  Въртолетяя, над София...

...аз  пиша  за Публиката 
 а, не .за точки, плюсове, или..приятелски...удобства, и Помпи @
 не ме  вълнуват,.Човешката суета, и празнота..от отдавна..
 допълвам по желание на  Устатата.. мадам 1946, набор ..





Лолита Експрес, съкр..

Излишък лети с Боинг 727 при Епщайн, известен като Лолита Експрес. Самолетът е само един от няколкото частни самолета, за които прокурорите смятат, че са били използвани за транспортиране на непълнолетни между жилищата на Епщайн в Ню Йорк и Палм Бийч.

това твърдяха жертвите Епщайн имаше голямо легло в самолета, където гостите правеха групов секс с млади момичета, изпълнявайки болезнените си фантазии.

Списъкът на пътниците на споменатия авон включваше едни от най-влиятелните и известни личности в света, което беше потвърдено от Вишоски в съда.

„Със сигурност си спомням президента Доналд Тръмп,
но не са много хора, свързани с него“, каза той.

В противен случай Тръмп и Епщайн познават се от 1990-те години на миналия век, когато и двамата бяха плейбои от Ню Йорк и успешни предприемачи. По-рано беше съобщено, че през 1997 г. Тръмп със самолета на Епщайн летяха за Нюарк от Палм Бийч, където и двамата имаха къщи. Епщайн също летеше с един от частните самолети на Тръмп.

„Познавам Джеф от 15 години, страхотно момче. Много е забавно да си в неговата компания. Дори се спекулира, че той обича красиви жени точно като мен. „Няма съмнение – Джефри се наслаждава на живота си“, каза бившият президент на САЩ в предишно интервю.


16:07

я спокоо...не ми подскачай тук..бабет..
 имаш ли, Лепонекс..или,нещо, по "твърдо?

Аз, си имам Име..за разлика от теб - Саломе ,нали
аз съм..изСледовател, философ ,и критик..
Пиша за ПУБЛИКАТА...
а не за теб..как, не разбра, 100г си тук, мила)


поСЛУПШАЙТЕ ,сега..и  Репликите на  Видин..чалгарката....

5. mileidi46 - ТРЪМП,не си го направила ти милиардер!!
15:57
иди да се надбяваш с една стара руска електричка,неграмотнице!!
Ти спиш в блога и тичаш денонощно по блоговете на хората , бръмчиш като изгоряла прахосмукачка!!!! Пускаш постинги на всеки половин час ,само за да висиш на първа,за да те ,,забележи някой" ,колко много си ,,начетена"!!И 10 тона да си прочела,няма индикации ,че си умна!!!!Предупредих те много пъти да не ме провокираш,но явно не успяваш да прикриваш шизофренията си!
Продължавай да разговаряш с никовете си...




Гласувай:
4



1. marana69 - ....някъде, срещнахте ли..из Блоха..
09.08.2022 16:11
аз, да, ругая..и ХОРТУВАМ ,такива бълвочи..

и ,това са ''дами'',моля ви се!!!

да не ви давам, и лс ,на ''кръсНицата''..Папка имам..

едната на 36 с две малки деца, а др на 76.,..

какво,има..да обсъждаме , още...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919572
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031