06.02.2023 11:01 - „Нашият вид се модифицира генетично“: Маршът на човечеството към изчезване? Анализ на микробиома и вирома

Последна промяна: 06.02.2023 11:02

„Нашият вид се модифицира генетично“: Маршът на човечеството към изчезване? Анализ на микробиома и вирома

Част I От Дейвид Скрипач Global Research, 23 януари 2023 г Тема: Наука и медицина1051

Посетете и ни последвайте в Instagram на @crg_globalresearch.

***

Първо публикувано от Global Research на 4 октомври 2021 г

Тази година бележи основополагаща повратна точка в човешката история. За първи път от началото на човешката цивилизация нашият вид е генетично модифициран. Производителите на ваксини вече направиха възможно човешкият геном да бъде постоянно променен – и връзката на човечеството с природата завинаги – чрез експериментална фармацевтична инжекция, която погрешно се нарича „ваксина“.

В светлината на това определящо събитие, аз вярвам, че трябва да погледнем трезво на мотивите и действията, които обновяват човечеството, каквото го познаваме. Едновременно с това трябва да проучим нашето все по-разрушително отношение към естествения свят.

За да изследвам многото променливи, които ускоряват смъртта на човечеството и саботират уникалната ни роля на стопани на земята и нейните милиарди растителни и животински видове, разделих това изследване на четири основни части, които ще се появят като отделни статии:

В Част I: Микробиомът и Виромът ще открием, че буквално плуваме в огромно море от геномна информация, която е от съществено значение за началото и процъфтяването на живота на тази скъпоценна земя и която все още се опитва да помогне на всички видове да оцелеят. Матрицата от организми, които изграждат микробиома, са изградили виромен информационен поток, който е позволил на планетата да се появят адаптация и биоразнообразие. И същият този вирусен информационен поток е отговорен за изграждането на човешкия вид.

В Част 1 : Нашата война срещу природата ще изследваме как собственото ни безразсъдно поведение унищожава околната среда, като по този начин ни придвижва към шестото масово изчезване. С това искам да кажа, че ще отразявам истинската  екологична катастрофа, а не финансираната от милиардери измама за „глобалното затопляне/промяната на климата“, инициирана от Римския клуб и допълнително разпространена от Световния икономически форум (WEF).

В Част III: Какво се случи през 2020 г. ще разгледаме как това истинско опустошение на околната среда е допринесло за „пандемията“, разгърната през 2020 г., която доведе до масови експериментални инжекции на неизвестни вещества в човешки „субекти“ през 2021 г. и което няма обозрим край. (Поставям „пандемия“ в кавички поради нейния измамен характер. Всъщност тя е по-точно и подходящо описана като пландемия, измамна пандемия, псевдопандемия или всеки друг термин, обозначаващ фалшификация.)

В част IV : Нашият отговор ще анализираме безотговорния и ирационален отговор на повечето хора на планетата към тази така наречена пандемия.

Части II, III и IV ще бъдат публикувани по-късно от Global Research.

Микробиомът

Микробиомът (произлизащ от гръцките думи micro , което означава „малък“ и biotikos , което означава „свързан с живота“) е масивна екосистема, състояща се от трилиони микроорганизми. Невероятно, но около 40 000 вида бактерии , 300 000 вида паразити , 65 000 вида протозои и между 3,5 милиона и 5 милиона вида гъбички       обитават околната среда около нас и живеят във или върху човешкото тяло. Този сложен свят от микроорганизми непрекъснато отделя море от вируси, които служат като комуникационна мрежа за бактериите, паразитите, протозоите и гъбите. И както ще открием скоро, тези вируси винаги са били тук, за да ни помагат, а не да ни пречат. С други думи, те са жизнеутвърждаващи, а не смъртоносни.

Ето намек за сложността, невероятното разнообразие и безкрайно малкия размер на микробиома: Броят на гените в гъбното царство е най-малко 125 трилиона! Човешкият геном , за сравнение, се състои от едва 20 000 гена. Плодовата муха има 13 000 гена, бълхата 31 000. По този начин, по отношение на генетичната сложност, човешкият геном има само малък фрагмент от генетична информация в сравнение с огромния свят от геномна информация, съдържаща се в микробиома.

Един очарователен аспект на микробиома е неговата симбиотична комуникационна мрежа, която позволява предаването на протеинова информация от един микроорганизъм на друг. Например, мицелната мрежа (матрица от фини бели нишки) в гъбите позволява на гъбите да комуникират една с друга на разстояния, които могат да се простират до няколко километра. Тези мицелни структури са способни да пренасят минерални и протеинови ресурси на повече от километър. как? Те използват светлинна енергия и електрони, които преминават през пътищата в почвената система. По този начин микробиомът помага на растенията и други многоклетъчни форми на живот да процъфтяват. Не е преувеличено да наречем мицелната мрежа в царството на гъбите буквално „мозъкът“ на планетата. Между другото, всички малки,

Колкото и да е трудно да се разбере, най-малко 1,4 квадрилиона бактерии и 10 квадрилиона гъбички живеят в човешкото тяло. Само в човешкото дебело черво има 3,8 x 10 13 бактериални клетки. Всеки един орган в тялото, включително мозъкът, има свой собствен микробиом. Целта на бактериите и гъбичките в телата ни е да подхранват и подхранват нашите клетки, като ни поддържат здрави и в равновесие с по-големия микробиом около нас.

Виромът

Виромът е необятният свят, в който съществуват пратениците на майката природа. Състои се от трилиони и трилиони вируси, произведени от бактерии, паразити, протозои и гъбички на гореспоменатия микробиом.

Средното тяло на възрастен човек съдържа 1 x 10 15  вируса. Обратно, във въздуха, обгръщащ земята, има 1 x 10 31 вируса; в почвата на земята има 2,5 х 10 31 вируса; а в земните океани има 1,2 x 10 30 вируса. За да предоставим някаква перспектива на тези вдъхващи страхопочитание числа, 1 x 10 31 е 10 милиона пъти по-голямо от броя на известните звезди в цялата вселена.

Просто казано, вирусът е геномна информация, ДНК или РНК, обвита в протеинова обвивка. Малките нишки протеин, стърчащи навън от външната повърхност на протеиновата обвивка на вируса, се наричат ​​шипови протеини. Вирусите не са живи организми. Те не произвеждат собствено гориво. Те нямат метаболизъм за производство на енергия. И не могат да се възпроизвеждат.

Вирусите пътуват глобално, над граничния слой на атмосферата , в продължение на милиони години, много преди да бъдат изобретени машините за въздушно пътуване. Техните генетични кодове покриват земята в продължение на векове, създавайки биоразнообразие и позволявайки адаптация в цялата екосистема. Под адаптация имам предвид, че вирусите винаги се стремят да адаптират своите генетични кодове с цел създаване на устойчиво здраве във всички форми на живот на планетата. Смешно е да се предполага, че за да пътува от един регион на земното кълбо до друг, вирусът трябва да се качи на самолет, както ни кара да вярваме отделът за изследване на националната сигурност на RAND .

Освен това вирусите – включително коронавирусите – не идват на вълни и след това изчезват без следа, само за да се появят отново по чудо по-късно на същото място или на друго място. Вместо това вирусите никога не напускат, никога не изтичат. Те обитават всеки елемент в заобикалящата ни среда. Накратко, те са вездесъщи и винаги присъстващи.

Връзката ни с определени вируси може да се промени в резултат на нашите вредни действия към природата. Всеки път, когато хората отравят и замърсяват въздуха, почвата и водата, те създават дисбаланс между човечеството и вирома – дисбаланс, който може да ни накара да изпаднем в неравновесие с определен вирус.

За съжаление режимът на алопатичната медицина, който плутократите Джон Д. Рокфелер и Андрю Карнеги наложиха на по-голямата част от света с техния доклад Flexner от 1910 г., все още кара голяма част от научната общност да вярва, че бактериите, гъбичките и вирусите са наши врагове.

imageОсновата на схемата за алопатична медицина на Рокфелер е погрешната „теория за микробите“ на Луис Пастьор , която твърди, че външни микроорганизми като бактерии и вируси атакуват, нахлуват и заразяват тялото, като по този начин причиняват заболяване.

Нашият вид се модифицира генетично. Свидетели ли сме на похода на човечеството към изчезване? Вирусите са наши приятели, а не врагове

Повечето от западния свят приписват на Пастьор (1822–1895) основната роля в установяването на това, което наричаме „модерна медицина“ – парадигма, която проследява произхода на всяка болест до един микроб.

Без теорията на Пастьор повечето съвременни лекарства никога нямаше да бъдат произведени, рекламирани или предписани - факт, който обяснява защо днешното медицинско заведение и неговата взаимозависима фармацевтична индустрия отказват да признаят недостатъците им или признават тяхната неефективност.

imageЗа разлика от това, „теорията на терена“, която е инициирана от Клод Бернар (1813–1878) и по-късно доразвита от Антоан Бешан (1816–1908), твърди, че теренът – тоест вътрешната среда на тялото – а не външният зародиш определя нашето здраве или липсата на такова. Това, което Бешан нарича „терен“, е много близко до това, което съвременната медицина сега нарича вродена имунна система. Както ще видим в следващите параграфи, Бешамп определено беше на прав път да открие как човешкото тяло наистина взаимодейства с външната среда.

За разлика от Пастьор, Бешан наистина е имал академичен опит в науката. Той вярваше, че болестта е биологичен резултат от промените, които настъпват в тялото, когато неговите метаболитни процеси станат дисбалансирани. Когато тялото е в състояние на дисбаланс, твърди Бешан, микробите стават симптоми, които на свой ред стимулират повече симптоми, които в крайна сметка водят до заболяване.

Въпреки че Бешамп се движеше в правилната посока със своята теория за терена, фармацевтичната тирания на Рокфелер, зависима от микробите, надделя, което се дължи до голяма степен на значителни вливания на пари, които Рокфелер и Карнеги с радост предоставиха под формата на безвъзмездни средства за университети, болници и медицински изследователски центрове . Тяхната „ филантропска “ щедрост, която лесно надхвърли 100 милиона долара, им позволи да повлияят на политиката на цялото медицинско заведение в САЩ и в крайна сметка на повечето западни нации, насочвайки ги към алопатичен режим, базиран изключително на химикали.

В тази статия твърдя, че противно на това, което медицината на Рокфелер ни учи повече от сто години, вирусите не са тук, за да атакуват клетките ни или да ни навредят по някакъв друг начин. Напротив, ДНК и РНК генетичната молекулярна информация, съдържаща се във вирусите, са буквално градивните елементи на живота на земята .   За да използваме съвременна аналогия, можем да мислим за информационния поток на вируса като софтуерна актуализация, носеща важна молекулярна интелигентност, която може да бъде качена, когато е необходимо, във всяка клетка на жив многоклетъчен организъм - включително всяка една от 70-те трилиона клетки, съдържащи се в човешкото тяло. Нашите клетки регулират коя нова геномна информация се получава и коя не. Вирусите просто се стремят да се адаптират към клетките с цел създаване на устойчиво човешко здраве.

Няколко думи за имунната система. Има два вида имунитет: вроден и адаптивен.

Вродената имунна система е първоначалното и основно средство, чрез което телата ни взаимодействат с вируса. Вродената система помага на тялото да намери генетичен баланс с всяка нова вирусна актуализация, която му се представя. Тялото не трябва да копира или възпроизвежда новата вирусна информация след повече от 4 или 5 дни актуализации.

Вродената имунна система  функционира на здрави граници в човешкото тяло, като например физическите бариери между червата и кръвния поток или върху кръвоносните съдове, които строго регулират движението на йони, молекули и клетки между кръвния поток и мозъка (наричани кръвно-мозъчната бариера), или на генетично ниво в нашите клетки (като мутагенните протеини в нашите клетки). Също така, вродената имунна система работи чрез различни ензими - като APOBec3A/3G и CAS9 . Тези ензими сега се считат за централни за вродения имунитет.

Адаптивната имунна система е второстепенното средство, чрез което телата ни взаимодействат с вирусите.

Адаптивната система създава силно специфичен отговор на вирус, като използва белите кръвни клетки на тялото, известни като лимфоцити (В клетки и Т клетки).  В-клетките са отговорни за освобождаването на антитела в кръвта. Антителата са вторият, а не  първият метод на тялото за взаимодействие с вируса, след като то получи нова вирусна актуализация или след като развие дисбаланс с определен вирус. Антителата са специфични, насочени защити. Те обикновено се появяват на сцената 3 до 6 седмици след първоначалното излагане на тялото на вирус. Казано по-просто, антителата действат като почистващ екип, като помагат на тялото да изчисти вирусите и бактериите, които вече не са необходими. Междувременно Т-клетките са отговорни за стимулирането на В-клетките да произвеждат антитела.

За да разберете колко бързо се адаптира човешкото тяло, когато е изложено на вирома, помислете  за седемдневно бебе . Той има 1 x 10 8 вирусни частици само в един грам изпражнения. Въпреки че това дете няма способността да развие каквито и да е антитела на толкова ранен етап от живота си, то въпреки това незабавно се адаптира към тези вирусни частици, оставайки напълно здрави. Вместо да развие треска, той остава в стабилно равновесие - хомеостаза - с вирома, както микробен, така и генетичен. Този факт сам по себе си доказва, че ние не взаимодействаме с вирома чрез нашата адаптивна имунна система, а по-скоро взаимодействаме с него чрез нашата вродена имунна система.

Какъв е основният извод от тези факти? За мен решението на тялото да приеме генетична информация е изключително сложен и контролиран биологичен процес. Има много начини, по които телата ни остават в равновесие с огромното море от генетична информация, която вдишваме и влизаме в контакт с всеки момент от живота си.

Тъй като вирусът не е жив организъм, нашата вродена имунна система не може да убива вируси – нито би искала. Вместо това, както бе споменато по-горе, вродената имунна система просто влиза в генетичен баланс с нов вирус. Той прави това, като репликира или получава актуализации от този вирус - и като реагира незабавно на това ново вирусно качване. След като бъде постигнат генетичен баланс, обикновено 4 до 5 дни след първоначалното излагане на вируса, нашата вродена имунна система отказва да получава допълнителни актуализации.

От тези факти можем да заключим, че хората не могат да спрат появата на  „епидемия“  , нито могат да променят траекторията на епидемията. С други думи, безполезно е - всъщност по-лошо от безполезно: вредно е - да се опитвате да проверявате винаги полезен  вирус чрез внедряване на неодобрено експериментално устройство за редактиране на гени, което е проектирано да произвежда отговор на антитела (известен още като адаптивен отговор на имунната система, предизвикан от инжекцията). Този остарял научен модел е биологично нелогичен и никога не може да работи. Сега знаем, че той пречи на нашата красиво проектирана вродена имунна система, която е напълно способна да се справи с всеки вирус, с който можем да развием временен дисбаланс. (Как точно развиваме дисбаланс с конкретен вирус, като ХИВ вируса или всеки коронавирус, ще бъде обяснено по-късно в статията).

Освен това, противно на официалния разказ, разпространяван от производителите на ваксини и правителствените здравни агенции по света, нашите имунни системи запазват спомен за вирусите, с които телата ни са взаимодействали, и за гените, които са били вмъкнати естествено - при получаване на нова вирусна актуализация – в нашите клетки. Във вродената имунна система, например, ензимът Cas9, който е отговорен за разцепването на излишната ДНК , когато твърде много вирусно качване е представено на клетката, е естествената база данни за паметта, която ще запомни кой ДНК модел е срещнала.

В допълнение, постоянните записи, съхранявани от вродена имунна система, се предават на следващите поколения хора, които следователно никога няма да имат предизвикваща възпаление реакция към определен вирус. Дори в адаптивната имунна система В-клетките (източникът на антитела) и Т-клетките (стимулът на В-клетките) осигуряват траен имунитет.

Многостранно проучване на NIH , представено от Центъра за изследване и политика на инфекциозни болести (CIDRAP) през 2008 г., доказа убедително, че имунитетът срещу антитела може да продължи цял живот. В това проучване група учени, ръководени от д-р Ерик Алтшулер, събраха кръвни проби от 32 оцелели - на възраст между 91 и 101 години - от пандемията от испански грип през 1918 г. (Всъщност, правилното име за тази пандемия е Канзаският грип – мястото на произхода му.) За свое учудване учените откриха, че почти век по-късно всички участници в изследването все още носят антитела срещу същия щам на грипа.

Въз основа на резултатите от това 21-годишно проучване можем да отхвърлим пропагандата, натрапена ни от основните медии и медицински организации. Не е вярно , че естественият имунитет към вируса SARS-CoV-2 може да отслабне шест месеца до една година след първоначалната експозиция. И не е вярно , че опитната инжекция е единственият начин да се постигне имунитет. Подобни неоснователни твърдения са просто хитрини, измислени за подпомагане на алчния дневен ред на фармацевтичната индустрия и другите технократи, работещи зад кулисите.

В крайна сметка: Силата на естествения имунитет винаги ще превъзхожда всеки предполагаем имунитет към вирус, за който се твърди, че е резултат от инжекция, независимо дали е експериментална или одобрена от правителството.

Биологично погледнато, целият живот на земята е изграден от молекулярните генетични последователности на РНК и ДНК, съдържащи се във вирусите. Тези вируси са изящно проектирани системи за генетично доставяне, които са от съществено значение за започването и поддържането на живота на земята. Всъщност повече от 50 процента от 20 000 гена, наследени от днешните хора, са били вмъкнати преди милиони години в генома на бозайниците от тези малки чудеса на природата. Най-малко процента от тези гени са вмъкнати от РНК ретровируси, подобни на ХИВ ретровируса. (Ретровирусът е РНК вирус, който вмъква ДНК копие на своя геном в клетката гостоприемник, за да се репликира.) Също толкова интригуващ е фактът, че преди милиони години ретровирусните актуализации са изиграли ключова роля в появата на плацентарни бозайници .

Интересното е, че проучване от 2017 г., публикувано от Националния институт по здравеопазване (NIH), показва, че много от нас са носители на ХИВ ретровируса, без дори да го знаят. В това проучване изследователите „ изследваха данни за нечовешка последователност от секвениране на целия геном “ кръвта на 8 240 възрастни, живеещи в САЩ и Европа – за нито един от които не беше установено, че има инфекциозно заболяване. Те установиха, че цели 42 процента от участниците са дали положителен тест за наличието на 94 известни вируса. Тези вируси включват ХИВ вируса, вируса на хепатит В, вируса на хепатит С и вируса на грипа.

Бяхме обучени от медицинската общност и контролираните от корпорациите медии да вярваме, че ХИВ вирусът трябва да преобладава сред хората, живеещи в Субсахарска Африка. В края на краищата ни се казва, че 95 процента от всички „ХИВ позитивни“ случаи идват от този регион на земното кълбо. Ако случаят беше такъв, бихме очаквали да видим в други региони много малко ХИВ и много по-високо разпространение на, да речем, хепатит С или грип. Не е така: точно обратното е! Всъщност проучването от 2017 г. установи петкратно по-високо разпространение на ХИВ вируса, отколкото на хепатит С и грип при тези 8 240 асимптоматични американци и европейци. Учудващо, всеки от тях беше напълно в баланс с ХИВ вируса, въпреки че никой от тях никога не беше пътувал до Африка.

Като се има предвид, че много могъщи организации, както публични, така и частни, печелят от огромните грантове и дарения, които поддържат безкрайното движение срещу СПИН, не е изненадващо, че не е направено научно рецензирано проучване, което да предостави убедителни доказателства, че вирус, наречен ХИВ, причинява заболяване наречен СПИН. Ако такова проучване бъде предприето, то ще докаже, че хипотезата за ХИВ води до СПИН е неоснователна и, по-точно, измамна.

Въпросът, върху който учените трябва да се съсредоточат, е: Какво се случва в Африка на юг от Сахара, което създава такава необичайна връзка между хората, живеещи в тази област, и ХИВ ретровируса, карайки 95 процента от тях да тестват ХИВ-позитивни?

За да отговорим на този въпрос, трябва да разгледаме терена, където вирусите живеят и остават в баланс с човешкото тяло. (Под „терен“ имам предвид географска област със свързаната с нея екосистема. Тук нямам предвид гореспоменатата теория за терена на Бернар/Бешан.) Когато даден терен е нарушен от нещо неестествено за него – например отравяне на околната среда от безотговорни човешкото поведение—вирусите стават свръхекспресирани и балансът на тялото с вирома се губи.

Като вземем предвид терена, откриваме, че фактор номер едно, общ за всички така наречени епидемии от инфекциозни болести или пандемии, е унищожаването на екосистемата. С други думи, естественият терен е променен от безотговорно човешко поведение до такава степен, че нашата вродена адаптация към цялата генетична информация, която ни заобикаля, е подкопана.

Не че вирусите причиняват заболяване. По-скоро те просто предоставят на тялото нова възможност за генетична адаптация. След това вродената имунна система на тялото определя колко от тази нова информация ще усвои. Ако клетките имат спешна нужда от ремонт - може би в резултат на лош избор на диета, заседнал начин на живот или токсичност в околната среда - вирусът ще предизвика възпалително събитие, докато тялото преминава през процеса на регенерация. Това обикновено е придружено от треска, загуба на апетит и повишен брой бели кръвни клетки. Такова възпалително събитие е това, което обикновено наричаме „грип“.

Това, което унизително наричаме възпалително събитие - което предполага, че е лошо за тялото - всъщност е част от лечебния процес на тялото. Възпалението е необходимо за създаване на регенерация в тялото. Действа от името на тялото, а не срещу него. Но ако микробиомът на тялото е пълен, вместо да желае, той няма да се нуждае от актуализация и следователно няма да се появи възпаление.

В случая на Субсахарска Африка екосистемата умира. Колапсът на богатите на хранителни вещества почвени системи, лошата хигиена на водата, липсата на основни санитарни условия, хронично недохранваното население и пълното премахване на традиционното органично земеделие – завладяно от оксиморонната Зелена революция, натрапено на развиващите се страни от индустриалното земеделие – са причинили голяма част от това население да развие дисбаланс между вродената си имунна система и околната среда. Синдромът, известен като „СПИН“, е израз на този дисбаланс. ХИВ вирусът, открит за първи път от френския вирусолог Люк Монтание, е лъжливо обвинен като главния виновник за СПИН – форма на вина по асоциация. Всъщност ХИВ вирусът е доброкачествен и не е такъв  опитвайки се да поеме механиката на всяка клетка.

Истинският корен на проблема е, че вродената имунна система на хората от Субсахарска Африка е била влошена от липсата на хранене до такава степен, че те стават жертва на безброй заболявания, които са колективно групирани в едно заглавие "СПИН". Въпреки това, вместо да се примирят с реалността на това, което ужасната екологична катастрофа причинява, „учените“ обвиняват ХИВ вируса като прикритие, за да скрият десетилетия правителствени и корпоративни екологични и икономически престъпления.

От информацията, обхваната дотук, можем с право да заключим, че е невъзможно вируси или патогени да създават пандемии и епидемии от инфекциозни болести - тъй като няма такова нещо  като инфекциозно заболяване в традиционния смисъл на термина - примери за това са "СПИН", "Ебола" и други необосновани "вирусни" пандемии. Да, фармацевтичната пропаганда налага парадигмата на инфекциозните болести в световната мисъл от векове. Но вярата, че такива болести съществуват, не е нищо повече от резултат от развенчаната теория на Пастьор за микробите. Това, което обикновено наричаме епидемия или пандемия, е просто резултат от влошена вродена имунна система, която се проявява в сегмент от населението на планетата. Причините за това разграждане могат да включват химическо отравяне от хербициди, пестициди или генетично модифицирани храни, които ще разгледаме по-подробно по-долу.

Както можем да видим от горното описание на вирома, не е преувеличено да се каже, че виромът е езикът на целия живот на земята. Ние буквално плуваме в огромно море от геномна информация, която е от съществено значение за началото и процъфтяването на живота на тази скъпоценна земя и която все още се опитва да помогне на всички видове да оцелеят. Матрицата от организми, които изграждат микробиома, са изградили виромен информационен поток, който е позволил на планетата да се появят адаптация и биоразнообразие. И същият този вирусен информационен поток е отговорен за изграждането на човешкия вид.

По този начин хората не са отделени от вирома и микробиома, а по-скоро са неразделна част от огромната, сложна екосистема на вирома и микробиома. И все пак ние все повече се поставяме в пряка опозиция на самата жива система, от която сме неразделна част: природата.

*

Забележка към читателите: Моля, щракнете върху бутоните за споделяне по-горе или по-долу. Следвайте ни в Instagram, @crg_globalresearch. Препратете тази статия към вашите имейл списъци. Crosspost на вашия блог сайт, интернет форуми. и т.н.

Дейвид Скрипач  има бакалавърска степен по технологии по аерокосмическо инженерство. По време на двете си командировки като капитан в канадските военновъздушни сили той е летял много в бивша Югославия, Сомалия, Руанда, Етиопия и Джибути. Използвайки любознателен ум, остро око за детайлите и умения за решаване на проблеми, усъвършенствани през годините в университета и през цялата си кариера, Дейвид посвети над сто часа на изследване на най-новите научни открития в областта на вирусологията и микробиологията, за да пренесе тази статия на плододаване.