05.03.2020 17:16 - Земната Луна Е Куха Космическа Станция: Доказателствата
Автор: zahariada Категория: Технологии

Последна промяна: 05.03.2020 17:18

Земната Луна Е Куха Космическа Станция: Доказателствата

imageАлександър Лайт9 Май 2014 Г.

Луната
 е окото в небето за жителите на Земята. Той ни осигурява естествените приливни цикли, за които се твърди, че поддържат равновесието на всички видове на планетата.

Особено известни са дори някои фази на Лунния цикъл, които влияят на настроенията и емоциите ни. Най-вероятно никога няма да поставят под съмнение съществуването или грима на Луната, тъй като прави обичайната си рутина да осветява нощното небе и да обикаля планетата, но много учени не са убедени, че разказът за произхода му е толкова „солиден“, колкото сме оловни да вярвам.

Днес има много противоречия около произхода и състава на Луната, а един от най-големите аргументи около спътника е солидността (или липсата му) на неговия център и процесът, по който на първо място се сдобихме с Луната.

„Какво е лумната ни, която Луната ни прави навън? Прекалено е далеч, за да бъде истински спътник на Земята, твърде голям е, за да бъде превзет от Земята.

„Шансовете за такова превземане да бъдат осъществени и Луната след това да поеме почти кръгова орбита около Земята, е твърде малка, за да направи такава случайност достоверна…

"Но тогава, ако Луната не е нито истински спътник на Земята, нито е заснета, какво е това?" - Исак Азимов, Асимов по астрономия , Двойник, 1974 г .; Mercury Press 1963; цитиран също в книгата на Дон Уилсън, „ Нашата мистериозна космическа луна“ (1975 г.).

В момента има около 5 широко обсъждани теории за образуването на Луната. Те са както следва:

1.) Заснемане - Тази теория предполага, че Луната е била превзета от гравитационното дърпане на Земята. Един от основните проблеми е механизмът за улавяне. Близка среща със Земята обикновено води до сблъсък или променени траектории. Тази хипотеза затруднява обяснението на по същество съотношенията на изотопите на кислорода в двата свята.

2.) Фисия - Тази теория гласи, че по време, когато Земята се е образувала и все още е разтопена, въртенето на планетата е проектирало материал, превърнал се в нашата Луна днес.

Тихият океан е предполагаемо зоната, откъдето идва Луната, но това е развенчано, като се има предвид незрялостта на океанската кора и знанието, че Луната се е образувала много по-дълго.

3.) Accretion - Тази хипотеза гласи, че Земята и Луната са се образували заедно като двойна система от първоначалния акредиращ диск на Слънчевата система. Проблемът с тази хипотеза е, че тя не обяснява ъгловия импулс на системата Земя-Луна или защо Луната има сравнително малко желязно ядро ​​в сравнение със Земята (25% от нейния радиус в сравнение с 50% за Земята).

4.) Геореакторна експлозия - По-радикална алтернативна хипотеза, публикувана през 2010 г., предлага Луната да е била образувана от експлозията на геореактор, разположен по границата на ядрото-мантия в екваториалната равнина на бързо въртящата се Земя.

5.) Теорията за гигантското въздействие - Това беше най-често приетата теория доскоро. Тази теория предполага, че отдавна планетно тяло с размери Марс се е разбило на Земята, изхвърляйки голямо парче маса в космоса, което се превърна в нашата Луна.

Въпреки че тази хипотеза обяснява много аспекти на системата Земя-Луна, все още има няколко нерешени проблеми, като например, летливите елементи на Луната не са толкова изчерпани, колкото се очаква от такова енергийно въздействие. Друг проблем са сравненията на Луната и Земята за изотопи.

През 2011 г. беше публикувано най-точното измерване на изотопните знаци на лунните скали. Изненадващо, лунните проби на Аполон носеха изотопен подпис, идентичен на скалите на Земята, но различен от другите тела на Слънчевата система.

Тъй като по-голямата част от материала, който излезе в орбита за образуване на Луната, се смяташе, че идва от Тея (името, което учените дадоха на ударника), това наблюдение беше неочаквано.

През 2007 г. изследователи от Калтех показаха, че вероятността Тея да има идентичен изотопен подпис като Земята е много малка (по-малко от 1%).

Публикуван през 2012 г., анализ на титонови изотопи в лунните проби на Аполон показа, че Луната има същия състав като Земята, който влиза в конфликт с Луната, образуваща се далеч от земната орбита. [3]

Хипотезата за гигантското въздействие вече не е достатъчна за обяснение на образуването на нашата Луна.

За съжаление никоя от предишните теории не дава отговори на големите въпроси около произхода на Луната. Очевидно е обаче броят на странните факти за Луната, които извикват много „хммс“ за нейното съществуване. Нека да разгледаме някои от тях:

1. Възраст на Луната : Луната е далеч по-стара от очакваното, може би дори по-стара от Земята или Слънцето. Най-старата възраст на Земята се изчислява на 4,6 милиарда години; Лунните скали са датирани на 5,3 милиарда години, а прахът, върху който почиват, беше поне още милиард години.

Някои твърдят, че Луната може да изглежда по-стара само защото повърхността й никога не се подновява, докато Земята може да има скали, които са стари, но оттогава са рециклирани чрез естественото появяване на планетата. [4]

2. Произход на скалата: Химичният състав на праха, върху който седят скалите, се различаваше забележително от самите скали, противно на приетите теории, че прахът е резултат от изветряне и разпадане на самите скали. Скалите трябваше да са дошли от някъде другаде. [5]

3. По-тежки елементи на повърхността: нормалният планетен състав води до по-тежки елементи в сърцевината и по-леки материали на повърхността; не е така с Луната. Дон Уилсън пише в книгата си „Нашата мистериозна космическа луна“,

„Изобилието от огнеупорни елементи като титан в повърхностните зони е толкова силно изразено, че няколко геолози предлагат огнеупорни съединения да бъдат изнесени на повърхността на Луната в голямо количество по неизвестен начин. Те не знаят как, но това, което е направено, не може да бъде поставено под въпрос. "

4. Водна пара: На 7 март 1971 г. лунните инструменти, поставени от астронавтите, регистрират облак от пари, преминаващ по повърхността на Луната. Облакът продължи 14 часа и обхвана площ от около 100 квадратни мили. [1]

5. Магнитни скали: Лунните скали бяха намагнетизирани. Това е странно, защото няма магнитно поле на самата Луна. Това не би могло да произхожда от „близък разговор“ със Земята - подобна среща щеше да разкъса Луната.

Има много теории, които имат за цел да обяснят този магнетизъм, но всички те все още стоят като теории.

6. Сеизмична активност: Стотици „лунни земетресения“ се регистрират всяка година, които не могат да бъдат причислени към метеорни удари. През ноември 1958 г. съветският астроном Николай А. Козирев от Кримската астрофизична обсерватория снима газообразно изригване на Луната в близост до кратера Алфонс.

Той също откри червеникаво сияние, което продължи около час. През 1963 г. астрономите в обсерваторията Лоуел също виждат червеникави сияния върху гребените на хребетите в района на Аристарх.

Тези наблюдения се оказаха точно идентични и периодични, повтаряйки се, когато Луната се приближава към Земята. Това вероятно не са природни явления.

7. Куха Луна: Средната плътност на Луната е 3,34 gm / cm3 (3,34 пъти равен обем вода), докато Земната е 5,5. Какво означава това? През 1962 г. ученият от НАСА д-р Гордън Макдоналд заяви,

"Ако астрономическите данни бъдат намалени, се установява, че данните изискват вътрешността на Луната да прилича повече на куха, отколкото на хомогенна сфера."

Нобеловият химик д-р Харолд Урей предположи, че намалената плътност на Луната се дължи на големи площи вътре в Луната, където има "просто кухина".

Д-р Шон С. Соломон на MIT написа:

„Експериментите с Лунния орбитър значително подобриха познанията ни за гравитационното поле на Луната…, което показва плашещата възможност, че Луната може да е куха.“

В трактата на Карл Сагън „Интелигентният живот във Вселената“ известният астроном заяви,

„Естественият сателит не може да бъде кух обект.“

Следователно Луната изобщо не може да бъде „естествен“ спътник.

8. Лунни отзвуци: На 20 ноември 1969 г. екипажът на Аполон 12 изхвърли етапа на изкачване на лунния модул, което го накара да се разбие на Луната. Влиянието на LM (на около 40 мили от площадката за кацане на Аполон 12) създаде изкуствен лунен трус със стряскащи характеристики - Луната отзвучава като камбана в продължение на повече от час.

Това явление се повтаря с Аполон 13 (умишлено заповядва на третия етап да удари Луната), с още по-стряскащи резултати.

Сеизмичните инструменти записват, че реверберациите са продължили три часа и двадесет минути и са изминали дълбочина от двадесет и пет мили, което води до заключението, че Луната има необичайно леко - или дори никакво - ядро.

За да го направим в перспектива, когато Земята преживява голямо земетресение, отзвуците от земетресението обикновено продължават само минути поради плътността на планетата.

9. Произход на Луната: Преди скалите на Луната на астронавтите категорично да опровергаят теорията, смята се, че Луната е възникнала, когато къс от Земята се е откъснал преди еони. Друга теория беше, че Луната е създадена от остатъчния „космически прах“, останал след създаването на Земята. Анализът на състава на лунните скали опроверга и тази теория.

Друга популярна теория е, че Луната по някакъв начин е била „пленена” от гравитационното привличане на Земята. Но няма доказателства в подкрепа на тази теория. Исак Асимов, заяви,

„Това е твърде голямо, за да бъде превзето от Земята. Шансовете за подобно превземане да бъдат засегнати и Луната след това да поеме почти кръгова орбита около нашата Земя е твърде малка, за да направи такава случайност достоверна. "

10. Странна орбита: Нашата Луна е единствената Луна в Слънчевата система, която има неподвижна, почти съвършена кръгова орбита (въпреки че все още е елиптична).

Още по-странна е, че центърът на масата на Луната е на около 6 000 фута по-близо до Земята, отколкото нейният геометричен център (което би трябвало да предизвика колебание), но издутината на Луната е от другата страна на Луната, далеч от Земята. Изглежда, че „нещо“ трябва да е пуснало Луната в орбита с нейната точна надморска височина, ход и скорост.

11. Диаметър на луната: Как човек обяснява „съвпадението“, че Луната е точно правилното разстояние, съчетано с точно правилния диаметър, за да покрие изцяло слънцето по време на затъмнението? Отново Исаак Азимов отговаря,

„Няма астрономическа причина, поради която луната и слънцето трябва да се поберат толкова добре. Това е най-очевидният случай на съвпадения и само Земята сред всички планети е благословена по този начин. "

Хенри Крол, автор на „Космологични ледникови периоди“, обсъжда пристигането на Луната в орбита около Земята)

Луната в митологията

Теориите за Луната всъщност датират хиляди години, тъй като различни култури и цивилизации обсъждат историята за това как тя е била там, където живее днес.

Древен календар, разположен в двора на Каласасая, Боливия
разказва за време, когато нашата луна не е била там.

Гръцките автори Аристотел и Плутарх, както и римските автори Аполоний Родий и Овид всички писали за група хора, наречени проселени, живеещи в централната планинска област на Гърция, наречена Аркадия. Проселените претендираха за титла в тази област, защото предците им са били там „преди да е имало луна на небето“. [6]

Това твърдение е подкрепено със символи на стената на двора на Каласасая, близо до град Тиауанако, Боливия, които записват, че Луната е излязла в орбита около Земята между 11 500 и 13 000 години, много преди записаната история.

*** *** ***

Зулу Шаман Кредо Мутва каза, че легендите за Зулу вярват, че Луната е куха и домът на Питона или Читаури, или както ги нарича Дейвид Ике "Рептилиите" , раса от интелигентни извънземни. Легендата гласи, че Луната е била доведена тук преди стотици поколения от двама братя, Уован и Мпанку, които са били водачи на тези извънземни на рептилии.

(Легендите на африканските зулу разказват за извънземна раса, наречена Читаври, която издълба луна и я донесе на Земята, за да се използва като хъб за надзор над контрола над човешката раса. Тази легенда се вписва добре в теорията за влечуго-човешкото хибриди, за които се смята, че управляват нашия свят днес).

Тези двама бяха известни като водни братя и двамата имаха люспеста кожа като риба. Тази приказка е много подобна на разказите в Месопотамия и Шумер за двамата братя главни водачи Енлил и Енки, (Господари на Земята).

Кредо продължава да разказва легендите за зулу за това как Уован и Мпанку откраднаха Луната под формата на яйце от „Големия огнен дракон“ и изпразваха жълтъка, докато не беше куха. Тогава те „преобърнаха“ Луната по небето към Земята, което доведе до катаклизмични събития на тази планета, които завършиха „Златния век“ на миналото. [7]

Кредо Мутва твърди, че Земята е била много различна, отколкото сега, преди Луната да е пристигнала. Не е имало сезони и планетата е била постоянно погълната от балдахин от водни пари. Хората не усетиха силния отблясък на Слънцето, който правим сега, и можеха да го видят само през водниста мъгла.

Някога Земята беше красиво място, прекрасно място, буйно и зелено с гигантски червени дървета, виолетови и папрати с нежна дъждовна и мъгла. Водният балдахин падна на Земята като катаклизъм на дъжд, когато Луната беше поставена на място в земната орбита. Това се символизира в Библията, когато вали 40 дни и 40 нощи.

Пристигането на Луната и рептилите промени всичко на Земята. Той променя въртенето и ъгъла на Земята. Земята се обърна по оста си, докато сме наопаки, както казва легендата, и донесе по-мощни приливни системи, които някога бяха много по-спокойни. Жените не са менструавали преди пристигането на Луната.

Зюлус и други местни африкански сметки казват, че Луната е била построена далеч, далеч, за да следи хората и като средство за пътуване по Вселената. Кредо казва, че "гигантската майка-кораб" на влечугите е Луната и от там са избягали по време на катаклизмите на "Големия потоп", които са причинили, манипулирайки Луната и създавайки други космически събития.

Може ли да е истина?

Възмутителна, тъй като теорията за Луната на космическия кораб може да се появи първо, помислете как този модел примирява всички мистерии на Луната. Обяснява защо Луната дава доказателства, че е по-стара от Земята и може би дори от Слънчевата ни система и защо има три отделни слоя в рамките на Луната, с най-плътните материали на външния слой, както би се очаквало от „корпуса“ на космически кораб ще бъде.

Това би могло да обясни и защо на повърхността на Луната не са открити следи от вода, но все пак има доказателства, че съществува дълбоко вътре. Тази теория би обяснила и странните марии и маски, може би останките от машините, използвани за издълбаване на Луната.

Идеята за изкуствен спътник би могла да обясни странните, ритмични „лунни земетресения“ като изкуствени конструкции, реагиращи по същия начин в периоди на стрес от дърпането на Земята. А изкуственото оборудване под повърхността на Луната може да е източникът на газовите облаци, които са били наблюдавани.

Учен на име Ървин И. Шапиро, който работи в Центъра за астрофизика в Харвард Смитсън, казва:

"Разглеждайки всички въпроси на аномалията и неотговорени въпроси за Луната, най-доброто обяснение за Луната е наблюдателна грешка, тя не съществува" Ирвин I.

Шапиро е уважавана фигура в астрофизиката, изследванията му включват използване на гравитационни лещи за оценка на възрастта на Вселената.

Странни аномалии на Луната

Следните странни структури и събития допълнително разпространяват мистерията около Луната:

1. Векове на светкавици: Аристарх, Платон, Ератостен, Биела, Равин Левий и Посидоний съобщават за аномални светлини на Луната. НАСА, една година преди първото лунно кацане, отчете 570+ светлини и светкавици, наблюдавани на Луната от 1540 до 1967 г. [9]

2. Операция „Лунна мига“: Операцията „Лунна мига“ на НАСА откри 28 лунни събития за сравнително кратък период от време. [8]

3. The Shard: The Shard - обект във формата на обелиск, който се извисява на половин мили от района на Укерт на лунната повърхност, е открит от Orbiter 3 през 1968 г. Д-р Брус Корнет, който изучава невероятните фотографии, заяви:

"Никой известен естествен процес не може да обясни подобна структура." [10]

4. Кулата: Една от най-любопитните характеристики, снимана някога на лунната повърхност (снимка на Лунния орбитър III-84M), е невероятна спира, която се издига на повече от 5 мили от района на Синус Медии на лунната повърхност.

5. The Obelisks: Lunar Orbiter II направи няколко снимки през ноември 1966 г., на които бяха показани няколко обелиска, едната от които беше висока над 150 фута.

"... шпиолите бяха подредени точно така, както и ябълките на трите големи пирамиди."

Темата на Луната е трогателна за мнозина. Всяко предположение, че Луната не е това, за което ни беше казано, обикновено следва обвинения в „конспирация“ и псевдонаука.

Въпреки че може да има много теории, които целят развенчаването на всички аспекти на тази теория, има твърде много фактори, които все още не се добавят. Как става така, че привидно несвързаните древни култури имат своя версия на изкуствения мит за Луната?

Защо на повърхността на Луната има необясними геометрични структури, които съответстват на структурите, открити в Древен Египет и други примитивни места на Земята? Как така по чудотворен „шанс“ Луната перфектно затъмнява нашето Слънце?

НАСА е правителствена агенция; Известно е, че държавните агенции имат история на укриване на информация от широката общественост. Разпитването на историята на НАСА не е смешно.

Мнозина спекулират, че НАСА е открила смущаваща информация, когато най-накрая са посетили Луната преди десетилетия, информация, която би причинила много размирици, ако изтече в обществеността.

Независимо от това, ние оставаме просто любопитни, тъй като в момента никой не може да завърши разказа за произхода на Луната. Насърчаваме ви да мислите извън рамката в това отношение, тъй като историята и науката от основното естество предоставят само ограничена гледна точка по въпроса. Може би Джордж Лукас беше намерен за нещо в края на краищата ...

От Джеф Робъртс, колективна еволюция ;

1.)    http://news.google.com/newspapers?nid=1817&dat=19711016&id=TQ4fAAAAIBAJ&sjid=I5wEAAAAIBAJ&pg=6760,3106296 (облаци от водни пари, открити на луната);
2.)    https://humansarefree.com/2013/12/who-parked-moon-in-perfect-circular.html;
3.)    http://physicsworld.com/cws/article/news/2012/mar/26/fward-doubts-cast-over-lunar-formation-models (Теория / Луна / Земя Изотопи);
4.)    Бенет, М., Пърси, Д. (2001). Тъмна Луна: Аполон и свирките. (с. 269). Приключения Неограничена преса.
5.)    http://ngm.nationalgeographic.com/1969/12/moon-landing/moon-rock-text (лунната скала се различава от земната скала);
6.)    http://www.halexandria.org/dward200.htm(Proselenes);
7.)    http://www.youtube.com/watch?v=2Da5Keq7HSg (Ике обсъжда Кредо Мутва и теорията на кухата луна);
8.)    http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19660030253_1966030253.pdf (проект лунна мига);
9.)    http://www.bibliotecapleyades.net/luna/lunarevents/NASA_R-277_1700s.htm (копие на публикацията на НАСА Хронологичен каталог на отчетените лунни събития);
10.) http://tieba.baidu.com/p/17046300 (писмото на д-р Брус Корнет, описващо странни аномалии на Луната);
11.) http://www.astrosurf.com/lunascan/argosy_cuspids.htm;