29.06.2021 11:26 - СВОБОДА СРЕЩУ МАШИНАТА - ГЕНЕТИЦИ И ТЕХНИТЕ ОРЪЖИЯ

СВОБОДА СРЕЩУ МАШИНАТА - ГЕНЕТИЦИ И ТЕХНИТЕ ОРЪЖИЯ

24 юни 2021 г.

Джон Рапопорт , Гости за
събуждане

Генетичен детерминизъм: убеждението, че характерът, мислите и действията на индивида са резултат от неговите гени.

Свободата означава: да бъдеш свободен от и извън желязната причина и следствие.

Коя страна на спора ще спечели? На това не се вози нищо ... освен бъдещето на човешката раса.

През последните 150 години генетиката се появява и заема централно място като първостепенна философия на живота на планетата Земя.

За повечето хора философията не предизвиква загриженост. Те отказват да вярват, че това може да повлияе на живота им по някакъв начин.

В момента обаче имаме генетично лечение с РНК COVID, наречено ваксини, насочено към милиарди хора. Според изкупените експерти тези разрушителни лечения работят по начин, подобен на машината, за да ни предпазят от фантомен вирус.

Генетиката, на която се базират ваксините, заема отделна философска позиция: нашите мисли и действия са ефектите от нашите гени; учените могат да се намесят в тази структура и да я заменят с друга генетична рамка, която от своя страна ще ни наложи нови всепоглъщащи действия, мисли и биологични промени.

Една нова машина, поемаща от по-стара машина.

Но никога не е имало генетично лекарство за която и да е болест. Всички опити да се докаже, че дадено заболяване произхожда от гени са неуспешни. В този смисъл генетиката е дълъг проблем, както от научна, така и от философска гледна точка.

Разбира се, учените никога няма да признаят това. Те са посветени на бърборене и експериментиране, „докато не се справят правилно“.

Журналистката-ветеран Селия Фарбер  описва един такъв експеримент : „Джеси Гелсингер беше на 18 години, когато се включи в клинично изпитване в щата Пенсилвания, за да тества ефекта върху GT [генна терапия] върху рядко метаболитно разстройство, наречено OTC дефицит. В рамките на часове след вливането му с „коригиращи гени“, обвити в отслабен адено-вирус, Джеси претърпя многократна органна недостатъчност, а дни по-късно кръвта му почти напълно се коагулира, набъбна до неузнаваемост и мозъкът умря - той бе свален от животоподдържаща система.

Само още един ден в офиса за финансиращите и изследователите. Те работят с милиарди долари и визия за бъдещето. Нищо не трябва да им пречи.

Ето едно от тези видения, изразено от Грегъри Сток, бивш директор на програмата по медицина, технологии и общество в Медицинския факултет на UCLA:

„Дори половината видове в света да бъдат изгубени [по време на генетични експерименти], все още ще остане огромно разнообразие. Когато тези в далечното бъдеще погледнат назад към този период от историята, те вероятно ще го възприемат не като епохата, когато е обедняла естествената среда, а като епохата, когато множество нови форми - някои биологични, други технологични, някои комбинация от двете - избухват на сцената ... ”

Трябва да разберете, че зад всичко това „предвиждане“ и експериментиране стои твърдото убеждение, че свободата и свободната воля са илюзии, които не съществуват. Следователно всички експерименти са разрешени, тъй като те просто заместват един детерминизъм с друг, една машина с друг. Самият живот се разглежда като нищо повече от модел, структура.

Смелият нов свят на Хъксли   всъщност не е радикално отклонение от нововъзникващата генетична наука по негово време. Това беше описание на „по-добро генетично програмиране“, доведено до логичен завършек. Хората ще бъдат напълно снабдени с биология, която ги прави доволни и удовлетворени от определените им позиции в живота.

Чу се гръмотевицата и мълнията. Хората, генетично обусловени за специфични роли; и също така е обусловено да приеме тези роли извън възможността за бунт.

Ами вековете на борба и война и кръв за установяване на политическа свобода? Ами Magna Carta и Декларацията за независимост и Конституцията и нейните изменения.

За генетичните философи цялата тази история е отпадък и безсмислен боклук, тъй като свободата не съществува.

Не говоря за малка група луди философи, затворени в изба и въртящи се фантазии. Тези хора носят знамена на новия свят сред най-елитните глобалисти.

Целият фалшив разказ за пандемията, започвайки с лъжата, че изследователите са открили нов вирус, е стартиран, за да отвори врата за РНК генетична технология.

Да, имаше и други причини, но генната технология беше основна. Предстои да видим нови генетични лечения, наречени ваксини. И лекарства, базирани на тази технология.

Зад това - програми за извършване на все по-дълбоки и по-дълбоки генетични промени при хората.

Основната история за генетичните изследвания и експерименти е: ние се опитваме да излекуваме болестта.

Истината: машинните умове се опитват да превърнат другите умове в машини.

Какво разполагат съвременните философи в арсенала си за борба с това нападение? Ето пример от Томас Нагел, професор в Нюйоркския университет:

„Дори ако детерминизмът [неизбежната верига от причини и следствия] не е верен за всичко, което се случва - дори ако някои неща просто се случват, без да се определят от причините, които са били там предварително, все пак би било много важно, ако всичко, което направихме, беше решени преди да го направим. Колкото и свободни да се чувствате, когато избирате между плодове и сладкиши, или между двама кандидати на избори, наистина бихте могли да направите само един избор при тези обстоятелства - макар че ако обстоятелствата или вашите желания бяха различни, щяхте да изберете различно . "

Наистина ли? Това е?

Професор Нагел някак ЗНАЕ, че няма такова нещо като свободна воля?

Е, ако това е така, той написа тези думи, защото трябваше, поради самия детерминизъм, който описва; той нямаше избор; и хората, които четат тези негови думи, мислят за тях по начин, който също е предварително определен. Целият бизнес е куклен театър и не означава абсолютно нищо.

„Философията“ на детерминизма е, когато надраскате повърхността, философия на нихилизма. Нищо не означава нищо.

И извършителите му не се притесняват ни най-малко. Те са доволни да отстояват абсурдните си претенции, докато твърдите учени инжектират популации с гени.

Толкова за академичните среди, колкото „пазителите на цивилизацията“.

Повечето от тях са слаби сестри. Не бих дал и никел за купчина от тях.

Всеки от нас прави свободен избор всеки ден от живота си. Вземането на свобода в ума ви предполага работа върху платно, толкова голямо и голямо, колкото искате да го направите.