29.11.2021 08:49 - ПРОУЧВАНЕ: Инжектирането на сяра в атмосферата (както прави Бил Гейтс) е рецепта за климатична катастрофа

Последна промяна: 29.11.2021 08:50

25.11.2021 г. / От Итън Хъф /

Ново изследване от Университета на Пенсилвания установи, че опитът да се „спаси“ планетата чрез изкуствено геоинженерство всъщност я унищожава .

Няма такова нещо като „глобално затопляне“ или „изменение на климата“, разбира се, поне не по начина, по който „експертите“ твърдят. Това обаче не попречи на обезумели луди като Бил Гейтс да се опитат да го спрат с лудите си схеми.

Както съобщавахме преди няколко години, Гейтс измисли план за инжектиране на частици сяра в атмосферата, за да се опита да блокира слънчевите лъчи да достигнат Земята. Това, каза той, ще помогне да се „охлади“ планетата и да се намали наличието на въглероден диоксид (CO2).

Това е ужасна идея, защото от една страна хората, растенията и всички живи същества се нуждаят от слънчева светлина, за да живеят. Второ, сигурно е, че Гейтс не е по-умен от Бог, когато става дума за това как трябва да работи Вселената, слънчевата светлина, климата и всичко останало.

Новото проучване на Penn, публикувано в Journal of the American Chemical Society , се занимава донякъде с това. Изследователи от училището си сътрудничиха с екип от Испания за изследване на атмосферните условия в стратосферата.

За да бъде ясно, проучването не е непременно противоположно на идеята за провеждане на експерименти, подобни на „Франкенщайн“ върху климата. Вместо това настоява за малко предпазливост при разбирането на физиката и химията, които са в основата на такъв подвиг.

Много, много хора предполагат изобщо да не се подправя, но „науката“ се чувства така, сякаш знае по-добре от Бог как да създаде „по-добра“ планета, която е по-подходяща за дневния ред на Гейтс и подобните му.

Статия от Penn за изследването обяснява, че има предизвикателства за генерирането на сярна киселина в стратосферата. Производството му е „по-малко ефективно, отколкото можеше да се очаква преди“.

„По този начин са необходими повече основи за изследване на химията за това как сярната киселина и нейните градивни елементи ще реагират в горните слоеве на атмосферата, за да се продължи уверено напред с тази стратегия за геоинженерство на климата“, обяснява още статията, цитирайки изявления на изследователите, участващи в ученето.

Блокирането на слънцето със сяра определено не е добра идея

Според Джоузеф С. Франциско, атмосферен химик от Penn School of Arts & Sciences, важно е да се разбере „фотохимията, свързана с геоинженерството“, преди да се пристъпи към пръскане на произволни химикали (chemtrails) в небето.

„Това е изключително важно и е нещо, което е пренебрегнато“, добави той.

Идеята зад сярата е, че това е същото вещество, излъчено по време на вулканично изригване, което често блокира слънцето и прави всичко тъмно за определен период от време. Ако Гейтс и други геоинженери се справят, тази тъмнина ще бъде „постоянна“, за да „поправи“ глобалното затопляне.

По време на вулканично изригване, сяра се отделя в тропосферата, която е на около 10 километра нагоре от повърхността на земята. Геоинженерната сяра, от друга страна, включва инжектирането й на повече от 20 километра в стратосферата, което е напълно неестествено.

„Едно от последиците от това откритие е, че ако поставите серен диоксид там, той просто ще се рециклира“, казва Франсиско. „Така че отваря вратата за това дали имаме пълно разбиране за химията на сярата в атмосферата горе в стратосферата.

Ако атмосферната химия не се развие, както се очаква по време на геоинженерно инжектиране на сяра, тогава трябва да има план Б, казва Франциско.

„Това повдига фундаментално важен въпрос: ако поставим серен диоксид вътре, можем ли да го изведем от стратосферата? той пита.

Още свързани новини за атмосферни манипулации можете да намерите на Geoengineering.news .

Източниците за тази статия включват:

WattsUpWithThat.com

NaturalNews.com