31.01.2017 09:34 - EM-Drive Engine Генерира Thrust Използването на Нищо
Автор: zahariada Категория: Технологии

EM-Drive Engine Генерира Thrust Използването на Нищо
Публикувано на 20 декември, 2016 от Едмондо Burr в Technology

Учените са създали "невъзможно" космически летателни апарати двигател, който създава тяга, използвайки нищо за гориво освен празно пространство и които няма движещи се части или емисии.

Звучи като научна фантастика, но това може да е вярно и има всички основания за установяване на учените не го искат да бъде така.

Най- ЕМ-Drive(електромагнитната диск) използва субатомни частици, които все още не са се появили, както и когато е необходимо, за да се задвижват във всяка посока, се налага нищо друго освен една настройка и потенциалната енергия, която съществува в космическия вакуум.

Дневната стадо от овце доклади:

от Майк Адамс

Аз съм фен на физик Ричард Файнман, и един от най-запомнящите му цитати обяснява, че "науката е вярата в невежеството на експертите."

В действителност, "експертите" на науката са толкова често грешат, че го прави тяхната арогантност смешно, и днес ние имаме още един пример от подготвящата се, необяснима технология, която се изпраща физици обратно на чертожната дъска, за да пренапише предполагаемите "закони" за това как вселена работи.

Въпросната технология се нарича EM Drive, и това е "невъзможно" космически летателни апарати за задвижване устройство, което произвежда реалната тяга, докато излъчват нищо (т.е. без отработени) и като няма движещи се части. "The EM диск (електромагнитната диск) използва електромагнитни резонатори за микровълново директно да конвертирате електрическа енергия, за да тяга без да е необходимо да се отстрани всеки ракетно гориво", обяснява Hacked.com. "[Харолд Г. Уайт, учен] предлага на тягата на EM устройство се дължи на виртуални частици в квантовата вакуум, който се държат като горивни йони в магнито-хидродинамични задвижващи системи, извличане на" гориво "от самата тъкан на пространство-времето и елиминиране на необходимостта от извършване ракетно гориво. "

Изобретен от инженерна пионер Роджър Shawyer преди близо 15 години, EM диск отдавна е осмиван от "обикновените" учени в много по същия начин, че студен термоядрен синтез (Low Energy ядрени реакции) също са широко осмиван от горещи академици слети.

И все пак Shawyer може да се смее последен, след като всички. Мартин Tajmar, директорът на Института и ръководител на космически системи в Дрезден технологичен университет в Германия, просто е възпроизведен измерванията на теглителната сила на пръв поглед устройството тяга "невъзможно", провеждане на експеримент му във вакуум, който имитира среда на пространството. Той представи откритията си в Американския институт за аеронавтика и астронавтика "Propulsion и енергиен форум и изложение през 2015 г. Можете да видите неговото EM диск разговор изброени в брошурата за събитие в тази връзка .

EMDrive изглежда, че нарушава законите на известни физика ... но това също изглежда да работи

"Нашите измервания показват, тяги, както се очаква от предишните претенции след внимателно изучаване на термични и електромагнитни смущения", казва хартията на науката .Тестовете бяха проведени във висок вакуум: "Ние използвахме тази настройка, за да се тества EMDrive за първи път в дълбок вакуум надолу до 4 Ч 10 -6 мбара спазване подобни тяги (въпреки че при малко по-ниски нива на мощност) като изключва всяка въздух влияние в тази конфигурация. "

Както документа обяснява, многобройни експерименти вече очевидно потвърждават действието на теглителната сила на този "невъзможно" двигател, който изглежда, че нарушава известните закони на физиката:

Преди няколко години, Shawyer доминираха в изобретен още един вид propellantless задвижващата система, наречена EMDrive, която използва само на борда на електрическа енергия, подобна на ракетата на фотон, но с порядъци по-тяга и без да има нужда от още един сателит. Ако е истина, това със сигурност може да революционизира космическите пътувания. Трябва да се отбележи, че Shawyers анализ и претенции са силно противоречиви (напр Ref. 9), тъй като това би очевидно нарушават опазването на инерция (бутане срещу себе си) след неговата теория. Освен теоретичната концепция, най-интересни са експериментални претенции, че са били публикувани до момента. Shawyer тества EMDrive на баланс в посока нагоре и надолу посока спазване промени в теглото (= тяги), близки до неговите теоретични предсказания, използвайки измервания прецизно Q фактор с 16 милиНютона използвайки 850 W на микровълнова мощност - в близост до 5600 пъти по-големи от очакваното от чистата класическа тяга радиация . Той твърди, че са направили проверки за топлинна и електромагнитни влияние. По-късно изследване бе направено на торсионна баланс с помощта на въздушни лагери, където се наблюдават въртене на пълен апарат с всички електрониката и захранващи устройства на борда. Независими тестове са проведени в Китай от Yang et al10-12 които тествахме EMDrive на тягата стойка сила обратна връзка и постига до 720 Мп тяга с 1000 W мощност на микровълните с още по-високи Q фактори в сравнение с Shawyer. Съвсем наскоро, Брейди и др тества концепцията на усукване баланс на НАСА с (микро) N резолюция получаване тяги за 50 (микро) N, използвайки само 20 W на RF мощност. Електрониката на микровълнови бяха монтирани върху баланса и захранване се подава с помощта на течни метални контакти. Силни магнити са били използвани за токове на Фуко, затихване на баланса и лазерен интерферометър за наблюдение на движението на баланс. Тестването беше доста ограничен (само на няколко опитни маршрути извършени, не далавераджия посока обръщане) се наблюдава и взаимодействие с магнитно затихване по време на работа на далавераджия - обаче под EMDrive заби стойности. Нулева измерване се извършва с помощта на резистор вместо EMDrive. UK медиите започва да докладва за EM диск

Гледах тази история в продължение на една година, в очакване на друг лабораторно потвърждение на стойностите на тягата. За моя изненада, медиите във Великобритания е започнала да взема на това развитие, също.

"Устройството е в състояние да произвежда тяга няколко хиляди пъти по-голяма от тази на стандартния фотон ракета и може да получи до Марс в рамките на 70 дни или Плутон в рамките на 18 месеца," съобщава Telegraph . "Едно пътуване до Алфа Кентавър, която ще отнеме десетки хиляди години, за да достигне в момента, може да се стигне само за 100 години."

The Telegraph продължава да се каже:

Shawyer също така твърди, че той е само на няколко месеца от публикуването на нови резултати, потвърждаващи, че неговата кола работи в списание за партньорска проверка. Въпреки това учените все още нямат представа как тя наистина работи. НАСА предполагат, че това може да има нещо общо с технологията манипулиране на субатомните частици, които непрекъснато се появяват в и извън съществуване в празно пространство. Проф Tajmer представи констатациите си до 2015 Американския институт за аеронавтика и астронавтика "Propulsion и енергиен форум и изложение на тази седмица. Известен науката издухан от пробив, че никой не разбира

Една от причините, които обичам да покрие този вид на новини е, защото тя засилва най-важното идеята, че арогантните учените не са заблуждават Майката Природа . Това е хубаво да се види арогантни учени унижат от време на време, като нови, развиващи се явления, те не могат да обяснят.

Ричард Файнман разбрали това. Той е брилянтен, но скромен, винаги очарован от тайните на природата. Файнман напълно осъзнах, че дори собствените си огромни познания по физика е малко повече от една спекулация на прах в сравнение с областта на знанието и все още трябва да бъдат проучени.

Днес твърде много учени са изоставени самата идея, че нищо ново може все още да бъде открита. Те си мислят, че знаят всичко вече ..., че "науката" е достигнала плато на абсолютната истина, от която се понася нула дивергенция. Но това не е наука ... това е догма. Real науката е практиката на умишлено преследване на нови знания, дори когато разбереш, че новите открития могат да правят вашите съществуващи "научни" вярвания остаряла.

"Нова наука", както е известен описано, навлиза в сферата на квантовата физика и дори влиянието на наблюдател (намерение) върху резултатите във видимата физическата вселена. Както документа за научни изследвания е показано по-горе обяснява, "НАСА предполагат, че това може да има нещо общо с технологията манипулиране на субатомните частици, които непрекъснато се появяват в и извън съществуване в празно пространство."

Такива идеи плашат конвенционални, старата школа учени, които са ужасени от реални открития, защото те може да застраши тяхната свещена догма. Идеята, че устройство, което излъчва нищо може да произведе огромен натиск, който може да направи революция пространство пътуване просто не е концепция, повечето учени са готови да се забавляват ... дори и ако това може би е един от най-важните изобретения на човешката цивилизация някога. (Последиците за колонизиране на други светове са изумителни ... това може да е технология, която се човечеството от уязвима, единствена планета видове към галактическа цивилизация.)

Поради тази причина, EM диск ще бъде грубо нападнат от старата школа физици и засищащ, познавателно запек учени.Идеята, че техните религиозни научни вярвания може да бъде заменена от нови разширения в човешкото разбиране просто ги вбесява. Така те се закрепи навън и атакува пионерите да ги съборят, потискане на развитието на науката, като същевременно защитават тяхната "интелектуална територия" и промишлеността влияние.

Защо бъдещите космически кораби ще изглеждат по-скоро като Детстарс от X-Wing Fighters

Между другото, ако EM устройство доказва, работещ, всички тези научнофантастични филми, които изобразяват космически кораби, които произвеждат видими, огнена тяга ще изведнъж се остарели. В бъдеще на космическите пътувания с ЕМ дискове, няма видими двигатели. Дори по-добре, а космически кораб, не е необходимо да има ориентация предварително определен натиск, тъй като EM дискове може да бъде изграден на вътрешните кардан дълбоко във вътрешността на кораба и посочи във всяка посока, за да произвеждат тяга в тази посока.Не е нужно да ги монтирате на периметъра на кораба, с други думи. Те могат да бъдат вътрешно. Това също така означава, космически кораби не трябва да се "превърне" да промени техния посоката на теглителната сила. Това означава също, комуникации предавка от външната страна на тези превозни средства могат да бъдат трайно ориентирана към Земята, правейки комуникации далеч по-лесно да се поддържа.

Като себе си учен, аз също могат да ви кажа, това означава, тези кораби ще бъде изградена като сферични машини , за да се монтира двигатели EM устройство в центъра на масата (за всички видове очевидни причини, свързани със законите на физиката).По този начин, бъдещи космически кораби ще изглеждат по-скоро като мини Детстарс от X-Wing бойци. Не е въздух в пространството. "Крила" не са необходими. По същество, всеки кораб, което сте виждали в Star Wars, Star Trek и Battlestar Galactica е напълно погрешно.

С Майк Адамс / The Daily стадо от овце