Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2022 04:06 - Санкции, фалит, загуби на фронта и
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3484 Коментари: 15 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 след нулева инфлация през юни, се очаква през юли дефлация.
Къде се случва това? Във Великите САЩ? Че губят по фронтовете често  е известно.
Че санкциите са им в инструментариума на безсилието също.  Инфлацията занулили?
В сънищата само-очаква се двуцифрено число за юли-август.
Дефлация очакват в санкционираната , фалираната, запорираната,губещата войната в Украйна , "бензиностанция с ракети"-Русия. Излишно е да казвам уважаеми съблогъри за топлите чувства , които имам към руския народ-неведнъж е ставало дума за това в тази платформа за обмяна на мнения. Подобни икономически резултати  обаче не съм очаквал. Санкциите затрудняват Русия, но криза предизвикаха в т нар Западен свят.
Вместо очакваните опашки за продукти, купони за храна, гражданите на РФ препълват свои и чужди курорти. Запорираха валутните резерви на Русия в Северна Америка и ЕС, а тя взе , че направи от еврото и долара излишни хартийки в РФ-купувай ги, изнасяй ги, на Елвира Наибулина/директор на централната банка в Русия/ и е през...челото-оказа се че дамата свири на този най-секси инструмент.  Разбира се дефлацията има и своите недостатъци-понижено търсене на пазара, а от там и по нисък ръст , /или липса на такъв/ на БВП. И най-вероятно липсата на  много западни стоки, които като правило са и по скъпи е със съществен принос в очакваната дефлация. Липсата на тези стоки , ако бъде заменена с родно производство, или внос от приятелски настроени страни , то ще има 
положителен ефект и от дефлацията, но ако не се намерят заместители, тогава се намесва сивата икономика, "черната борса" и това води до нереално отчитане на 
инфлационните процеси. Разбира се , последното е в сверата на разсъждения и докадки
Официалните резултати са повече от обнадеждаващи, като имаме предвид натискът който се оказва на Русия от Западът и тежката война която води Русия с не малка страна и население умеещо да воюва Тоест и на двата фронта -икономическия и военния РФ се справя по убедителен начин
И сега нещо лично.  Малко повече от две седмици съм в Слънчев бряг. В обменните бюра рублата се купуваше за 18 стотинки/не се продаваше/, после стана 20, а днес я гледам 22-25 стотинки/продължава да не се продава/ Почвам да си мисля, дали като заклет русофил, да не би аз да влияя на рублата, че уж Русия фалира, а пък в Слънчев бряг паричката и става по скъпа. Русофил, русофил, ама собствената риза е по близо до тялото ми. Ща не ща но съм в ЕС и "лабаво" евро не е на добро. Мислех да поостана още седмица, но ще дочакаме ако е рекъл Господ "Джулая", ще изпушим с жената щипка коноп  както си е редно /друго , ако се получи:)/ и ще отпътуваме, та белким спрем тази пущина рублата

Естествено , че постингът няма да е завършен, ако не кажа няколко думи на " То"
Уважаемо "ТО",
Първо по темата:
-Престанете да опиянчвате с фреш на терасата този прословут "Дидо " щото рублата 
хфръкна.
-Вие "ТО" казахте че този Дидо държи всички обменни бюра в "Слънчака", но докато си кърка с Вас, да знаете са се навъдили гастрольори и си менкат кинти , както си знаят
Ето до хотела в който сме има едно "мъни трансфер", на плажа под "Кубан" където водя внучетата на разни морски атракции гледам друго "Корект трансфер"...И никаква дисциплина-менкат , както си решат

И нещо лично То:
Четох твои коментари за мен при съблогърка
Не виждам смисъла от подобни коментари при съблогъри-аз не те трия, каквото и да напишеш. Погледнах последните постинги и виждам, че са в пъти по четени от твоите , а и тези на съблогърката. Тоест , ако ти се сквернослови, ако ти е гадно на душицата, ако си родено озлобено от" дребосъчие", то изливай чувства при мен, а не спами постингите на колеги заради персоната ми. Бъди здраво  и  укротете с Дидо рублата




Гласувай:
10



1. marana69 - ...и аз съм в Слънчака, утре...брат ми има там бизнес..
29.06.2022 07:42
дай, да му.забием, една блогова..спонтанна среща...
н. п. кака Бибълка...аз, ще Я укротя, само..с поглед..
хльора, каза, и нещо умно...
след 10г бло -ку-ку - ва- не...
във Въртележката на Хамстера @

м?
цитирай
2. vencivaleri1951 - Интересно ми би било да те видя-дали си толкова цапната в устата Ви а Ви
29.06.2022 09:34
Както написах се готвим за Джулая с жената -специален ден ни е. Днес идва родственото тяло на децата, ще ползват платената седмица и ще върнат внучета и кучета,а ние "двамката" ще пътуваме по посока на твоя край-Каварна. Там ни бе "закачката " преди ...не съм учил до толкова да броя:)
Хлорис казва често умни неща, но чета , че "То" я подлага на санкции/вербални/ щото не ме оплюла публично. С две думи прави от нея блогва Нетребко.
Така, че внимавай с приказките си за мен. Ще те санкционират , а може и дефлот
Те в панагюрско го бъркат с дефлорирането:)
цитирай
3. peperutka - https://peperutka.blog.bg/tq-i-toi/2019/12/09/mili-decaaa-takaaa.1686157
29.06.2022 09:36

...венции, ако не си чел мен...
значи, напразно, си живял...)))
цитирай
4. peperutka - ...ее, стига дее..
29.06.2022 09:39
пак, се измъкна..ще ни..линчуват, онез....
Нежният тандем...
ваксата и кака кУртана Бибълска..
хльора има акъл за Лексикон...8 клас, така е, прав си..
цитирай
5. planinitenabulgaria - Путин еба майката на краварите!!!
29.06.2022 09:42
Сега ще им експлоадира и най-чувствителното им отворче с двойно предназначение.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Юлке, не те различавам вече
29.06.2022 09:54
Защо пак-никога не си правила намек за среща до сега. Ако прочетеш постинга ще видиш, че пиша , че със седмица съкращавам престоя си, за Джулая и т н
Не знам дали си забелязала , но аз рядко обсъждам съблогъри в коментарите си, така , че не търси съюзник в мен по тази плоскост.
Иначе имам най-добри чувства и към теб и към Хлорис

peperutka написа:
пак, се измъкна..ще ни..линчуват, онез....
Нежният тандем...
ваксата и кака кУртана Бибълска..
хльора има акъл за Лексикон...8 клас, така е, прав си..

цитирай
7. marana69 - ...Библиотекарят, си търси БАН..за да си направи Сепуко @
29.06.2022 10:22
...нали, е самурай )))
дай ми ПРАВО,да му знам..''интимните''.лудости./които, и той не знае..

Благодаря за хубавите чувства...
опитвам се да надмогна тази..''партийна'' хистерия..
не е лесно..Емоциите, избухват винаги, онлайн..

Тя, го знае, по добре, твоята, мила съпруга..
много поздрави..и Весел Джулая )
имала съм 3 блогови срещи...
на живо, НЕ сме така...лоши ...
цитирай
8. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=5_eoUinLblk
29.06.2022 10:37
Костадин Гугов - Зайко Кукурайко / Kostadin Gugov - Zayko Kukurayko

Ха, ха, ха ...
цитирай
9. vencivaleri1951 - Аз съм имал повече
29.06.2022 10:58
и в повечето случаи с блогови опоненти. Весело е като срещнеш някой хард блогър на живо-държи се обикновено повече от прилично Споменах за "цапната ти" блогова уста. Иска ми се на жива да чуь теб и блеки в разговор:) Сленгът ви е...
marana69 написа:
...нали, е самурай )))
дай ми ПРАВО,да му знам..''интимните''.лудости./които, и той не знае..

Благодаря за хубавите чувства...
опитвам се да надмогна тази..''партийна'' хистерия..
не е лесно..Емоциите, избухват винаги, онлайн..

Тя, го знае, по добре, твоята, мила съпруга..
много поздрави..и Весел Джулая )
имала съм 3 блогови срещи...
на живо, НЕ сме така...лоши ...

цитирай
10. marana69 - Блеки е 3 група, пред мен./неговото е психосоматика, но имаме общо, имамее)
29.06.2022 12:08


Споменах за "цапната ти" блогова уста.
Иска ми се на жива да чуь теб и блеки в разговор:) Сленгът ви е...

marana69 написа:

обикновено, Хората, са такива в Интернет..
каквито ,не могат, да си позволят в живота..
нарича се..Проекция../ жена ти знае, затова, съм и задочна фенка )
цитирай
11. blackpredator - та,
29.06.2022 14:57
marana69 написа:
нарича се..Проекция..

при мене същноста е житейско копие на гномоничната ми проекция у блога
ся, нито си чувала за нея, ни панагюрския энЦиклоПедист, ама е факт

при теб проекцията е просто атрибутиране, при което гномостереографията
проектира кратункоФската простотия у незначителен пойнт, аморФен, но Фен..

ако не си фанала ко казвам, мое да питаш Пулю или делиорманската энЦиклоПедиа

цитирай
12. marana69 - ... чичо бляко няма как да сбъркам с диагнозата
30.06.2022 10:55
....нали. ти казах хххх
аз виждам с трите си очи ....
и с кожата си...@))

.... оооххх.Венци. няма да пиша повече тук..((
защото онази хлоровъдка.
започна.бясно. да ревнува....??
представяш ли си .каква Селения...

.да ти бъде много весело. .
Happy Julyа..)
цитирай
13. planinitenabulgaria - На Ваше място бих израдвал тази 74 годишна дама.
30.06.2022 21:23
radostinalassa написа:
а произвеждат само 40%. Кой е длъжен да ги издсържа? Русия?
Тя не е длъжна, нито пък ние сме длъжни да издържаме канадците и америте.
Ще й дойде като зар с две шестици....
цитирай
14. radostinalassa - Значи ти списваш манафа?
01.07.2022 20:04
Горкият дислектик.
цитирай
15. kvg55 - vencivaleri1951,
02.07.2022 13:54
Известно е, че инфлацията в щатите е дело на Путин. Щом Пръдливият Забраванко го казва, значи е така. Дори той се опита да се оправдае публично пред Световния икономически форум в Петербург, но не му повярваха.
А Набиулина е интересна птица – либерал и глобалист. Преди СВО вредеше на руските финанси. Но Путин я остави на поста. Сега не съм наясно, какви ги върши.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060053
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031