12.11.2022 18:40 - Някои наистина странни неща започват да се случват в небесата...
Автор: zahariada Категория: Технологии

Последна промяна: 12.11.2022 18:41

Някои наистина странни неща започват да се случват в небесата...

1 ноември 2022 г от Майкъл

Трябва ли да се тревожим, че толкова много странности се случват в небето над нас точно сега? През цялата човешка история хората са смятали великите събития, които се случват в небесата, за изключително значими. И Исус специално ни предупреди, че ще има „знамения в слънцето, в луната и в звездите“ по време на времената точно преди Неговото завръщане. Това не означава, че нещо, на което сме свидетели в момента, има някакво специално значение. В крайна сметка може просто да е „случайност“, че толкова много странни неща започват да се случват. Но за мен наистина изглежда доста странно, че толкова много странности се случват наведнъж.

Нека ви дам един пример. На 8 ноември ще станем свидетели на пълно лунно затъмнение в деня на изборите за първи път в цялата история на Съединените щати ...

За първи път в историята на САЩ пълно лунно затъмнение ще има в деня на изборите, което започва и завършва преди отварянето на избирателните секции. Следващият път, когато пълно лунно затъмнение ще се случи в деня на изборите, ще бъде след 372 години във вторник, 8 ноември 2394 г.

Затъмнението ще започне в 5:16 сутринта EST и ще завърши в 6:41 сутринта, с обща продължителност от около 85 минути.

Освен това ни се казва, че това пълно лунно затъмнение ще бъде „кървава луна“ ...

Лунното затъмнение се случва, когато земята е между слънцето и луната и луната преминава през сянката на земята. В този случай земната сянка ще закрие 97% от повърхността на Луната. Това затъмнение ще бъде „кървава луна“, резултат от атмосферните условия, които придават на луната червеникав оттенък, а не черен, когато се премести в сянката. Червеният цвят идва от част от слънчевата светлина, преминаваща през земната атмосфера, където се огъва и цветове като синьо или зелено се филтрират, оставяйки след себе си вълни с по-голяма дължина като червения цвят.

Кървавите луни често се свързват с война, но това не означава, че е на път да избухне голяма война.

Интересно е обаче да се отбележи, че планета, която е кръстена на езическия бог на войната в Рим, също прави новини.

Според Forbes, планетата Марс скоро ще „изглежда, че се връща назад“ ...

Четвъртата планета Марс скоро ще блести по-ярко от най-ярката звезда на нощното небе – Сириус – но през целия си период на „противопоставяне“ ще прави нещо, което е трудно за разбиране. Ще изглежда, че се връща назад.

От днес Марс ще обърне видимото си движение от запад на изток в нощното небе и ще започне да се движи от изток на запад спрямо фоновите звезди.

Това се нарича "ретроградно движение", но Марс всъщност няма да променя посоката си.

Истината е, че ще изглежда, че се движи назад само поради нашата гледна точка ...

Ретроградният Марс е свързан само с перспектива.

Земята обикаля около Слънцето по-близо от Марс. „Земята се движи по-бързо около Слънцето – отнемайки 364 и малко дни на Марс – 687 дни – така че от наша гледна точка, докато обикаляме около Слънцето, Марс е пред нас в небето“, каза д-р Саймън Мордън, планетарен геолог и автор на нова книга Червената планета: естествена история на Марс (намерете рецензия тук). „Докато го наваксваме и го подминаваме, изглежда, че започва да се връща назад.“

Междувременно едно „слънчево лице“ нашумя по целия свят ...

Оказва се, че всеки, който е нарисувал слънце с усмихнато лице като дете, е научно доказано - донякъде - прав. Миналата седмица Обсерваторията за слънчева динамика на НАСА засне изображение на най-големия обект в нашата слънчева система, приличащ на Stay Puft Marshmallow Man от „Ловци на духове“, слънцето на „Телетъбис“ с бебешко лице или фенер (ако сте отново в духа на Хелоуин).

Разбира се, короналните дупки, които карат слънцето да изглежда сякаш има лице, всъщност могат да бъдат доста опасни.

Всъщност, професор по физика в Калифорнийския университет в Сан Диего на име Брайън Кийтинг обясни, че тези коронални дупки потенциално могат да „причинят сериозни смущения в атмосферата на Земята“ ...

Короналните дупки не са просто интересни форми, движещи се около слънчевата повърхност. Те са зони с висока активност на магнитното поле, които постоянно изпращат слънчев вятър - или поток от протони, електрони и други частици - във Вселената.

„Повече от усмихнато лице, очите му са като блестящи лазерни лъчи, изпращащи частици, които могат да причинят сериозни смущения в атмосферата на Земята“, каза Кийтинг.

Когато частиците, които носят електрически заряд, ударят планетата в малки дози, може да последват цветни полярни сияния, предизвикващи брилянтни прояви, причинени от атмосферните газове, които взаимодействат със слънчевите изригвания на енергия. Проблемите идват, ако огромен брой от мъничките частици ударят Земята, каза Кийтинг. Вместо да бъдат засмукани от магнитното поле на Земята, те биха могли да бъдат уловени от радио антени и да нарушат радиото, телевизията и други комуникационни канали. Силна слънчева буря може дори да повреди електрическите мрежи и да причини прекъсване на електрозахранването, добави Кийтинг.

Надявам се, че това няма да се случи скоро, но учените ни уверяват, че е само въпрос на време масивно „слънчево цунами“ да удари директно нашата планета.

И след като това се случи, електрическите мрежи по целия свят могат да бъдат напълно изпържени.

И накрая, исках да спомена един „астероид с размер на убиец на планета“ , който изследователите току-що откриха...

Астрономите казват, че са открили най-големия астероид с размер на убиец на планета от осем години и че огромната космическа скала ще пресече орбитата на Земята.

Астероидът, наречен 2022 AP7, беше съобщен от изследователи, търсещи космически скали в орбитите на Земята и Венера.

Писайки в Astronomical Journal, водещият автор на изследването Скот Шепард и колеги от Института за наука Карнеги във Вашингтон казват, че са открили три „доста големи“ астероида, единият от които – 2022 AP7 – пресича орбитата на Земята, което го прави потенциално опасен астероид (PHA).

Добрата новина е, че този конкретен „убиец на планета“ няма да ни удари скоро.

Но това трябва да бъде напомняне на всички нас, че има много „убийци на планети“, за които нашите учени дори не знаят.

Един ден „убиец на планета“ ще удари Земята и в този момент всичко ще се промени.

Въпреки всички наши напреднали технологии, ние оставаме изключително уязвими.

Ние живеем върху все по-нестабилна гигантска космическа скала, която се носи през слънчевата система със скорост, която е почти невъобразима. За съжаление, нашият „квартал“ е пълен с много други космически скали и броят на „близките пропуски“ нараства през последните години. Освен всичко друго, все по-нестабилната звезда, от която целият живот на тази планета зависи за топлина и светлина, се държи по странен и необичаен начин.

Ние сме толкова уязвими и както ще видим през следващите години, животът на тази планета е толкова невероятно крехък.