Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2016 21:36 - Живот без ограничения: извънредно Вдъхновяващи True Story
Автор: zahariada Категория: Тя и той   
Прочетен: 942 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.10.2016 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Живот без ограничения: извънредно Вдъхновяващи True Story

http://www.zahariada.com/

ТЕМИ: Girish GogiaInspirationalLife Coach Мотивационно The Positive Man

image
източник на снимката: girishgogia.com

ПУБЛИКУВАНО ОТ: ВДЪХНОВИ ДА ПРОМЕНЕТЕ WORLD 29 ФЕВРУАРИ 2016




Чрез 
Girish Gogia

Аз се въведе в залата в инвалидна количка. Като tetraplegic (което по същество означава, парализирана шията надолу) не може да се движи един инч на моята собствена, нито мога да направя никаква работа без помощта на служебно. И това беше моят пазач, който ръководи моята инвалидна количка гладко през прохода между публиката, към рампата, а на сцената като около 500 души се разби в аплодисменти, за да ме посрещне. Бях провеждане вдъхновяващ семинар в Мумбай, Индия за международна IT компания. Тъй като аз сканирани публиката, видях, че имаше толкова много благодарност в очите им, тъй като имаше любопитство. Защото те са със сигурност са били инструктирани за " The Positive Man " - което е прякора наивно, предоставени ми от индийския медиите - или по-точно от водещ световен английски дневно в Индия - " Таймс ъф Индия ". И те бяха нетърпеливи да разберете как парализиран мъж на 90% напълно ограничава до инвалидна количка може да вдъхнови или да им помогне по никакъв начин. Като звука на пляска утихна в залата и публиката се настани на местата си, чувството на очакване беше подобрена чрез мълчанието. И в един миг съзнанието ми пътува 16 години назад до инцидент, който е и до днес като живи в паметта ми, сякаш беше вчера.

През декември 1999 г. бях в Гоа с моята красива жена Eesha да приветстваме новото хилядолетие. Това беше, когато бях напълно в състояние и пътува международно за моите проекти проектиране на интериора. И това е също така, когато дълбоко гмуркане е един от любимите ми приключение спорт. Духът на празничност беше във въздуха и настроение и веселие на ваканционни излизащите зарежда се в атмосферата на плажовете на Calangute в Гоа.Скоро стигнахме до любимата ми точка - една скала, вдаден в океана и идеалното място за дълбоко море гмуркане. Никога не съм бил в състояние да се противопоставят на това място, когато дойдох да Гоа и скоро бях на върха на скалата готов за моята дълбока морето гмуркане.Скочих с определен опитен акробатични маневри и веднага стреля към морето. И след няколко секунди по-късно, имаше - общо

Отворих очи, за да се намери на едно болнично легло. Бях загубил представа за времето и трябваше да бъде информиран, че съм бил в безсъзнание за почти цял ден. И бях изключително затруднено положение, за да откриете, че не можех да помръдна някой от крайниците си или някоя част от тялото си освен от главата ми. Беше късно през деня, че лекарят обясни диагнозата - моите цервикални нерви на гръбначния мозък са били изцяло в прах и сега бях шията надолу парализиран за цял живот. Нямаше абсолютно никакъв лек за състоянието ми и дори шансовете ми за оцеляване са минимални. Дори и да оцелее, бих се живее до края на живота ми като зеленчук. Излишно е да казвам, че е опустошен. Аз бях също в отричане - I отказва да повярва, че това би могло да ми се случи. Не виждах светлина в края на тунела. Бях се всмуква надолу в бездънна пропаст на нищото.

Минаха дни, седмици минаха, месеца минаха. Но аз не умря. Нещо продължаваше да ме жив 
, дори когато си мислех, нищо не би могло. И това нещо е нараснал по-големи и по-големи всеки ден. Понякога тя ще се опита да говори с мен, дори когато аз отказах да слуша. Понякога тя ще се опита да ми даде кураж дори когато имах никой. Понякога тя ще се опита да запази ръката си на челото ми и просто ме помоли да се отпуснете дори докато лежах нарушен с безброй негативни мисли. Но едно нещо е сигурно. Това нещо се разраства все по-големи всеки ден. Това нещо вътре в мен беше почти се превръща в бунтар, многочислени по-силен глас, с всеки изминал ден. Това нещо започва да прави все повече и повече дръзки твърдения. Тя повиши глас своята по-висока и по-висока - "Girish. Събудете се. Махай се от бездната. Вие сте попаднали на този свят с определена цел. Вашият инцидент не е трябвало да ви победи. Вашият инцидент имаше за цел да ви даде тази цел. Събудете се и марш напред. Вие имате мисия да изпълни. Имате един милиард сърца да вдъхновяват. Надявам се и позитивност ще извират от сърцето си и вдъхновява не само себе си, но милиарди по целия свят. Защото вие сте Hope фабрика. И вие трябва да изпълни - Мисия Positive Earth. Трябва да се докоснат и да светне 7 милиарда живот по целия свят. За да запомните - най-големите успехи са създадени от хора, които се обръщат най-големите им беди в тяхната най-голяма.

 

Не бях сигурен дали всичко, което този странен глас ми казваше прави смисъл за мен. Всичко, което знаех, беше, че трябваше да се срещне с лекаря, който ми беше дал на пораженец прогнозата. И да. Направих го подход в моята инвалидна количка след няколко дни и му казал с решителен и страстен глас - "доктор. Оценявам вашата диагноза. Но аз отказвам да приема вашата присъда. Аз няма да живея като зеленчук за останалата част от живота ми. По-скоро аз ще се разпространи надежда, вдъхновение и позитивност в сърцата на милиони души. "Можех да видите ясно, че изражението на доктора се променяше. Той се втренчи в мен с определена страхопочитание. С поглед към него, мога да някак си чувствам, че съм го мотивира. И определено чувство на увереност започна изграждането вътре в мен - че ако мога да се мотивират от световна класа лекар, мога да мотивира целия свят. Аз в крайна сметка може да се превърне най-голямата ми загуба в най-голямата си сила. Мога да завладее привидно непреодолими препятствия. Мога да изпълни мисията Positive Earth. 

Беше приятен зимен следобед в Мумбай. Моят шофьор обърка колата ни при относително по-малко пренаселено място извън централната жп гара на Мумбай - най-голямата забележителност структура в Мумбай. Баща ми и моят пазач имам сгъваема инвалидна количка от колата и го сглобява. След това ме извършва от колата и ме настани удобно на инвалидната количка. Трябва да спомена тук, че ако не беше за огромна морална подкрепа, предоставена ми от моите родители, моите сестри и по-добре моята половина, то вероятно не би било възможно за мен да се бори срещу и завладее огромни несгоди. И като ми служебно ръководи моята инвалидна количка вътре в станцията на наскоро обновен интериор се разкри пред очите ми - новата цветова схема, сложните детайли на резбата - за обновяване е било планирано от мен, и се изпълнява до съвършенство от архитекти, инженери и работници ,

Спрях за няколко минути, ползващи се с красотата на чисто нов фейс-лифт на Централна гара в Мумбай. Тъй като това е един проект, който бях изпълнен дори след като е бил прикован на инвалидна количка, от общо 15 международни проектиране на интериора на проекти, които направих след моя живот се променя инцидент. И най-накрая баща ми дойде при мен и каза: "Шапки долу за да ви сина ми. Работа с такъв огромен проект е трудна задача дори и за перфектно реждания човек. И аз съм наистина изумен, за това как можете да го всички постигнем въпреки изправени стотици смилане и трудни предизвикателства, като 90% парализиран. Аз съм сигурен, че е само възможно, защото на вашия траен страст, постоянство и отвесни определяне, тъй като просто отказва да се откажат и да се откаже от живота. "Слушайки забележки баща ми изпълни сърцето ми с чувство на гордост и постижение, че ден. И аз също се чувствах щастлив да се отбележи, че някои от моите проекти дойдоха да бъде включен в много международни архитектурни списания.

Обратно у дома през нощта бях подкрепен срещу възглавници на гърба си в леглото, така че да ме позиционира в изправено положение от хип нагоре. Жена ми Eesha ме хранене вечеря с любяща усмивка на лицето си. Тя бе приета моя инцидент с огромна смелост и е решил да посвети целия си живот, за да ми помогне да постигне целите си, независимо от физическото ми неспособност. Въпреки това, нещо все още ме притеснява вътре. Аз най-накрая призна в Eesha - "Аз съм все още се чувствам празнота вътре в мен. Какво може да е причината? "" Може би не искате да продължи да бъде интериорен дизайнер ", отговори Eesha," Може би искате да помогне на други хора сега. Вдъхновете тях да се бори срещу своите беди. Кажете им, как човек може да получите достъп до свръхчовешки дух в себе си. Направи ги да осъзнаят своята неизползван човешки потенциал. "

думи Eesha получи гравирани дълбоко в съзнанието ми. Като погледнах наивно в очите й, тя нежно предложена друга лъжичка храна. Като отворих устата си, за да го има, ръцете Eesha разтърси енергично и храната падна. "Добре ли си?" - Попитах аз. Eesha беше съвсем за малко."Аз съжалявам", тя се събраха, "Аз трябва да съм ужасно уморена също. Той е бил дълъг ден "."Вземи добра скъпа почивка", отговорих аз въпросната ", така или иначе съм пълен". След Eesha отложи светлините, ми напомни на нелепо деня, когато си здравословни проблеми е започнал.

Беше октомври 1999 г., няколко месеца преди да отиде да Гоа. Нашето семейство е като закуска заедно, когато Eesha изведнъж падна от стола в това, което изглежда да бъде паралитичен удар.Това продължи около 50 секунди и да няма нужда да казвам, всички бяхме шокирани. И въпреки че тя беше наред след инцидента, ние все пак го направи точка, за да се консултира с лекар още на следващия ден. След някои тестове и сканиране, лекарят най-накрая даде неговата диагноза.Eesha е страдал и с прогресивна форма на множествена склероза, която отново има няма лечение в world.Before отидохме в сън, аз погледнах с любов в очите й и каза нежно все още здраво "Eesha. Ние сме най-специален двойката в този свят. И ние винаги ще бъде един с друг през следващите месеци и години условие Eesha се е влошило и имаше моменти, когато той дори ще загубят съзнание, падат и се разклаща силно. И това е изключително жалко и болезнено, че тя постепенно загубил 70% от зрението си и 90% от нейната реч. Тя стана шията надолу напълно парализирана и не може да се движи един инч или правя нещо сама. Но дори и тази ситуация не е била в състояние да отнеме смелостта в сърцето си и любовта, която имаме един към друг.

 

Въпреки й е напълно прикован към леглото, тъй като през последните девет години на инвалидизиращи й състояние, ние стояхме освен един на друг като стълбове подкрепа. Rock дъното става основата, върху която ние възстановен нашия живот. Ние дойдохме да наблюдават живота много внимателно и да го разбере до най-дълбоката си сърцевина. Осъзнахме, че човешкият дух е много по-силна от всичко, което може да се случи с него. Ние също така разбрах, че даването е най-висшата форма на живот. И тъй като жена ми беше предложил, аз затвори ми процъфтяваща проектиране на интериора на бизнеса да отговори на моя божествена призвание - която беше да се преосмисли като вдъхновяваща и мотивираща говорител . Чрез отчитане на света като едно глобално семейство, и от надлежно любящ и зачитане на всеки отделен безусловно; ние можем да споделим нашия пример за устойчивост в лицето на изтощителни беди с всички и да ги вдъхнови да трансформира жертва в победата и изпитание в триумф - като заклет оптимист. И макар че жена ми не може да ме придружи физически за моите семинари, в дух тя винаги е част от мисията Positive Earth.

Поглеждайки назад към всички тези инциденти днес, аз чувствам, че всяка беда преживях и съм все още преживява всъщност е божествен план, за да ме подготви за по-големите предизвикателства, пред които в глобалната упражняване на моята мисия Positive Earth. Аз също се чувствам, че всеки един от нас има, че мощен глас дълбоко в нас и че най-дълбоката сърцевина на всяко човешко същество е поле на безкрайна възможност. Бях най-накрая започват да разбират това, което този глас се опитва да ми каже -

"Ако ние хората да разберат, че цялата власт ние трябва да успеем е вече вътре в нас, и ако можем да channelize този неизползван потенциал, нищо не е невъзможно да се постигне. В сърцето на всеки човек се крие искра от огън, който светва в най-тъмния час на беда. Всичко, което се крие зад нас и всичко, което лежи пред нас е твърде малко в сравнение с това, което се намира вътре в нас, и когато осъзнаем това, ние откриваме, че ограниченията са, но въображаем.И ако ние просто приемете това чудо на нашия ум и март напред с положителна вяра в самите себе си, можем да преодолеем всички наши трудности и включване на всички наши мечти в реалност. Всички наши пречки всъщност укрепват нашата решителност дори повече. Всички наши борби правят нашия характер още по-силна. Всеки предизвикателна ситуация всъщност ни доближава до нашата неизбежна победа. "

Малките семинари в домове за сираци, старост домове, проказа домове, дом за организациите на сляпо, с нестопанска цел и др скоро се превърнаха в много по-големи корпоративни семинари за мултинационални компании и образователни институции (първата ми корпоративен семинар е в Taj Palace Hotel, Мумбай ) , Пулсиращ изгарящо желание в мен счупи оковите на инвалиди ми състояние. I - The Positive човек - става редовен новини в печатни и електронни медии. Получих Karmaveer Chakra медальон , той Positive награда Real Life Heroи Global награда MTC Топ Десет Мислители и много други. Но аз не работя за награди или отличия. Нито пък аз работя за пари.

 

Някой веднъж ме попита колко печеля. Аз отговорих, че сегашната ми оборот е зашеметяващите 7 милиарда благопожелания и благословии от хора по целия свят. Истинското ми награда е, когато някой ми казва - "Ако можете да направите него, така че мога да".

Тя се казва, че ние си изкарват прехраната с това, което получаваме, но ние правим живота от това, което ние даваме. И както всички знаем, общият ангажимент е от първостепенно значение, за да стигнат до върха на успеха. Смятам, че в крайна сметка на колективната енергия на милиарди хора може да постигне всичко, включително борбата с изменението на климата и постигане на световен мир. И аз се надявам да се постигне всичко това чрез моя глобалната преследване нарича мисия Positive Earth. За него се казва, че нашият потенциал е дар от Бога за нас. И това, което правим с нея и днес отново, една голяма аудитория чака пред мен с високи очаквания.

Пожелайте ми всички най-добри уважаеми читатели, така че мога да докосне сърцата им и да ги вдъхнови да живеят най-високото си визия. Защото няма човек живее, който не е в състояние да прави повече, отколкото той си мисли, че може да се направи. Как ли значение, че съм загубил усещане в 90% от тялото ми и ми дихателната функция е само около 50%. Как ли значение, че не мога да пия една капка вода върху моята собствена или яде хапка храна на моята собствена. Как ли значение, че всичките ми четири крайника не функционират и аз съм напълно зависими от моя пазач денонощно. Как ли значение, ако имам нула контрол на моя пикочния мехур и червата. Как ли някакво значение дали съм шията надолу напълно парализиран. Това, което наистина има значение в живота е, че аз съм шията нагоре мъдър и положително анализирани.Аз все още имам сърце, което бие, една душа, която се чувства и ум, който мисли, че оптимистично. И толкова дълго, колкото имам вашата любов и подкрепа, аз знам, че може да изпълни мисията си на разпространение надежда и мотивация за всяка душа на планетата Земя.Тъй като нашите кутии I, I AMS и аз завещания са далеч по-важни от нашите коефициент на интелигентност. Така че вземете отпуск скъпи читатели, както аз да започна

   



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39940879
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930