Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2023 04:04 - „Л-Ъ-Ж-А“ -та, която влачи след себи си подлостта ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2007 Коментари: 13 Гласове:
3

Последна промяна: 08.09.2023 07:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                         * * * * * 
                                                      Джон Байърли (2005-2008)



                                                               КОРЕКТНИ ЦИТАТИ;

…В Руското посолство съм канен заедно с десетки други по даден повод като техен възпитаник. В това на американците съм канен два пъти персонално-посланикът ми беше съсед по общежитие, били сме заедно в Стройотряд в прословутата Воркута Вторият път не отидох заради войната в Югославия-върнах поканата. Човекът ме разбра и си взе довиждане лично/по телефона/ когато му сърши мандата, а следващият му беше в Русия …“

„ … Джон Байърли/казвах му Байрон, че ми бе по лесно и лъстиво за него/
06.09 21:05

… Ако погледнеш биографията му ще видиш къде е учил по времето в което и аз съм бил студент Две -3 години е по малък от мен, но не беше ходил войник Теб Гетьо те шашкат неща коиго не ти са се случили в делиормана , или Русе От мен да знаеш, че като живееш и учиш във Водещите университети в Мегаполиси /при мен ЛГУ и филиал на Сорбоната/ , колкото и да си глупав, нелицеприятен, нямащ делиорманската харизма ,ти се случват срещи с интересни в бъдещето хора Познавах спикера на Горната камара, познавах министър в кабинета на саркози...“


                                                       КОРЕКТЕН ЦИТАТ – 3

„9. getmans1 - Сега хубаво внимавай ...

21:52

- Никой не ти оспорва познанството /за втори или трети го показваш това познанство и ако исках да съм в тон с тебе щях да кажа "фукаш"/

- А, за името попитах ЗА ДА СЕ УСЕТИШ, ЧЕ СИ КАЗАЛ  „Л-Ъ-Ж-А“ ... и я казваш съвсем преднамерено.

 - ……“


                                                                            * * * 



Гласувай:
3



1. vencivaleri1951 - Гетьо ти смяташ ли , че не знам кога са войните в бивша югославия?
08.09.2023 09:54
Смяташ ли , че съм бил безучастен тогава и не съм помагал с каквото мога?
Когато те кани добър познат, бивш колега.../независимо от ранг, националност/ се отзоваваш на поканата му-най-малкото за добре дошъл и това е лично Втори път на нац празник ставаш постоянен гост, заедно с нахлебниците , които ти обичаш да цитираш често . Огнян Минчев например би си отрязал 50кг от телесата, за да говори "Байрон" с него, по начина с който говореше с мен Това което ме жегна , най вече бе създалото се впечатление което Илиян Василев кратко изрази с- Добре дошъл в "бардака"
Ако исках да се хваля/ето правя го/ нямаше да акцентирам върху това , че съм бил в тъй важното за българина "Посолството"-хиляди са канените в неговия мандат, а в това , че и той семейно ми е гостувал един път-и то след откза. Срещали сме се и случайно-слизал е от колата Все пак аз си водя кучетата да акат до легацията /та да им мирише/ често-в махалата са ми янките -така ми е наредено от Путин И си го набия в главата Аз не мразя никой народ-дори турците.
САЩ дълго време са ми били за пример Аз и като дете съм ходил в американското посолство-когато "вратите са били отворени" и съм взимал подаръци-значки, първата химикалка ми е американска-от там Паркер
Силно харесвам музикантите им вкл и близката на гочето Хюстън, а Пресли и Синатра и до днес са ми връх Обичам и ти обещах просташка снимка на американска литература от етажерки и в насипно състояние дори, а не на вълшебно плотче като известен библиоман. Фен съм и на американския спорт-бокс, хокей, плуване , лека атлетика. Както написах , с отлични впечатления съм от колегите в общежитието Не съм се радвал когато се разбиваха АПОЛО ракетите, когато сринаха Близнаците, когато дори днес загиват американски военни в САЩ
Разбира се, че съм на руска страна в тази война , защото това решение макар и тежко, бе единствено възможното И то бе предизвикано и руснаците преди да влязат поискаха гаранции, на които им се изсмяха
Е , вече не е смешно
цитирай
2. vmir - Ако бях прочел само
08.09.2023 10:16
къде и с кого е живял, учил, с кого е бил дупе и гащи ботът вв1951, щях да си помисля, че той е измежду онези редки дарования, с които природата окрасява народите, а те от своя страна имат закони за съхранението и развитието на тези красиви Божи дарове. На 3 годинки, а вече четат и пишат, на 6-7 годинки - издали роман или стихосбирка, на 8-9 годинки, а вече говорят на 12-15 езика, или поне на 25 създали теорията на относителността? Как да не ги пращаш такива по света да шашкат хората там с гениалността на сънародниците си??? Както и да се върнат оттам озарени и вдъхновени от чужди свръхдарби, развили способности да разбират другите, да се учат от техните прозрения, светоглед, стремежи и мечти...

Естествено, ботът претендира да е изпълнил подобно очакване. И даже още малко и на агент на ЦРУ ще се изкара - с отлични впечатления от американците, верен им фен и прочие алабализми, нъл тъй, боте???
цитирай
3. getmans1 - З нам бре, ...
08.09.2023 10:19
... Знам, че знаеш но, пък защо да не си излъжеш ... ей, така за аФторитет и сега пак си продължаваш.

ПАК БЛАГОДАРСКО, КАТО НЕ КАЗВАШ, ЧЕ ДОШЪЛ НА КРАКА ДА ТИ СЕ ИЗВИНИ ОТ ИМЕТО НА ... САЩ.


vencivaleri1951 написа:
Гетьо ти смяташ ли , че не знам кога са войните в бивша югославия?
Смяташ ли , че съм бил безучастен тогава и не съм помагал с каквото мога?
Когато те кани добър познат, бивш колега.../независимо от ранг, националност/ се отзоваваш на поканата му-най-малкото за добре дошъл и това е лично Втори път на нац празник ставаш постоянен гост, заедно с нахлебниците , които ти обичаш да цитираш често . Огнян Минчев например би си отрязал 50кг от телесата, за да говори "Байрон" с него, по начина с който говореше с мен Това което ме жегна , най вече бе създалото се впечатление което Илиян Василев кратко изрази с- Добре дошъл в "бардака"
Ако исках да се хваля/ето правя го/ нямаше да акцентирам върху това , че съм бил в тъй важното за българина "Посолството"-хиляди са канените в неговия мандат, а в това , че и той семейно ми е гостувал един път-и то след откза. Срещали сме се и случайно-слизал е от колата Все пак аз си водя кучетата да акат до легацията /та да им мирише/ често-в махалата са ми янките -така ми е наредено от Путин


... ГЛЕДАМ, ЧЕ СИ ДОПЪЛВАЛ КОМЕНТАРА - явно да задълбаеш дъното.

ЗА ТЕБ НЯМАТ ЗНАЧЕНИЕ признанията на преките участници на случилото се в ДОНБАС през 14-та година
цитирай
4. getmans1 - А, този е уникален, ...
08.09.2023 10:32
... На 3 годинки преценил, че Благой Попов бил просто троцкист ... къде отиваш ти, може би ... :):):)

vmir написа:
къде и с кого е живял, учил, с кого е бил дупе и гащи ботът вв1951, щях да си помисля, че той е измежду онези редки дарования, с които природата окрасява народите, а те от своя страна имат закони за съхранението и развитието на тези красиви Божи дарове. На 3 годинки, а вече четат и пишат, на 6-7 годинки - издали роман или стихосбирка, на 8-9 годинки, а вече говорят на 12-15 езика, или поне на 25 създали теорията на относителността? Как да не ги пращаш такива по света да шашкат хората там с гениалността на сънародниците си??? Както и да се върнат оттам озарени и вдъхновени от чужди свръхдарби, развили способности да разбират другите, да се учат от техните прозрения, светоглед, стремежи и мечти...

цитирай
5. vmir - 3. getmans1 - З нам бре, ...
08.09.2023 10:46
getmans1 написа:


ПАК БЛАГОДАРСКО, КАТО НЕ КАЗВАШ, ЧЕ ДОШЪЛ НА КРАКА ДА ТИ СЕ ИЗВИНИ ОТ ИМЕТО НА ... САЩ.



О, не бързай да благодариш на бот, особено щом е дупе и гащи с посланик. Щото един ден посланика ще му довери, че отличните му лични впечатления са фатална грешка на романтичната младост, която е спасила живота му, защото ако беше разбрал колко зли и жестоки са хамериканците и как избиват всички които не ги уважават, сега щеше да се крие из бункерите като ботоксовото джудже, което единствено прозря истината и затова сега си плаща за гениалността.
цитирай
6. vmir - 4. getmans1 - А, този е уникален, ...
08.09.2023 10:55
getmans1 написа:
... На 3 годинки преценил, че Благой Попов бил просто троцкист ... къде отиваш ти, може би ... :):):)



О, да! Гениален като татко си - дезертьор - политкомисар преследващ недезертьорите чак до Виена - най-висшата степен генерал на армията, от която е дезертирал. Ако това не беше любимия спорт на бащата на народите, щях да ги взема за гениални циркови еквилибристи.
цитирай
7. starforlife - Хайде понеже още не съм си легнал, защото се заговорих във Вайбър с Малкия в България - да взема отношение и тук.
08.09.2023 10:59
И понеже постингът е ама баш за Мерзавец51-ви, та няма да може да се опита педерастки да преиначава, че троля.
Та, само по част от лицемерието в 1-ви коментар.
За това например как Америка дори химикалка е показала що е - ха ха ха ха - на съветssкия възпитаник, няма да се спирам и лалосвам както прави постоянно същия съветssки изтърсак.

vencivaleri1951 написа:
Силно харесвам музикантите им вкл и близката на гочето Хюстън, а Пресли и Синатра и до днес са ми връх
Търпеливо ще поNтя, че нищо подобно на това Уитни Хюстън да ми е близка, че дори и позната не съм споменавал, а само споменах, че съм бил в обкръжението й веднъж и то за по-малко от минута.
Но мизерникът си остава мизерник и Мизерник51-ви тепърва ще размята тази си педерастия, израз на това, че по времето на социализъма на Другите беше забранено всичко по-така и само партийнопомазани льольовци като въпросния можеха дори с контакт с личност подобна на Уитни да се пудрят.
Та комплексите и манталитета си им е от тогава.

vencivaleri1951 написа:
Обичам и ти обещах просташка снимка на американска литература от етажерки и в насипно състояние дори, а не на вълшебно плотче като известен библиоман.
СЕГА ВНИМАВАЙТЕ, А НЯКОИ, КОИТО ТОГАВА СЪМ ОТКРЕХНАЛ - ЩЕ СЕ ПОСМЕЯТ ОТНОВО С ЛЬОЛЬОТО.
МизерникоСмешен... На Балалай51-ви говоря - някой да не се обърка.
Преди години балалайкаше за "Арбат", помниш ли?
За същия този "Арбат", в който аз тогава споменах (без идеята и във формат не като хвалене), че обикновено съм си правил срещи (делови или приятелски), защото беше с удобна локация основно спрямо местоработата ми, а и софийските ми къща и апартамент, ПЪРВИТЕ - хе хе хе хе.
Наскоро те ебавах, но ти не разбра, спрямо поредното ти пудрене за "Арбат", от което дори личеше, че не знаеш как преди доста години се премести като локация.
Е... Сега е време на всеослушание да те поебавам със задна дата, ЧЕ ПО ОНОВА ВРЕМЕ, ПРЕДИ ГОДИНИ, АЗ ВКЛЮЧИХ В ПОСТИНГИТЕ СЪС СНИМКИ НА КНИГИ И ТАКАВА, КОЯТО ТИ/ВИЕ ВЪЗПРИЕХТЕ (И ДУМА НАПРОТИВ НЕ ОБЕЛИХТЕ) ЗА ПОЛИЦА С МОИ КНИГИ!
А ТОВА ДОРИ НЕ БЕШЕ ПОЛИЦА, А КАРТИНА!
ПО-СКОРО СТЕНОПИС!
СТЕНОПИСЪТ НА ВХОДА НА "АРБАТ", ОТЛЯВО СЛЕД ВХОДНАТА ВРАТА!
ТА ЕТО ТОЛКОВА И РУСКИЯ КЛУБ ПОЗНАВАШЕ И ПОСЕЩАВАШЕ ТОГАВА! ТИ И ПОДОБНИТЕ ТИ!
ДА НЕ РАЗПОЗНАЕТЕ НЕЩО, КОЕТО ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ И СЕ НАБИВА НА ОЧИ ПРИ ВСЯКО ВЛИЗАНЕ И ИЗЛИЗАНЕ!
СМЕШНИЦИ, НЕУСЕЩАЩИ КОЛКО ПЪТИ ВИ СЕ НАДСМИВАМЕ, НО НЕ ВИ ОСВЕТЛЯВАМЕ!
Така преди време показах завоалирана снимка на Силвестър Сталоун и по основно часовникът му на стойност почти половин милион $.
И отново приятелите ми тук бяха информирани и то предварително и ти се смяхме!
След това дори и на теб изрично ти разкрих тази ебавка (стоят коментарите ми и се вижда, че си прочел), но това не пречеше преди немного време ОТНОВО и за това да педерастееш както за Уитни Хюстън и да продължаваш да мизерстваш, че съм се бил фукал с часовник и прочее бля-бля как еди къде си бил на 1/10-та цена.
Да оставим некадърността ти една снимка да не можеш ЗА СЕКУНДИ в Интернет да откриваш и съответно да разбереш, че това не съм аз, а Сталоун... Че не сме аз и Айшето на друга снимка, а Песков и фльорцата му!
И да кажем друго:
Абе, Идиот... Никъде часовник за половин милион не се продава за 50 000! Никъде!
Освен в "Али Експрес", но вече за 50$ и китайско менте със срок на експлоатация не повече от 4-5 месеца.
За същия този часовник (вариращ като цена от 300 000 до малко под милион $) и ебавката ми с фльорцата на Песков тогава - сега да не те осветлявам - и с това се посмяхме достатъчно с захлупеността ти тогава.

vencivaleri1951 написа:
Разбира се, че съм на руска страна в тази война , защото това решение макар и тежко, бе единствено възможното И то бе предизвикано и руснаците преди да влязат поискаха гаранции, на които им се изсмяха
Както вече казах при теб - Руssия вече не е световна сила, а регионална и никой няма да се съобразява спрямо нерелевантните й искания!
Ама тя искала НАТО да не се разширява!
Ма кой я пита бе?!
Искат ли съседи на Руssия да влязат в НАТО, ЗА ДА СА ЗАЩИТЕНИ - ЩЕ ВЛЯЗАТ!
Само от началото на войната в Украйна две държави го доказаха, а ти и такива льольовци като теб можете да си балалайкате колкото си искате.
НАТО ТЕПЪРВА ЩЕ СЕ РАЗШИРЯВА И ЗАПОМНЕТЕ, ЧЕ И УКРАЙНА В КРАЙНА СМЕТКА ЩЕ БЪДЕ В НЕГО, А РУSSИЯ НЯМА ДА Я ИМА.
Поне не в настоящата й "форма" и размери.




..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##

StarForLife™ ·idc=5614454~idp=~1881649~080923~009-196·
цитирай
8. vmir - Тъй като отличните впечатления от американците не пречат на ботът да твърди,
08.09.2023 11:16
че за американците останалите са "разходен материал", давам мнение на руснак избягал от руSSия за да не бъде "разходен материал".

https://www.youtube.com/shorts/tPEH_QAqHp4

ИЗБЯГАЛ, а не горд с привилегиите за синовете на политкомисарите!
цитирай
9. vacsine - Само да попитам ( за един приятел) ...
08.09.2023 12:09
Само да попитам ( за един приятел) Лапнишаран51 с американския посланик в това общежитие, дето не можа да го познае на снимката, ли е живял?
цитирай
10. vmir - Делириумът на бот вв1051 ми подсказва
08.09.2023 12:48
защо българите предпочитат да живеят в САЩ пред Европа. Защото визите за болшевишки деятели там бяха забранени. В противен случай и американците щяха да съдят по синовете на политкомисарите за останалите българи.

И се чудя на бот вв1951 ли да благодарим или на Кремъл, че поне за американците сме "европейци", а не лъжливи, лицемерни и крадливи "българи". Нали Кремъл наложи практиката най-невежите и безгрижни Мунчовци да бъдат пращани в чужбина за да ги мислят за наши изявени вундеркинди.
цитирай
11. vmir - Мдам, как ли шеметно е овладявал науките бот вв1951 в Сорбоната,
08.09.2023 15:14
след като на 18 години се е учил на българско четмо и писмо едновременно борейки дислексията с помощта на парижката медицина? Как ли французите са си представяли българите, щом най-заслужилия да учи в знаменитото им учебно заведение е бил такъв неспасяем галфон? Дали не са си мислели, че тук си смъкваме скалповете и си пускаме стрели? Хм...
цитирай
12. vencivaleri1951 - Ти си тъпо копеле, а и подло
08.09.2023 17:11
Да учил съм където съм учили мога да го докажа
Като ученик съм бил пълна катастрофа и това съм признавал тук На 14 трудно четях и пишех Единственото рамо в живота си съм получил от родители, да вляза в гимназия и пак от тях късмет да отида във Франция, където да се отърва от лесно отстраним проблем И съм бил добър син-те живяха сръвнително дълго и ако направим рекапитулация, повече години аз съм се грижил за тях/финансово и физически/ отколкото те за мен Ти за кого си се грижили грижиш бе плазмодий Канарче в къщата си поне имаш ли?

vmir написа:
къде и с кого е живял, учил, с кого е бил дупе и гащи ботът вв1951, щях да си помисля, че той е измежду онези редки дарования, с които природата окрасява народите, а те от своя страна имат закони за съхранението и развитието на тези красиви Божи дарове. На 3 годинки, а вече четат и пишат, на 6-7 годинки - издали роман или стихосбирка, на 8-9 годинки, а вече говорят на 12-15 езика, или поне на 25 създали теорията на относителността? Как да не ги пращаш такива по света да шашкат хората там с гениалността на сънародниците си??? Както и да се върнат оттам озарени и вдъхновени от чужди свръхдарби, развили способности да разбират другите, да се учат от техните прозрения, светоглед, стремежи и мечти...

Естествено, ботът претендира да е изпълнил подобно очакване. И даже още малко и на агент на ЦРУ ще се изкара - с отлични впечатления от американците, верен им фен и прочие алабализми, нъл тъй, боте???

цитирай
13. vmir - 12. vencivaleri1951 - Ти си тъпо копеле, а и подло
08.09.2023 20:30
vencivaleri1951 написа:
Да учил съм където съм учили мога да го докажа
Като ученик съм бил пълна катастрофа и това съм признавал тук На 14 трудно четях и пишех Единственото рамо в живота си съм получил от родители,


Ми анджек, де (и аз - делиорманец)!!! Някъде да съм казал, че след като неграмотен си приключил с гимИназията, не си представлявал българския средношколски гений в Сорбоната???? M???? Колко да съм тъп, че да не се сетя, че щом тейко ти за дезертьорство от българската армия е произведен във върховния чин генерал в същата армия, пък ти да не моЕш да скокнеш на неква си Сорбона с жалките й Волтеровци и так далее, след като руSSнаците са си поили конете в Сена??? Хайде моля, без подценяване!!!

p.s. путлер не мое да буде разбран с разум, оти е най-меко казано гениален. В путлер требе само да се верва. Ше видите гиди фашаги такива как пулер литва прасетата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6189378
Постинги: 2786
Коментари: 26728
Гласове: 9716
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930