Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2022 13:44 - Нов сигнал до Прокуратурата на РБ: Против рекетьорски телефонен номер +359887692562
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 3178 Коментари: 12 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес, 28.11.2022, т.е. преди малко, по телефона ми се обади рекетьор от някаква колекторска фирма, който ме заплашваше и ме обиждаше. Каза че съм бил дължал пари на А1 - т.е. това са тия, които си смениха името, т.е.пребоядисаха се като комунистическата партия, защото знаят че общественият им имидж им е компрометиран. От самото начало усетих, че разговарям с човек хора (тъй като първо някой друг ме свърза с него - някой ме бе търсил по телефона и аз се обадих), които не са спокойни - т.е. не им е чиста работата. По време на разговора, аз го попитах кой е той и къде е адресът му. Той ми каза, че съм дължал бил двеста лева и щяли да станат хиляда. Отговорих му, че няма такова нещо и че той/те са рекетьори. Най-изненадващо за мене, ефектът от тия мои думи беше, че след тях, тоя въобще не ми даде възможност да говоря, а стартира канонада от заплахи и обиди. (при което аз се ядосах и взех също да го заплашвам). Всъщност, опитах се (явно късно), да питам откъде са въпросните пари, които твърди, че съм бил дължал, но оня се занимваше с това да ме обижда и заплашва. Доколкото имам спомен, изтъкваше, че знае адресът ми и данните от личната карта. 

Пари на А1 (М-тел) не дължа. Ще намеря и извадя, преписката си с тях, която съм публикувал доста отдавна. Оттогава до сега, със същите типове (А1) имам и още един случай (плюс тоя, за когото ще пусна линк), който ще опиша сега. 

Става въпрос, че бях техен клиент в продължение на няколко години. Тогава те дойдоха в къщи и ми оставиха две джаджи през които ми подаваха телевизия и интернет. В един момент, някакви ми се обадиха от името на централата на Мтел и ми казаха, че ако съм искал да не ми увеличат месечната такса, трябвало да сключа нов договор с тях по пощата и да плащам по пощата. При което аз отказах и изобщо приключих с тях (сега съм с друг доставчик). 
След това, Мтел, не дойдоха да си вземат джаджите, които ми оставиха, но изглежда вече ми изпращат въпросните рекетьори, които искат от мене някакви пари, които съм им бил дължал. Да, така може и да могат да уплашат бабичките. Парите изглежда ги искат за това, че не съм им върнал джаджите. Защо не дойдат да си ги поне поискат? Отговорът вероятно е свързан и с някои неща които поназнайвам, щото говорих и с хора, които са ходили да им ги върнат. Но при връщането, от М-тел (А1), издали невалиден документ - изглежда с цел да прецакват всеки път бившите си клиенти, като им изпращат рекетьори които да искат пари от тях - тва е нещо като феодалната зависимост на крепостните селяни - нема измъкване от М-тел, тия не те пущат. 

Въпросният телефонен рекетьор с когото разговарях, се държеше точно като педерас. Да, това е сигурно. Самата интонация на гласа, а и самият маниер на говорене, за мене беше очевиден. Веднага му казах, че е очевиден педерас и ако е срещу мене, няма да смее да ми говори така. 
Това означава, че днешната самозабравила се управляваща прослойка (т.е. това е точно държавната власт, която се прави на шашава и е организирала всичката тая каша), не може да си намери истински рекетьори, а е наела педераси. Да заплашват бабичките по телефона, а по всичко личи, че те на мене ми били знаели адреса и данните от личната карта. Докато аз не зная кои са те? Така ли? 

Не, много добре зная - това е държавната власт на България. Това е и прокуратурата, на която сега, ще изпратя поредния сигнал, за това, че някой ме заплашва. 

Искам да припомня, че предишните ми сигнали към прокуратурата бяха свързани с мое предположение, че някой има намерение да открадне мой недвижим имот, посредством документна измама. При което, самата прокуратура провали възможността нещо да направи, и реши да ме тормози мене, майка ми и брат ми (които изобщо и идея си нямаха, че аз имам подобни подозрения и съм подал сигнал в Прокуратурата).
Сега въпросният рекетьор се изпусна (доколкото имам спомен от разговора), че щял да използва данните от личната ми карта. За какво може да ги използва? Да не би тия колекторски фирми да са част от мафията, която се занимава и с документни измами? 

И така, сигналът ми към прокуратурата, тоя път е вече срещу самата прокуратура. КОЯТО Е ЧАСТ ОТ ВЪПРОСНАТА МАФИЯ!
Искате ли да ме тормозите? Моля - аз съм готов да понеса всичко! Но дали ще можете вие мене да ме тормозите? Докъде сте готови да стигнете? 

Вашата система и вашето управление е прогнило до основи. Аз съм визионерът, който е извадил новата система на организация, която ще ви оправи и вас. Това което аз съм сложил на масата, ПУБЛИЧНО, и от години си стои и чака. То няма давност. Няма срок на годност. Защото то е именно правилното решение на наболелия обществен проблем. Или, както постоянно повтарям, решете вие, вкл. и от прокуратурата въпросният наболял обществен проблем! Решете го, или се махнете! Кой друг трябва да го реши - не са ли това, юристите, икономистите и прочее легионери? За какво служите, ако не можете да решавате обществените проблеми, които са по вашата специалност? 

Въпросните рекетьорчета, които се занимават да ме тормозят с подобни долнопробни изпълнения, вие сте ги назначили. Като казвам "вие", имам предвид, че Прокуратурата е именно съучастник на това (абе нали казвате, че имало било някакво разделение на властите - значи няма как нещо да е станало без колаборация между всички власти). 




И така, повтарям телефонния номер с когото разговарях (разговорът е от 12.35): 

+359887692562
От тоя телефон ме набраха. 

А това е телефонният номер от когото ме потърсиха първия път и аз не бях на линия и на когото позвънях и след това ми се обади някой който каза, че ще ме свърже с някой си, но от там не се обади никой:

+359888603572 (потърсили са ме в 09.32, а аз го набрах, малко след 12.00)



Гласувай:
3



1. panazea - Обади се в полицията и обясни случая ! Дай им двата номера , те да си говорят с рекетьорите.
28.11.2022 13:56
След като полицията е уведомена , тези няма да посмеят да те пипнат !
Те разчитат само на страха на хората !
За известно време изключи си телефона , за да не могат да те заплашват !
Гласността е най-добрата защита ! Онези се страхуват от гласност !
Ако имаш фейсбук , пиши и в него .
Ще те прочетат хиляди хора по света !
цитирай
2. blog13 - 1. panazea
28.11.2022 14:46
Като изпращам сигнала в Прокуратурата на РБ, те ще го препратят в полицията. След това, вероятно ще почнат да ме викат на разпит мене. Което е обичайния начин на отбиване на номера - уж нещо правят. Но, както казах и както постоянно повтарям, проблемът е в държавата. Докато не се оправи държавата, и това както и много други неща ще си се сбъгясват, до пълното и окончателно съсипване на всичко. И следователно, по същество, ако има нещо което да е смислено е да бъде сменена избирателната система. Но не с каквато и да е, а с такава, която е правилна. Т.е. ще чакаме, да разберете, какво ви думам. Т.е. и ти мисля вече си чула и сега чакам и ти да разбереш. Ако не се лъжа, ти заряза предишната ми тема, без да изразиш пълната си подкрепа, въпреки, че беше очевидно, че си изпаднала в противоречие - първо изглеждаше, че виждаш алтернатива на практика в машините срещу броенето от Избирателните Комисии. Аз ти обърнах внимание. След което ти се засегна като че ли, като изрази ясна позиция, че си АйТи специалист и знаеш, че машините могат да се манипулират. И в такъв случай, въпреки, че сама каза, че нещата са важни на практика - но на практика, ти заряза пълното и окончателно изясняване до край на тия неща, т.е. на избирателната система; и по-точно само на тая особеност на избирателната система, че броенето на гласовете става посредством властови център. И това е проблем. Крайъгълен камък, който докато не бъде решен, проблемът няма да има решение.

Защо, уважаема панацеа, ти спря по средата на пътя, а не стигна до практически извод. Мисля, че беше толкова лесно. И докато не се смени изибрателната система с такава която е правилна, злоупотребата с власт си върви многопосочно - т.е. разсейките на тумора поразяват организма.

И така, аз подадох сега сигнал в Прокуратурата на РБ, т.е. на най-високо равнище. Предвид факта, че от тия колекторски фирми много са вече пропищяли, както и предвид факта, че тия са някакви полукриминални структури, внасям и своя дан в общото им компрометиране. А така също и обвинявам държавата - защото именно държавата се е скрила и се прави на шашава. Като същевременно, съм подал и реално решение, което да заплашва реално властовото статукво. Т.е. това е избирателната система. Без истинска заплаха над върховната власт, която покровителства подобни криминални структури, въпросната върховна власт (т.е. държавата), ще продължава да се прави на шашава и да си източва дивиденти от раята, посредством криминалните си структури.
цитирай
3. blog13 - Публикувах като нова тема, старата ...
28.11.2022 15:36
Публикувах като нова тема, старата ми преписка с рекетьорите наети от М-тел (А1). Плюс линк с цялата тема и коментарите под нея в стария форум на в. СЕГА.

Тъй като си пазя всичките писма, дето тия рекетьори са ми изпратили, може би ще им публикувам по-късно поне адресите и имената на тия които са ми ги изпратили. Но тъй като са много (може би вече са двайсетина, за последните май повече от десет години), това го смятам за трудно упражнение, на което даже не съм сигурен, че ще се реша, предвид и на това, че не съм сигурен, че има голям смисъл.
цитирай
4. morskipesni - Това звучи ужасно!
28.11.2022 15:52
Ще споделя подобна случка, за да обменя опит. Обажда ми се кокошка с мазно гласче, която заявява "Аз съм от Общината, срещу Вас има подадена жалба. Питам "от кого е жалбата и за какво"? "Вие си знаете. Трябва да се явите ... еди къде си, еди кога си." Добре, питам- ще ми бъде ли показана жалбата, за да се уверя че е истина. Искам точно да разбера за какво иде реч. "Не. Това не се допуска". Тогава, викам-за какъв чеп ми е да идвам не знам къде си? Затвори.

Веднага натраках едно писмо до Общината, по имейл (знам, че се регистрират). Обясних им че аминистративният език навсякъде е писменият, нека ми пратят жалбата в оригинал като pdf, за да разбера има ли-няма ли такава, каква е темата, какъв е употребеният език- да не би да уронва моя граждански престиж, недай Боже да фигурират обиди, да не се касае за клевета (ела ми, ела ми!).....

Как завърши историята? Изпокриха се като мишки, каквито са.
цитирай
5. blog13 - Имам подозрението/хипотеза, че ...
28.11.2022 16:45
Имам подозрението/хипотеза, че тоя който говорИ с мене, може да е малък - т.е. не повече от 20 години. Или дори под 18. Което означава, че е възможно въпросните рекетьорски фирми, които са изглежда незаконни, да назначават/вербуват, евентуално срещу недекларирано възнаграждение, непълнолетни лица, които не могат да носят отговорност и поради това да се измъкват от т.нар. "правосъдие".

Защо мисля така? Човекът отсреща, освен че очевидно говореше като гей, което поведение вече май е много разпространено именно между младежите (всъщност и до тридесетгодишните), но най-характерното беше, че се опитваше да ме надговори. Всъщност, изглежда имаше намерение доста дълго да се състезава с мене по повтаряне на едно и също, което беше запаметил и бе подготвен предварително именно с това. Но аз разбрах почти веднага, че той прави така, и че е безсмислено да продължавам, и затворих телефона - т.е. аз го затворих. Ако не го бях затворил, не зная още колко щеше да продължи това така важно за децата състезание по надговаряне срещу някой който не може да те стигне.
цитирай
6. blog13 - Другото което тоя направи, беше, че ...
28.11.2022 16:51
Другото което тоя направи, беше, че в момента когато му казах, че ще подам жалба в полицията, той започна да ми заповядва, да отивам в полицията веднага. Така ми говореше между обидите и заплахите с които ме засипваше, като не ми даваше възможност да отговарям и ми повтори няколко пъти заповедта да отивам в полицията, веднага. Аз същевременно не го слушах внимателно, а го заплашвах и аз. Но все пак тая заповед да ходя в полицията ми остана в паметта. Със сигурност, това е предварително заучена фраза, която много пъти е била използвана, защото много хора са заплашвали с полицията. А решението да се отговаря по тоя начин е също така детско.

Всичко това означава, че ако по някаква случайност отсреща има човек, който е примерно трийсет годинишен, тоя си е още с детски акъл.

Но все пак, несигурността в гласчето на тоя гей, ме навежда на мисълта, че е по-вероятно отсреща да имаше някакво момченце.
цитирай
7. panazea - Здравей , ето обяснението , защо хартиената бюлетина не е по-добра от машината.
28.11.2022 18:39
При всяко положение ще намерят начин да фалшифицират изборите.
Ето още един приом от много бройните начини.
Защо ДОГАН-ДПС с такава стръв искат хартията ?
https://lamboatack.blog/politika/2022/11/25/zashto-dogan-dps-s-takava-stryv-iskat-hartiiata.1844538
цитирай
8. panazea - Ако има една свестна кандидатура , веднага ще гласувам за тях !
28.11.2022 18:46
Но има един стар бардак , всички са ми до болка познати! Гледам ги повече от 30 години.
Няма как да отида да гласувам за майкопродавци , обирджии , дьонмета , рекетьори , еничери .
Всички тези поотделно или заедно доведоха България до това състояние! Разруха ! Никой не прави една и съща грешка два пъти.
Аз например не виждам проблем да си гласувам от къщи! Но тогава биха могли да гласуват лесно и други Българи от чужбина , а това е опасно .
А за учиндолския шоумен или ПП на Кирчо и Кокорчо няма как да гласувам. Живял в Канада , пък баща му бил това , пък онова.
Самата система за предлагане на кандидати е порочна !
цитирай
9. blog13 - Здравей, ето обяснението, защо ...
28.11.2022 19:28
panazea написа:
Здравей , ето обяснението , защо хартиената бюлетина не е по-добра от машината.При всяко положение ще намерят начин да фалшифицират изборите.


Вгледай се по-внимателно в това което казваш! Защото си противоречиш в две последователни изречения. В първото изречение казваш, че машината е по-добра от хартията. Във второто изречение, казваш, че при всяко положение, ще намерят начин да фалшифицират - т.е. и машина да е, ще фалшифицират.

В такъв случай, какво като машината е по-добра, след като и тя е достатъчно лоша, качествено нестава?

А защо не става - причината ти я казва чичко Сталин. Ма тва си е факт, обясним лесно, логически просто и ясно.

Дай сега да видим, как ти тоя факт, това гениално изречение го игнорираш лекомислено? Сталин бил сатрап. Ако един сатрап ти каже, къде е ключа за бараката, дето не можеш да я отключиш от много време, ти нема ли да погледнеш - може па да е там?

А има и още нещо - ако това изречение не е казано от Сталин. Ако е турено в устата на Сталин от друг, с цел да компрометира истината? Факт ли е, че ти лично не си чула Сталин да го казва?

Така, да си дойдем на думата - причината за това, че изборите могат да бъдат фалшифицирани е фактът, че електоратът не брои гласовете сам, без посредничеството на властови център - малцинство, което решава избирателите как са гласували.

Ето, пак ти го казах. А ти казах струва ми се, и как може електоратът да брои без избирателни комисии или машини.

Разбери просто, колко е просто - ако приемем това дето все пак ти го казваш, че все ще намерят как да фалшифицират изборния резултат, тогава автоматично е безсмислено да ходиме да гласуваме.

НО за щастие, при начина, конкретния начин, който съм предложил, няма никакъв начин да бъде фалшифициран изборния резултат.

Остава да ти повторя вкратце, откъде иде цялата баталия - от прекалено големите базови избирателни райони. Писал съм цели теми, по-дълги и по-къси, където все доказвам, защо това е майката и бащата, алфата и омегата на всички особености на псевдодемократичните избирателни системи.
цитирай
10. blog13 - Но има един стар бардак, всички са ми ...
28.11.2022 19:40
panazea написа:
Но има един стар бардак , всички са ми до болка познати! Гледам ги повече от 30 години.
Няма как да отида да гласувам за майкопродавци , обирджии , дьонмета , рекетьори , еничери .
Всички тези поотделно или заедно доведоха България до това състояние! Разруха ! Никой не прави една и съща грешка два пъти.
Аз например не виждам проблем да си гласувам от къщи! Но тогава биха могли да гласуват лесно и други Българи от чужбина , а това е опасно .
А за учиндолския шоумен или ПП на Кирчо и Кокорчо няма как да гласувам. Живял в Канада , пък баща му бил това , пък онова.
Самата система за предлагане на кандидати е порочна !


Точно така - самата система не предлага кандидати. Избирателната система. А същината й, както казах много пъти е в прекалено големите базови избирателни райони. Йерархическата система е вероятно най-важното изобретение, което хората са изобретили. Това изобретение е до такава степен важно, че когато имаш нисходяща йерархическа система в ръцете на елита на власт, тоя елит на власт притежава юзда в ръцете си, с която освен всички ползи на организирания работен такт на обществото, имаш и един много сериозен негатив - елитът на власт, хвърля булото на майя върху обществото, замъглява разума му до такава степен, че обществото не може да се сети, да организира обратна йерархическа система, чрез която да избира, сменя, контролира, регенерира и рециклира елита на власт (същия дето държи юздата на нисходящата йерархическа система. Без обратна йерархическа система, няма откъде да ти дойдат качествените кандидати за властта, за които говориш че не ги виждаш. Ми няма ги, защото базовите избирателни райони са прекалено големи. Те са ненормално големи, те отричат организираното движение нагоре - блокират го. Създават също така условия да бъде невъзможно електоратът да брои гласовете, а трябва някакви назначени от елита на власт избирателни комисари. Или машинисти. Не е възможно също така, всеки да говори пред общестово без посредничеството на разни високи трибуни и в крайна сметка на парите, които са в ръцете на елита на власт. Нещата ги сведох собственоръчно, до простия извод, че за да работи организираното общество, то трябва да бъде организирано в базови групи, които не са прекалено големи. Така работи обществото в движение надолу по йерархията, т.е. при управлението на йерархията/държавата; така трябва да работи и в движение нагоре по йерархията - т.е. избирателната система, трябва да започне с разпределението на целия електорат в достатъчно малки базови групи от по 100 човека.

Прочее, понеже си ай ти специалист, веднъж един такъв ми каза, че главното правило в работата на компа е да не се пресичат цикли. Ми сега, кръговратът на общественото взаимодействие, т.е. това е кръговратът на главните обществени отношения, които Маркс ги търси в базата, а аз твърдя че са между базата и надстройката - тоя кръговрат е пресечен/блокиран. И е блокиран, поради това, че с нарастване броя на населението, значението на йерархическата организация става все по-голямо. В движение надолу, обществото е организирано и елитът на власт управлява. А в движение нагоре, обществото е дезорганизирано, поради липсата на правилна йерархическа система. Резултатът е блокиране на цикъла в главния кръговрат. Къде са компютърните специалисти, да разберат, какво им казвам? Щото Михаил Константинов, рече, че компютрите са направени от математици и работят. А избирателните системи, направени също от математици, обаче не работят.
цитирай
11. panazea - Нашата база е разрушена . Унищожиха се заводите и стопанствата.
29.11.2022 09:56
Настройката е от същите , които ни управляваха преди . Старите , техните деца и внуци. Те си легнаха комунисти и се събудиха капиталисти .
Тези партии останаха без хора , само стари муцуни гледам.
Младите , за да не участват в разграбването , заминаха на Запад или стоят далеч от тази клоака. Затова кукловодите решиха да набутат Слави , Киро и други еднодневки в политиката , за да прилъжат младите.
Тази надстройка сега се сгромилясва , защото финансиите свършиха. Виж какво става в Америка. И нашите олигарси се гърчат , защото тяхното време изтече и пари няма за фалшиви фанфари.
цитирай
12. blog13 - 11. panazea
29.11.2022 12:45
Задължително трябва да стигнеме до полицейския въпрос, И сега кво ше прайме?
Или до политическия въпрос: Что делать?

Но на мене вече ми е ясно, защо нямам подкрепа, при това поголовно. Вие, ти, всички вие, не желаете да се конфронтирате с държавата. А свалянето от власт, дори и при читава избирателна система не може да мине без конфронтация. Защото такъв е животът. И до такава степен тоя живот е такъв, че на вас в крайна сметка ще ви се наложи не само да се конфронтирате - а и да воювате. Ще дойде време. Ще бъдете принудени, да излезете от дупките. И тогава, ще питате, какво трябва да правите - конкретно. И аз за това служа - да съм ви казал предварително. И сега вие си знаете.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 620117
Постинги: 565
Коментари: 1662
Гласове: 823
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031