04.02.2022 20:05 - Международна група учени се опитват да спрат експеримента на Бил Гейт за затъмняване на слънцето, който би създал климата на Земята

Последна промяна: 04.02.2022 20:05

02/03/2022 / От Ланс Д Джонсън /

Международна група учени предупреждава регулаторите по целия свят за последствията от глобалните експерименти със затъмняване на слънцето . Тези геоинженерни програми за затъмняване на слънцето се предлагат като решения за борба с глобалното затопляне. Тези геоинженерни програми дават огромна сила и богоподобен комплекс на някои от най-богатите хора в света (като Бил Гейтс), които маниакално се опитват да експериментират със земната атмосфера, използвайки стратегически аерозолни инжекции на сулфат и други замърсители. Тези експерименти имат непредвидени последици и могат да повлияят негативно на метеорологичните модели, селското стопанство, екосистемите, качеството на въздуха, човешкото здраве и сигурността на храните и водата.

Учени от цял ​​свят се опитват да спрат Бил Гейтс и програмите за геоинженерство за евгеника

„Разгръщането на слънчевото геоинженерство не може да се управлява глобално по справедлив, приобщаващ и ефективен начин“, предупреждава се в отвореното писмо. В писмото се призовава за международен надзор за спиране на тези глобални експерименти. „Затова призоваваме за незабавни политически действия от страна на правителствата, ООН и други участници, за да се предотврати нормализирането на слънчевото геоинженерство като опция за климатичната политика. Писмото е подписано от Франк Бирман, професор по управление на глобалната устойчивост в Утрехтския университет; Арти Гупта, професор по глобално управление на околната среда в университета Вагенинген в Холандия; Професор Мелиса Лийч, директор на Института за изследвания на развитието в Съсекс, Англия; и Дирк Меснер, президент на Германската агенция по околна среда.

Срещата на върха COP26 на ООН за изменението на климата обсъди слънчевото геоинженерство на последната им среща на върха в Шотландия, а корпоративните медии представиха идеята на обществеността като решение за охлаждане на планетата. Години наред тази тема се смяташе за „теория на конспирацията“. Днес психопатите открито обсъждат начини да използват земната атмосфера като детска площадка, за да манипулират стратосферата, сякаш това е собствено експериментално сметище.

Бил Гейтс харчи огромни суми за реализиране на проекти за затъмняване на слънцето по целия свят. Неговият „ Stratospheric Controlled Perturbation Experiment “ или накратко SCOPEX, е партньорство с учени от Харвард за стратегическо инжектиране на частици в атмосферата, за да блокират слънчевите лъчи. Слънчевата светлина е от съществено значение за човешкото здраве, а дефицитът на витамин D е една от основните причини, поради които толкова много хора днес страдат от инфекциозни заболявания. Растенията също зависят от слънчевата светлина и въглеродния диоксид за фотосинтеза. Чрез намаляване на нивата на слънчева светлина и въглероден диоксид в световен мащаб, SCOPEX ще промени сериозно или унищожи растителните (всички) хранителни мрежи, селското стопанство, продоволствената сигурност и екосистемите. Това са само някои от причините, поради които проектът на Бил Гейтс за затъмняване на слънцето е билспряно от Шведската космическа агенция през 2021 г.

Бил Гейтс е наказан от научната общност, но парите му винаги купуват влияние

Учените от цял ​​свят започват да осъзнават, че Бил Гейтс е психопат и евгеник, който смята, че контролира земната атмосфера, температурата, циклите на слънчевата енергия, селското стопанство, генетиката на културите и какви гени трябва да бъдат включени или в телата на хората, наред с други неща.

Авторите на писмото предупреждават за „несигурност“ със затъмняването на слънцето, което може да повлияе негативно на доставките на храна и вода, особено в най-бедните страни. Дори Междуправителствената група по изменение на климата (IPCC) призовава този зловещ заговор. „Инжектирането на стратосферен сулфат отслабва летните мусони в Африка и Азия и причинява изсушаване в Амазонка“, предупреди IPCC в неотдавнашна оценка.

Учените също така предупреждават, че инжектирането на сулфат в земната атмосфера може да има сериозен отскок ефект. IPCC каза, че „има голяма увереност, че повърхностните температури ще се повишат бързо“, ако програмата бъде „прекратена по някаква причина“. Националните академии на науките, инженерството и медицината на САЩ (NASEM) също публикуваха доклад, осъждащ стратегическото инжектиране на аерозол в земната атмосфера. Въпреки това, Бил Гейтс вероятно няма да бъде възпиран от несъгласието на учени от цял ​​свят, тъй като парите му винаги купуват влияние върху правителствата и регулаторите по целия свят.

Източниците включват:

Newspunch.com