Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2016 10:33 - Мистерията на хижа в гората
Автор: zahariada Категория: Тя и той   
Прочетен: 1197 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.10.2016 10:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мистерията на хижа в гората
Източник
 

image

Аз не знам защо баща ми я беше заключен в бараката гнило в гората. Бях прекалено пиян първи път я видях там, седнал на една верига. Ако бях в нормално състояние, то е възможно, аз съм бил в състояние да я спася.
  Ако се съди по броя на неприетите повиквания към мобилния ми телефон умиращия майката е snitched че бях отново отпаднха от училище. Но ние имаме приятели, които днес са имали по-важна работа по математика: да се напие в кошчето в гората, която започва точно зад нашето училище. Ние не забеляза тъмното. Компанията постепенно започва да се разпръсне, и причината аз страдах дълбоко в гората. Аз в крайна сметка попаднах на тази плевня.
С каква цел е била построена там не е ясно, тъй като не е имало близките къщи и вили. Ловният дом? Едва ли. На кого се издирват? В мармотите.
Очаквайте по-близо, чух ридания, идващи от пукнатините на старата дъска стената. Вътре е ясно, че плаче дете.
В главата ми всичко се обърка. Исках да гледам вътре през дупката беше близо. В този момент, кракът ми падна в снега и аз се опитвам да се запазя, се облегнах на стената. Разложен напукани борда под ръката ми и формира солидна дупка.
Вътре беше тъмно, той виждаше само силуети. Ако не бяха ридания, щях да със сигурност да не забележа.
Когато очите му коригираха към тъмнината, аз разгледах момичето. Тя беше на пет години - тя седеше свито в ъгъла. От ръцете и краката й се протегнаха дебела желязна верига gremevshego всеки път, когато тя направи още отчаян опит да получи плюшено мече, което лежеше на страната.
В един момент, погледите ни се срещнаха и устните й се простираха в неудобно усмивка. Какво чудовище може да направи това на едно дете?
"Hello" - казах аз.
Все още усмихната, тя протегна ръка към мен, доколкото това е позволено от веригата. Тя не каза нищо, но безпомощен поглед е по-красноречиво от всякакви думи.
"Ще ви дам" - казах аз.
Опитах се да отворя вратата, извади и я бутнах, но тя не помръдна. Може би бих могъл, ако не бях изпил толкова много.
Връщайки се към дупката в стената, аз махнах да се привлече вниманието на момичетата.
"Трябва да се обадя на някого за помощ. Не се притеснявайте, аз ще дойда и ще ви се измъкнем. "
Веднага след като излязох от гората, а след това той се втурна към първата имам патрулна полицейска кола.
Първата грешка е, че аз започнах да крещя истерично и ударям по прозореца, за да привлека вниманието на ченгетата. Втората грешка - аз ги наричах скверно, когато те ме събориха на земята и с белезници. Как боли тихо дойде и да обясня ситуацията? Но аз се проявих като пиян тийнейджър Спейси. И лудите писъците на  психопат убиец само изострят моята позиция.
Бях арестуван за хаотичното поведение в нетрезво състояние.
Когато гърба ми вратата издрънча затваряне I сърцето проклето.
"Изтрезнее, човече. Ние ще се обадя на майка ти, тя ще ви отведе на сутринта, "- каза офицерът.
На сутринта пазачът отключи вратата ми и ме придружи до вратата. Майката не се виждаше никъде.
"Знам, че ... можете да се прибере у дома?" - Попитах аз.
"Да," - той отхвърля пазача.
"Къде е майка ми?"
"Тя отказа да дойде след вас. Тя каза, че си отишъл вкъщи пеша. "
"Някой проверява ли е житницата? About че плаках снощи? "
Офицерът се засмя и ме потупа по рамото:
"И как? Изпратихме някои от нашите хора да излръскват гората. Няма по хамбари, синко. Моят съвет към вас - имате ли закрепен с наркотици ".
Аз трябваше да се върна, дори и само за да се уверете, че аз наистина видях всичко това. Майката със сигурност отново ще се обадя от училището, но не ми пукаше. Поне имах една наистина добра причина за разходка.
Намерих една барака на покритите със сняг дървета. Нарушение в стената, през която видях момичето бе закърпена svezhepribitoy дървени летви. Това е някой тук тръгна след мен. Вратата беше отключена, просто здраво - изненадващо, не можех да се справят с него в деня преди. Сега аз го отворих, без много усилия.
Момичето спи, покрито с дебел одеало - толкова сладко, че реших да не я събуди. Навесът е по-топло, отколкото очакваше. Огледах се наоколо. Има много странни неща: армия от джуджета, някои от тях са обикновено сложи на градински площи, пакети с раковини, стари магазин знаци ... много неща. Най-странното нещо, което, може би, е рибарска мрежа, опъната до тавана, а не някои евтини, и дебела, че може да побере хиляди морски създания. И изглежда, никой никога не е уловалял риба не е така.
Тогава момичето се събуди и веднага посегна към плюшено мече, но той все още е твърде далеч. Вдигнах играчката и я дадох на нея. Усмихнатоe бебе усмивка озари абсолютното щастие. Как би могла да бъде щастлив в такъв ужас? Бях изумен.
"Ще се измъкнем от тук," - отново, аз обещах.
Изследвай опасва й китката и глезена гривни, разбрах, че за да изпълни тя ще бъде изключително трудно. Секретен ключ, което съм виждал само в една видеоигра. Всички опити да се освободи детето са били неуспешни. Тогава си помислих, че може да тегли от веригата на развалени стени.
Но тази надежда се оказа напразно: като се отстранят одеялото, видях, че веригата е завършило с голяма циментова плоча.
"Как се казваш?" - Попитах аз, но тя не отговори. Просто се усмихваш, стиснал си плюшено мече.
"Моето име е Адриан," Аз се представих.
Ние трябваше да намерим някои инструменти, и аз започнах да се копае в кошчето струпани в ъгъла, но скоро чух стъпки извън вратата. Момичето посочи с пръст към един от ъглите, сякаш ме посъветва да се скрие. Аз се просна на пода на градинско джудже.
Аз очаквах да видя раздърпан маниак с безумни очи, но това е незабележително мъж на средна възраст, добре облечени. Тъмната му коса докосна със сиво. В ръцете на един човек е коша, в които обикновено са храна за пикник. Той я сложи до момичето.
"Време за вечеря, Ема," - каза той уморено.
Той потупа детето по главата и тя, за моя изненада, не откат в ужас. Мисля, че това се нарича синдром на Стокхолм, помислих си аз. Един мъж лежеше на пода беше храната, очевидно с любов подготвени и пакетирани сандвичи във формата на сърца, чаша димящо супа, плодове и дори торта за десерт.
Той подава момичето себе си, търпеливо и с голяма нежност. Аз не знам - човек, по-скоро като любящ баща, отколкото убиец похитител. Тогава се чувствах много гладен. Стомахът му изръмжа, а аз съм ужасно се страхувам, че това ще ми даде. Не можех да не Emma, ако сте били оковани с нея.
Веднага след като вечерята свърши, мъжът сгънати остатъците обратно в коша и даде на момичето кола играчка.
"Ще се върна за вечеря, мед. Дръж се прилично, "- каза той, тя целуна по челото на бебето и си тръгна.
I изпълзя от скривалището си. Изглежда, е преминал.
Ема си играеше с нова играчка, всички със същата блажена усмивка на лицето си.
В следващите няколко часа, аз се опитвах да се справят с вериги, използващи всички ръждясал парче желязо, което може да бъде намерен в плевнята. Всички, за да не се ползват.
Аз знаех, че баща й ще се върне скоро и аз вече отдавна се върне у дома.
"Ще се върна утре, нали?"
Момичето се усмихна и кимна.
Бях наранен при мисълта, че ще проведе тук една нощ, но аз трябваше да отида. Нямах избор.
На следващия ден отидох на училище с една единствена цел: да открадне от гардероба страж подходящ инструмент. Хванах един прозорец на възможност, когато г-н Bentley-висока подхлъзна в негово притежание, намерено фенерче и изчезна.
Върнах се в плевнята. Валеше сняг. Настроението ми е отлично. Аз вече съм виждал как да спаси момичето, той осигурява на ченгетата и да стане герой. Те нямат друг избор, освен да призная, че съм бил прав.
Ема, както и преди, ме поздрави с лъчезарна усмивка.
"Този път аз ще те измъкна от тук" - казах аз уверено.
Взех си план. Ема се уплаши при вида на факела и започна да трепери. Може би, помисли си тя, аз отивам да отсече писалка нея?
"Не се притеснявайте, няма да се нарани. Нека да брои до три. Хайде, да диша дълбоко ... една ... две ... три! "
Белезниците бяха отворени, освобождавайки дясната си ръка. След това същото нещо, което направих с лявата ръка и крак. После вдигна пленника и я понесе към вратата, хвърляне на нож.
Момичето е невероятно лесно. Разбира се, Ема беше малко дете, но все пак, дори и за тяхната възраст и височина, тя е невероятно лек, почти безтегловна.
Тя се наведе към мен конфиденциално като коала зверче на майка си, стиснал с две ръце в якето си. Между нас, ние имам си плюшено мече.
Тичах през гората, толкова бързо, колкото можеше. Когато стигнахме в парка, аз пропусна и нека краката си.
Е, най-накрая направи нещо добро. Оставаше само да донесе на детето в полицията.
Момичето здраво държеше ръката ми и я пусна само веднъж - когато видя, люлка. Тя ме придърпа към себе си, сграбчи веригата и едва след това пусна ръката ми. Държави на Сдружението с тази, от която току-що бяхме избягали.
Аз я разтърси малко, но аз трябваше да се бърза - започна да събира привечер. Баща й е вече да сте открили кражбата на първо място със сигурност отива да я търси в парка.
"Ние трябва някъде да се стопли, бебе. Ние играем повече, тогава. "
Момичето послушно протегна ръка, сграбчи я и никога не се пусне. Усмихнах се - тя стисна ръката ми хвана малките си пръсти плътно, то е ясно за мен, че тя е много спокоен. В друга страна бебето все още се държи за плюшено мече.
Ние отидохме в полицейското управление.
И тогава всичко отиде на парчета. И всичко заради мен. Заради идиотска кихането. I пусна ръката й само секунда, за да издуха носа си. Но това второто беше достатъчно, за да направи момичето изчезна. Как би могла да избяга толкова бързо? На снега не е имало други малки парчета, с изключение на тези, които си тръгнахме по пътя тук.
И тогава нещо меко ме удари по главата и паднах на снега плюшено мече. Невъзможно ... немислимо ...
Аз вдигнах глава.
Тя се издига. Ако бях реагира по-бързо, най-вероятно ще бъде в състояние да го хване, но сега вече е твърде късно. Ема стана и извади ръцете си към мен, сякаш молеше да я спаси. Струваше ми се, че светът около мен е някакъв памук, нереално. Тя започна да плаче, когато тя вече е над дърветата. Аз не можех да направя нищо. Стоях и гледах, докато тя се разплаква и лети в небето, докато тя изчезна от погледа.
До сега, понякога ми се стори, виковете й се носеше от по-горе. Тя хленчове и ме упреква за това, което взех от нея верига.





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39928593
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930