12.11.2020 20:17 - СЗО няма да отговори на въпроси относно електромагнитното излъчване въпреки класифицирането на RF като възможен канцероген през 2011 г.

СЗО няма да отговори на въпроси относно електромагнитното излъчване въпреки класифицирането на RF като възможен канцероген през 2011 г. ТЕМИ:BN ФранкЕМПСЗО

3 НОЕМВРИ 2020 Г.

imageОт BN Frank

Миналата година Световната здравна организация прогнозира, че високите нива на излагане на електромагнитни лъчения (известни още като „Електросмог“ ) могат да доведат до здравословни проблеми в значителен процент от населението. Агенцията издаде предупреждения през 2011 г. за радиочестотна радиация от мобилни телефони. По-рано тази година агенцията поиска преразглеждане на рисковете от експозиция. Лекари и учени по целия свят искат от агенцията да направи повече от това.

От доверието на околната среда:

Необходима прозрачност: Въпроси без отговор на Световната здравна организация

Фондът за здравеопазване на околната среда и многобройни експертни учени са написали проекта на СЗО за ЕМП Д. Ван Девентер, за да задават критични въпроси, свързани с информационните бюлетини и прегледа на проекта за СЗО за ЕМП. Въпроси бяха зададени през 2019 г. и отново през 2020 г., но EHT все още не е получил отговор.

Не забравяйте, че проектът на СЗО за ЕМП е различен субект от Международната агенция на СЗО за изследване на рака (IARC).

Експертите на IARC проверяват за конфликти на интереси и индустриални връзки и класифицира RF като възможен канцероген от клас 2 B, докато проектът EMF (също под шапката на СЗО) е критикуван за липса на прозрачност и лоялност към индустрията. Вижте ( Hardell 2017 ), публикувано в International Journal for Oncology с подробности за индустриалните връзки на проекта на СЗО EMF.

Писмо, изпратено на 1 ноември 2020 г. след множество имейли, останали без отговор.

Уважаеми генерален секретар на ООН и Етична служба,

Пиша, защото многократно съм писал на д-р Ван Девентер и никога не съм получавал отговор на конкретни въпроси, зададени от учените.

Уважаеми д-р Ван Девентър,

1. Изследвала ли е някога СЗО ефектите на радиочестотата върху дърветата, птиците, насекомите и дивата природа. Ако не, кой наблюдава този проблем и осигурява защита за въздействието върху околната среда?
  2. Знаете ли за ограниченията за радиочестотна радиация, разработени за защита на птици, пчели, дървета и диви животни?
  3. Кога към уебсайта на СЗО ще бъдат добавени откритията за „ясни доказателства за рак“ и увреждане на ДНК от изследването на Националната токсикологична програма за радиация на клетъчен телефон ?
  4. Бях информиран от експерти, че въпреки че те са участващи държави в проекта на СЗО EMF, те не са участвали в написването на най-новия информационен лист за 5G, нито във всички информационни бюлетини, намерени на уебсайта на проекта на СЗО EMF, така че, моля, разяснете процеса от кои нови информационни бюлетини са написани и публикувани на уебсайта на СЗО, като  5G мобилни мрежи и здравен лист, пуснати онлайн през 2020 г.
  5. Какъв персонал е част от екипа на СЗО Радиация и здраве, който работи по въпроса за нейонизиращото електромагнитно лъчение? Моля, споделете имена и длъжности.
  6. Според уебсайта на СЗО Световната здравна организация НЕ е извършвала оценка на текущите изследвания на радиочестотната радиация от 1993 г. Това е посочено на уебсайта   „Световната здравна организация извършва оценка на риска за здравето на радиочестотни електромагнитни полета да бъдат публикувани като монография в поредицата от критерии за здравето на околната среда. Тази публикация ще актуализира монографията за радиочестотните полета (1993). " Имало ли е по-скорошна систематична оценка на науката от Световната здравна организация по отношение на въздействието върху здравето, извършена от 1993 г. насам?

Въпроси на учени относно прозрачността на проекта на СЗО за ЕМП

Тези въпроси бяха изпратени за първи път на декември 2019 г. и никога не бяха отговорени. Тези въпроси са във връзка с „ Покана за изразяване на интерес за систематични прегледи (2019).“

1. Кой конкретно ще избере отборите?

2. Какви са критериите за подбор?

3. Един от проблемите, които често се пропускат във формите на ИТ, са финансовите взаимоотношения между университети и компании. Например, New York University Wireless е толкова силно финансиран от финансиране на телекомуникационни компании, че беше заявено, че „филиалите споделят в него като R&D рамо“. Ще бъде ли отразено финансирането на университети в университетите във формулярите за COI?

4. Проектът на СЗО EMF има няколко информационни бюлетина онлайн. Кои учени са ги написали и какъв е бил процесът на заключенията, изложени в тези информационни листове?

• Електромагнитни полета и обществено здраве: мобилни телефони Ревизиран октомври 2014 г.

• Въпроси и отговори за мобилните телефони и техните базови станции 2013 г.

• Излагане на полета с изключително ниска честота - Backgrounder (юни 2007 г.)

• Базови станции и безжични мрежи - Backgrounder (май 2006 г.)

• Електромагнитна свръхчувствителност - Backgrounder декември 2005 г.

• Статични електрически и магнитни полета - Backgrounder (март 2006 г.)

5. Ще бъдат ли идентифицирани учени, които също са част от ICNIRP в процеса на COI?

Подписано,

Хенри Лай, доктор по професия, Университет във Вашингтон, Сиатъл, Вашингтон

Д-р Симона Каруба, Университет Мерсихърст, Ери, Пенсилвания

Kjell Hansson Mild, Катедра по радиационни науки Университет Умео SE-901 87 Umeе, Швеция

Semra Tepe Зam, доц., Турски орган за атомна енергия Анкара Турция

Алваро Аугусто де Салес, д-р, професор, Федерален университет в Рио Гранде до Сул-UFRGS, Порто Алегре, Бразилия

Алфонсо Балмори, бакалавър, биолог. Испания

Самюъл Милъм, доктор по медицина

Д-р Кавиндра Кесари, старши учен, Катедра по приложна физика, Университет Аалто, Еспоо, Финландия

Ливио Джулиани, „dirigente di ricerca“ от Италианската национална здравна служба, говорител на ICEMS

Д-р Джери Л. Филипс, изпълнителен директор, Excel центрове, професор, служител, Катедра по химия и биохимия

Дейвид О. Карпентър, д-р, директор, Институт за здраве и околна среда, Университет в Олбани

Уендзюн Сун, д-р, професор, Медицински факултет на Университета Джъдзян, Ханджоу, Китай

Лукас Х. Маргаритис, почетен професор по клетъчна биология и радиобиология, катедра по клетъчна биология и биофизика Биологически факултет, Атински университет

Карл Ф. Блекман, Агенция за опазване на околната среда на САЩ (1970-2014), пенсионер

Д-р Бесарион Парцвания, Грузински технически университет

Хидетаке Мията, д-р., Доцент, Катедра по физика, Университет Тохоку, Япония

Marie-Claire Cammaerts ,, Университет в Брюксел, Белгия, пенсионер

Мартин Л. Пал, доктор по медицина, почетен професор по биохимия и основни медицински науки, Вашингтонски държавен университет

Пол Херу, д-р, професор по токсикология и здравни ефекти на електромагнетизма, Университетска медицина Макгил, Катедра по хирургия, здравен център на Университета Макгил

Activist Post редовно докладва за източници на опасни технологии. За повече информация посетете нашите архиви и следните уебсайтове.

• Безжична информационна мрежа