17.08.2017 12:34 - Биологично телепортация може да посее живота галактика
Автор: zahariada Категория: Технологии
-1

Биологично телепортация може да посее живота галактика Източник превод за gearmix ( Вадим Tarabarko )

Първият биологичен телепорта намира в лабораторията на синтетични Dzhenomiks Inc .. (SGI), разположен на партерния етаж на сградата, в Сан Диего, и прилича на голям камион с оборудването.

В действителност, това устройство е колекция от малки машини и лабораторни роботи - свързани един с друг, те образуват една голяма единица. Той е в състояние да направи нещо безпрецедентно, а именно, да се прехвърлят на цифровия код, за да отпечатате вируси.

В поредица от експерименти, които са влезли крайната им фаза миналата година, SGI учени експулсирани групи от генетичните инструкции от други части на сградата, за целите на автоматичното възпроизвеждане на ДНК-то на нормален грипен вирус. По същия начин са направени активното бактериофаг (вирус, който инфектира бактериите).

Въпреки че не е първият случай на вируса на производството части от ДНК, но това е първият случай на вируса в автоматичен режим, без ръчни операции.

Устройството, наречено "цифрово-биологична конвертор", бе демонстрирано през май. Въпреки че е само прототип, но в дългосрочен план, тези средства биха могли да пренесат биологична информация от мястото на възникване на епидемии директно на производителите на ваксини или "печата" на поискване персонализирани лекарства директно на мястото на разположение на пациента.

"А цяло десетилетие, ние сме били мечтаете за възможността за предаване на форми на живот, по факс" - казва Хуан Enrikez, компания Excel Venchus офицер предприятие на, инвестирали в SGI. Той предвижда нова индустриална революция на базата на "цифрова-биологична конвертор" от мащаба на революцията, която се получава, когато памучен-бране машина.

Kreyg Вентър, биолог и дисидент, който основана през 2005 г. Синтетични Геномика на фирмата (въпреки че той вече не участва в ежедневната дейност на нея), предполага възможността за междупланетен прехвърляне на форми на живот.

"Той го обсъди с Елон Мъск", каза Дан Гибсън, вицепрезидент на ДНК технологии SGI.

грипни вируси

За разлика от Крейг Вентър известни силни отчети и обширни планове Gibson известни сред биолози асоциирането си с "монтаж Gibson "- реакции свързващи малка част от ДНК от лабораторията в по-големи гени.

Създаден SGI търговски ДНК принтер BioXP 3200 е в основата на биологичното цифров преобразувател. Когато Гибсън, в офиса, изпраща съобщение конвертор, един ще започне да използва предварително заредени химикали. Такова съобщение ще можем да го изпрати някъде.

В края на май команда Гибсън освободен, тъй като те се използват принтера за създаване на ДНК, РНК, протеините и вирусите "автоматично от ДНК последователностите, предавани по цифров път, без човешка намеса."

Работата по цифров преобразувател-биологична започва през 2013 г., когато SGI и производител на наркотици Novartis проведе опит, за да разберете дали това е възможно да се използват грип епидемия данни за бързото създаване на вируса на семена, използвани в производството на ваксини.

Възможност да се провери дойде през март същата година, когато китайците обявиха епидемия на грипния вирус H7N9 и пуснати в публичното пространство на неговата ДНК последователност. (. Н и N, в името на грип са хемаглутинин и невраминидаза протеини на външната обвивка на вируса, който открива на имунната система) "Беше неделя на Великден - казва Гибсън - когато получих писмо със съобщение на паника в Китай, причинена от вирус H7N9 инфлуенца по птиците. Така че ние бяхме в състояние да се получи ДНК последователност много бързо. "

Два дни по-късно, без достъп до пробите, само с цифрова поредица, SGI синтезира ДНК принтер гени Н и N. Тези протеинови вериги на ДНК бяха изпратени Novartis, които въз основа на тях създаде щам на вируса, съдържащ нова генетична информация за производството на ваксина. Според Гибсън, то тогава беше, че идеята за цифрово-биологична конвертор се е превърнала в реалност. "Аз казах - ако не можем да я тури всички заедно в една кутия" Той си спомня.

Гибсън се надява да изгради печеливш бизнес на базата на това устройство. "Представете си - казва той - че в Центъра за превенция и контрол на инфекциозни болести в Атланта декодира генетичната информация за антителата на болестта - като Ебола, заплашвайки епидемия. Този код може да бъде изпратен до преобразуватели в световен мащаб и да започне производството на противоотрова. Вярвам, че това ще бъде възможно в близко бъдеще. "

проблеми за грешка

Без значение колко забележителна възможност да работите за живота и разпространявате това отдалечено полезна биологична телепортиране остава въпрос на дебат. Създаването на големи количества от вируса на семена - това е важно, но това е само една стъпка в производството на ваксини в материални количества за цялата страна. Отслабени вируси, е част от ваксинацията срещу грип трябва да се отглеждат в кокоши яйца трилиона - най-внимателно планиран процес отнема шест месеца.

"ДНК нишки, произведени от преобразувателя на SGI компанията, все още податливи на грешки или мутации на случаен принцип. Нивото на тези мутации ще бъде неприемливо високо ... за производството на ваксини, или фармацевтични продукти ", - казва Дейвид Евънс, вирусолог в Университета на Алберта.

И все пак, според Еванс ", въпреки че всяка стъпка няма много новост, се събраха за производството на функционални ДНК, тези стъпки са много впечатляващи ... Решаване на проблема с грешка и имаш устройство, което ще бъде една."

Гибсън твърди, че се търси решение на проблема на грешка, както се опитва да намали конвертор да работите ефективно. Сега обемът на устройството отнема около автомобила Fiat 500.

панспермията

SGI не още ", публикувана на живота" - повечето биолози не считат, вируси, които живеят. Но компанията може да се подходи към този. През 2016 SGI обяви създаването на "минимално клетъчни" бактерии с най-малката от всички генома, които биха могли да послужат като запис касета на нови генетични инструкции. Според Гибсън, като "минимално клетка е най-простата форма на живот", би било логично да се опита да го публикува.

Някои привърженици на услугите от общ интерес, включително Kreyg Вентър, става ясно, че най-високото ниво на ДНК принтер ще изпрати на формите на живот между планети. В този сценарий, машината - създателят на веригите на ДНК на фрагменти - могат да се изпращат до Марс, за да получи генетичния код на всички живи - или в близост до - формите.

Тези данни биха могли да бъдат прехвърлени към наземните преобразуватели, които са революция извънземна форма на живот, може би в лабораторията на висока степен на сигурност. служители SGI Група докато работят с учени от НАСА в пустинята Мохаве през 2013 г., тестване на различни аспекти на теорията. "Ние натоварен на автобуса с всички необходими, някои проби изолирани и да ги в последователност", заяви Гибсън.

Още по-голям интерес да изпращате информация за живота в космоса. Според една от теориите за произхода на живота на Земята, известен като "панспермия" оживя от метеорит или комета. Изпращане на пространство на биологичните преобразуватели ще бъде един вид "върне стократно" на човечеството, казва Хуан Enrikez, от по-нататъшното разпространение на живот.

"Искам да направя нещо отвъд този свят - да изпрати такова нещо до Марс и вид гориво, или да отпечатате част от атмосферата, или хранителни вещества," - казва той.

Това повдига въпроса за това какво форма на живот или всяка генетична последователност изпратен на първо място. собствена ДНК Kreyg Вентър тайно се използва за първи генома на човека е публикувана през 2003 година.

На въпрос дали Вентър ще играе ген на друга планета, Гибсън и Enrikez отговори на един и същ: "Без коментар"