12.10.2012 11:18 - Учени от Центъра за астрофиэичеси иэследвания в лаборатория Ферми
Автор: zahariada Категория: Технологии

Учени от Центъра за астрофизически изследвания в лабораторията Ферми image(Fermilab) сега работят над създаването на устройства «холометър» (Holometer), с помощта на който те ще могат да опровергаят всичко, което човечеството сега знае за Вселената.

НАШИЯТ СВЯТ Е ПРОЕКЦИЯ
.
С устройство "Golometr" експерти се надяват да докажат или опровергаят хипотезата луд, че триизмерна Вселена в същата форма, както знаем, тя просто не съществува, тъй като нищо друго освен един вид холограма. С други думи, на заобикалящата ни реалност - илюзия и нищо повече.

... Теорията, че вселената е холограма, която се появява да се основава не толкова отдавна, на предположението, че пространството и времето във Вселената не са постоянни. Че те са съставени от отделни части, точки - като че ли от пиксела, което е причината да не може да увеличи "Zoom" на Вселената е безкрайна, прониква по-дълбоко и по-дълбоко в същността на нещата. За постигане на определени ценности мащаб, получени от вселената нещо като цифрови изображения с много лошо качество - размита, размазано. Представете си, обичайната картина на списанието. Прилича на непрекъснато изображение, но след определено ниво на увеличение, разпада до точката на формиране на единно цяло. И тъй като се предполага, че нашия свят изграден от микроскопични точки в една красива, дори изпъкнал образ.

Една невероятна теория! И доскоро се смяташе леко. Само едно скорошно изследване на черни дупки са убедени повечето изследователи, че "холографски" теория е нещо там. Фактът, че астрономите намерени постепенното изпарение на черни дупки с течение на времето са довели до информация парадокс - всички, съдържащи информация за смелостта на дупките в този случай ще изчезнат. Но това противоречи на принципа за запазване на информация. Но на Нобелова награда по физика Джерард t"Hooft, въз основа на произведения на проф. Яков Bekenstein университет в Ерусалим, се оказа, че цялата информация, съдържаща се в триизмерен обект може да се съхранява в двумерен границите, които остават след разрушаването му - само като триизмерен образ обект може да бъде поставен в две триизмерна холограма.

Учените някак си просто се случи Phantasm

За първи път "луда" идея на универсална илюзия е роден физик Дейвид Бом, Университета на Лондон, колегата на Алберт Айнщайн, в средата на ХХ век. Според неговата теория на целия свят е почти същото като холограма. Като произволно малка част от холограмата съдържа всички изображения на триизмерен обект и всеки обект съществуващите "вградени" във всяка от нейните съставни части.

- От това следва, че обективната реалност не съществува - тогава направи зашеметяващ извод Бом. - Дори и с привидна плътност на вселената, в същността си - една илюзия, един гигантски, детайлни холограма.

Спомнете си, че холограмата е триизмерна снимка прави с лазер. За да го направи, особено фотографиран обект трябва да бъдат осветени с лазерни лъчи. Тогава втори лазерен лъч, като към отразена светлина от обекта, дава намеса модел (редуване на минимуми и максимуми на светлината), която може да бъде заснето на филм. Готови изстрел изглежда като безсмислено редуване на светли и тъмни линии. Ho струва подчертае изстрел друг лазерен лъч, като веднъж е триизмерен образ на оригиналния обект.

Три измерения не е само забележителна характеристика, присъща на холограмата. Ако холограма на изображение, например, едно дърво намали наполовина и покриване на лазер, всяка половина ще съдържа цялото изображение на едно и също дърво точно със същия размер. Ако, обаче, продължават да се намали холограма на по-малки парчета, като всяка от тях откриваме отново изображението на обекта като цяло. За разлика от обикновените фотографии, всяка част от холограмата съдържа цялата информация по темата, но със съответното намаляване на пропорционално по-голяма яснота.

- Как една холограма, "цялото във всяка част" ни позволява изцяло нов начин за подход на въпрос на организация и подреденост - Бом обясни. - През по-голямата част от историята си, западната наука е разработен с идеята, че най-добрият начин да се разбере един физически феномен, независимо дали е жаба или един атом - това го нарежете и проучване съставните му части. Холограмния ни показа, че някои неща във вселената не се поддава на проучване по този начин. Ако спрем всичко, подредени холографски, ние не ще се части, от които се състои, тъй като ние се едно и също нещо, но по-малко точност.

И тогава дойде всичко това е обяснено аспект

Под "луда" идея на Бом и бутна по-сензационно за времето си експеримент с елементарните частици. Физикът Алън от Университета на Aspect Париж през 1982 г. установи, че при определени условия електроните са в състояние да мигновено комуникират един с друг, независимо от разстоянието между тях. Не независимо дали десетмилиметра между двете, или 10 милиарда мили. Някак си всяка частица винаги изглежда да се знае какво друго прави. Объркани само един проблем с това: тя наруши постулат за ограничаване на скоростта на Айнщайн за разпространение на взаимодействие, скоростта на светлината. От пътуват по-бързо от светлината е еквивалентно да се преодолее бариерата на времето това обезсърчително перспективата е принуден физици силно съмнение работата на аспект.

Но Баум е успял да намери обяснение. Според него, елементарните частици си взаимодействат по всяко разстояние, не защото те се разменят по някакъв тайнствен сигнали помежду си, а защото си отделност е илюзорна. Той обясни, че в някои по-дълбоко ниво на реалността такива частици не са отделни единици, но в действителност разширяването на нещо по-фундаментално.

"Неговите сложни професор теория за по-добро разбиране илюстрира от следния пример - авторът е написал книгата" холографска вселена ", Майкъл Талбот. - Представете си аквариум с риби. Представете си също, че не можете да видите аквариума директно, но могат да видят само два телевизионни екрана, които предават снимки от камери намира един отпред и едната страна на аквариума. С поглед към екрана, можете да заключим, че рибата на всеки един от екраните - на отделните обекти. Тъй като камери предават изображения от различни ъгли, рибата изглеждат различно. Но, като продължават да се наблюдават, след известно време ще откриете, че и двете риби на различни екрани има връзка. Когато една риба се превръща, а другият също се променя посоката си на движение, малко по-различно, но винаги първо място, съответно. Когато видите една риба отпред, други със сигурност в профил. Ако не притежавате пълна картина на ситуацията, е вероятно да заключим, че рибата трябва по някакъв начин мигновено комуникират един с друг, този факт не е случайно съвпадение. "

- Изрично суперсветлинни взаимодействие между частиците ни казва, че има по-дълбоко ниво на реалността скрити от нас - да обяснят феномена на Бом експерименти аспект - по-висок размер от нашата собствена, по аналогия с аквариум. Разделете частици виждаме само защото ние виждаме само една част от реалността. Частица - не отделни "части", но е изправена пред по-дълбоко единство, което в крайна сметка е като холографски и невидимо, както е посочено по-горе дърво. И тъй като всичко във физическата реалност се състои от тези "призраци", които наблюдаваме Вселената се е проекция, холограма.

Какво друго може да носи холограма - все още не е известна. Например, да предположим, че е - това е една матрица, което води до всичко в света, най-малко, тя разполага с всички елементарни частици, които са взели или ще бъде, веднъж, за да предприеме всички възможни форми на материята и енергията - от снежинките до квазари, от сините китове да гама-лъчи. Това е като универсален магазин, който е всичко.

Въпреки, че Бом и призна, че ние няма как да знае, че все още носи холограма, той го взе при себе си да кажа, че ние нямаме причина да се смята, че няма нищо друго. С други думи, може би, холографски ниво на света - само един от етапите на една безкрайна еволюция.

Време състои на гранули

Но могат да "чувстват" на илюзорната природа на този инструмент? Оказа се, да. За няколко години в Германия на гравитационното телескоп, построен в Хановер (Германия), GEO600 провеждане на изследвания за откриване на гравитационни вълни, пространство-времето колебания, които създават свръхмасивни космически обекти. Нито един от вълни през годините, обаче, не е намерен. Една от причините - странни шумове в диапазона от 300 до 1500 Hz, което за дълго време фиксира детектор. Те са затруднени в работата си. Изследователите са търсеше източника на шум, а с тях случайно се свързва с директора на Центъра за астрофизични изследвания в лаборатория Ферми име Craig Hogan. Той заяви, че разбира какво се случва. Според него, от холографски принцип предполага, че пространство-времето не е непрекъсната линия, а вероятно и представлява набор от microzones, зърнени храни, някакъв вид на квантовата пространство-време.

- Точност апарат GEO600 е достатъчно за сега да се определи вакуум колебания, които възникват в границите на квантите на място, същите тези зърна, от които, ако холографският принцип е правилна, Вселената е - обясни проф. Хоган.

Според него, GEO600 и просто попаднах на основните ограничение на пространство-времето - на едни и същи "семена", като снимки зърно списание. И това се възприема като пречка "шум".

И Крейг Hogan след повтаря убеждението Бом:

- Ако резултатите не съвпадат с очакванията GEO600, ние всички живеем в една огромна холограма на универсална скала.

Показания досега детектор точно да съответства на неговите изчисления, и изглежда, че научните среди, на ръба на официалното откриване. Експертите ни напомнят, че след като фоновия шум, поставени от изследователите в Bell лаборатория - основен център за научни изследвания в областта на телекомуникациите, електронните и компютърни системи - експерименти през 1964 г., се превърна в предвестник на глобалното парадигма промяна изследвания, защото тя е била открита космическа радиация фон докаже хипотезата Големия взрив.

А холографски доказателство на Вселената, учените очакват да спечелят, когато устройството "Golometr" с пълен капацитет. Учените се надяват, че ще увеличи размера на практическа информация и знание за това изключително откритие, свързани, докато все още в областта на теоретичната физика. Детекторът е подредена така: блясък лазер чрез гредата сплитер, а от там и две греди преминава през две перпендикулярни тялото отразява и да се върне и се сливат заедно и да се създаде една намеса модел, където нарушаването на докладите на промяна в съотношението на тялото като гравитационна вълна преминава през тялото и компреси или се простира на площ по различен начин в различни посоки.

- "Golometr" ще се увеличи мащаба на пространство-времето и да видим дали предположенията са верни за относителна структура на Вселената, на базата на чисто математически заключения - предлага проф. Хоган.

Първите данни, получени с новата система, ще започне да пристига в средата на тази година.

МНЕНИЕ ОПТИМИСТ
Психолог Джак нива, говорейки за първата си среща с покойния вече е учител на тибетския будизъм Калу Ринпоче, казва, че може да се осъществи този диалог:

- Бихте ли да ми обясни с няколко изречения същността на будистките учения?

- Мога да го направя, но не няма да ми повярва и се опитва да разбере какво казвам, че се нуждаят от много години.

- И все пак, моля, обяснете, защото искам да знам. Отговорете Ринпоче беше много кратък:

- Вие наистина не съществува.
.

МНЕНИЕ ПЕССИМИСТА

Председател на Кралското общество, космология и астрофизика Мартин Рийс: "Раждането на Вселената за нас ще остане завинаги тайна"

- Ние не разбираме законите на Вселената. И не да разбере, как Вселената и какво да очаквате. Хипотези за Големия взрив, както се твърди роди на света около нас, и че успоредно с нашата Вселена може да има много други, или холографски света - ще останат недоказани предположения. Разбира се, има обяснения на всичко, но там не са гении, които биха могли да ги разберем. Човешкият ум е ограничен. И той достига своя лимит. Ние дори и сега по-далеч от разбирането, например, микроструктурата на вакуума, и колко риба в аквариум, който абсолютно никаква представа как да се изгради среда, в която те живеят. Аз, например, има основания да подозира, че пространство - клетъчна структура. И всеки от килията си в трилиони трилиони пъти по-малка от един атом. Но да се докаже или да го опровергае, или не разбират как работи този проект, ние не можем. Проблемът е твърде сложно за човешкия ум непосилни.

Иэточник: "Российский космос"

Тагове:   център,   вселена,

1. анонимен - Отврат
12.10.2012 14:22
Нещо не ми се отдава да разбирам гугъл-преводача.
2. анонимен - fairyfort
12.10.2012 15:21
neshto prevoda li,oformlenieto na izkaza li
3. abstrakttsionist - холограмни глупости
13.10.2012 11:55
Ако холограмните изображения не бяха открити до сега , тази теория нямаше да я има. Това са бля бля на изкуфели физици на 20 и 21 век. Вселената била образ ХаХа , съвземете се , и не вярвайте на луди идеи , значи не може да се приеме скорост превишаваща тази на светлината , а лудата идея за холограмност на вселената може.
4. анонимен - gIBntjfvBBvAZHcO