16.07.2022 10:32 - Квантов вакуум и енергия от нулева точка: Възможна ли е „безплатната енергия“ за всички?

Последна промяна: 16.07.2022 10:33

imageОТАРДЖУН ВАЛИАИimageОТДЖО МАРТИНО 30 ЮНИ 2022 Г

НАКРАТКО
  • Фактите:
    • Идеята, че пространството около нас съдържа „неща“ или „енергия“, преминава от теория към реалност.

• Изобретатели и учени се опитват да определят дали енергията може да бъде „извлечена“ от това пространство и използвана.

• Изобретателят Парамахамса Тевари демонстрира своето енергийно устройство, което очевидно прави точно това.

• Отразяват върху:
    • Защо се обръща толкова малко внимание на устройства като това, ако те имат потенциала да променят почти всеки аспект от човешкото общество и живот към по-добро?

• Потискани ли са от правителствата?

„Безплатна енергия“ е термин, който се разхвърля много в новите енергийни общности. Но за да бъдем честни към многото професионалисти, които интервюирахме в новия енергиен сектор, това не е термин, който мнозина обичат да използват. Това е така, защото не е наистина „безплатно“ или това, което възприемаме като „безплатно“. Не е като източникът на енергия за генериране на енергия за работа на тези машини (обсъдени по-долу в тази статия) да идва от „никъде“.

В някои случаи енергията може да идва от умни магнитни конфигурации, в други случаи това са форми на вечно движение. Но в случаите, които привличат може би най-голямо внимание, се казва, че енергията идва от квантовия вакуум. Тази „празнота“ изглежда предоставя потенциално неограничени количества, предвид факта, че това е невидимото „нещо“, което съставлява цялата ни позната вселена. В крайна сметка изглежда има достатъчно за обикаляне.

Спрете превземането на корпоративните медии: Big Tech цензурира и демонетизира независимите медии. Ние оставаме в играта заради ВАС. Дарете, за да помогнете на работата ни да остане безплатна. Щракнете тук, за да дарите.

Със сигурност някои ще кажат, че остарели методи като слънчева, вятърна и други инициативи за „чиста енергия“ са правилният път и дори „бъдещето“, но наистина тези технологии са примитивни от гледна точка на това, което нашият екип е виждал от първа ръка през годините . Предизвикателството, пред което сме изправени днес, е, че правителството тласка човечеството в посока на тези примитивни технологии, а културата се хваща, сякаш това е „най-добрият начин“, но факт е, че има много по-напреднали начини за генериране на чиста енергия, която може да революционизира нашия свят и прекратяване на контрола на правителството върху населението чрез разходите за енергия и производството.

„За моя голяма изненада тези концепции са доказани в стотици лаборатории по света, но всъщност не са видели бял свят.“ –  д-р Браян О"Лиъри

Квантовият вакуум: какво е това?

Преди много време физиците откриха, че това, което наричаме „пространство“, не е празно, че в пространството има енергия и че то е пълно с „неща“, които не се виждат от човешкото око. Това е точно това, от което се състои един атом, въртящи се и вибриращи частици енергия, веднъж възприемани като напълно празни и празни. Оказва се, че вероятно „невидимото“ управлява „видимата“ материя, която виждаме всеки ден.

„Нито една точка не е по-централна от тази, това пространство не е празно, то е седалището на най-жестоката физика.“

Джон Уилър

Това беше допълнително илюстрирано в това, което е известно като „Ефектът на Казимир“, който демонстрира енергия от нулева точка. Последствията от това са далечни и за тях е писано много в рамките на теоретичната физика от изследователи от цял ​​свят. Днес започваме да виждаме, че тези концепции не са само теоретични, а вместо това много практически. ( източник ) ( източник )

С прости думи, тази енергия в космоса всъщност е там, но следващият въпрос е: колко от тази енергия може да бъде „използвана“ и колко генериране на енергия може да ни осигури?

По-долу е видео на Насим Харамейн, който в момента ръководи екипи от физици, електроинженери, математици и други учени, за да изследват границата на принципите на обединение и техните последици. В него той навлиза в повече подробности.

Никога не пропускайте ритъм.

Присъединете се към нашия бюлетин, за да следите The Pulse!

Абонирай се

„Космосът всъщност не е празен и е пълен с енергия… Енергията в космоса не е тривиална, има много и ние всъщност можем да изчислим колко енергия има в това пространство и тази реалност може действително да излезе от него. Всичко, което виждаме, всъщност възниква от това пространство.

Насим Харамейн

Една статия, озаглавена „Извличане на енергия и топлина от вакуума“ във  Physical Review  от  Daniel C. Cole , Ph.D. и доцент в Бостънския университет в катедрата по машинно инженерство, а физикът Харолд Е. Путхоф показва, че:

„В литературата бяха направени сравнително скорошни предложения за извличане на енергия и топлина от електромагнитно нулево излъчване чрез използването на силата на Казимир. Тук се анализира и изяснява основната термодинамика, включена в тези предложения, със заключението, че да, по принцип тези предложения са правилни.

Като се има предвид това, което предлага Харамейн, заедно с учените, споменати по-горе, можем да започнем да придаваме голяма тежест на факта, че тези концепции не само са верни по принцип, но вече не са само теоретични. Така че защо се смята за „глупост“ в масовия свят? Защо влагаме толкова много пари, енергия и време в остарели технологии, ако това наистина е на преден план?

„Това не са просто маргинални учени с научнофантастични идеи. Те са мейнстрийм идеи, които се публикуват в масовите списания по физика и се приемат на сериозно от мейнстрийм финансиращите военни и НАСА.

Д-р Харолд Е. Путхоф

Теодор К. Лодър, III, почетен професор в Института за изследване на Земята, океаните и космоса към Университета на Ню Хемпшир го казва най-добре:

„Има технологии, които в момента се потискат, които са реални и биха могли да заменят настоящото използване на изкопаеми горива с подходяща инвестиция в изследвания, необходими, за да бъдат пуснати онлайн... Има учени, готови да свидетелстват на изслушване в Сената относно реалностите на тези проблеми.“

Теодор С. Лодер, III, ( източник ) Има ли пример?

„Докато светът беше разсеян от обръчи за хула, камъни за домашни любимци, dot com, оптични влакна и най-новото ново приложение за хипнотизиране на масите, инженерите и изобретателите тихо работят, опитвайки се да разберат какво е имал предвид Тесла, когато е казал, След като минат много поколения, нашите машини ще бъдат задвижвани от сила, която може да се получи във всяка точка на Вселената.“

Тоби Гроц

По-долу има видеоклип, обсъждащ енергийно устройство, изобретено от Парамахамса Тевари. Видеото обсъжда някои от предизвикателствата, пред които сме изправени при изследването на нови енергийни технологии, и показва резултатите от тестовете за „over-unity“, извършени от Tewari и неговия екип, както и резултатите, възпроизведени от друга фабрика.

Можете да научите повече за Tewari и да проследите работата му  тук .

Докато мислим за тези концепции, е важно да признаем света на тайната. Има множество изобретатели, които използват тези концепции и за съжаление следите водят към  тайната космическа програма и могъщите хора, които може да понесат голям удар, ако нямат контрол над тези технологии.

Също така е важно да се отбележи, че откакто „Законът за тайната на изобретенията“ влезе в сила през 1951 г., само над 5000 изобретения са получили заповеди за секретност в края на 2014 г. ( източник )

Както  съобщава Стивън Афтъргуд  от Федерацията на американските учени:

„Списъкът от 1971 г. показва, че патентите за слънчеви фотоволтаични генератори са били обект на преразглеждане и евентуално ограничение, ако фотоволтаиците са с повече от 20% ефективност. Системите за преобразуване на енергия също бяха обект на преглед и евентуално ограничение, ако предлагаха ефективност на преобразуване „повече от 70-80%“.

( източник )

Нещо за размисъл...

„След като минат много поколения, нашите машини ще бъдат задвижвани от сила, която може да се получи във всяка точка на Вселената. Тази идея не е нова... Намираме я в възхитителния мит за Антей, който извлича сила от земята; ние го намираме сред фините спекулации на един от вашите великолепни математици... В цялото пространство има енергия. Тази енергия статична ли е или кинетична? Ако сме статични, нашите надежди са напразни; ако е кинетичен – а това го знаем със сигурност – тогава е само въпрос на време, когато хората ще успеят да прикрепят своите машини към самото колело на природата.“

Никола Тесла  (източник) Готово ли е човечеството?

Това е труден въпрос за задаване, тъй като защо някои предполагат, че хората не са готови за нещо? Кой би могъл да каже такова нещо? Е, това е важен въпрос, който трябва да разгледаме, когато разглеждаме тези енергийни технологии и ги поставяме в контекста на нашето настоящо общество. Тези технологии не оставят нито един аспект на човечеството и нашето общество незасегнати. Нашият начин на живот, умове, ценности и вярвания ще се коригират, когато признаем какво правят и могат да правят тези устройства.

Отворени ли сме да получим отговори на мистериозни въпроси? Желаем ли да променим начина, по който живеем и да се отнасяме един към друг? Готови ли сме да се откажем от ограниченията, които нашите настоящи обществени системи и инфраструктура са ни наложили?

Ние изследваме този въпрос по-задълбочено по-долу.