10.07.2011 22:37 - Ядрената физика на сръбския монах
Автор: zahariada Категория: Технологии

Ядрената физика на сръбския монах

През 1959 г. са публикувани дневниците на Константин Циолковски, в които той признава, че всъщност е пионер в областта на космонавтиката и е сръбски монарх на име Роже Боскович. Оказва се, че почти всички открития на физиците през XIX, XX и XXI век дори, отнасящи се, например, до структурата на материята, елементарните частици, радиоактивните елементи и други подобни, са били извършени в средата на XVIII век.

Но ако Циолковски открито се признава за ученик и последовател на Божкович, други учени със световна известност скромно мълчали за основния източник на своите идеи, защото често те не биха могли дори да ги разбират напълно.

За пример, сръбският монах не само е предопределил очакванията на по-голямата част от откритията на Айнщайн, но дори успял да създаде нещо, към което е бил толкова нетърпелив и след това не е успял да постигне известния физик. Почти 200 години преди публикуването на откритията му, Божкович формулира единната теория на Вселената, успял да създаде формула, която контролира законите на механиката, физиката, химията и биологията.

Междувременно, добре известни учени от тази епоха виждат откритията на техния съвременник, не само преждевременни, но и опасни. По-специално, за дейността на Роджър Boskovic, говори видния френски учен, Лаплас. Сръбският изследовател теоретично е обосновал явления, за които по негово време дори не са чували, но в началото на века, тепърва са започнали да се изследват.

Списъкът на откритията на Божкович прилича на съдържанието на учебник по висша физика за студенти и преподаватели от техническите университети: концепцията за радиоактивността, квантовата теория на полето, атомната структура, принципите на квантовата механика, квантова теория на светлината ... Короната на теоретичната му работа е откриването на елементарни частици, които изграждат света около нас. Божкович уверено заявява, че земя, вода, огън и въздух са съставени от комбинации на частици, които нямат тегло, нито маса. По негово време, това изявление предизвиква само усмивки и шеги от колегите, че е намерил философския камък. Но след почти 300 години, учените са открили и описали теоретичната концепция на един кварк, от който с различни комбинации можете да модулирате всяка елементарна частица, а след това и по-сложните елементи на материята. Това означава, че човекът, който може да създаде машина, практически от почти всякакво вещество, като боклук, например, разложен на елементарни частици, могат да се модулират всякакви неща!

Геният от  Ватикана

Въпреки фантастичните си идеи, самият той е бил доста уважаван, социално реализиран човек.

Той е роден
на 18 Май, 1711 в гр. Дубровник. На 14-годишна възраст постъпва в йезуитския колеж в Рим, една от най-добрите институции за времето си, и се дипломира с отличие в него, става член на Ордена на йезуитите. От този момент започва научната му кариера. Само осем години, след дипломирането си, той публикува първата си работа, далеч напред във времето - за петната по слънцето.

През 1740, на възраст 29 години, Божкович е научен съветник във Ватикана. Заемайки тази престижна позиция, той създава астрономическа обсерватория, занимаваща се  географски и археологически изследвания в Европа и Азия. Освен това, провежда разкопки там, където след близо 200 години, Хайнрих Шлиман открива легендарния град Троя!

Много скоро трудовете на Боскович стават известни в световен мащаб. Монахът е избран за член на британската Royal Society, член-кореспондент на Френската академия на науките, чуждестранен член на Санкт Петербургската академия на науките. Боскович продължава да прави нови открития. При това не се ограничава до математика и физика, а изследва, например, използването на изделия от каучук в индустрията, процеса на пренасянето на малария от комари, научно доказва, че душата не може да бъде във всеки отделен орган на човешкото тяло. Но главното в неговите изследвания е  теорията на светлината, електричеството, магнетизма и структурата на материята.

Изненадващо, учените направили свои открития на основата на трудовете на Боскович, никога не са споменавали своя предшественик. Така че, получилата развитие в началото на ХХ век, статистическа механика на Уилард Гибс, всъщност е била "изобретена" от същия Боскович, както е описано в докладите за теорията на Хайзенберг за пространство-времето, състояща се от неделими точки, "зърна".

Ернетти действително създал машина на времето, но когато стига до своето изобретение, машината изчезва някъде?

Хроновайзорът на Ернетти

Hronovizor Ernetti

Откъде Boskovic е черпил вдъхновение за работата си? В края на краищата, той открил, толкова много, колкото не са били в състояние да открият най-добрите умове на следващия век! Но на разположение на съзнанието на тези хора са били парите, лабораториите и труда на предшествениците. Създава се впечатлението, че Boskovic е учен от бъдещето, който по някакъв неразбираем начин, намира себе си в миналото. И тази версия има право да съществува, защото Boskovic е тясно свързан с Ватикана и йезуитския орден. Може би най-сензационното откритие, внимателно се съхранява в дълбочината на тези структури, и свързаните с това експерименти за пътуване във времето.

Например, в средата на XX век монахът Алфредо Пелегрино Eрнетти твърди, че са изобретили hronovizor - устройство, което ви позволява да гледате какво се случва във всеки един момент в миналото, и дори да попаднете там. Вярно е, че директно Eртетти не искал да говори за това. Само в едно интервю от изданието "Доменика дел Кориере", той казва: "Аз не знам дали Hronovizor е добро или проклятие?". Тогава монахът продължил: "Hronovizor може да се използва за извличане на всякаква информация от всеки период от историята, а това заплашва от опасностти цялото човечество."

От думите му, можем да заключим, че наистина Eрнетти е създал машина на времето, но как той е създал изобретение и какво е станало с него след това?

Пътешественик от бъдещето

Възможно е, Боскович, всъщност да е дошъл от бъдещето. В края на краищата, да направи такива открития, без специално оборудване, лаборатории, системни знания е невъзможно. Истината е, че монахът е попаднъл от бъдещето в миналото с багаж от теории за по-късно време, също е доста невероятно предположение, дори при определено развитие на технологиите. Обаче, ако това се приема като хипотеза ... Възможно е да се осъществява контакт с пътешественици във времето, да говори с тях, и да придобива нови знания. И накрая, третият начин - да е намерил някои натрупвания на знания от предишни цивилизации и да ги разшифрова. Коя от тези възможности е използвал Боскович, не е известно. Но е известно друго - той не е бил сам в своята  гениалност!

Периодично в Европа се появяват хора с много подробни разкази за бъдещето. Сред тях са мистериозният Конт дьо Сен-Жермен, Бенджамин Франклин, граф Калиостро, Джонатан Суифт, Жул Верн и много други. Някои са направили уникални открития, като Волтер, който описва в "Mikromegase" инфрачервените и ултравиолетовите лъчи.

В действителност, много от тези гении, въз основа на техните научни изчисления, сериозно вярват, че рано или късно ще достигнем това ниво на медицината, когато безсмъртието ще стане реалност, или, че ще има технологии, които могат да ви помогнат да се освободите от гравитацията и да се движите свободно във въздуха.

Остава да се надяваме, че съвременните учени внимателно предпрочитат трудовете на Боскович, и кой знае - може би светът ще бъде най-голямото открития!

www.ufolog.ru

Тагове:   циолковски,   боскович,

1. raders - В началото беше много интересно - ...
10.07.2011 23:06
В началото беше много интересно - цялата информация за този Божкович е наистина интересна и си заслужава вниманието. Но като стигна до машината на времето на Ернети и работата се скапа. Чудя се защо, попадайки на толкова ценни неща, така умело ги комбинирате с детинщини.
2. zahariada - :))) Re:1 raders
11.07.2011 10:04
Това не е компилация. Статията е цялостна. Кликнете върху източник.
3. penchoan - В началото беше много интересно - ...
11.07.2011 15:49
raders написа:

Изобретението на патер Ернети не е машина на времето, с която може да се пътува, а хроновизор - нещо като телевизор, с който само може да се наблюдават записите на събития от миналото.
Учителят Петър Дънов, който днес има рожден ден, също потвърждава, че в бъдеще ще могат да се наблюдават събития от миналото, които са записани в Акашовите записи, като разпъването на Христос например.
4. shtaparov - Монах или монарх?
11.07.2011 17:37
Монах или монарх?
5. zahariada - :))) Re:3 penchoan
11.07.2011 18:14
Благодаря ти за усилието да обясниш. Въпреки че е обяснено. Мен ме домързя и го зарязах.
6. puk - Тъй, тъй. Скоро и на теб ще ти обърна ...
11.07.2011 20:26
Тъй, тъй. Скоро и на теб ще ти обърна внимание.