Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2022 08:18 - Роден старейшина – „Казаха ми, че във Вселената има четири насилствени вида, хората са един от тях“
Автор: zahariada Категория: Технологии   
Прочетен: 314 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.08.2022 08:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Роден старейшина – „Казаха ми, че във Вселената има четири насилствени вида, хората са един от тях“

imageОТАРДЖУН ВАЛИА 7 АВГУСТ 2022 Г


image    
https://thepulse.one/2022/08/07/native-elder-i-was-told-that-there-are-four-violent-species-in-the-universe-humans-were-one-of-them/?fbclid=IwAR1vWzQJ56KdT6MpOBCcWfnSgIYIhZ9shjKZjeR6oRNwikASrsYCLDWUDag

НАКРАТКО
  • Фактите:
    • Д-р Арди Сикскилър Кларк, почетен професор в Държавния университет на Монтана, който е чероки/чокто, изследва звездните хора и събира срещи между тях и местните индианци в продължение на много години.

    • Тази статия споделя един от многото.

  • Отразяват върху:
    • сами ли сме Ако не, какви са последиците, когато обществеността стане напълно наясно с това?

    • Как ще промени начина, по който гледаме на реалността? наука? технология? история?

    • Тази тема не оставя нито един аспект на човечеството незасегнат.

      Ричард Уагамесе, известен автор на оджибуей и журналист от Wabaseemoong Independent Nations в Северозападно Онтарио, Канада, веднъж написа,

„Моите хора разказват за Звездни хора, които са дошли при нас преди много поколения. Звездните хора донесоха духовни учения, истории и карти на космоса и ги предложиха безплатно. Те бяха мили, любящи и дадоха страхотен пример. Когато ни напуснаха, моите хора казват, че е имало самота като никоя друга.

„Звездни хора“ от Ричард Уагамезе

Изучавам темата за НЛО и извънземни/извънизмерни от много дълго време и едно от нещата, които най-много ме очароват, е когато се натъкна на потвърждаващи истории, които нямат абсолютно никаква връзка една с друга. Намерих още интересни потвърждения в моите изследвания, като прочетох друга книга, която изследва темата, написана от д-р Арди Сикскилър Кларк, почетен професор в държавния университет на Монтана. Д-р Кларк е чероки/чокто и е проучвал звездните хора от много години, събирайки срещи между тях и местните индианци.

Книгата се нарича  Encounters With Star People, Untold Stories of American Indians ,  откъдето идва тази информация.

В книгата си тя описва история, разказана от старейшина за древна група извънземни, изглеждащи като хора, които живеели под земята близо до планината Хейс, Аляска (или в тази обща област). Това моментално ми напомни за програмата на правителството на САЩ, съвместно с ЦРУ и Станфордския изследователски институт, наречена STARGATE. Една от неговите функции беше да изучава дистанционното гледане , което е способността да се възприема и описва отдалечено местоположение, независимо от разстоянието. Това е способност, която позволява на „зрителя“ да може да опише отдалечено географско местоположение на разстояние до няколкостотин хиляди километра (или в някои случаи дори повече) от тяхното физическо местоположение – място, на което никога не е бил.

След като програмата беше разсекретена, някои от зрителите започнаха да дават интервюта. Често срещана тема сред армейските дистанционни зрители беше извънземното присъствие. Много от тях изглежда имат голям интерес към феномена НЛО. Множество зрители като Пат Прайс и Лин Бюканън дори дадоха местоположението на множество предполагаеми бази на извънземни, разположени на Земята, които също се оказаха под земята. Едно от тези места беше планината Хейс. Това е история за друга статия.

Това е един от многото примери за интересно потвърждение, което съществува в рамките на знанията на уфологията.

В цялата си книга д-р Кларк интервюира много местни хора, които споделят подобен опит с хиляди други контактьори и отвлечени. Това са хора, които не са имали контакт помежду си, но са споделили истории, които са много сходни по отношение на контакт с извънземни и специфични подробности като как изглеждат тези същества и защо са тук и т.н.

Както изразих в предишните си статии за д-р Кларк, тя е изследвала звездните хора и е събирала срещи между тях и местните индианци в продължение на много години, но бих искал да подчертая една конкретна в тази статия. В тази история д-р Кларк разказва за посещението на старейшина в резерват на име „Тали“, който й казал следното.

„Цял живот съм виждал звездните същества. Първият път бях на около 8 години. Берех горски плодове до реката. Гледах как корабът слиза и каца през реката. Пресякох реката, като стъпвах внимателно по камъните, за да не си намокря краката. Бях любопитен; Никога не бях виждал нещо подобно. Когато се приближих на 20 фута, една врата се отвори и влязох вътре. Спомням си, че звездните същества ме накараха да се почувствам добре дошъл. Имаше две жени. Един ми среса косата и ми каза, че е красива. Понякога им вземах цветя, понякога камъни. Баба ми ми каза, че скалите имат душа и аз се опитах да им обясня това. Не мисля, че разбраха. Но те ме научиха как да лекувам с ръцете си. Звездните лекари ме научиха как да лекувам болести с ръцете си. Те научиха и баба ми да лекува.

Тя разказва как, когато баба й починала, звездните същества били много тъжни и че на нея била възложена задачата да продължи работата си и да научи за билките и лечението на хората по естествен и метафизичен начин. Когато д-р Кларк била помолена да ги опише, тя каза:

„Те са светли, високи и слаби. Те са много по-умни от нас, но се интересуват от нашите пътища. Те пътуват по звездите, учейки се от другите в цялата звездна система. Те събират информация за процеса на стареене на хората на Земята. Те се опитват да научат защо умираме толкова млади. Звездните хора живеят много по-дълго от нас. Нормалната възраст за тях е 1000 земни години. Те нямат болести като нас. Употребата на алкохол и тютюн не се използва от тяхната цивилизация. Хората избират работата си рано в живота си и остават на тази работа завинаги. Те стават експерти в своята област, което води до много открития, които подобряват живота им. Звездните лекари посещават земята през цялото време. Те предимно наблюдават, но има „помощници“ по целия свят, които служат за контакти. И аз, и баба ми сме им били помощници. Звездните хора наричат ​​себе си „Наблюдатели“.

Това е още едно парче, което потвърждава много от историите, които съм чувал да обясняват хора, които твърдят, че са имали контактни преживявания. Изглежда, че някои от тези същества, ако са истински, са просто любопитни наблюдатели на планетата Земя, събиращи данни, почти сякаш някои от тях са на научни мисии, за да донесат информация за други планети и цивилизации обратно на собствената си планета.

Когато д-р Кларк попита Тали дали може да си спомни нещо друго, което е научила от тях, тя отговори:

„Да. Те не бяха насилствени. Казаха ми, че има четири насилствени вида в (нашата) вселена. Хората бяха едни от тях.

Д-р Кларк завършва тази глава от книгата, като обяснява, че:

„През следващите пет странни години често спирах да видя Тали, когато посещавах резервата. Тя остана силна и будна до смъртта си на 95 години. В деня на нейното погребение няколко души видяха НЛО да се появява в небето и да кръжи там. Аз бях един от тях.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39951193
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930