Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2021 07:38 - Русия..шантажира ЕВРОПа!
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1128 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Гледайте и Видео 3


Убийство Виталия Шишова: информация из Киева | @Татьяна Мартынова



Голос Америки : последни Новини..Видео , 1 ,2..











Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - вие, Закони за Конкуренцията, познавате ли, блог бг?
05.08.2021 07:40
СПАМа, ни убива!!! patriciq1111

06:42 - И такова нещо не се бе случвало по Черноморието - директно на плаж

автор: patriciq1111 категория: Забавление
прочетен: 24 коментари: 0 гласове: 0

....веригаа...от спам , и чалгариЯ и рекламаааа..
???!!
това, е против всякаква логика..и морал!
и Закон..
цитирай
2. notfun - https://www.cpc.bg/competence/unfaircompetitiondescription.aspx
05.08.2021 07:50
да го сложа на Дневен ред, най накрая..)

Имаме си Закон за нелоялната конкуренция. и реклама
и, опит за Картелизъм!!
това, се наблюдава тук...а, защо се толерира?
в ущърб на всички др клиенти/ ползуватели на сайта?

...защо, никой, не ЩЕ да спазва Законите в РБългария ?
цитирай
3. notfun - ...по този начин..убихте Волята за израз.на Свободното слово,
05.08.2021 08:02
И провеждане на открити дебати
сред Масата потребители..
с което, откритата социална Платформа..
се превърна в една безволева, и абсурдна
отчуждена, сама на себе си.."обществена"Трибуна....

накъде, вървим, хора ?

обратноо, в Азия..?
цитирай
4. notfun - ...просто, искам да дам крат.пример/ за нелоялна конкуренция! горе, дадох адреса на СЕМ
05.08.2021 08:13


...нямаме лични отношения с вас,и това, не е Лична обител..
колежке Дела Рай..а, Обществена Трибуна..
не чувам от Вас, за съжаление..за никакви важни ,текуши
и спорни проблеми, които, биха били Интерес,за широката общественост.
за други цели,си има..и други начини за самоРеклама...
...затова, ще пледирам и пред администрацията..

днес съм поставила въпроса и в моя блог...
ако имате желание )
аз съм Юлия..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Обграждайки се
Автор на постинга: wonder
цитирай
5. notfun - ..Благодаря..на г жа Рай..ето, на това му казвам аз, отворен дебат..
05.08.2021 08:49
..ако, имате време, г жа.Рай..
обърнете се и към кантората на Lex, za правна консултация..
да не се бърка с вашият любим поет, това са лични неща..

преди да "стане" личен, вашият блог.Той, се стопанисва, от
Фирма, която плаща Лицензии, за извършване на тази дейност
и според Закона за СЕМ, най строго, и внимателно..
е длъжна, да спазва..Законите на "Шапката", а именно..
Конституция на РБ, Закона за СЕМ,Хартата на ЕС за Правата на човека...
и т.н. по спиралата..нагоре )
...не се опитвайте, да влияете на платформата, по Начини, които
са обявени за нарушения, и съм ги посочила, изрично в моя личен блог..
На вашият въпрос, за моято участие..
аз също, като всички подобни. наоколо пищещи, имам Право на глас, и
лично мнение..и граждански Права..които, няма току така, да предам...
моля, дебатирайте, опровергайте ме..
Аз, винаги се уча, от най най Добрите..

ето, и Темата за дългият...Уикенд!
Благодаря за отговора, приятна почивка..на всички..
аз, съм Юлия
Коментарът чака одобрение
Постинг: Обграждайки се
Автор на постинга: wonder
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1918746
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031