11.05.2020 13:44 - Пазете се от Big Pharma: Д-р Монтание свети нова светлина за COVID-19 и бъдещето на медицината

Пазете се от Big Pharma: Д-р Монтание свети нова светлина за COVID-19 и бъдещето на медицината от  Матю Дж. Л. Ехрет  - 2 май 2020 г.

Този 16 април д - р Люк Монтание стана домакинско име по целия свят. Това се случи, когато противоречивият вирусолог реши публично да изрази подкрепата си за теорията, че Covid-19 наистина е създадено в лаборатория и не е естествено срещащ се ефект на вирусна еволюция.

Позовавайки се на  проучване,  публикувано в Kusama училище по биология в Ню Делхи на 31 януари во Монтание (победител за 2008 г. Нобелова награда за неговата 1983 откриване на вируса на СПИН) направи точка, че конкретното появата на HIV РНК вирусни сегменти челно хирургично рамките геномът COVID-19 не би могъл да възникне по естествен път и той го описа със следните думи:

„Ние внимателно анализирахме описанието на генома на този РНК вирус. Не бяхме първият, група индийски изследователи се опитаха да публикуват проучване, което показва, че пълният геном на този вирус, който има в последователностите на друг вирус: този на ХИВ. "

Докато индийският екип беше принуден да оттегли публикацията си под огромен натиск от основното медицинско заведение (което никога не си направи труда да опровергае сериозно съдържанието на изследването, а по-скоро използва аргумента „случайна мутация, прави всичко възможно“), Монтаниер заявява, че  „научната истина винаги се появява“.

Не Китай: Монтание погрешно диагностицира виновника

Политическото невежество на Монтание стана твърде ясно, когато беше попитан кой е виновникът.

Като отстоява убеждението си, че източникът на Китай BSL4 в Ухан е източникът, Монтание е попаднал в капан, зададен от англо-американските разузнавателни кръгове, които насърчават военна конфронтация между САЩ и Китай от много дълго време.

Сега, въпреки че Монтание отрече, че Китай е пуснал този вирус със злонамерено намерение (за разлика от много фанатични натрупвания на неоконсерватори, които в момента сърбят за война), хипотезата за произход на лабораторията Ухан напълно пренебрегва реалността на  25-те лаборатории за биологично оръжие в Пентагона,  които открито създават роман коронавируси, включително сортове, възникнали при прилепи, както  демонстрира забележителният документ от журналистката Уитни Уеб през  февруари 2020 г.

Въпреки че 2014-2017 г. временна забрана за финансиране на „двойна употреба“ бе наложена на изследването на биологичното оръжие в Америка, нищо не попречи на тази работа да се осъществи в международен план или дори прикрито в рамките на 11-те военни лаборатории на самата американска почва и да бъде свързана със същия форт Детрик, който беше затворена през юли 2019 г. при съмнителни обстоятелства. Както посочих в предишния си документ  „Проектът за нов американски век, 9/11 и биотехнологичните оръжия, от 2001 г. насам са били изразходвани над 50 милиарда долара за изследване на битови оръжия , за които се твърди, че манифестът„ Проект за нов американски век “ще играе основна роля в арсенал от  войната на 21 век, в който се посочва:

„Усъвършенствани форми на биологична война, които могат да„ насочват “към конкретни генотипове, могат да превърнат биологичната война от царството на терора в политически полезен инструмент“.

Вълнотерапията на Люк Монтание: Кукерство или блясък?

Най-мощният аспект на 16 Монтание април ия  намеса в световната политика в мен наистина не е намерена в подкрепата си за теорията за лабораторно произход, а по-скоро в учения често се пренебрегва предложение за международна програма катастрофа в нещо, наречено електромагнитна вълна терапия. Вместо да инвестира във ваксини, Монтание обясни, че е много по-разумно за страните от света да стартират проект за катастрофа в много по-различен подход към вирусното лечение, отколкото е обичайното в любезното общество, което казва:

„Мисля, че можем да направим интерференционни вълни, които стоят зад последователностите на РНК, които могат да елиминират тези последователности с вълни и съответно да спрат пандемията“

Преди да се измисли това като „шарлатанство“, тъй като толкова много хора няма да се правят, трябва да се има предвид, че самият президент Тръмп е проявил интерес към подхода на Монтание  в своя  брифинг на  23 април, казващ на репортери:

„Да предположим, че удряме тялото с огромна… независимо дали е ултравиолетова или просто много мощна светлина. И мисля, че казахте, че не е проверено, но ще го тествате ... И тогава казах, че предполагам, че сте внесли светлината в тялото, което можете да направите или през кожата, или по някакъв друг начин. И мисля, че казахте, че ще го тествате. "

Докато Тръмп е бил нападнат злобно като „ненаучен“ за тези изказвания, единствено поради огромното невежество на невероятните открития на Монтание в електромагнитните свойства на живота, подобни подигравки могат да останат безспорни. Нововъведенията на Монтание в „избелващата терапия“, на които Тръмп спомена в същата реч, също са много по-сложни, отколкото предполагат възпрепятстващите мейнстрийм и няма нищо общо с просто „инжектиране“ на дезинфектанти в кръвния поток. Тези терапии са силно взаимосвързани с електромагнитните вълни, излъчвани от някои видове бактерии, които Монтание е открил като най-вероятния механизъм за много от болестите, както хронични, така и остри поразителни човечества. Повече ще кажем за това по-долу.

Какво е оптичната биофизика и какво откри Монтание?

Оптичната биофизика е изследването на електромагнитните свойства на физиката на живота. Това означава да се обърне внимание на светлинните емисии и честотите на абсорбция от клетки, ДНК и молекули на органична материя, как те взаимодействат с водата (съставляваща над 75% от човешкото тяло) и модерирани от вложен масив от магнитни полета, разположени на квантово ниво и разтягане до галактическо ниво.

За да не отхвърля биохимичната природа на живота, която е хегемонична в областта на науката за здравето, оптичният биофизик пита: кое от тях е НАЧАЛНО за растеж, размножаване и разделяне на труда на отделни клетки или цели видове организми? Това са химичните характеристики на живата материя или електромагнитните свойства?

Нека обясня малко повече парадокса.

В средното човешко тяло има приблизително 40 трилиона силно диференцирани клетки, всяка от които изпълнява много специфични функции и се нуждае от огромно поле за съгласуваност и взаимодействие. Всяка секунда приблизително 10 милиона от тези клетки умират, за да бъдат заменени с 10 милиона нови клетки, които се раждат. Много от тези клетки са съставени от бактерии и голяма част от ДНК и РНК в тези клетки се състои от вируси (предимно в състояние на сън), но които могат да бъдат активирани / деактивирани чрез различни методи, химически и електромагнитни.

Ето големия въпрос:

КАК тази сложна система може да се поддържа само от химични процеси - или през ден, месец или през целия живот?

Простата физика на движението на ензимите, които пренасят информация в тялото от едно място на друго, просто не се доближава до отчитане на информационната координация, необходима между всички части. Оттук идват изследванията на Монтание.

След като спечели Нобеловата награда за 2008 г., д-р Монтание публикува революционен, но еретичен документ за 2010 г., наречен  „ДНК вълни и вода“,  който превзе медицинската общност от буря. В този документ Монтание демонстрира как нискочестотното електромагнитно излъчване в радиовълновата част на спектъра се излъчва от бактериална и вирусна ДНК и как споменатата светлина е в състояние както да организира водата, така и да предава информация! Резултатите от неговите експерименти бяха показани чудесно в това 8-минутно видео:

Използвайки фото-усилващо устройство, изобретено от д-р Жак Бенвенист през 80-те години за улавяне на ултра ниските светлинни емисии от клетките, Монтание филтрира всички частици бактериална ДНК от тръба с вода и откри, че след филтрираните разтвори, които не съдържат частици от материал продължи да излъчва ултра нискочестотни вълни! Това стана по-завладяващо, когато Монтание показа, че при специфични условия на фоново поле от 7 Hz (същото като резонанса на Шуман, който се среща естествено между земната повърхност и йоносферата), неизлъчващата тръба с вода, която никога не е получавала органичен материал да бъдат индуцирани да излъчват честоти, когато са поставени в непосредствена близост до излъчващата тръба! Още по-интересното е, че когато базовите протеини, нуклеотиди и полимери (градивни елементи на ДНК) се поставят в чистата вода,

Д-р Монтание и неговият екип предположиха, че единственият начин това да се случи е, ако планът на ДНК по някакъв начин се отпечата в самата структура на водата, което води до форма на „водна памет“, която по-рано бе въведена от Жак Бенвенисти, резултатите от които са показани в този невероятен документален филм за 2014 г. „Водна памет”.

Точно както Бенвенист претърпя един от най-грозните лов на вещици в модерно време (воден в голяма степен от списание Nature през 1988 г.), Нобеловата награда на Монтание не го предпази от подобна съдба, тъй като международна кампания за клевети го последва през последните 10 години от живота му. Близо 40 носители на Нобелова награда  са подписали петиция, с която  отричат ​​Монтание за неговата ерес, а големият учен е принуден дори да избяга от Европа, за да избяга от това, което той определя като култура на „интелектуалния терор“. В отговор на тази клевета Монтание заяви пред списание LaCroix:  Свикнал   съм да атакувам от тези учени, които са просто пенсионирани бюрократи, затворени от всякакви иновации. Имам научните доказателства за това, което казвам ”.

Описвайки най-големите предизвикателства за напредъка на това изследване, Монтание заяви:

„Избрахме да работим с частния сектор, защото не могат да се получат средства от публичните институции. Случаят с Benveniste направи така, че всеки, който се интересува от паметта на водата, се счита ... имам предвид, че мирише на сяра. Ад е.

Кастинг на изследвания на Монтание в нова светлина

В  интервю от 2011 г. д-р Монтание преформулира последствията от своите открития:

„Съществуването на хармоничен сигнал, излъчван от ДНК, може да помогне за решаването на дългогодишни въпроси за развитието на клетките, например как ембрионът е в състояние да извърши своите многообразни трансформации, сякаш се ръководи от външно поле. Ако ДНК може да съобщи основната си информация на водата по радиочестота, тогава несъществените структури ще съществуват във водната среда на живия организъм, някои от тях крият болестни сигнали, а други участват в здравословното развитие на организма. "

Имайки предвид тези прозрения, Монтание откри, че много от честотите на ЕМ емисии от голямо разнообразие от микробна ДНК се откриват и в кръвните плазми на пациенти, страдащи от грип А, хепатит С и дори много неврологични заболявания, за които обикновено не се мисли като повлияни от бактерии като паркинсони, множествена склероза, ревматоиден артрит и алцхаймер. През последните години екипите на Монтание дори откриха определени сигнали в кръвните плазми на хора с аутизъм и няколко разновидности на рак!

Над дузина френски лекари приеха достатъчно сериозно идеите на Монтание, за да предпишат антибиотици за лечение на аутизъм в продължение на шест години и в противовес на конвенционалните теории, откриха, че сред 240 пациенти, лекувани,  4 от 5 виждат симптомите си или драстично регресират, или изчезват напълно !

Тези резултати отново предполагат, че някои трудно откриваеми видове микроби, които излъчват светлина, са по-близки до причините за тези заболявания, отколкото би искала да признае съвременната фармацевтична индустрия.

Нов домейн на мислене: защо голямата фармация трябва да се страхува

Както  демонстрира заснетият експеримент от 2014 г. , Монтание отиде още по-далеч, за да демонстрира, че честотите на емисиите на вълни във филтрат, разположен във френска лаборатория, могат да бъдат записани и изпратени по електронната поща до друга лаборатория в Италия, където същият този хармоничен запис се влива в епруветки, които не излъчват вода, караща италианските тръби бавно да излъчват сигнали! Тези ДНК честоти бяха в състояние да структурират италианските водни тръби от родителския източник на хиляди мили, което доведе до 98% точна ДНК реплика!

Постоянни, каквито сме, на върха на толкова много вълнуващи пробиви в медицинската наука, трябва да се запитаме: какво биха могли да означават тези резултати за многомилиардния фармацевтичен индустриален комплекс, който разчита да държи света затворен в практика на химически лекарства и ваксини ?

Говорейки на този въпрос, Монтание заяви:

„В деня, в който признаем, че сигналите могат да имат осезаеми ефекти, ще ги използваме. От този момент нататък ще можем да лекуваме пациенти с вълни. Затова това е нова област на медицината, от която хората се страхуват разбира се. Особено фармацевтичната индустрия ... един ден ще можем да лекуваме ракови заболявания с помощта на честотни вълни. "

Приятелят и сътрудникът на Монтание Марк Хенри, професор по химия и квантова механика в Университета в Страсбург, заяви:

„Ако се лекуваме с честоти, а не с лекарства, става изключително рентабилно по отношение на количеството изразходвани пари. Ние харчим много пари, за да намерим честотите, но след като те са намерени, не струва нищо за лечение. “

Независимо дали е произведен в лаборатория, както твърди Монтание или се е появил естествено като Nature Magazine, фактът остава, че настоящата пандемия на коронавирус ускори срив на световната финансова система и принуди лидерите на света да обсъдят реалността на необходимата нова парадигма и нов световен икономически ред. Дали тази нова система ще бъде задвижвана от фармацевтични картели и социопатични банкери, водещи глобална здравна политика за технократичен елит от социални инженери, или дали тя ще бъде управлявана от национални държави, оформящи условията на тази нова система около човешките нужди, остава да видим.

Ако националните държави успеят да останат на мястото на водача на тази нова система, тогава тя ще трябва да се ръководи от определени основни принципи на здравеопазването за всички, реформа в научната практика и по-широка политическа / икономическа реформа, чрез която свещеността на човешкия живот се поставя над всичко съображения за паричната печалба. В тази светлина подобни катастрофални програми в дългосрочни проекти в космическата наука, отбраната на астероиди и развитието на Луната / Марс ще бъдат толкова необходими в астрофизичната област, тъй като програмите за срив в синтезираната енергия ще бъдат в атомната област. Обединяване на двата свята е областта на науките за живота, която пресича електромагнитните свойства на атомите, клетките и ДНК с широкомащабните електромагнитни свойства на Земята, Слънцето и галактиката като цяло.

бележка под линия