Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2020 11:12 - Разлики
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1215 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.12.2020 11:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - Ако сега бях на двадесет години, никога нямаше да се омъжа!-каза майка ми, която имаше зад гърба си два брака в нейните седемдесет и две години, единият брак неуспешен продължил близо десет години от нейните осемнадесет  до двадесет и осем, а вторият- успешен / ако можеше така да се каже/ , който е продължил близо четиридесет и пет години. Именно тя ме накара да се омъжа за онзи мъж в който тя виждаше сбъдната си мечта, макар че моята мечта беше коренно различна. А той- млад, симпатичен със зелени очи, черна вълниста коса, която беше започнала да оредява леко  на темето. Тялото му беше атлетично със силно изразени  вторични полови белези, а той самият беше навярно умен и дисциплиниран, щом беше избрал тази професия на военен. А аз бях започнала да откривам в него наистина красиви неща и малко по малко,започвах да се влюбвам макар, че бяха изминали близо десет години от нашият брак.
Всъщност моята мечта за мъж, коренно се различаваше от това, което беше той. Обичам мъжете, които са с много нежни лица , а неговото лице беше мъжествено, мъже които са с дълги коси и много високи, поне една глава по-високи от мен,а а съпругът ми беше малко по-нисък от мен или колкото мен, а аз не съм никак ниска и да бъдат момчетата  със слабо изразени вторични полови белези/ или казано направо да нямат косми по тялото си /, а той моят съпруг беше доста надарен в това отношение. Въпреки, че при лъвовете в животинският свят колкото е по-красива и голяма гривата им това показва тяхната сила в полово отношение.
Винаги съм мислила, че би трябвало да се омъжа след моите тридесет години, а не в моите двадесет и четири, както се случи в действителност. 
И така първият ми баща беше близо метър и осемдесет висок с буйна черна коса с красиви извити вежди, леко мургав с кафяви очи, а в очите на майка ми беше един голям красавец. И погледнато отстрани на някои снимки той много приличаше на един наш много известен киноактьор. Тази му красота печелеше сърцата на жените и той никак не се отказваше от техните не дотам скромни предложения и той се възползваше от тях. Това разбира се дразнеше майка ми и за това тя се и разведе с него и го остави другите жени да го търсят и да му се радват на красотата.
Вторият ми баща беше доста по-възрастен от нея близо двадесет години и в неговите четиридесет и осем , когато я срещна, беше позагубил доста от косата си, но това не ѝ пречеше ни най-малко. Той беше висок с осанка на военен, каквато беше и професията му. Зелените му очи, бяха с точици или казано по-скоро пъстри. Беше добър и ни уважаваше , и направи всичко, за да ме отгледа и да подсигури един спокоен и щастлив живот на двете ни. Но той и до днес е жив и здрав в своите деветдесет и шест години, а майка ми се беше разболяла и почина в нейните седемдесет и две години.

  ***  

Не мога да разбера, защо човек било то мъж или жена не срещне своята най-истинска и най-вярна половинка веднага, без да търси различни други фалшиви, ако мога така да се изразя- половинки преди това. Просто човек навършва двадесет или тридесет  години и се жени или омъжва за най-точната жена или най-точният мъж , а не да се лута от един на друг или на една на друга и да си губи времето, нервите и здравето  буквално за нищо. Всъщност има логика в това ,човек истински да търси и да намира най-вярната си половинка ,защото ,, Как ще отделиш пясъка от златото, ако не си истински златотърсач,, а твоята най- истинска половинка е тъй наречено истинско самородно злато. Или логиката е в друго, а именно ,че трябва да имаш деца от точно определен човек, а не от другият с който ще завършиш живота си. Може би това е най-вярната истина, кой знае? Може би единствено Бог, който пише съдбите ни знае защо и за какво се случват нещата в живота ни!  

***  

,,Няма да дойде този когото чакаш. Ти трябва да се омъжиш за мен!-каза един млад мъж във военна  униформа със зелена околожка.,, Аз се събудих и разказах съня на майка ми, а тя навярно повярва на този сън по-силно от мен и когато този мъж се появи, тя настоя да се омъжа именно за него. И така...
Екскурзията до Съветският Съюз беше организирана от работата на майка ми и аз заминах за тази страна за втори път, макар че я бях посетила веднъж с родителите ми преди шест години и тогава първата нощ не можах да заспя от вълнение, и гледах през прозореца хората, колите и улиците, където беше хотела.
А на тази екскурзия групата ни не беше голяма състоеше се от все млади момчета и момичета, с тази разлика ,че момчетата бяха военни, а ние момичетата бяхме или деца на военни или служители. Аз бях си харесала едно момче, но с нищо не му го показвах ,а само го гледах и седях до него, когато бяхме в трапезарията на хотела, за да се храним.
Един ден не знам точно как, но изведнъж вниманието ми беше привлечено от друго момче, което непрекъснато ми задаваше най-различни въпроси когато имаше удобен случай, като: Как съм попаднала в тази екскурзия? Кои са майка ми и баща ми? Какво работя,?С какво друго се занимавам?- сякаш бях на интервю, а ,,журналистът,, който ме разпитваше беше от нахален, по-нахален. Всъщност не знаех, че след една година този човек щеше да ми стане съпруг. 
На екскурзията посетихме различни градове и места, но това сякаш нямаше кой знае какво особенно значение, просто беше случай в който да срещна съпруга си, макар че се запознах с едно друго момче руснак, но когато получих писмото му в което пишеше, че ме харесва и иска да се ожени за мен, аз вече бях сгодена и мечтата ми да се омъжа за чужденец се оказа неосъщесвима.

  ***  

След петнадесет години съпруга ми се запозна с една дама по-млада от мен с четири години и всъщност тяхната разлика в годините бяха осем и той се разведе с мен и се ожени за нея, а тя беше не само по-млада, но и красотата ѝ беше по-различна. Погледната отстрани тя беше наистина красива, но имаше дете от друг човек, което дете беше осиновено от бившият ми съпруг и така той стана втори баща на момчето, което беше на годините на дъщеря ни. И да спомена ли или не ,че след развода той не потърси родните си деца нито веднъж, дали от характера му, или втората му жена не позволяваше той да търси децата си така и не се разбра. И сякаш се потвърждаваше теорията ми, че децата трябва да бъдат създадени от точно определени мъж и жена.   

***  

И сега когато децата ми са във възрастта в която спокойно могат да се задомят, аз не има се бъркам, нито давам непоискани съвети за това с кого да излизат, с кого да общуват, а най-малко за кого ще се омъжат или оженят. Защото с пълно право биха се обърнали към мен и биха ми казали:
-Не ни давай съвети след като ти самата имаш неуспешен брак!
А една моя приятелка ми каза, че една жена не бива никога да оставя сама иначе ще даде лош пример на децата си, че не е търсена ,че не е желана, че не е обичана и следователно за това е сама.
А баба ми майка на майка ми беше ми казала ,един ден следното от нейният житейски опит, че мъжът предлага ,а жената е тази която се съгласява, а не жената да търси мъжа и да го преследва , макар че аз правех точно обратното. И нейните думи, че може мъжът да е ,,плюнка,, тоест нищо, но по -важното е да е до тебе и да не си сама. Дали ще се съгласите с изоженото до тук в този разказ не знам, но по-важното е на какво ви е научил той! 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485503
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол