28.08.2020 19:21 - ЛЕКАРЯТ ИЗРАЗЯВА БЕЗПОКОЙСТВО ОТНОСНО ТРАНСХУМАНИЗМА И НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ НА ИРНК И ДНК ВАКСИНИ

Последна промяна: 28.08.2020 19:25

20 август 2020 г.

Дилън Чарлз , редактор на

Waking Times

Бележка на редактора към проверяващи факти: Представяме тази информация за нашата аудитория в интерес на информираното медицинско съгласие. Докторът, споменат тук, е достоверна и уважавана професионалистка, която изразява фактическа и добре документирана информация в подкрепа на своята загриженост по този въпрос. С нейното видео са многобройни референции.

Науката за мРНК и ДНК ваксини най-категорично не е уредена, дори не Модерна, водещият разработчик в надпреварата за ваксина Covid, който директно заяви, че има реална възможност този нов клас ваксини да промени трайно човешката ДНК . Те просто още не знаят.

Освен това е добре документиран факт, че мРНК и ДНК ваксини никога не са били одобрени за човешка употреба и че водещи експерти, включително Бил Гейтс , публично заявиха, че ваксината срещу Covid-19 вероятно ще използва тази технология.

Моля, вижте този доклад: Бяла книга за ваксини за модерна ваксина - „ДНК ваксините имат риск от постоянна промяна на ДНК на дадено лице“ . Следното е директен цитат от бяла книга на Модерна биотехнология за 2017 г.:

„Работата с ДНК ваксината започна преди тридесет години, но все още няма лицензирани ДНК ваксини и повечето остават във фаза 1 тестване.

Основното предизвикателство, свързано с ДНК ваксините, е, че те трябва да проникнат в клетъчното ядро ​​(кръстосвайки две мембрани; цитоплазмата и ядрото). След това ДНК трябва да бъде транскрибирана в ядрото в иРНК, преди да се премести в цитоплазмата, за да стимулира производството на антиген. Този основен сложен път често изисква както по-големи дози, така и специални, често болезнени устройства за доставка, използващи електрически шокове или златни микросфери в кожата на човека, за да доставят ДНК ваксината. Веднъж попаднали в ядрото, ДНК ваксините имат риск от трайна промяна на ДНК на човек. " ~ Бяла книга Moderna Biotech

Моля, имайте предвид, че обсъждането на този въпрос и цитирането на засегнати лекари и учени не е дезинформация, а фактическо отчитане на текущия и много важен дебат относно ваксините на фона на тази пандемия.

Ние представяме тази информация тук като обществена услуга и се доверяваме на способността на нашите читатели да правят свои собствени изводи за това как това може да повлияе на тяхното или здравето на семейството им. Цензурирането на това или ограничаването ни да публикуваме това би представлявало опасност за човешкото здраве и нарушение на свободата на словото и информираното медицинско съгласие и би могло да доведе до повече съдебни дела срещу Facebook и това да проверява изпълнителите.

—-

Трансхуманистичното движение вярва, че човешките същества, каквито съществуваме в сегашната си форма, не представляват пълната еволюция на нашия вид, която с течение на времето трябва да се развива, за да включва сливане с технологиите. Ако го направим, уж ще ни даде дълголетие и способности, далеч надхвърлящи възможното днес. Силно противоречив, трансхуманизмът върви напред без много дебати, без консенсус и без регулиране, а сингулярността бързо се приближава, независимо дали ви харесва или не.

Има загрижени учени и лекари, чието разбиране за човешкото тяло и медицинските разработки ги кара да вярват, че рисковете от такова бъдеще си струва да се обсъдят сега.

Д-р Кари Мадей е един такъв лекар и в скорошно видео тя споделя своята гледна точка за това какво означава да преминете от Human 1.0 към Human 2.0, описва трансхуманизма и изразява загрижеността си от рисковете от иРНК и ДНК ваксини.

Кратка биография на д-р Мадей:

„Д-р Кари Мадей, DO е специалист по вътрешна медицина в McDonough, GA и има над 19 години опит в областта на медицината. Завършила е медицинския колеж по остеопатична медицина в Канзас Сити Университет по медицина през 2001 г. Тя е свързана с медицински заведения Болница Пиемонт Файет и Южен регионален медицински център. " [ Източник ]

По пътя към трансхуманизма е възможността за генетично модифициране на хората чрез ваксини, което надхвърля всякакви имплантируеми или носими технологии в този стремеж. Ако тези ваксини наистина доведат до някаква генетична модификация, промененият генетичен код на гостоприемника ще бъде предаден на следващите поколения, което е силно противоречиво

Бил Гейтс наскоро посочи, че новите ваксини, които се разработват за Covid-19, вероятно ще използват иРНК и ДНК технология, която отново, никога не е била одобрена за човешка употреба. По отношение на потенциалните странични ефекти на тези ваксини, дори Modern, водещият разработчик на ваксина срещу Covid, директно изрази своята загриженост в бяла книга по този въпрос.

ЧЕТЕТЕ: Бяла книга за ваксини за модерна ваксина - „ДНК ваксините имат риск от постоянна промяна на ДНК на човек“

В представянето на д-р Мадейд тя замислено и ясно обяснява причините за безпокойството си.

„Разследвах предложената ваксина срещу Covid-19 и това е моят призив за тревога към света. Погледнах плюсовете и минусите и това ме плаши и искам да знаете за това, трябва да сте много добре информирани, защото тази нова ваксина не е като вашата нормална ваксина срещу грип. Това е нещо много различно. Това е нещо съвсем ново. Това е нещо напълно експериментално в човешката раса. И не става въпрос само за различна ваксина, има технологии, които се въвеждат с тази ваксина, които могат да променят живота ни, кои сме и какви сме, много бързо. " ~ Д-р. Кари Мадей

Тя обяснява как тези ваксинации могат да се прилагат без традиционната употреба на инжекция, вместо това евентуално да се поставят със стикери, подобни на лентови помощни средства, и как това се свързва със свързаните патенти и други нововъзникващи технологии.

Гледайте следното видео, ако се интересувате от по-доброто разбиране на този сложен проблем, и моля, решете сами

Като се има предвид настоящият климат на проверка на фактите, цензура и деплатформиране на алтернативни информационни бюлетини, ние

Прочетете още статии на  Дилън Чарлз . за автора

Дилън Чарлз  е редактор на Waking Times и домакин на „  Очукани души: Подкаст за трансформацията“ , посветени на идеи за лична трансформация, обществено пробуждане и планетарно обновление. Личното му пътуване е дълбоко вдъхновено от шаманските растителни лекарства и изкуствата на Кунг Фу, Ци Гонг и йога. След седем години живот в Коста Рика, той сега живее в планините Син хребет, където практикува бразилското джиу джицу и обича да прекарва време със семейството си. Той е написал стотици статии, достигайки и вдъхновявайки милиони хора по целия свят.

Дилън е на разположение за интервюта и подкасти и предлага услугите си като професионален треньор на живота на хората, които искат да се освободят от моделите и програмите, които ги задържат в живота. Свържете се с Дилън на  WakingTimes@gmail.com .

Тази статия ( Доктор изразява загриженост за трансхуманизма и новите технологии на ваксините за мРНК и ДНК )  е създадена първоначално и публикувана от  Waking Times  и е публикувана тук под  лиценз Creative Commons  с приписване на  Дилън Чарлз  и  WakingTimes.com .