22.11.2016 12:49 - Изследванията потвърждават, че всички специални и уникални като пръстови отпечатъци мозъците

Изследванията потвърждават, че всички специални и уникални като пръстови отпечатъци мозъците Източник превод за gearmix

Тя се казва, че "всички мозъци са подредени по различен начин", а сега и с екип от учени, водени от изследователи от университета Карнеги Мелън са показали, че това е така. Групата е разработила начин за създаване на "отпечатък" на мозъка, използвайки дифузия магнитен резонанс (MRI), и е установено, че структурните връзки са толкова уникални, че те могат да бъдат използвани за идентифициране на хора. Тъй като те пишат в работата си, изследването на мозъка на 699 души са били проучени. Дифузията MRI е наречена така, защото използва процеса на дифузия на водни молекули в биологичните тъкани за създаване на контрастен образ.

Тогава взеха резултатите и изчисляват точката за разпределение на водата в пътища отношения (нарича "локална връзка") бялото вещество на мозъка. Те открили, че всеки човек е уникален местен CONNECT, като пръстови отпечатъци. Дори близнаци местно CONNECT мачове само 12%. За да се гарантира, че заключенията са верни, те прекарали 17 хиляди идентификационни тестове и е установено, че начина, по който да се разграничат един човек от друг с почти 100% вероятност.

Все пак, това не е всичко, че отборът е в състояние да открие. Те също така, че животът на човешкия опит, например, материална бедност, или заболяване, също имат влияние върху структурата на мозъка. По този начин, изследователите биха могли да използват този метод, за да се разбере как околната среда и преживявания оформят мозъците на хората. Дали ще е някога да се използва за идентифициране - кой знае, в същото време, учените са насочени към медицинската употреба на откритите резултати.